quote:Op zondag 17 november 2013 18:36 schreef linebear het volgende:
Grappig, net na de start als we die bocht uit kwamen zag ik Jero finishen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
ik ook, op hun websitequote:Op zondag 17 november 2013 18:42 schreef Mascleta het volgende:
leuke verslagen en mooie prestaties.
Zit nu het item op Omroep GLD te kijken. Leuk stukje.
Goed gedaan hoor Quoi! Mooi dat het ging zoals gepland!quote:Op zondag 17 november 2013 18:54 schreef Quoi het volgende:
Totaal pretentieloos gelopen, rustig aan, zoals gepland. GenotenTijd 1u32
![]()
(ik dacht, ik post ff een normale tijd)
quote:Op zondag 17 november 2013 16:02 schreef Daywalk3r het volgende:
1:18 nog iets. Ruim boven vverwachting! Doen we nog meeten?
quote:Op zondag 17 november 2013 16:03 schreef DeeBee het volgende:
Zo, weer in de trein terug, echt super super blij!
Zal nieuwe doelen moeten gaan stellen, want 15k binnen het uur lopen kan van de to-do list.
Kwam in het startvak (en na de finish) MaleDuck nog tegen, maar heb daarna de race gelopen zoals ik hem voor ogen had met uiteindelijk 59:44 als officiele eindtijd!![]()
Zo blij dat het gelukt is, 2.5 minuut van m'n PR.
quote:Op zondag 17 november 2013 16:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
1:19:05. De 10km zat duidelijk nog in de benen. Voortvarend van start gegaan maar na een km of 4 kreeg ik enorme papbenen. Tandje terug en ik zag Semmie steeds verder weglopen. Die had zo te zien goede benen! Het zag er bij haar heel makkelijk en ontspannen uit. Tot een km of 13 was het op de tanden bijten. Daarna ging het naar beneden en ging het weer. Daywalk3r kwam me nog voorbij gestoomd. De finish voelde als een bevrijding. Het was uiteindelijk wel leuk, maar ik had toch liever mijn vriendin gehaast in haar eerste 7^^. Helaas komen blessures altijd op een beroerd moment.
quote:Op zondag 17 november 2013 16:28 schreef SEMTEX het volgende:
1:14:57.Het ging inderdaad lekker! Veeeel beter dan vorig jaar. Ik vreesde al voor het vals plat en de steile heuvels, maar die vielen reuze mee. Straks lekker Indisch eten
Oh ja en ff snel een handje gegeven en gekeuveld met Daywalker en Stipstreeppannekoekenbuik
Dat is normaal gesproken geen probleem. Maar ik ga morgen wel hardlopen, want ik ben niet meer vooruit te branden.quote:Op zondag 17 november 2013 15:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
2x per dag sporten? Als je nu al moe bent, kun je misschien beter op een andere dag gaan lopen?
Ik moet dit topic nog lezen maar Gup en komen bij 4:18 al klappend de wielrenners voorbij rennen bij de special van tv Gelderlandquote:
Wat, echt?? Ik heb net zitten kijkenquote:Op zondag 17 november 2013 19:11 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik moet dit topic nog lezen maar Gup en komen bij 4:18 al klappend de wielrenners voorbij rennen bij de special van tv Gelderland![]()
hier is de special te zien
Nee hoor, die lopen nog onder de 3'/km...quote:Op zondag 17 november 2013 19:04 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik liet me trouwens even gaan, heuvelaf, en kwam tot maximaal 3.30. Dat voelde echt alsof ik elk moment op mijn muil kon gaan. Dan te bedenken dat de elite renners dat gewoon op de Marathon lopen
Thanksquote:Op zondag 17 november 2013 18:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed gedaan hoor Quoi! Mooi dat het ging zoals gepland!
Ik zag dat Hats ook een hele mooie tijd heeft gelopenquote:Op zondag 17 november 2013 19:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Hoe stoer SEMTEX![]()
en we hebben bijna dezelfde tijd, op twee verschillende afstanden!zelf vind ik dat dan wel weer erg grappig
Ja! Waar blijft het verslag van Hats?quote:Op zondag 17 november 2013 19:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zag dat Hats ook een hele mooie tijd heeft gelopen
was tof ja!quote:Op zondag 17 november 2013 19:32 schreef SEMTEX het volgende:
Ik was nog vergeten te vermelden dat ik de vele drumbands en famfares erg gezellig vond
SPOILER: Garmin bakt weinig van m'n snelheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was aan het tikken, joh! Ik ben net thuis uit dat o zo verre Nijmegen.quote:Op zondag 17 november 2013 19:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja! Waar blijft het verslag van Hats?
Ik zie op de kaart dat het de postweg heet (Voorbij het Afrika museum). Je denkt dan al alles gehad te hebben, je bent al op de weg terug naar de finish en dan komt daar ineens nog zo'n stiekem licht hellinkje. Ik denk dat ik dat de zwaarste vondquote:Op zondag 17 november 2013 19:37 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
was tof ja!
En nette tijd ook! Mooi in lijn met je HM-prestatie.
Ergo ik wil nu ook onder de 1.50 een HM lopen, want rekenkundig gezien kan het![]()
Welke berg vonden jullie het zwaarst? Ik vond de 2e echt ellendig. Steil en net iets te lang, toen begonnen mn kuiten wel te branden. Lekkere motivator na 3 km ofzoEn tussen km 10 en 11 was ook wel zuur. Daar moest je echt geduld hebben.
De rest was wel goed te doen vond ik. Omhoog wat minder leuk, maar daarna wel volle bak naar beneden
Hey, jou 'heb' ik nog nietquote:Op zondag 17 november 2013 19:39 schreef Stefanovic83 het volgende:
Hier nog mn Endomondo ding trouwenshttp://www.endomondo.com/workouts/269904950/10842966
Maar dan heb je ook wat! Netjes gedaan!quote:Op zondag 17 november 2013 19:40 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik was aan het tikken, joh! Ik ben net thuis uit dat o zo verre Nijmegen.
Die wc is al een attractie op zich. Had je ook Nederlandstalige muziek er bij die door de mannelijke helft van het uitbatende echtpaar wordt meegezongen?quote:Op zondag 17 november 2013 19:39 schreef hatsaflats het volgende:
In Nijmegen even gebruik gemaakt van de best wel fijne stationswc - kost 50 cent, maar dan heb je ook wat. Een "knusse" en schone wc, met beeldjes bij de wasbakken en waar warm water uit de kraan komt.
Basisconditie zit wel goed, maar mijn trainingsarbeid slaat de laatste tijd inderdaad helemaal nergens opquote:Op zondag 17 november 2013 19:43 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
bazige tijd voor iemand met jouw trainingsarbeidKnap!
Nee, hij was erg stilquote:Op zondag 17 november 2013 19:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Die wc is al een attractie op zich. Had je ook Nederlandstalige muziek er bij die door de mannelijke helft van het uitbatende echtpaar wordt meegezongen?
Mooi gelopen trouwens. Volgend jaar doe ik mee voor sub 1:12, misschien wel sub 1:10.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes!quote:Op zondag 17 november 2013 19:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
De oogst van dit weekend:
[ afbeelding ]
Plus twee T-shirts, twee veiligheidshesjes en een aantal leuke Fok!kers de hand geschud. Het was geslaagd!
Ik had er nog over gedacht, maar uiteindelijk loop ik voor mezelf en niet voor het circusquote:Op zondag 17 november 2013 20:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Netjes!zag een man op TV Gelderland die de 5,10 en 15 liep (sorry for raining on your parade
)
die gedachte had ik ook bij het zien van dat filmpje... als je perse de nachtloop wil doen en de 15km oke ,maar moet dat derde loopje er ook bij? voor wie wil je je bewijzen?...maar goed, ieder zijn dingquote:Op zondag 17 november 2013 20:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik had er nog over gedacht, maar uiteindelijk loop ik voor mezelf en niet voor het circus
Was na afloop ook helemaal niet moe, heb fijn gelopen.quote:Op zondag 17 november 2013 20:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik had er nog over gedacht, maar uiteindelijk loop ik voor mezelf en niet voor het circus. Je liep trouwens erg makkelijk. Zo zag het er teminste uit. Lekker krachtige passen en mooi ontspannen.
heerlijk die loopjes waarbij alles lijkt te lukken!!quote:Op zondag 17 november 2013 20:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Was na afloop ook helemaal niet moe, heb fijn gelopen.
Je vertelt het echt alsof het helemaal niet meer volgens plan ging die laatste 5km, maar je hebt maar een minuut verval t.o.v. de eerste 2 5kms... In mijn ogen juist best wel vlak gelopen dus?quote:Op zondag 17 november 2013 20:19 schreef MaleDuck het volgende:
Voor mij dan ook nog maar een verslagje van het dagje Nijmegen. Naarmate de heenreis vorderde nam het aantal lopers in de trein exponentieel toe, wat me al het gevoel ging geven dat het druk zou zijn. Wat leuke praatjes gemaakt met wat mede lopers, waardoor de kleine 2 uur die ik onderweg was eigenlijk best snel gingen.
Ik had thuis uitgevogeld dat ik qua accommodatie verwacht werd in de ROC van Nijmegen, waar voor mijn bedrijfsteam een hele tafel met 2 banken stond, die ik voor mezelf alleen had, want ik heb daar geen collega gezien. Lang zitten dubben of ik mijn thermoshirt aan zou houden of niet, uiteindelijk uitgedaan en voor de warmte voor de start mn poncho (tegen de mist) aangedaan en rustig richting start/finish gebied gelopen. Buiten het startvak nog wat warmgelopen en tegen 12.40 rustig aan het startvak ingelopen, rustig om me heen kijkend of ik nog bekende gezichten zou spotten. Maar niemand bekends tot aan het startschot. Toen de meute in ons vak in beweging kwam zag ik ineens 2 meter naast me DeeBee staan, dus hem nog even gedag gezegd.
Toen na een kleine 4 minuten na het startschot onder de startvlag doorgegaan en bewust de eerste km veel op mn klok gekeken om te zorgen dat ik niet hard zou starten. Daarna zag ik DeeBee de hele tijd een meter of 20 voor me lopen en die afstand bleef gelijk, verder was het een beetje inhalen en ingehaald worden. Grappig trouwens dat er zoveel 'oudjes' in het grijze startvak mochten starten (handig dat die gasten ook nummers op hun rug droegen), die we toen ook al begonnen in te halen. De eerste 5 kilometer gingen goed en volgens plan, ik kwam in 20.19 door (plan was tussen de 20.00 en 20.30) en eigenlijk ging dat de kilometers die volgenden ook goed, maar in km 7 en 8 zaten er wat pittige klimmetjes in die ik begon te voelen, maar naar beneden vloog ik. Eerste drankpost wel wat gedronken, maar voelde meteen dat het niet lekker viel. Tweede drinkpost daarom overgeslagen en netjes in 40:09 doorgekomen op de 10 (wat eigenlijk 20 seconden langzamer dan het plan was
), maar ik had nog goede moed, maar km 10 en 11 hakten er echt in. Km 10 was nog mijn snelste km geweest met 3:50, maar na het 10 km punt gingen we een bocht om en kwam er een stekend gevoel rechts net onder mijn ribben, wat steeds erger werd en de heuvels in die kilometer hielpen ook niet echt mee, waardoor die km in 4:35 ging, oeps, autch. Daarna eigenlijk alleen maar tegen die pijn in mijn zij gevochten en het inhalen ging over in ingehaald worden. Veel vechten tegen het gevoel om even te gaan wandelen en ik was blij dat het grotendeels afliep. Nog af en toe geprobeerd om aan te haken bij mensen die ik eerder rustig had ingehaald, maar helaas kwam de snelheid niet terug en kon ik fluiten naar die tijd onder het uur. DeeBee na het 10 km punt ook niet meer gezien, behalve toen ik net de finish over gekomen was. Het was wel een vaag gezicht om vlak voor de finish nog een hele meute te zien die net gestart waren
.
En dus met 1:01:24 over de finish gekomen, had die handgeklokt, maar het bleek ook echt mijn netto tijd te zijn. Het was een minuut sneller dan mijn doorkomst op de 15 km bij de 10 EM wedstrijd in de voorbereiding voor de Roparun, dus het voelde gelukkig ook echt nog wel als een PR.
Na de finish rustig mee opgelopen en tas opgehaald samen met DeeBee en ook nog 1 collega en 2 oud-collega's gezien waarmee ik de Roparun had gelopen, leuk!
Al met al een geslaagde dag en nu voel ik mn benen toch wel...
Al met al denk ik dat ik vooral moet blijven investeren in mijn duurvermogen voor dit soort wedstrijden, want mijn hartslag was vrij laag en de snelheid kwam in het eerste deel ook gemakkelijk, dus wat huiswerk...
quote:Op zondag 17 november 2013 20:31 schreef Stefanovic83 het volgende:
Iemand zei laatst "maar je wint toch nooit?" Nou, gelukkig bepalen we dat helemaal zelf
dat is 12 seconden per kilometer....dat is best een hoop als je hoopt een PR te lopen.quote:Op zondag 17 november 2013 20:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je vertelt het echt alsof het helemaal niet meer volgens plan ging die laatste 5km, maar je hebt maar een minuut verval t.o.v. de eerste 2 5kms... In mijn ogen juist best wel vlak gelopen dus?
Grenzen verleggenquote:Op zondag 17 november 2013 20:31 schreef Stefanovic83 het volgende:
Mooie sport dat hardlopenIemand zei laatst "maar je wint toch nooit?" Nou, gelukkig bepalen we dat helemaal zelf
Die hang ik boven mijn bedquote:Op zondag 17 november 2013 20:31 schreef Stefanovic83 het volgende:
Mooie sport dat hardlopenIemand zei laatst "maar je wint toch nooit?" Nou, gelukkig bepalen we dat helemaal zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |