Grappig, ik zat dat net tegen een vriend van m'n ouders te vertellen "Je loopt niet voor een ander, je loopt niet tegen een ander, je loopt tegen jezelf. It is just you."quote:Op zondag 17 november 2013 20:38 schreef hatsaflats het volgende:
Ik blijf het niet winnen een van de prettigste dingen van hardlopen vinden
Vandaag ben ik 538e van de 2937 in mijn categorie geworden. En dat is prima
vaak is dit tegen een betonnen muur praten...mensen die niet hardlopen begrijpen dit maar moeilijkquote:Op zondag 17 november 2013 20:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Grappig, ik zat dat net tegen een vriend van m'n ouders te vertellen "Je loopt niet voor een ander, je loopt niet tegen een ander, je loopt tegen jezelf. It is just you."
Ik blijf het moeilijk vindenquote:Op zondag 17 november 2013 20:38 schreef hatsaflats het volgende:
Ik blijf het niet winnen een van de prettigste dingen van hardlopen vinden
Vandaag ben ik 538e van de 2937 in mijn categorie geworden. En dat is prima
Gelukkig vergelijk jij jouw prestaties ook nooit met die van een anderquote:Op zondag 17 november 2013 20:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Grappig, ik zat dat net tegen een vriend van m'n ouders te vertellen "Je loopt niet voor een ander, je loopt niet tegen een ander, je loopt tegen jezelf. It is just you."
Dank je. Ik begon me al bijna debiel te voelen.quote:Op zondag 17 november 2013 18:54 schreef Quoi het volgende:
Totaal pretentieloos gelopen, rustig aan, zoals gepland. GenotenTijd 1u32
![]()
(ik dacht, ik post ff een normale tijd)
quote:Op zondag 17 november 2013 20:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Gelukkig vergelijk jij jouw prestaties ook nooit met die van een ander
Maar ik vind dat vergelijken ook juist wel leuk hoor. Motiveert me ook wel. Maar met voetbal/tennis/etc gaat het altijd om het winnen, en met hardlopen kán dat gewoon niet.
haha stoer!quote:Op zondag 17 november 2013 20:46 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb trouwens elke 5km harder gelopenEn dat voor een afstand die ik nog nooit gelopen heb.
quote:Op zondag 17 november 2013 20:06 schreef Quoi het volgende:
Alleen Hats gezien (dank aan haarzelf, want ik liep weer eens stoïcijns rond) en MoBlo. Na de race was mijn foon leeg (had muziek op), dus kwam het niet meer van meeten. Het groepje waarmee ik was kostte me eerlijk gezegd al energie genoeg
Dat is ook niet zo leuk van je groepje... Maar toch supergoed gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
quote:Op zondag 17 november 2013 20:06 schreef Quoi het volgende:
Alleen Hats gezien (dank aan haarzelf, want ik liep weer eens stoïcijns rond) en MoBlo. Na de race was mijn foon leeg (had muziek op), dus kwam het niet meer van meeten. Het groepje waarmee ik was kostte me eerlijk gezegd al energie genoeg
Quoi; je hebt SUPER gelopen! 15 km, dat zou ik never nooit redden in die tijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn zoontje dreigde laatst af te haken voor een kidsrun omdat ie bang was om laatste te worden.quote:Op zondag 17 november 2013 20:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vaak is dit tegen een betonnen muur praten...mensen die niet hardlopen begrijpen dit maar moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 november 2013 21:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Mijn zoontje dreigde laatst af te haken voor een kidsrun omdat ie bang was om laatste te worden.
Een van onze trainers zei toen dat de laatste altijd het meeste applaus krijgt. En toen heeft ie toch gelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
home is where doghair sticks to anything but the dog!
hmm wel cool! Mooie omgeving daar. Hoogtemeters-technisch wel een uitdagingquote:Op zondag 17 november 2013 21:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
Misschien al eens eerder gepost
http://www.spa-francorchampsrun.eu/
al een heel druk weekend met de CPC maar misschien is er toch iemand geintresseerd
[..]
Mijn zoontje dreigde laatst af te haken voor een kidsrun omdat ie bang was om laatste te worden.
Een van onze trainers zei toen dat de laatste altijd het meeste applaus krijgt. En toen heeft ie toch gelopen.baasje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Een van onze trainers zei toen dat de laatste altijd het meeste applaus krijgt. En toen heeft ie toch gelopen.Stoer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Niet als je bedenkt dat de eerste 2 5 kms heuvelop en wat meer op en neer warenquote:Op zondag 17 november 2013 20:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je vertelt het echt alsof het helemaal niet meer volgens plan ging die laatste 5km, maar je hebt maar een minuut verval t.o.v. de eerste 2 5kms... In mijn ogen juist best wel vlak gelopen dus?
En psst... het was een PR, wilde alleen meteen binnen het uurquote:Op zondag 17 november 2013 20:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is 12 seconden per kilometer....dat is best een hoop als je hoopt een PR te lopen.
Buiten dat om, een fantastische prestatie van MD!
Spaquote:Op zondag 17 november 2013 21:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
Misschien al eens eerder gepost
http://www.spa-francorchampsrun.eu/
al een heel druk weekend met de CPC maar misschien is er toch iemand geintresseerd
Ik postte het ook voor het algemeen belang..quote:Op zondag 17 november 2013 21:06 schreef wyccie het volgende:
Circuitruns lijken me heel saai, net zoals die N201.
De CPC wil ik wel doen, verder ook eens de gewone Dam tot Dam, en een halve marathon in het buitenland. Verkapte vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |