quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geīnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Welterusten alvast.quote:Op zondag 17 november 2013 00:50 schreef Greys het volgende:
En nu post ie het wel, na 86 pogingen, maar duurt het weer eeuwen voordat de pagina herlaadt.
Ik kap er mee, dit is echt ruk zo. Zowel in Chrome als Firefox.
Trusten voor straks
Die middelvinger achter het raamquote:Op zondag 17 november 2013 08:36 schreef Rewimo het volgende:
Gejat uit het Fundatopic: http://terriblerealestateagentphotos.com/ Geweldig
He? Niemand weet toch wie welke kloon is?quote:Op zondag 17 november 2013 12:11 schreef Greys het volgende:
Heej, ik kan weer normaal posten
Ik las even mee in jullie SS topic, wat zijn sommigen slecht in het geheim houden van de klonenWat heeft een kloon voor nut als iedereen toch al weet wie je bent? (Het is niet afzeikerig bedoeld, het is alsnog allemaal heel leuk, maar ik moet zo lachen om de doorzichtigheid van sommigen haha
)
Oh van sommigen is het wel overduidelijk, toch?quote:Op zondag 17 november 2013 12:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
He? Niemand weet toch wie welke kloon is?
Is dat zo?quote:Op zondag 17 november 2013 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh van sommigen is het wel overduidelijk, toch?
Ik ook ja, brrrrrrr!quote:
nou 1 wel maar die geeft niet want die heeft niet gezegd wie ze heeft toch?quote:Op zondag 17 november 2013 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh van sommigen is het wel overduidelijk, toch?
Het kan ook zijn dat sommigen heel erg hun best doen om juist op een ander te lijken hoorquote:Op zondag 17 november 2013 12:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is dat zo?misschien ben ik dan gewoon heel naīef of zo, maar ik heb het van niemand door
Nee, maar daar ging het mij dus ook niet om. Het ging alleen om de duidelijkheid wie welke kloon is, niet wie wie als lootje heeftquote:Op zondag 17 november 2013 12:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou 1 wel maar die geeft niet want die heeft niet gezegd wie ze heeft toch?
heerlijk, ik wil weer terugquote:Op zondag 17 november 2013 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook ja, brrrrrrr!
Was de Shabu lekkah?![]()
Straks even het Bietje in het bos laten razen
Ik ben wel heel benieuwdquote:Op zondag 17 november 2013 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat sommigen heel erg hun best doen om juist op een ander te lijken hoorOm verwarring te zaaien. Ik ga gewoon leuk meelezen soms en pas helemaal na afloop eerlijk zeggen of het klopte. Eentje is er voor mij (denk ik dus) sowieso overduidelijk, maar misschien zit ik er naast en dat zal ik als het klaar is dan eerlijk zeggen
ja okeequote:Op zondag 17 november 2013 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar daar ging het mij dus ook niet om. Het ging alleen om de duidelijkheid wie welke kloon is, niet wie wie als lootje heeft
Daarom is het ook helemaal niet ergquote:
Kopje groene bloesemthee en snuggly.quote:Op zondag 17 november 2013 12:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heerlijk, ik wil weer terug
Oh kouddddd
Wat leuk en gefeliciteerdquote:Op zondag 17 november 2013 12:47 schreef MissBliss het volgende:
Ik zou Kevin Costner niet doen denk ik
Oh, en ik mag het eindelijk zeggen op internet: ik word (weer) tanteMijn zus is zwanger
Ik heb wel 5 klonen als ik Oognip mag gelovenquote:Op zondag 17 november 2013 12:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarom is het ook helemaal niet ergWant het verraadt op zich weinig/niets.
Alleen dan ontgaat het nut van een kloon me dus een beetje. Behalve als je het expres doet om verwarring te zaaien. Ah well, eigenlijk weet ik dus ook nog niets
Wat leuk, gefeliciteerd! Van je eigen zus lijkt me nog bijzonderderquote:Op zondag 17 november 2013 12:47 schreef MissBliss het volgende:
Oh, en ik mag het eindelijk zeggen op internet: ik word (weer) tanteMijn zus is zwanger
Wat gaaf! Gefeliciteerdquote:Op zondag 17 november 2013 12:47 schreef MissBliss het volgende:
Jaaa! Dat vind ik ookquote:Op zondag 17 november 2013 12:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat leuk, gefeliciteerd! Van je eigen zus lijkt me nog bijzonderder
gefeliciteerdquote:Op zondag 17 november 2013 12:47 schreef MissBliss het volgende:
Meisje dusquote:Op zondag 17 november 2013 12:59 schreef MissBliss het volgende:
Bedankt voor de felicitaties!
[..]
Jaaa! Dat vind ik ookVan mn schoonzus is natuurlijk ook heel leuk, maar dit wordt wel écht mijn nichtje
En ze is al 20 weken, al op de helft!
In The Bodyguard vond ik hem toch echt dropdead seksehquote:Op zondag 17 november 2013 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Hai all trouwens
Shabu
Kevin Costner; mwah.....met teveel drank op is ie vast lekkerder
Dat is al een paar jaartjes geledenquote:Op zondag 17 november 2013 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
In The Bodyguard vond ik hem toch echt dropdead sekseh
Maar ik heb een rare smaak
Ja, meisjequote:Op zondag 17 november 2013 13:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meisje dus
Zoooo leuk, een kind van je eigenste zus
Op die charmante foto van mij op fb, bij Sinterklaas, staat m'n zusje voor me met nichtje op de arm (roze broekje, roze adidasjes) vandaar dat triomfantelijke hoofd van mij
Waarom mocht je het nu pas vertellen?
Oh ja ik heb ook gesmokkeld, want die film van gister was ook al jaaaaren oudquote:Op zondag 17 november 2013 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat is al een paar jaartjes geleden
Leuk Leuk Leukquote:Op zondag 17 november 2013 13:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, meisje
Die foto ken ik niet, ga even zoeken
Omdat ze enorm sloom waren met het aan mensen vertellenEn ja, dan ben ik toch bang voor meelezers en dat ik het verklap ofzo (hoewel ik niet denk dat er veel bekenden meelezen op FOK! maar ja, je weet het nooit). Maar gisteren zei ze dat ik het mocht zeggen
Het is geen lelijkerd, maar het verrekjenekjeofplekje-gehalte heeft hij voor mij nietquote:Op zondag 17 november 2013 13:12 schreef Greys het volgende:
Even gekeken voor huidige staat en hij is goed geconserveerd iig
[ afbeelding ]
Met zulke voorspellingen zit je in dit jaargetijde nooit fout.quote:Op zondag 17 november 2013 13:12 schreef Greys het volgende:
We krijgen winter en misschien wel sneeuw
Die FB-foto is echt leukquote:
Huuuuuhquote:Op zondag 17 november 2013 13:12 schreef Greys het volgende:
We krijgen winter en misschien wel sneeuw
Thanks!quote:Op zondag 17 november 2013 13:16 schreef Laysa het volgende:
Mijn schoonzusje en schoonmoeder gaan zo vlak na elkaar starten bij de zevenheuvelenloop....en zo te zien is het daar gekkenhuis![]()
Gefeli Miss Bliss
Ik vind zijn (gebrek aan) oogopslag zwoel, denk ikquote:Op zondag 17 november 2013 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het is geen lelijkerd, maar het verrekjenekjeofplekje-gehalte heeft hij voor mij niet
Ja maar nee maar ja maar nou zegt nu.nl hetquote:Op zondag 17 november 2013 13:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met zulke voorspellingen zit je in dit jaargetijde nooit fout.
Leukquote:Op zondag 17 november 2013 13:16 schreef Laysa het volgende:
Mijn schoonzusje en schoonmoeder gaan zo vlak na elkaar starten bij de zevenheuvelenloop....en zo te zien is het daar gekkenhuis![]()
Gefeli Miss Bliss
Idd, oefenen!quote:Op zondag 17 november 2013 13:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die FB-foto is echt leuk
Ik vind het wel jammer dat ik zo ver weg woon (en geen auto rijd) want dan ga ik toch wel minder van nichtje (en neefje) zien dan ik zou willen. Ik zie ze nu zo'n 1 keer per 2 maanden ofzo (verschilt nogal), misschien een goede reden om toch eens te gaan autorijden
[..]
Huuuuuh
Sportiefquote:Op zondag 17 november 2013 13:16 schreef Laysa het volgende:
Gefeli Miss Bliss
Wat gaafquote:Op zondag 17 november 2013 12:47 schreef MissBliss het volgende:
Ik wil volgend jaaaaaaar..... <3quote:Op zondag 17 november 2013 13:16 schreef Laysa het volgende:
Gefeli Miss Bliss
Ja, maar dat waren maar korte stukjes naar het ziekenhuis. En toen de behandeling begon gingen we met de taxi en na de operatie ging hij weer vrij snel zelf rijden. En als ik alleen moest ging ik met de busquote:Op zondag 17 november 2013 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd, oefenen!
Destijds met Re zijn "gedoe" deed je het toch ook?
Ze ontwikkelen zich zo snel, die guppies, daar mķet je gewoon regelmatig ff kijken
Ik heb het geluk dat mijn ouders woensdags oppassen en ik ben woensdags altijd eerder vrij, dus dan drink ik ff koffie bij m'n ouders en ik klets ff bij met E.
Nee, dat is waar. Maar ik heb mezelf nooit echt een rijwonder gevondenquote:Op zondag 17 november 2013 13:20 schreef Greys het volgende:
Ja Bliss, gewoon oefenen! Ze hebben je dat rijbewijs echt niet voor niets gegeven moet je maar denken
Thanks!quote:Op zondag 17 november 2013 13:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat gaaf
[..]
Ik wil volgend jaaaaaaar..... <3
Ik dacht dat jij al weer aan autorijden deed, bliss, trouwens....
Ja, maar ik heb me nooit zeker gevoeld tijdens het rijden op snelwegen. Maar je hebt gelijk, ik moet het kunnen. Mijn woonbuurt is ook niet heel fijn om te rijden neequote:Op zondag 17 november 2013 13:29 schreef Greys het volgende:
Maar je hčbt goed op snelwegen gereden, anders geven ze je je rijbewijs echt niet
En het stomme is, ik vind snelwegen een makkie, maar jouw woonbuurt weer een crime om te rijden
Je kan het zeker! En anders een keer naar een rustiger stukje snelweg rijden om te starten? De ring is niet bepaald rustig te noemenquote:Op zondag 17 november 2013 13:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb me nooit zeker gevoeld tijdens het rijden op snelwegen. Maar je hebt gelijk, ik moet het kunnen. Mijn woonbuurt is ook niet heel fijn om te rijden nee(Laat staan parkeren
) maar beter dan de snelweg vind ik
Ja, ik denk zeker dat je gelijk hebt. Het is alleen zo'n moeilijke stap om te zetten. Re vraagt regelmatig of ik ga rijden maar ik zeg altijd nee. Naar Zwijndrecht is ook gelijk weer zo'n enorm stuk (vind ik). Maar als ik niks doe gaat het nooit weg natuurlijk.quote:Op zondag 17 november 2013 13:40 schreef Greys het volgende:
Ik denk als jij een paar keer een stuk op de snelweg hebt gereden in een ontspannen sfeer waarbij je merkt dat je juist op de snelweg vaak 10x meer tijd hebt om op dingen te reageren dan elders, dat je angst dan snel minder zal worden
Jawel. Ik heb er nu geen geld voor, maar dat zou zeker een optie zijn.quote:Op zondag 17 november 2013 13:43 schreef miss_dynastie het volgende:
En anders gewoon nog een paar lessen bliss? Of zou dat je niet helpen?
Dat is ook wel een idee, niet gelijk Amsterdam - Zwijndrecht, maar gewoon een kleiner, rustiger stukje. Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 17 november 2013 13:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Je kan het zeker! En anders een keer naar een rustiger stukje snelweg rijden om te starten? De ring is niet bepaald rustig te noemen
Graag gedaan. Ik zou alleen niet heel goed weten welke snelweg je zou kunnen pakken. De A7 richting Purmerend misschien, maar dan wel overdag want tot 10 uur is die wel nog heel drukquote:Op zondag 17 november 2013 13:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is ook wel een idee, niet gelijk Amsterdam - Zwijndrecht, maar gewoon een kleiner, rustiger stukje. Bedankt voor de tip!
Dan ga ik gewoon een keer 's middags. Dat is idd wel een wat rustigere weg.quote:Op zondag 17 november 2013 13:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik zou alleen niet heel goed weten welke snelweg je zou kunnen pakken. De A7 richting Purmerend misschien, maar dan wel overdag want tot 10 uur is die wel nog heel druk
En toch vind ik het wel heel stoer dat je je nu al voorneemt om dat te gaan doenquote:Op zondag 17 november 2013 13:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon een keer 's middags. Dat is idd wel een wat rustigere weg.
Ik dacht ook nog aan Zwijndrecht - Dordrecht, maar daar is het probleem ooit juist ontstaan, want de rondweg van Dordt heeft van die achterlijk korte invoegstrookjes. Daar moest ik altijd rijden met mijn rijlessen. Nou ja. Volgend weekend ga ik Re eens porren voor een ritje Purmerend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik herken het wel heel ergquote:Op zondag 17 november 2013 13:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik denk zeker dat je gelijk hebt. Het is alleen zo'n moeilijke stap om te zetten. Re vraagt regelmatig of ik ga rijden maar ik zeg altijd nee. Naar Zwijndrecht is ook gelijk weer zo'n enorm stuk (vind ik). Maar als ik niks doe gaat het nooit weg natuurlijk.
[..]
Jawel. Ik heb er nu geen geld voor, maar dat zou zeker een optie zijn.
[..]
Dat is ook wel een idee, niet gelijk Amsterdam - Zwijndrecht, maar gewoon een kleiner, rustiger stukje. Bedankt voor de tip!
quote:Op zondag 17 november 2013 13:54 schreef Puala het volgende:
[..]
En toch vind ik het wel heel stoer dat je je nu al voorneemt om dat te gaan doen
Ik hoop dat ik het ook echt doe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Goed dat je het dan dus wel bijhoudt, omdat je weet dat je het ook wel eng vindtquote:Op zondag 17 november 2013 13:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik herken het wel heel ergToen ik net mijn rijbewijs had reed ik overal heen en nergens bang voor. Maar toen ben k naar Nijmegen verhuist, auto eigenlijk niet meer echt nodig dus paar jaar niet meer gereden en nu vind ik het ook vaak eng. Terwijl als ik rij ik het heerlijk vind om te doen (ook wel erg spannend maar ik vind het an sich wel leuk) en toch zal ik nooit zelf aanbieden om te rijden.
Maar toen IB vorig jaar met kerst geopereerd was ben ik wel echt overal heen gereden. En echt ook lange stukken van minstens een uur/anderhalf uur.
Tis gewoon een kwestie van doen. Dat ik bijvoorbeeld eens naar mijn ouders rijdt ipv IB. Nu houdt het ook wel een beetje tegen dat we nog een wat oudere auto hebben en je de stoel niet zo makkelijk in je eigen stand krijgt. Dan ga je niet voor van die onzin stukjes rijden.
Maar IB en ik hebben ook wel eens halverwege gewisseld. Dat ik het stuk reed wat ik wel durfde en IB dan de rest deed
Capelle Zwijndrecht is ook wel een goede. Hebben we gisteren nog geredenquote:Op zondag 17 november 2013 13:58 schreef Greys het volgende:
Bliss, als jullie die rit nog een keer doen, dat jij dan rijdt van Capelle naar Zwijndrecht ofzo
En dan ga je er desnoods bij de afslag Zwijndrecht af naar de benzinepomp. Gewoon kleine stukjes proberen op een rustige tijd idd.
En de meeste te korte invoegstroken hebben ze al aangepakt of zijn ze aan het aanpakken, ik kom er steeds minder tegen
Nou laatste keer dat ik gereden heb weet ik niet eens meerquote:Op zondag 17 november 2013 14:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Goed dat je het dan dus wel bijhoudt, omdat je weet dat je het ook wel eng vindtEen kwestie van doen idd, ik moet het maar eens gaan doen.
[..]
Capelle Zwijndrecht is ook wel een goede. Hebben we gisteren nog geredenEn daar zijn idd niet veel enge stukken. Dat is een hele goede om mee te beginnen
quote:Op zondag 17 november 2013 13:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het ook echt doe!Als het is wie ik denk dat het is: leuke woning op superlocatie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat rijden zou ik écht weer gaan oppakken hoor.Goed om met korte stukken te beginnen, desnoods rijdt Re het eerste drukke stuk en wisselen jullie op een plekje waar het rustiger is. Rijd eens naar het zuiden, plek zat!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oh, ik las het verkeerdquote:Op zondag 17 november 2013 14:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou laatste keer dat ik gereden heb weet ik niet eens meerVolgens mij dat ik mezelf toch ff overtuigd had om met de auto boodschappen te gaan halen omdat we iets vergeten waren (en toen nog verder van de winkel woonde)
Ja, dat is diequote:Op zondag 17 november 2013 14:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als het is wie ik denk dat het is: leuke woning op superlocatie!![]()
En dat rijden zou ik écht weer gaan oppakken hoor.Goed om met korte stukken te beginnen, desnoods rijdt Re het eerste drukke stuk en wisselen jullie op een plekje waar het rustiger is. Rijd eens naar het zuiden, plek zat!
quote:
Of de A1 van Amersfoort naar Hengelo is ook altijd vrij rustigquote:Op zondag 17 november 2013 13:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon een keer 's middags. Dat is idd wel een wat rustigere weg.
Ik dacht ook nog aan Zwijndrecht - Dordrecht, maar daar is het probleem ooit juist ontstaan, want de rondweg van Dordt heeft van die achterlijk korte invoegstrookjes. Daar moest ik altijd rijden met mijn rijlessen. Nou ja. Volgend weekend ga ik Re eens porren voor een ritje Purmerend
- Bon voor de Berenquote:Op zondag 17 november 2013 11:26 schreef Toekito het volgende:
Damn moet voor familie vanavond een kerstlijstje inleveren....weet het echt niet meer. 6 cadeautjes van max 25 ¤ per stuk.
Verkoopt Henk waardebonnen?
hahaha bijna goed.quote:Op zondag 17 november 2013 14:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
- Bon voor de Beren
- Bon voor de Shabu
- Kaartje wedstrijd Feyenoord
- Iets uit de Feyenoord Fanshop
- Longsleeve
- Kookboek
Wat vind je van de Olympische Spelen?quote:Op zondag 17 november 2013 14:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
hahaha bijna goed.
Vooral boeken over sporters. Staat niks van Fey op. En aanvullen mogen ze met snoep. Staat ook lush op.
Ik zou het niet direct zelf aanzetten, maar ik kijk wel eens mee wanneer er al gekeken wordt.quote:Op zondag 17 november 2013 14:47 schreef Toekito het volgende:
Kijkt er hier wel eens iemand naar Humberto's talkshow op rtl?
OS is fantastischquote:Op zondag 17 november 2013 14:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat vind je van de Olympische Spelen?
Deze is wel tof:
http://www.bol.com/nl/p/1(...)904/?featuredProduct
ik kijk nu beetje naar stukjes en het kijkt fijner dan P&W vind ik. Ben benieuwd of Tan dit niveau kan vasthouden.quote:Op zondag 17 november 2013 14:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou het niet direct zelf aanzetten, maar ik kijk wel eens mee wanneer er al gekeken wordt.
Iets interessants geweest?
Astuquote:Op zondag 17 november 2013 14:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
OS is fantastischzet hem er nog gauw even bij, thnx Frau Boss.
Oh zo, ja, ben ik met je eens.quote:Op zondag 17 november 2013 14:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik kijk nu beetje naar stukjes en het kijkt fijner dan P&W vind ik. Ben benieuwd of Tan dit niveau kan vasthouden.
ook DWDD vind ik steeds minder. Ben beetje VARAmoe lijkt het wel. Zijn te vaak dezelfde gasten en dezelfde toon.quote:Op zondag 17 november 2013 14:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh zo, ja, ben ik met je eens.
Hij zit er nog wat 'bescheidener' in.
P&W zijn natuurlijk veel ervarener, maar stralen dat soms ook iets te veel uit, vind ik.
DWDD is ook nooit echt veranderd, Het was een leuk concept, maar na aan aantal jaar elke dag hetzelfde te doen is de lol er wel een beetje af, zelfs de tafelheren/-dames zijn vaak de zelfde mensen.quote:Op zondag 17 november 2013 15:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
ook DWDD vind ik steeds minder. Ben beetje VARAmoe lijkt het wel. Zijn te vaak dezelfde gasten en dezelfde toon.
Interessant, ga het in de gaten houden.quote:Op zondag 17 november 2013 15:12 schreef Toekito het volgende:
Dijkgraaf komt dit seizoen nog 2x geloof ik.
en die zoek ik even op in de terugkijksite.quote:Kranenborg was er vandeweek.
Niet gezien, ga het zo even terugkijken dan.quote:Idd de bezem moet even door de tafelheren/dames. Wat ik wel goed vond van MvN vandeweek was hoe hij Gerard Timmer aanpakte over de Filipijnenactie
Oeh, goed idee!quote:Op zondag 17 november 2013 15:13 schreef Toekito het volgende:
Kunnen we Greys niet aanprijzen als tafeldame? Of Oognip?
die Timmer wilde geen gezamelijke show, dinsdag geloof ik dat het gesprek was. En Van Nieuwkerk gaf aan dat hij vindt dat het hoort. En hij had er goede argumenten voor.quote:Op zondag 17 november 2013 15:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Interessant, ga het in de gaten houden.
[..]
en die zoek ik even op in de terugkijksite.
[..]
Niet gezien, ga het zo even terugkijken dan.
Als ik ooit in Hengelo moet zijn probeer ik hem uitquote:Op zondag 17 november 2013 14:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Of de A1 van Amersfoort naar Hengelo is ook altijd vrij rustig
Zo'n klein stukje is nu al een enorme opgave voor me. Het idee om een uur of langer te moeten rijden is echt nog een brug te ver nu. Maar ik hoop dat dat snel wél lukt!quote:Op zondag 17 november 2013 14:48 schreef Oognip het volgende:
Ah, jullie waren al een pagina verder
Ik heb ook heel erg angst gehad om auto te rijden, maar op een gegeven moment was ik er helemaal klaar mee en ben ik het 'gewoon' gaan doen. Ik zou adviseren om juist geen korte stukjes te rijden, omdat ik merkte dat bij mij het vertrouwen pas na een tijdje autorijden kwam. Als je steeds van die kleine stukjes doet moet je telkens weer het vertrouwen oppassen. Dat had ik ten minste, maar doe vooral wat voor jou goed voelt
Thanksquote:Op zondag 17 november 2013 15:14 schreef knoblaucha6 het volgende:
MB, je kunt het écht.
