Dan heb ik niks gezegd. :pquote:Op maandag 18 november 2013 21:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zie Dreamerbulk(bedoelde trouwens ook adductors, die oefening waar je zo mooi in het kruis kan kijken)
Het is vooral een kwestie van actief de knieen naar buiten duwen zoals in het verhaal staat ja.quote:Op maandag 18 november 2013 21:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
t zijn eerder de adductors idd
"Knip"
ik denk hetzelfdequote:Op dinsdag 19 november 2013 01:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Laatst werd er een link gepost over tonijn, makreel etc. in blik en de 'grote' hoeveelheid mercury; hoe zit het met zalm in blik?
Hoe train je die zonder op die lompe vulva-machine te gaan zitten? Sumo deads?quote:Op maandag 18 november 2013 14:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je abductors zijn niet sterk genoeg.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 02:41 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Hoe train je die zonder op die lompe vulva-machine te gaan zitten? Sumo deads?
bn je psygis ofso heb je ocdquote:Op dinsdag 19 november 2013 07:32 schreef star_gazer het volgende:
Man man, moet je die gezichten op het werk zien als je eventjes netjes wat voeding (havermout) afweegt. Weegschaaltje staat er toch, kan het net zo goed gebruiken. Wat is er mis mee om te weten hoeveel je van iets naar binnen gooit?
Nee jongens, voeding afwegen is 'ongezond'. Lekker ongebreideld voer naar binnen pleuren, daar worden we beter van
Vlgens mij weegt ie zelfs zijn zout en pepper ofnie da n?quote:
Eigenlijk voor de grap een keer in het openbaar doen. Kijken wanneer de eerste wannabe psycholoog om de hoek komt met een OCD / autisme diagnosequote:Op dinsdag 19 november 2013 10:22 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Vlgens mij weegt ie zelfs zijn zout en pepper ofnie da n?
Klinkt mij logisch in de oren dat je benen naar binnen gewuwd worden omdat je abductoren relatief zwak zijnquote:Op maandag 18 november 2013 16:27 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Waarom is het logisch volgens jou?
"Hebbie zo genoeg eieren of moeten we een kip voor je kopen hahahihihihahaha"quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:34 schreef star_gazer het volgende:
Ik begin me er wel steeds meer aan te irriteren dat mensen hun eigen luiheid op je afreageren als je bewust ergens mee bezig bent. Ik heb als geheugensteuntje een briefje met daarop mijn voedingsschema achter mijn computer vastgepind. Dan maken ze voor de grap wel eens een opmerking "zo, is het weer tijd voor je appel? huhuhuh". En dan van de zomer wel vragen hoe het toch kan dat ik er beter bij loop dan hun. Dan verwijs ik ze maar al te graag naar dat malle briefje waar ze altijd grappen over maken.
Ik zeg altijd dat ik een boerderij per week opvreet leegvreet. om aardig in de buurt trouwens: 4 eieren per dag, een halve kip op rustdagen + een kippenborst op +- de helft van mijn trainingsdagenquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:39 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
"Hebbie zo genoeg eieren of moeten we een kip voor je kopen hahahihihihahaha"
"Dat is toch niet goed voor je cholestorol joh zoveel eieren" Dit terwijl ze aan de mexicano pindasaus zitten
Dat is inderdaad wel tering lekker ja. Hier in Australië kunnen ze er echt geen reet van qua snacks en patat. Patat met azijn en gravyquote:
http://www.schwarzenegger(...)rent-worth-your-timequote:Op dinsdag 19 november 2013 02:41 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Hoe train je die zonder op die lompe vulva-machine te gaan zitten? Sumo deads?
Precies. En wat zijn de leefgewoontes van die collega's die hier commentaar op hebben?quote:Op dinsdag 19 november 2013 07:32 schreef star_gazer het volgende:
Man man, moet je die gezichten op het werk zien als je eventjes netjes wat voeding (havermout) afweegt. Weegschaaltje staat er toch, kan het net zo goed gebruiken. Wat is er mis mee om te weten hoeveel je van iets naar binnen gooit?
Nee jongens, voeding afwegen is 'ongezond'. Lekker ongebreideld voer naar binnen pleuren, daar worden we beter van
Fysio.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:56 schreef CarbonC het volgende:
Ik heb trouwens al weken last van mijn onderrug. Ga ik hiermee naar de huisarts of de fysiotherapeut?
Huehuehuequote:Op dinsdag 19 november 2013 10:34 schreef star_gazer het volgende:
Ik begin me er wel steeds meer aan te irriteren dat mensen hun eigen luiheid op je afreageren als je bewust ergens mee bezig bent. Ik heb als geheugensteuntje een briefje met daarop mijn voedingsschema achter mijn computer vastgepind. Dan maken ze voor de grap wel eens een opmerking "zo, is het weer tijd voor je appel? huhuhuh". En dan van de zomer wel vragen hoe het toch kan dat ik er beter bij loop dan hun. Dan verwijs ik ze maar al te graag naar dat malle briefje waar ze altijd grappen over maken.
Nice!quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:54 schreef jeurse04 het volgende:
180KGx3 deadlift gisterPR na PR wordt verbroken in de bulk.
Wat voel je dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:56 schreef CarbonC het volgende:
Ik heb trouwens al weken last van mijn onderrug. Ga ik hiermee naar de huisarts of de fysiotherapeut?
Naar de foamrollerquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:56 schreef CarbonC het volgende:
In een squat maak je wel wat gebruik van de abductoren, maar er is geen grote kracht nodig aangezien dit alleen het horizontale vlak is. Daarnaast ondersteunen de externe rotatoren de knieen naar buiten te houden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:37 schreef Phlogi2013 het volgende:
[..]
Klinkt mij logisch in de oren dat je benen naar binnen gewuwd worden omdat je abductoren relatief zwak zijn![]()
En ik herinnerde me opeens een preek over het belang van de thigh abductor die ik eens kreeg.
Maar volgens jou is dat het dus niet?
Beetje een zeurende pijn, vooral als ik (lang) zit en als ik 's ochtends uit bed kom.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Wat voel je dan?
Je mag tegenwoordig gewoon direct naar een fysio. Je hoeft niet meer via een huisarts
Fysiotherapeut, is sinds 2007 direct toegankelijk. Weet meer over het beweegapparaat dan een huisarts die meer algemene kennis heeft.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:56 schreef CarbonC het volgende:
Zeurende pijn duidt meestal op een zenuw die afgekneld wordt of op rek staat. Het langdurig zitten komt hier wel mee overeen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:08 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Beetje een zeurende pijn, vooral als ik (lang) zit en als ik 's ochtends uit bed kom.
Well done.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:54 schreef jeurse04 het volgende:
180KGx3 deadlift gisterPR na PR wordt verbroken in de bulk.
Wat zou in dit geval dan het meeste nut hebben; een fysio, deep tissue massage of een chiropractor? Wat is sowieso jouw mening betreft een chiropractor?quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:18 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zeurende pijn duidt meestal op een zenuw die afgekneld wordt of op rek staat. Het langdurig zitten komt hier wel mee overeen.
Dat zouden ze in elke gym op moeten hangen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
http://www.schwarzenegger(...)rent-worth-your-time
Deep tissue massage kan spieren wel ontdoen van triggerpoints en spanning. Echter moet je wel weten of dit de oorzaak is en welke spier bijv. de piriformis. En het meerendeel van de rugklachten wordt anders behandeld. Deep tissue massage/triggerpoints is maar een optie.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat zou in dit geval dan het meeste nut hebben; een fysio, deep tissue massage of een chiropractor? Wat is sowieso jouw mening betreft een chiropractor?
Sws kan de info beter op veel plekken. Maar dat schijnt klanten weg te jagenquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zouden ze in elke gym op moeten hangen.
Ik zie bijna dagelijks personal trainers of trainers van de gym mensen deze dingen leren.quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:05 schreef Phlogi2013 het volgende:
[..]
Sws kan de info beter op veel plekken. Maar dat schijnt klanten weg te jagen
george leeman? dat hij ook voor bodybuilding wil trainen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand nieuwe filmpje van George al gezien? Ik vind het echt zonde.
Die vitamine T puisten tho..quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:10 schreef seto het volgende:
[..]
george leeman? dat hij ook voor bodybuilding wil trainen?
Bij powerliften is dat niet zo erg, maar als bodybuilder loop je daar toch liever niet mee.quote:
Als je 1 keer je havermout afweegt dan weet je de volgende keer toch hoeveel je moet hebben.quote:Op dinsdag 19 november 2013 07:32 schreef star_gazer het volgende:
Of course niet. Hij is zo dedicated om zijn doel te behalen, maar het lijkt mij toch kut. Levenslang, zei die.quote:
+1quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:14 schreef Phlogi2013 het volgende:
Om toch nog ff terug te komen op de knee cave-in bij de squat... Is er niets meer aan te doen dan heel hard proberen?
Hoe kom je erachter waar het probleem hem werkelijk in zit? Want de meningen lopen nogal uiteen zie ik.
Het probleem was dat hij na een aantal reps niet meer de knieen naar buiten kon houden. Dus de kracht is niet zo zeer het probleem maar de concentratie of het uithoudingsvermogen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:14 schreef Phlogi2013 het volgende:
Om toch nog ff terug te komen op de knee cave-in bij de squat... Is er niets meer aan te doen dan heel hard proberen?
Hoe kom je erachter waar het probleem hem werkelijk in zit? Want de meningen lopen nogal uiteen zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |