abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 november 2013 @ 20:18:14 #91
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133352372
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 20:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik had er nog over gedacht, maar uiteindelijk loop ik voor mezelf en niet voor het circus :P. Je liep trouwens erg makkelijk. Zo zag het er teminste uit. Lekker krachtige passen en mooi ontspannen.
Was na afloop ook helemaal niet moe, heb fijn gelopen. *O*
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 17 november 2013 @ 20:19:12 #92
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133352412
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 20:18 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Was na afloop ook helemaal niet moe, heb fijn gelopen. *O*
heerlijk die loopjes waarbij alles lijkt te lukken!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_133352415
Had ik dus ook. Nog nooit zo relaxt gelopen...
  zondag 17 november 2013 @ 20:19:32 #94
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_133352424
Voor mij dan ook nog maar een verslagje van het dagje Nijmegen. Naarmate de heenreis vorderde nam het aantal lopers in de trein exponentieel toe, wat me al het gevoel ging geven dat het druk zou zijn. Wat leuke praatjes gemaakt met wat mede lopers, waardoor de kleine 2 uur die ik onderweg was eigenlijk best snel gingen.
Ik had thuis uitgevogeld dat ik qua accommodatie verwacht werd in de ROC van Nijmegen, waar voor mijn bedrijfsteam een hele tafel met 2 banken stond, die ik voor mezelf alleen had, want ik heb daar geen collega gezien. Lang zitten dubben of ik mijn thermoshirt aan zou houden of niet, uiteindelijk uitgedaan en voor de warmte voor de start mn poncho (tegen de mist :P ) aangedaan en rustig richting start/finish gebied gelopen. Buiten het startvak nog wat warmgelopen en tegen 12.40 rustig aan het startvak ingelopen, rustig om me heen kijkend of ik nog bekende gezichten zou spotten. Maar niemand bekends tot aan het startschot. Toen de meute in ons vak in beweging kwam zag ik ineens 2 meter naast me DeeBee staan, dus hem nog even gedag gezegd.
Toen na een kleine 4 minuten na het startschot onder de startvlag doorgegaan en bewust de eerste km veel op mn klok gekeken om te zorgen dat ik niet hard zou starten. Daarna zag ik DeeBee de hele tijd een meter of 20 voor me lopen en die afstand bleef gelijk, verder was het een beetje inhalen en ingehaald worden. Grappig trouwens dat er zoveel 'oudjes' in het grijze startvak mochten starten (handig dat die gasten ook nummers op hun rug droegen :D ), die we toen ook al begonnen in te halen. De eerste 5 kilometer gingen goed en volgens plan, ik kwam in 20.19 door (plan was tussen de 20.00 en 20.30) en eigenlijk ging dat de kilometers die volgenden ook goed, maar in km 7 en 8 zaten er wat pittige klimmetjes in die ik begon te voelen, maar naar beneden vloog ik. Eerste drankpost wel wat gedronken, maar voelde meteen dat het niet lekker viel. Tweede drinkpost daarom overgeslagen en netjes in 40:09 doorgekomen op de 10 (wat eigenlijk 20 seconden langzamer dan het plan was :P ), maar ik had nog goede moed, maar km 10 en 11 hakten er echt in. Km 10 was nog mijn snelste km geweest met 3:50, maar na het 10 km punt gingen we een bocht om en kwam er een stekend gevoel rechts net onder mijn ribben, wat steeds erger werd en de heuvels in die kilometer hielpen ook niet echt mee, waardoor die km in 4:35 ging, oeps, autch. Daarna eigenlijk alleen maar tegen die pijn in mijn zij gevochten en het inhalen ging over in ingehaald worden. Veel vechten tegen het gevoel om even te gaan wandelen en ik was blij dat het grotendeels afliep. Nog af en toe geprobeerd om aan te haken bij mensen die ik eerder rustig had ingehaald, maar helaas kwam de snelheid niet terug en kon ik fluiten naar die tijd onder het uur. DeeBee na het 10 km punt ook niet meer gezien, behalve toen ik net de finish over gekomen was. Het was wel een vaag gezicht om vlak voor de finish nog een hele meute te zien die net gestart waren :o .
En dus met 1:01:24 over de finish gekomen, had die handgeklokt, maar het bleek ook echt mijn netto tijd te zijn. Het was een minuut sneller dan mijn doorkomst op de 15 km bij de 10 EM wedstrijd in de voorbereiding voor de Roparun, dus het voelde gelukkig ook echt nog wel als een PR.
Na de finish rustig mee opgelopen en tas opgehaald samen met DeeBee en ook nog 1 collega en 2 oud-collega's gezien waarmee ik de Roparun had gelopen, leuk!
Al met al een geslaagde dag en nu voel ik mn benen toch wel...

Al met al denk ik dat ik vooral moet blijven investeren in mijn duurvermogen voor dit soort wedstrijden, want mijn hartslag was vrij laag en de snelheid kwam in het eerste deel ook gemakkelijk, dus wat huiswerk...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_133352693
quote:
2s.gif Op zondag 17 november 2013 20:19 schreef MaleDuck het volgende:
Voor mij dan ook nog maar een verslagje van het dagje Nijmegen. Naarmate de heenreis vorderde nam het aantal lopers in de trein exponentieel toe, wat me al het gevoel ging geven dat het druk zou zijn. Wat leuke praatjes gemaakt met wat mede lopers, waardoor de kleine 2 uur die ik onderweg was eigenlijk best snel gingen.
Ik had thuis uitgevogeld dat ik qua accommodatie verwacht werd in de ROC van Nijmegen, waar voor mijn bedrijfsteam een hele tafel met 2 banken stond, die ik voor mezelf alleen had, want ik heb daar geen collega gezien. Lang zitten dubben of ik mijn thermoshirt aan zou houden of niet, uiteindelijk uitgedaan en voor de warmte voor de start mn poncho (tegen de mist :P ) aangedaan en rustig richting start/finish gebied gelopen. Buiten het startvak nog wat warmgelopen en tegen 12.40 rustig aan het startvak ingelopen, rustig om me heen kijkend of ik nog bekende gezichten zou spotten. Maar niemand bekends tot aan het startschot. Toen de meute in ons vak in beweging kwam zag ik ineens 2 meter naast me DeeBee staan, dus hem nog even gedag gezegd.
Toen na een kleine 4 minuten na het startschot onder de startvlag doorgegaan en bewust de eerste km veel op mn klok gekeken om te zorgen dat ik niet hard zou starten. Daarna zag ik DeeBee de hele tijd een meter of 20 voor me lopen en die afstand bleef gelijk, verder was het een beetje inhalen en ingehaald worden. Grappig trouwens dat er zoveel 'oudjes' in het grijze startvak mochten starten (handig dat die gasten ook nummers op hun rug droegen :D ), die we toen ook al begonnen in te halen. De eerste 5 kilometer gingen goed en volgens plan, ik kwam in 20.19 door (plan was tussen de 20.00 en 20.30) en eigenlijk ging dat de kilometers die volgenden ook goed, maar in km 7 en 8 zaten er wat pittige klimmetjes in die ik begon te voelen, maar naar beneden vloog ik. Eerste drankpost wel wat gedronken, maar voelde meteen dat het niet lekker viel. Tweede drinkpost daarom overgeslagen en netjes in 40:09 doorgekomen op de 10 (wat eigenlijk 20 seconden langzamer dan het plan was :P ), maar ik had nog goede moed, maar km 10 en 11 hakten er echt in. Km 10 was nog mijn snelste km geweest met 3:50, maar na het 10 km punt gingen we een bocht om en kwam er een stekend gevoel rechts net onder mijn ribben, wat steeds erger werd en de heuvels in die kilometer hielpen ook niet echt mee, waardoor die km in 4:35 ging, oeps, autch. Daarna eigenlijk alleen maar tegen die pijn in mijn zij gevochten en het inhalen ging over in ingehaald worden. Veel vechten tegen het gevoel om even te gaan wandelen en ik was blij dat het grotendeels afliep. Nog af en toe geprobeerd om aan te haken bij mensen die ik eerder rustig had ingehaald, maar helaas kwam de snelheid niet terug en kon ik fluiten naar die tijd onder het uur. DeeBee na het 10 km punt ook niet meer gezien, behalve toen ik net de finish over gekomen was. Het was wel een vaag gezicht om vlak voor de finish nog een hele meute te zien die net gestart waren :o .
En dus met 1:01:24 over de finish gekomen, had die handgeklokt, maar het bleek ook echt mijn netto tijd te zijn. Het was een minuut sneller dan mijn doorkomst op de 15 km bij de 10 EM wedstrijd in de voorbereiding voor de Roparun, dus het voelde gelukkig ook echt nog wel als een PR.
Na de finish rustig mee opgelopen en tas opgehaald samen met DeeBee en ook nog 1 collega en 2 oud-collega's gezien waarmee ik de Roparun had gelopen, leuk!
Al met al een geslaagde dag en nu voel ik mn benen toch wel...

Al met al denk ik dat ik vooral moet blijven investeren in mijn duurvermogen voor dit soort wedstrijden, want mijn hartslag was vrij laag en de snelheid kwam in het eerste deel ook gemakkelijk, dus wat huiswerk...
Je vertelt het echt alsof het helemaal niet meer volgens plan ging die laatste 5km, maar je hebt maar een minuut verval t.o.v. de eerste 2 5kms... In mijn ogen juist best wel vlak gelopen dus?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_133352938
Blijft toch mooi hoe iedereen op zn eigen niveau sport en presteert
Maleduck loopt slecht en gaat compleet kapot op een pace wat ik alleen de laatste km kon overtreffen _O_

Mooie sport dat hardlopen *; Iemand zei laatst "maar je wint toch nooit?" Nou, gelukkig bepalen we dat helemaal zelf *O*
  zondag 17 november 2013 @ 20:32:54 #97
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133353007
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 20:31 schreef Stefanovic83 het volgende:
Iemand zei laatst "maar je wint toch nooit?" Nou, gelukkig bepalen we dat helemaal zelf *O*
_O_ _O_ _O_
  zondag 17 november 2013 @ 20:34:26 #98
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133353073
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 20:25 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je vertelt het echt alsof het helemaal niet meer volgens plan ging die laatste 5km, maar je hebt maar een minuut verval t.o.v. de eerste 2 5kms... In mijn ogen juist best wel vlak gelopen dus?
dat is 12 seconden per kilometer....dat is best een hoop als je hoopt een PR te lopen.

Buiten dat om, een fantastische prestatie van MD!
  zondag 17 november 2013 @ 20:35:01 #99
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133353105
quote:

Mooie sport dat hardlopen *; Iemand zei laatst "maar je wint toch nooit?" Nou, gelukkig bepalen we dat helemaal zelf *O*
Grenzen verleggen *O*
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_133353165
quote:
Die hang ik boven mijn bed ^O^
pi_133353264
Ik blijf het niet winnen een van de prettigste dingen van hardlopen vinden O+

Vandaag ben ik 538e van de 2937 in mijn categorie geworden. En dat is prima :P
  zondag 17 november 2013 @ 20:40:41 #102
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_133353384
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 20:38 schreef hatsaflats het volgende:

Grappig, ik zat dat net tegen een vriend van m'n ouders te vertellen "Je loopt niet voor een ander, je loopt niet tegen een ander, je loopt tegen jezelf. It is just you."
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  zondag 17 november 2013 @ 20:42:00 #103
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133353444
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 20:40 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Grappig, ik zat dat net tegen een vriend van m'n ouders te vertellen "Je loopt niet voor een ander, je loopt niet tegen een ander, je loopt tegen jezelf. It is just you."
vaak is dit tegen een betonnen muur praten...mensen die niet hardlopen begrijpen dit maar moeilijk
pi_133353473
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 20:38 schreef hatsaflats het volgende:

Ik blijf het moeilijk vinden :') Haat aan laatste worden van het groepje waar je mee bent :')
pi_133353482
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 20:40 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Gelukkig vergelijk jij jouw prestaties ook nooit met die van een ander :P

Maar ik vind dat vergelijken ook juist wel leuk hoor. Motiveert me ook wel. Maar met voetbal/tennis/etc gaat het altijd om het winnen, en met hardlopen kán dat gewoon niet.
pi_133353600
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 18:54 schreef Quoi het volgende:
Totaal pretentieloos gelopen, rustig aan, zoals gepland. Genoten O+ Tijd 1u32 *O*

(ik dacht, ik post ff een normale tijd ;))
Dank je. Ik begon me al bijna debiel te voelen. :D
Geen wonder dat de titel is aangepast en niet meer voor beginners is.

Ik heb heel erg prettig gelopen, ging voor mijn gevoel te snel van start, maar tegenhouden lukte ook niet. Dan maar gewoon gaan zoals het gaat. Op de heuveltjes voelde ik het even branden, maar ik was verrassend fit en krachtig en liep best wat mensen voorbij, ook grote mannen met lange benen.
Dacht daarom dat ik zeker onder de 1:30 zou zitten, maar helaas net niet. :{
Met de vorige 2 7H's in het achterhoofd was ik bang voor de man met de hamer, dus ben niet voluit gegaan, of veel te laat. Na de finish even gestretcht en ik was veel sneller weer op adem dan tijdens trainingen. Zelfs geen spatje spierpijn nu. Heb nog nooit zo makkelijk gelopen.
Ach, lekker lopen en meedoen is voor mij sowieso belangrijker dan het wedstrijdelement. En ik heb voor volgend jaar in ieder geval weer een doel en motivatie. :)
Mensen aan de kant, muziekmakers, heel erg bedankt voor weer een geweldig evenement!
pi_133353621
Ik heb trouwens elke 5km harder gelopen :D En dat voor een afstand die ik nog nooit gelopen heb.

Blij :)
pi_133353861
SPLITS
LAPS
KILOMETER TIME CHANGE AVG PACE AVERAGE HR
1
5:36 -- 5'36"/km 180bpm
2
11:01 - 0:11 (3%) 5'25"/km 185bpm
3
16:41 + 0:15 (-5%) 5'40"/km 190bpm
4
22:16 - 0:05 (1%) 5'35"/km 188bpm
5
28:00 + 0:09 (-3%) 5'44"/km 192bpm
6
34:24 + 0:40 (-12%) 6'24"/km 176bpm
7
40:03 - 0:45 (11%) 5'39"/km 184bpm
8
45:27 - 0:15 (4%) 5'24"/km 187bpm
9
50:36 - 0:15 (4%) 5'09"/km 191bpm
10
*Fastest
55:39 - 0:06 (1%) 5'03"/km N/A

redelijk stabiel qua hartslag en redelijk qua tempo. 6.24 was ook door de drankpost en dat het weggetje aardig smal werd zodat ik niet kon inhalen.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  zondag 17 november 2013 @ 20:56:17 #109
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_133354155
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 20:42 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Gelukkig vergelijk jij jouw prestaties ook nooit met die van een ander :P

Maar ik vind dat vergelijken ook juist wel leuk hoor. Motiveert me ook wel. Maar met voetbal/tennis/etc gaat het altijd om het winnen, en met hardlopen kán dat gewoon niet.
:6
Ik zal ook zeker mijn resultaten blijven vergelijken met anderen, maar aan de andere kant weet ik ook dat ik het allemaal voor mezelf doe en als ik dan weer eens langzamer ben dan jij dan kan ik mezelf altijd nog op de schouders kloppen omdat ik toch weer beter was dan mezelf of ondanks alles toch de finish heb bereikt.

Met teamsporten wil ik ook winnen, dat is zeker. Altijd.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_133354159
quote:
6s.gif Op zondag 17 november 2013 20:46 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb trouwens elke 5km harder gelopen :D En dat voor een afstand die ik nog nooit gelopen heb.
haha stoer!

Ik loop nu 1,5 jaar en heb 3x een negatieve split gelopen, waarvan 2x in een wedstrijd (en ik heb maar 3 wedstrijden gelopen). Ook zo'n apart statistiekje :P
Vandaag was mijn laatste 3km het snelst ook mijn snelste, terwijl ik echt kapot ging na 11 km.. (lang leve een aflopend parcours)
  Moderator zondag 17 november 2013 @ 20:59:15 #111
155227 crew  Guppy
dus
pi_133354360
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 20:06 schreef Quoi het volgende:
Alleen Hats gezien (dank aan haarzelf, want ik liep weer eens stoïcijns rond) en MoBlo. Na de race was mijn foon leeg (had muziek op), dus kwam het niet meer van meeten. Het groepje waarmee ik was kostte me eerlijk gezegd al energie genoeg :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook niet zo leuk van je groepje... Maar toch supergoed gedaan! *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_133354422
Grappig, ik heb sinds kort ook zo'n hartslagding, puur omdat een digitaal horloge van Cresta me betrouwbaarder leek dan een brak plastic ding van dezelfde lage prijs bij de Kijkshop.
Vroeger schoot mijn hartslag omhoog boven de 180, richting 200, zodra ik een voet op de crosstrainer had gezet. Nu zie ik dat ik rond de 175 kom als ik me keihard inspan (sprintje heuvel op na gewone training).
Ik kom dus niet aan mijn maximale hartslag, maar verzuur eerder al (kan dat?).
  zondag 17 november 2013 @ 21:02:07 #113
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_133354538
Misschien al eens eerder gepost
http://www.spa-francorchampsrun.eu/
al een heel druk weekend met de CPC maar misschien is er toch iemand geintresseerd
pi_133354654
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 20:06 schreef Quoi het volgende:
Alleen Hats gezien (dank aan haarzelf, want ik liep weer eens stoïcijns rond) en MoBlo. Na de race was mijn foon leeg (had muziek op), dus kwam het niet meer van meeten. Het groepje waarmee ik was kostte me eerlijk gezegd al energie genoeg :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quoi; je hebt SUPER gelopen! 15 km, dat zou ik never nooit redden in die tijd!

SPOILER
  zondag 17 november 2013 @ 21:04:08 #115
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_133354661
Wat een leuke verslagen, en wat een mooie tijden allemaal. Bijna iedereen heeft zichzelf verbeterd als ik het zo lees. DAAR doe je het toch voor (ik wel) jezelf verbeteren/verslaan/overwinnen.

Het was een bijzondere ervaring! Mijn eerste 15 kilometer-wedstrijd ging bijna geheel als gepland, hoewel ik graag net onder het uur had gelopen ben ik ook met 1:01:02 dik tevreden. Dat je daarmee dan maar gedeeld 1095e t/m 1101e mee bent van de ruim 26 duizend lopers, mag de pret niet drukken.

's Ochtends was ik behoorlijk gespannen. Feitelijk was mijn richttijd nogal ambitieus (mijn p.r.'s op de 10 en 15 waren gelopen tijdens trainingen en stonden op 42:38 en 1:05:31), dus ik had me nogal wat in mijn hoofd gehaald. Tel daar bij op dat het terugvinden van je hardloopmaatjes op een bommetje vol Utreg CS geen sinecure is, en ik nog op het laatste moment moest zorgen in een vroeg startvak te belanden...

Enfin, Zwabber was (meer geluk dan wijsheid) snel gevonden, en ook het gele-startvak-stickertje bleek makkelijk te regelen. Het aftellen kon beginnen...

Een aantal mensen om mijn heen waren gekleed om Antarctica-expedities te ondernemen, maar dat weerhield mij er niet van om 15 minuten voor de start mijn trainingsbroek en 5 minuten later mijn trui aan het Heras-hekwerk te knopen en mouwloos, en kortbebroekt tussen de lopers warm te blijven.

Na het startschot vond ik verrassend snel mijn draai, en wist ik te voorkomen als een dolle te vertrekken, en daar later de prijs dik voor te betalen.

Na kilometer 3 echter moest ik het schema van 4:00/km voor het eerst licht laten lopen, en het duurde lang voor ik daar weer voorzichtig iets op terug pakte. Onderwijl slalomde ik zo nu en dan om mensen heen waarvan ik mij afvroeg hoe het kon dat ik hen nu pas inhaalde, gezien het niet al te hoge tempo dat zij er op na hielden.

Het water en AA-drink drinken na 5 km was een domme beslissing, met lichte buikpijn moest ik verder. Zo'n race is veel te kort, en het tempo veel te hoog, niet meer doen.

Het tempo bleef goed, de hartslag hoog, en toen na kilometer 11 de ergste hoogtemeters geleden waren kon er nog wat tijd worden goed gemaakt. Ik rekende uit dat ik net in de 1:00 kon blijven of net 1:01 zou aantikken, en zo geschiedde.

Omdat Zwabber en Jeroen (vriend van Zwabber) veel later gestart waren (later bleek toen ik binnenkwam) had ik tijd om mijn grote schrijfidool Abdelkader Benali op te zoeken, en het boek dat hij daar promootte te laten signeren.

Wat een aardige man is dat! Hij vertelde over het p.r. dat hij ooit liep op de 15 km (54 minuten, mind you!) en dat ik vandaag maar 22 seconde langzamer was dan hij. Helaas mocht hij vooraan starten, waardoor ik hem niet zag (al hoewel, anders had ik wellicht als een groopy om hem heen gedarteld)

Het eten na afloop in Utrecht was top, en de terugreis met een spontane ontmoeting Ruben en zijn ega een leuke afsluiter.

http://www.endomondo.com/workouts/269927494/3683849

De laptijden
01: 4:02
02: 4:00
03: 4:05
04: 4:08
05: 4:08
06: 4:07
07: 4:01
08: 4:13
09: 4:12
10: 3:55
11: 4:21
12: 3:59
13: 4:03
14: 3:50
15: 3:49
15+: 2:56 (55 meter lang, maar toch)
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_133354768
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 20:42 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

vaak is dit tegen een betonnen muur praten...mensen die niet hardlopen begrijpen dit maar moeilijk
Mijn zoontje dreigde laatst af te haken voor een kidsrun omdat ie bang was om laatste te worden.

Een van onze trainers zei toen dat de laatste altijd het meeste applaus krijgt. En toen heeft ie toch gelopen.
SPOILER
pi_133354836
Circuitruns lijken me heel saai, net zoals die N201.
De CPC wil ik wel doen, verder ook eens de gewone Dam tot Dam, en een halve marathon in het buitenland. Verkapte vakantie. :P
pi_133354937
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 21:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Mijn zoontje dreigde laatst af te haken voor een kidsrun omdat ie bang was om laatste te worden.

Een van onze trainers zei toen dat de laatste altijd het meeste applaus krijgt. En toen heeft ie toch gelopen.
SPOILER
O+ O+
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_133354949
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 21:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
Misschien al eens eerder gepost
http://www.spa-francorchampsrun.eu/
al een heel druk weekend met de CPC maar misschien is er toch iemand geintresseerd
hmm wel cool! Mooie omgeving daar. Hoogtemeters-technisch wel een uitdaging ~O>
Ik onthou m iig. Ga de CPC toch niet doen dus ik heb dat weekend niets

quote:

[..]

SPOILER
baasje!
  Moderator zondag 17 november 2013 @ 21:16:06 #120
155227 crew  Guppy
dus
pi_133355316
quote:

[..]

SPOILER
Stoer! *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')