Na een ongeluk ooit had ik zeker 10-12 jaar niet meer gereden, angsthaas-faal als ik was. Toen mijn ouders ziek werden mķest ik wel want kon moeilijk man telkens uit zijn werk laten komen. Heb wat afgereden die jaren, overal en nergens
Eerste keer weer achter het stuur stierf is 60 doden, ontspannen met de onderlip tegen de voorruit, zoiets![]()
Inmiddels vind ik autorijden zelfs weer leuk, al ben ik ook geen snelweg-held dus daar ga ik ook wat meer op oefenen.
Dus ook mijn morele steun heb je, you gķ girl
Teruggekeken, was een goed gesprek idd. Eigenlijk had hij daar gewoon moeten zeggen dat hij daar naartoe zou willen en de andere omroepen live moeten oproepen om daarin mee te gaan.quote:Op zondag 17 november 2013 15:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
die Timmer wilde geen gezamelijke show, dinsdag geloof ik dat het gesprek was. En Van Nieuwkerk gaf aan dat hij vindt dat het hoort. En hij had er goede argumenten voor.
Gewoon doen.quote:Op zondag 17 november 2013 15:35 schreef Toekito het volgende:
Ik wil in 2014 gaan sparen om ook aan rijbewijs te beginnen. Maar ben bang dat ik er te lomp voor ben.
ja dat is inderdaad triest.quote:Op zondag 17 november 2013 15:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat wel jammer is, en dat stak ook een beetje door in de woorden van die Timmer, is dat rampen tegenwoordig wel heel erg 'mediageniek' moeten zijn om een actie te krijgen.
quote:Op zondag 17 november 2013 15:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
Kiek nou toch, vers gewassen en geföhnd en al, was nodig ook, kleine baggerbak![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je kent me duidelijk niet goed genoegquote:Op zondag 17 november 2013 15:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon doen.
Ik ken mensen met een rijbewijs, nou als die het kunnen...
quote:Op zondag 17 november 2013 15:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
Kiek nou toch, vers gewassen en geföhnd en al, was nodig ook, kleine baggerbak![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kan, maar ik heb je nog nooit over je eigen hoofd zien struikelen, dus ik ga er van uit dat je wel meevalt.quote:Op zondag 17 november 2013 15:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
je kent me duidelijk niet goed genoeg
Ik Toek zo lenig dan dan hij dat mogelijk zķu kunnenquote:Op zondag 17 november 2013 15:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik heb je nog nooit over je eigen hoofd zien struikelen, dus ik ga er van uit dat je wel meevalt.
ben niet superlenig hoor.quote:Op zondag 17 november 2013 15:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik Toek zo lenig dan dan hij dat mogelijk zķu kunnen![]()
Geen idee, ik ken hem nog niet zo goed dat ik zijn lenigheid goed kan beoordelen.quote:Op zondag 17 november 2013 15:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik Toek zo lenig dan dan hij dat mogelijk zķu kunnen![]()
houden zo.quote:Op zondag 17 november 2013 15:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken hem nog niet zo goed dat ik zijn lenigheid goed kan beoordelen.![]()
quote:Op zondag 17 november 2013 15:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben juist dol op snelwegen; lekker doorrijden
quote:
Dat is op zich helemaal waar, gaspedaal erop en gáán.quote:Op zondag 17 november 2013 15:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben juist dol op snelwegen; lekker doorrijden
Meestal maken die chauffeurs best wel even ruimte wanneer je hun snelheid aanneemt en je knipperlicht op tijd aanzet.quote:Op zondag 17 november 2013 15:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat is op zich helemaal waar, gaspedaal erop en gáán.![]()
Wat ik er eng aan vind is dat, als ik een afslag moet hebben er al kilometers daarvoor van die enorme rijen vrachtwagens rijden met amper een autolengte ruimte ertussen. Man zegt altijd, op tijd knipperlicht aan en gáán, eitje maar daarin ben ik weer een bangebroek, ben niet zo muzikaal dat ik (voor) harmonica ga spelen
Als ik het kan, moet jij het toch ook kunnenquote:Op zondag 17 november 2013 15:35 schreef Toekito het volgende:
Ik wil in 2014 gaan sparen om ook aan rijbewijs te beginnen. Maar ben bang dat ik er te lomp voor ben.
mijn lenigheid gaat niemand wat aanquote:Op zondag 17 november 2013 15:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Net vond je nog dat ik je niet goed genoeg kende.
uhhm haal jezelf niet zo naar beneden joh!quote:Op zondag 17 november 2013 16:04 schreef Goodbye het volgende:
Ja, Fok! deed het dus gisteravond niet meer bij mij.
[..]
Als ik het kan, moet jij het toch ook kunnen. Ben nu bezig voor m´n rijbewijs.
Oke, doen wequote:Op zondag 17 november 2013 15:42 schreef knoblaucha6 het volgende:
MB, eerst hele kleine vertrouwde stukjes rijden en dan je cirkel steeds groter maken. Wat hiervoor al gezegd is, neem dan tzt een heel klein stukje snelweg, van een oprit naar de eerst volgende afrit etc.
Nou ben ik een raar ei want snelweg vind ik eng maar al die enge smalle kronkeldijkjes waar je nogal moet manouvreren als er een tegenligger komt vind ik dan weer feest![]()
Gaan we samen de snelweg-fobie aan
Doe ik niet, ik rijd heel goed.quote:Op zondag 17 november 2013 16:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
uhhm haal jezelf niet zo naar beneden joh!
je zegt dat als jij het zelfs kan.....dat vind ik naar beneden halen.quote:
Dealquote:Op zondag 17 november 2013 16:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oke, doen we
Mijn snelwegangsten zijn invoegen en knooppunten.Buiten de snelweg vind ik fileparkeren ook een drama en in onze straat kun je alleen fileparkeren.
Niet alles zo groot uitmeten, joh. Ik bedoel gewoon te zeggen dat je rijbewijs halen best te doen is!quote:Op zondag 17 november 2013 16:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
je zegt dat als jij het zelfs kan.....dat vind ik naar beneden halen.
dankzij mijn ex ben ik gaan twijfelenquote:Op zondag 17 november 2013 16:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet alles zo groot uitmeten, joh. Ik bedoel gewoon te zeggen dat je rijbewijs halen best te doen is!
Dat wil ik graag horen. Nu nog gelovenquote:Op zondag 17 november 2013 16:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet alles zo groot uitmeten, joh. Ik bedoel gewoon te zeggen dat je rijbewijs halen best te doen is!
Vergeet die ex en ga voor jezelf. Niks aan jezelf twijfelen, een ander bepaald niet voor jou wat je kuntquote:Op zondag 17 november 2013 16:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
dankzij mijn ex ben ik gaan twijfelen
Een oprit van 13 meter, dat scheelt nogalquote:Op zondag 17 november 2013 16:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Deal![]()
volgens man rijd ik echt goed, geen slappe hap en zo en niet bang om mijn plek op de weg op te eisen. Fileparkeren is ook niet mijn ding, ook omdat ik klein ben dus wat minder overzicht heb. Ik parkeer altijd daar waar ik gewoon in kan schuiven (en stukje lopen, goed voor de lijn
) en thuis hebben we een oprit van 13 meter dus da's een eitje.
Als ik bedenk hoe ik nu rij ten opzichte van mijn eerste les (en ik heb tien of elf lessen gehad), dan is dat al een hele vooruitgang. Wel afhankelijk van waar je in begin rijdt (lekkere rustige landweggetjes) en je instructeur. Eerste les had ik een man en daar zat ik me toen al een beetje aan te ergeren.. Vond het wel moeilijk, maar heb toen wel voor de volgende les om iemand anders gevraagd. Achteraf zo blij mee!quote:Op zondag 17 november 2013 16:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat wil ik graag horen. Nu nog geloven
Nou, nee, bepaald niet inderdaad, Amsterdam is een uitdaging qua parkeren (en die oprit zat "gratis" bij het huis hoorquote:Op zondag 17 november 2013 16:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een oprit van 13 meter, dat scheelt nogal
Ik woon in Amsterdam en hier heb je gewoon niet zoveel te willen qua parkeerplek
Dit.quote:Op zondag 17 november 2013 16:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Vergeet die ex en ga voor jezelf. Niks aan jezelf twijfelen, een ander bepaald niet voor jou wat je kunt
komt goedquote:Op zondag 17 november 2013 16:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Vergeet die ex en ga voor jezelf. Niks aan jezelf twijfelen, een ander bepaald niet voor jou wat je kunt
Ja, mijn instructeur was hier ook het probleem. Ik heb al heel wat les gehad (40 uur), maar mijn instructeur was gewoon een nare, enge man... bij mij dan, voor mijn tijd hebben veel mensen (o.a. D) heel fijn bij hem gelest. Ik was ervan overtuigd dat het aan mij lag, maar inmiddels is het bedrijf opgedoekt en staat er negatie ervaring na negatieve ervaring op internet, dat zegt misschien wel wat... maar ik durf gewoon niet meer zo. Plus dat het me al 2000 euro gekost heeft toen en nog geen rijbewijs. Maar ja, ik moet er toch eens aan gelovenquote:Op zondag 17 november 2013 16:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik bedenk hoe ik nu rij ten opzichte van mijn eerste les (en ik heb tien of elf lessen gehad), dan is dat al een hele vooruitgang. Wel afhankelijk van waar je in begin rijdt (lekkere rustige landweggetjes) en je instructeur. Eerste les had ik een man en daar zat ik me toen al een beetje aan te ergeren.. Vond het wel moeilijk, maar heb toen wel voor de volgende les om iemand anders gevraagd. Achteraf zo blij mee!
Doen!quote:Op zondag 17 november 2013 16:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
komt goed
Ben deze week dag doordeweeks vrij dus ga even bellen dan.
Alleen durf ik al helemaal nietquote:Op zondag 17 november 2013 16:16 schreef knoblaucha6 het volgende:
oh, en MB, vooral in je eentje rijden, niks zo irri als iemand naast je die het niet eng vindt en de mond niet kan houden ( "geef nou gáhas, je kunt nu inhalen hoor, sorteer nou maar voor, ze maken wel ruimte voor je, nou, je hád er al lang langs gekund hoor" etc. dat soort goedbedoelde zooi, dat irriteert mateloos. Lekker zélf op je eigen tempo.
Ja, als het niks wordt moet ik dat maar doen iddquote:Op zondag 17 november 2013 16:19 schreef Goodbye het volgende:
Je kan ook gewoon een paar lesjes nemen en als je er dan echt niets van blijkt te bakken, dan stop je. Maar denk niet dat dat het geval gaat zijn, Toekito!
MB, is dat voor jou ook niet een idee? Even een opfrislesje doen? Kost wel wat geld natuurlijk, maar als je daardoor weer zeker achter het stuur zit is dat het misschien wel waard?
Dat lijkt me een stuk minder vervelend dan iemand naast je die alles eng vind, en die er ook van uit lijkt te gaan dat jij blind bent.quote:Op zondag 17 november 2013 16:16 schreef knoblaucha6 het volgende:
oh, en MB, vooral in je eentje rijden, niks zo irri als iemand naast je die het niet eng vindt en de mond niet kan houden ( "geef nou gáhas, je kunt nu inhalen hoor, sorteer nou maar voor, ze maken wel ruimte voor je, nou, je hád er al lang langs gekund hoor" etc. dat soort goedbedoelde zooi, dat irriteert mateloos. Lekker zélf op je eigen tempo.
Eerst maar eens een proefles nemen. Dan horen we van de mensen die er verstand van hebben of ik het kan en hoelang ze denken nodig te hebben.quote:Op zondag 17 november 2013 16:19 schreef Goodbye het volgende:
Je kan ook gewoon een paar lesjes nemen en als je er dan echt niets van blijkt te bakken, dan stop je. Maar denk niet dat dat het geval gaat zijn, Toekito!
MB, is dat voor jou ook niet een idee? Even een opfrislesje doen? Kost wel wat geld natuurlijk, maar als je daardoor weer zeker achter het stuur zit is dat het misschien wel waard?
Echt zonde van het geld, jaquote:Op zondag 17 november 2013 16:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, mijn instructeur was hier ook het probleem. Ik heb al heel wat les gehad (40 uur), maar mijn instructeur was gewoon een nare, enge man... bij mij dan, voor mijn tijd hebben veel mensen (o.a. D) heel fijn bij hem gelest. Ik was ervan overtuigd dat het aan mij lag, maar inmiddels is het bedrijf opgedoekt en staat er negatie ervaring na negatieve ervaring op internet, dat zegt misschien wel wat... maar ik durf gewoon niet meer zo. Plus dat het me al 2000 euro gekost heeft toen en nog geen rijbewijs. Maar ja, ik moet er toch eens aan geloven
Ik zag een kat op straat, haalde mijn voet van het gaspedaal om het beest de kans te geven weg te komen, hij geeft voluit gas en ik dacht 'nee!' en trapte op de rem terwijl ik de koppeling vergat. En dan vond 'ie dat ik niet kon rijden. Of die keer dat 'ie zonder enige reden veel te hard gaf gas in de bocht en ik mijn handelingen niet goed kon afmaken. Stonden we ineens op de stoep aan de overkant. Heeft hem wel een rondje uitlijnen van zijn auto gekostquote:Op zondag 17 november 2013 16:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Echt zonde van het geld, ja. Ik had ook een naar gevoel bij die man die ik de eerste les dus had, terwijl ik eigenlijk niet duidelijk kon uitleggen waarom. Was gewoon een gevoel (en hij zei dingen als "Pas maar op met je voetjes bij die pedalen" toen ik even aan de rechterkant zat. Voetjes
)
Hyacinth Buketquote:Op zondag 17 november 2013 16:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat lijkt me een stuk minder vervelend dan iemand naast je die alles eng vind, en die er ook van uit lijkt te gaan dat jij blind bent.
KIJK UIT EEN FIETSER!
Je schrikt, kijkt op en ziet idd in de verte iets wat op een fietser lijkt.![]()
KIJK UIT DAAR LOOPT IEMAND!
eh ja, op de stoep.
Ja!quote:
Dat is ook heerlijk, niet afhankelijk zijn van ov of iemand die je rijdt op momenten dat jij ergens heen wilt/moet maar wanneer jij wil zomaar in de auto stappen en daarheen rijden waar je heen wilt, op welk willekeurig moment ook. Pure vrijheidquote:Op zondag 17 november 2013 16:28 schreef miss_dynastie het volgende:
En het lijkt me ZO HEERLIJK om dat rijbewijs te hebben. Pure vrijheid... D rijdt me overal heen hoor, daar niet van, maar ik zou het zo fijn vinden om zélf te kunnen gaan en staan waar ik maar wil
Ik had 2 mondelinge ingrepen, omdat ik afslagen vaak gewoon in z'n 3 en met 50pu nam.quote:Op zondag 17 november 2013 16:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik moest afrijden in Arnhem (daar gelest maar net naar het westen verhuisd) moest ik een vierbaansweg naar links oprijden vanaf een helling. Ik presteerde het om in zijn 3 (!) vol gas in een klein gaatje al die banen veilig naar links over te steken.
Toen was ik geslaagd en de examinator zei toen: als je dát voor elkaar krijgt kun je wel rijden ja.
Eerlijk? Volgens mij was hij blij van me af te zijn
Bij mij dus ook nietquote:Op zondag 17 november 2013 16:04 schreef Goodbye het volgende:
Ja, Fok! deed het dus gisteravond niet meer bij mij.
Nee joh, lessen in je eigen omgeving is beter, rij je na het behalen van het roze goud veel makkelijker in de stad en er rondom, omdat de instructeurs je altijd ook de lastigere wegen laten rijden.quote:Op zondag 17 november 2013 16:33 schreef Toekito het volgende:
Mijn nichtje heeft gelest in het oosten. Wellicht ga ik daar ook maar lessen. Als zelfs zij het haalt.
Ik kon gisteren niet eens meer uitloggen hier. Dus ik wás me toch een nachtbrakerquote:Op zondag 17 november 2013 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij dus ook niet![]()
En ik zag nergens in FB of hier iemand posten dat ze er ook last van hadden dus ik dacht dat het aan mijn computer lag ofzo haha.
Qwea komt ook overal met de auto.quote:Op zondag 17 november 2013 15:35 schreef Toekito het volgende:
Wat een mongool, serieus.quote:Op zondag 17 november 2013 16:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zag een kat op straat, haalde mijn voet van het gaspedaal om het beest de kans te geven weg te komen, hij geeft voluit gas en ik dacht 'nee!' en trapte op de rem terwijl ik de koppeling vergat. En dan vond 'ie dat ik niet kon rijden. Of die keer dat 'ie zonder enige reden veel te hard gaf gas in de bocht en ik mijn handelingen niet goed kon afmaken. Stonden we ineens op de stoep aan de overkant. Heeft hem wel een rondje uitlijnen van zijn auto gekost. Feit is dat ik diep van binnen denk dat ik het toch nooit zal leren, dus mezelf de kosten beter kan besparen...
Ik had jou nog gedm'd, maar dat zal vast ook niet zijn aangekomen.quote:Op zondag 17 november 2013 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij dus ook niet![]()
En ik zag nergens in FB of hier iemand posten dat ze er ook last van hadden dus ik dacht dat het aan mijn computer lag ofzo haha.
Ja maar dat is Qwea hč, dat scheeltquote:Op zondag 17 november 2013 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Qwea komt ook overal met de auto.
Need I say more? En die heb ik wat lompe dingen met een auto zien doen toen ze haar rijbewijs net had. Nu crosst ze overal in haar uppie heen
(Kusje, Q!![]()
)
Neequote:Op zondag 17 november 2013 16:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had jou nog gedm'd, maar dat zal vast ook niet zijn aangekomen.
Ja, ik had PRECIES hetzelfde. Eikels.quote:Op zondag 17 november 2013 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Elke post die ik probeerde bleef op 'Bezig' staan als ik wilde invoeren. Pagina herladen duurde eeuwen en ik kreeg ook vaak Time Out Requests ofzo. Toen heb ik het maar opgegeven.
"Mind the pedestrian, Richard!"quote:Op zondag 17 november 2013 16:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat lijkt me een stuk minder vervelend dan iemand naast je die alles eng vind, en die er ook van uit lijkt te gaan dat jij blind bent.
KIJK UIT EEN FIETSER!
Je schrikt, kijkt op en ziet idd in de verte iets wat op een fietser lijkt.![]()
KIJK UIT DAAR LOOPT IEMAND!
eh ja, op de stoep.
Idd, richtingaanwijzer aan en ze laten je er absoluut tussen.quote:Op zondag 17 november 2013 16:39 schreef Oognip het volgende:
Mijn grote angst was ook invoegen, altijd bang dat ze me er niet tussen zouden laten en dat ik dan aan het eind van de invoegstrook sitl zou komen te staan. Ik rijd nu al weer 2 jaar en het is me nog nooit overkomen
Ja, dat geld is het punt niet, maar ik laat het eigenlijk liever op de bank staan dan het weer te verspillen... ik heb op zich wel een rijschool uitgezocht, maar ik moet al huilen bij het ideequote:Op zondag 17 november 2013 16:37 schreef Goodbye het volgende:
Wat een mongool, serieus. Het heeft echt niet aan jou gelegen dat je je rijbewijs niet hebt gehaald. Ik zou gewoon met dit verhaal naar een rijschool stappen en vragen om één proefles ofzo, met de juiste ondersteuning moet het dan echt wel goed komen.
Mits je er nu geld voor hebt, uiteraard.
Nou ja, lijkt me geen pretje om daar stil te staan. Kun je met 20km/u invoegenquote:Op zondag 17 november 2013 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Idd, richtingaanwijzer aan en ze laten je er absoluut tussen.
En ik dacht dan altijd 'Wat is het ergste dat nu kan gebeuren? Dat ik aan het eind van de invoegstrook stil sta. Nou, so what, als ik dan een leeg stuk zie ga ik er alsnog tussen'. Dat helpt, bedenken wat er eigenlijk zo gruwelijk erg zou zijn aan aan 't eind stil staan
Ik doe met je meequote:Op zondag 17 november 2013 16:42 schreef Laysa het volgende:
Mag je ook zeggen dat je wel goed kan autorijden?![]()
Theorie en praktijk in 1 x gehaald...Appeltje eitje
Ik heb het ook beide in 1x gehaald, maar dat zegt niks over eventuele angstenquote:Op zondag 17 november 2013 16:42 schreef Laysa het volgende:
Ik vind het altijd lachen als mijn schoonmoeder meer rijdt...die krijgt dan ogen op steeltjes als ik de auto smoothly in een klein plekje parkeerquote:Op zondag 17 november 2013 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe met je mee![]()
Fileparkeren ook geen probleem, zowel linksom als rechtsom. En ik rijd ook in andermans auto's zo weg
quote:
Het is geen pretje, maar als DAT het ergste is dat er kan gebeuren... zo bedoel ikquote:Op zondag 17 november 2013 16:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou ja, lijkt me geen pretje om daar stil te staan. Kun je met 20km/u invoegenMaar inderdaad, vaak valt het heel erg mee
Heb ik ook, ondanks alles.quote:Op zondag 17 november 2013 16:42 schreef Laysa het volgende:
quote:Op zondag 17 november 2013 16:42 schreef Laysa het volgende:
Gewoon binnenstappen en jezelf geen verplichtingen opleggen. Gewoon informeren naar wat ze te bieden hebben qua pakketten en instructeurs. Hoef je heus nog niet gelijk diezelfde week te gaan lessen, gewoon rustig aan het idee wennen.quote:Op zondag 17 november 2013 16:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat geld is het punt niet, maar ik laat het eigenlijk liever op de bank staan dan het weer te verspillen... ik heb op zich wel een rijschool uitgezocht, maar ik moet al huilen bij het idee
Ik ben ook niet meer zo piep als andere dames hier hoorquote:Op zondag 17 november 2013 16:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]![]()
Ik ook maar dat was in 1880 eh 1980, toen was het een stuk minder druk op de wegen. In mijn tijd had je dus sneller dat papiertje dus dat was geen prestatie in mijn tijd.
En jij bent een stuk jonger dus veel heldhaftiger op dat vlak Laysa
Ohja, da's wel anders nu natuurlijkquote:Op zondag 17 november 2013 16:46 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet zelfs met TomTom leren rijden en zelf een route uitstippelen enzo. Yay voor het nieuwe rijden!
Ja, moet ik echt gaan doen. En wel of niet melden dat ik er al 40 uur op heb zitten?quote:Op zondag 17 november 2013 16:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gewoon binnenstappen en jezelf geen verplichtingen opleggen. Gewoon informeren naar wat ze te bieden hebben qua pakketten en instructeurs. Hoef je heus nog niet gelijk diezelfde week te gaan lessen, gewoon rustig aan het idee wennen.
Herkenbaarquote:Op zondag 17 november 2013 16:45 schreef Greys het volgende:
Het enige dat ik een beetje eng vond was toen ik net als provinciaaltje in Rotterdam kwam wonen en daar in het centrum ging rijden. Dat je dan ineens ook op trams moest letten terwijl je de weg nog niet goed kent enzo
Ja, dat moest ik ook.quote:Op zondag 17 november 2013 16:46 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet zelfs met TomTom leren rijden en zelf een route uitstippelen enzo. Yay voor het nieuwe rijden!
quote:Op zondag 17 november 2013 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohja, da's wel anders nu natuurlijk
Pijnacker vast voorprogrammeren
Als je het gehaald hebt, koop je dan ook een eigen autootje?
Dat moest ik 5 jaar geleden ook alquote:Op zondag 17 november 2013 16:46 schreef Goodbye het volgende:
Gewoon aangeven dat je dus al wel les hebt gehad (van een eikel). Hoeveelheid uren maakt niet zoveel uit, tenzij ze er specifiek om vragen. Denk wel dat je het qua handelingen wat sneller op gaat pakken dan de newbies!quote:Op zondag 17 november 2013 16:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, moet ik echt gaan doen. En wel of niet melden dat ik er al 40 uur op heb zitten?
Mijn moeder heeft overigens keurig haar rijbewijs gehaald en NOOIT meer gereden. Dat is een scenario dat ik ab-so-luut niet wil. Dan liever geen rijbewijs
Ja, maar dat was toen vrij nieuw, toch? In mijn beleving is dat er nog niet zo heel lang!quote:
Fileparkeren kan ik dus slecht, als ukkie, maar rij ook zo in elke auto weg van grote tot kleine, maakt mij niks uit (rijden in de parkeergarage in de Hartmanstraat in Rotterdam tot op het dak met een enorme Peugeot 406 break ooit, puur genieten was dat! De enige auto waar ik niet in rij is die van Meneer Knoblauch, ik kan niet eens die lange lage motorkap (die auto is enkel motorkap) zien dus dat gaan we maar niet doen.quote:Op zondag 17 november 2013 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe met je mee![]()
Fileparkeren ook geen probleem, zowel linksom als rechtsom. En ik rijd ook in andermans auto's zo weg
Ik hoop het wel ja.... D is er heilig van overtuigd dat ik binnen no time mijn rijbewijs heb. De optimistquote:Op zondag 17 november 2013 16:50 schreef Goodbye het volgende:
Gewoon aangeven dat je dus al wel les hebt gehad (van een eikel). Hoeveelheid uren maakt niet zoveel uit, tenzij ze er specifiek om vragen. Denk wel dat je het qua handelingen wat sneller op gaat pakken dan de newbies!
quote:Op zondag 17 november 2013 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Need I say more? En die heb ik wat lompe dingen met een auto zien doen toen ze haar rijbewijs net had. Nu crosst ze overal in haar uppie heen
(Kusje, Q!![]()
)
Klopt, toen was het vrij nieuwquote:Op zondag 17 november 2013 16:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar dat was toen vrij nieuw, toch? In mijn beleving is dat er nog niet zo heel lang!
quote:Op zondag 17 november 2013 16:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik rij met gemak 4u achter elkaar naar België, zonder brokken en ik leef nog
Wel schattig trouwens, "toen ze net haar rijbewijs had" ik heb je bij de laatste hotelmeet nog in mijn auto horen gillen samen met nip! Alleen ynske was chillquote:Op zondag 17 november 2013 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
(Kusje, Q!![]()
)
Oh jaquote:Op zondag 17 november 2013 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wel schattig trouwens, "toen ze net haar rijbewijs had" ik heb je bij de laatste hotelmeet nog in mijn auto horen gillen samen met nip! Alleen ynske was chill![]()
Ja christus zeg, die betonblokken die je op 2 cm na mistequote:Op zondag 17 november 2013 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wel schattig trouwens, "toen ze net haar rijbewijs had" ik heb je bij de laatste hotelmeet nog in mijn auto horen gillen samen met nip! Alleen ynske was chill![]()
+1quote:Op zondag 17 november 2013 16:42 schreef Laysa het volgende:
quote:Op zondag 17 november 2013 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja christus zeg, die betonblokken die je op 2 cm na miste
Maar dat was meer 'ik ben hyper voor de ESFmeet' gegil hoor, deels dan
Dat doe ik dus nog steeds niet. Ik heb 1x centrum a'dam gedaan. Ik ben hysterisch uitgestapt en heb mo laten rijden.quote:Op zondag 17 november 2013 16:45 schreef Greys het volgende:
Het enige dat ik een beetje eng vond was toen ik net als provinciaaltje in Rotterdam kwam wonen en daar in het centrum ging rijden. Dat je dan ineens ook op trams moest letten terwijl je de weg nog niet goed kent enzo
Ik ook.quote:Op zondag 17 november 2013 16:46 schreef Goodbye het volgende:
Oh nee, maar da's de term die ze er aan hebben gegeven! "Het nieuwe rijden"quote:Op zondag 17 november 2013 16:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Klopt, toen was het vrij nieuwMaar ik dacht dat je met 'nieuw' bedoelde dat het pas een paar maanden was ingevoerd of zo
quote:Op zondag 17 november 2013 16:56 schreef Laysa het volgende:
Dk hield ook niet echt van autorijden. Dus ik reed altijd.
Hij kon wel enorm goed commentaar leveren. Ben zelfs weleens gestopt langs de kant van de snelweg met de opmerking kop dicht, uitstappen, of zelf rijden![]()
En terechtquote:Op zondag 17 november 2013 16:56 schreef Laysa het volgende:
Hij kon wel enorm goed commentaar leveren. Ben zelfs weleens gestopt langs de kant van de snelweg met de opmerking kop dicht, uitstappen, of zelf rijden![]()
Ja, echt hoor. 2 zijn er altijd hysterisch en 1 is echt vet relaxtquote:Op zondag 17 november 2013 16:52 schreef Oognip het volgende:
[..]ik moet zo lachen als ik er aan denk dat jij ging spookrijden in Haarlem
ik (en Cat volgens mij ook?) hysterisch gillen en mama_mia heel chill 'eh, je moet aan de andere kant rijden'
Oh ja, dat is ook zoquote:Op zondag 17 november 2013 16:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh nee, maar da's de term die ze er aan hebben gegeven! "Het nieuwe rijden"
Jaaaa, doeiquote:Op zondag 17 november 2013 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja christus zeg, die betonblokken die je op 2 cm na miste
Maar dat was meer 'ik ben hyper voor de ESFmeet' gegil hoor, deels dan
30 in 3, sinds wanneer is dat?quote:Op zondag 17 november 2013 16:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook zo
Net zoals 30 in z'n 3 en 80 in z'n 5
Je kunt het me onmogelijk kwalijk nemen dat ik bij jou wat eh... meer ALERT benquote:Op zondag 17 november 2013 16:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jaaaa, doei
"NEEEEEE DAAR KUN JE NIET TUSSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEEEEE DAT PAST NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" /Greys
"Joh, daar past een limo tussen" /ynske
En die beton blokken, mja, inschattingsfoutje. Of die spiegel van de tegenligger
30 rij ik in z'n 2 andersquote:Op zondag 17 november 2013 16:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook zo
Net zoals 30 in z'n 3 en 80 in z'n 5
Beide bleken prima te passen tochquote:Op zondag 17 november 2013 16:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jaaaa, doei
"NEEEEEE DAAR KUN JE NIET TUSSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEEEEE DAT PAST NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" /Greys
"Joh, daar past een limo tussen" /ynske
En die beton blokken, mja, inschattingsfoutje. Of die spiegel van de tegenligger
Dierenthuis, fietspad, anyone? Ook de schuld van tomtomquote:Op zondag 17 november 2013 16:59 schreef Greys het volgende:
Ik erger me er soms wel een beetje aan dat sommige mensen (zo te lezen Q dus ook![]()
) echt alleen nog maar op die TomTom letten.
Ja, dat zei Mo dus ook bij ikea, maar ik let nooit op de borden want ik heb tomtomquote:Dat je ergens op een ringweg zit en toch met koeieletters een afslag ziet, maar dat TomTom nog zegt dat je anders moet rijden en dan klakkeloos dat ding volgen. En dat dan daarna blijkt dat ze die weg laatst hebben aangepast en het nog niet in de TomTom zit. Het staat toch op de borden, dammit
Dat was 5 jaar geleden tijdens mijn rijlessen iig zoquote:Op zondag 17 november 2013 17:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
30 in 3, sinds wanneer is dat?
Die van mij trekt dat niet, gaatie protesteren.
Excuses aanvaard.quote:Op zondag 17 november 2013 17:01 schreef Toekito het volgende:
Sorry was ff omkleden en shit in mijn haar smeren. Straks kerstlijstjes inleveren bij mn familie.
quote:Op zondag 17 november 2013 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt het me onmogelijk kwalijk nemen dat ik bij jou wat eh... meer ALERT ben
Ik heb je verdomme op (zonder overdrijven) een halve cm na een boom zien missen bij Dierenthuis, het fietspad op zien rijden, rakelings langs betonblokken zien scheren en langs zijspiegels.
Ja, dan krijgt je vertrouwen als bijrijder een klein deukje. Pietsie maar hoor
quote:Op zondag 17 november 2013 17:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
30 rij ik in z'n 2 anders. Ergens tussen de 40 en 50 gaat 'ie in z'n 3 volgens mij.
Serieus? 30 in zijn 3, 40 in zijn 4 en vanaf 55 naar zijn 5 hiero.quote:Op zondag 17 november 2013 17:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
30 rij ik in z'n 2 anders. Ergens tussen de 40 en 50 gaat 'ie in z'n 3 volgens mij.
Je noemt alleen maar dingen die ze niet geraakt heeft.quote:Op zondag 17 november 2013 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt het me onmogelijk kwalijk nemen dat ik bij jou wat eh... meer ALERT ben
Ik heb je verdomme op (zonder overdrijven) een halve cm na een boom zien missen bij Dierenthuis, het fietspad op zien rijden, rakelings langs betonblokken zien scheren en langs zijspiegels.
Ja, dan krijgt je vertrouwen als bijrijder een klein deukje. Pietsie maar hoor
Nou nee, want bij haar was het vaak echt (veel) meer geluk dan kunde, dat ze ze mistequote:Op zondag 17 november 2013 17:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je noemt alleen maar dingen die ze niet geraakt heeft.
Vertrouwen in de bestuurder krijgt toch pas deuken als de auto dat ook krijgt?
Ja, maar dat is ook irritant. Irritanter is nog, dat ik gewoon ook niet weet hoe ik zonder moet rijden, al heb ik het 60x gereden.quote:Op zondag 17 november 2013 17:03 schreef Greys het volgende:
S volgt ook vaak klakkeloos de navigatie van zijn foon.
Ook al heb ik die weg dan bv al veertien keer gereden en precies weet dat we anders moeten.
God wat kan ik me daar aan storen, dat de apparaten de wereld overnemen, soms
55 al in z'n 5?quote:Op zondag 17 november 2013 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus? 30 in zijn 3, 40 in zijn 4 en vanaf 55 naar zijn 5 hiero.
Mijn aygo trekt dat, en daar was ik best verbaasd over.quote:Op zondag 17 november 2013 17:03 schreef Greys het volgende:
Als ik 40 in zijn 4 ga rijden zegt de Smart 'doe het lekker zelf' of doe ik er zes uur over om bij een stoplicht weg te komen![]()
Tot je TomTom het een keer niet doet en je volslagen in de stress raaktquote:Op zondag 17 november 2013 17:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook irritant. Irritanter is nog, dat ik gewoon ook niet weet hoe ik zonder moet rijden, al heb ik het 60x gereden.
Maartenskliniek Woerden heb ik wel 12x gereden... ik heb echt geen fucking idee hoe ik er zonder tomtom kom.
Drenthe, al 80x gereden naar mijn ouders, idem dito
Ik heb nooit bij haar in de auto gezeten, dus over geluk vs kunde kan ik hier weinig oordelen.quote:Op zondag 17 november 2013 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou nee, want bij haar was het vaak echt (veel) meer geluk dan kunde, dat ze ze miste
Ooh been there, done thatquote:Op zondag 17 november 2013 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot je TomTom het een keer niet doet en je volslagen in de stress raakt
Jonge, het zweet stond me in mijn nek bij die betonnen dingenquote:Op zondag 17 november 2013 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou nee, want bij haar was het vaak echt (veel) meer geluk dan kunde, dat ze ze miste
Fixedquote:Op zondag 17 november 2013 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh been there, done that
Ik moet ook echt op borden gaan leren rijden
jupsquote:
Wat gaaf, gefeliciteerd!quote:Op zondag 17 november 2013 12:47 schreef MissBliss het volgende:
Als ik bv naar Maastricht moet, kijk ik eerst even heel simpel gezegd 'hoe het streepje loopt op de routeplanner op de computer'. Dus heel gemakkelijk zeg maar 'Van hier de borden Utrecht volgen, bij Utrecht richting 's Hertogenbosch / Maastricht'.quote:Op zondag 17 november 2013 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik reed laatst ook ergens (ook al 100x gereden) en vroeg D. welke afslag ik moest hebben. Zegt ie 'lees gewoon de borden', oh ja dat kan ook nogquote:Op zondag 17 november 2013 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach, het siert je dan wel weer dat je dat gewoon toegeeftquote:Op zondag 17 november 2013 17:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jonge, het zweet stond me in mijn nek bij die betonnen dingenEn die spiegel zag ik ook echt eraf gaan
I agreequote:Op zondag 17 november 2013 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik bv naar Maastricht moet, kijk ik eerst even heel simpel gezegd 'hoe het streepje loopt op de routeplanner op de computer'. Dus heel gemakkelijk zeg maar 'Van hier de borden Utrecht volgen, bij Utrecht richting 's Hertogenbosch / Maastricht'.
Dan weet je dus al dat je sowieso BIJ Maastricht komt, ook als je TomTom het niet meer doet en je batterij van je foon uitvalt
En dan in het ergste geval stop je vlakbij Maastricht bij een benzinepomp en of je belt degene waar je heen gaat hoe je het laatste stukje ongeveer moet, of je vraagt het bij de pomp, of je kijkt op een kaart.
Serieus, van te voren 2 tellen gluren op een routeplanner voor je weg gaat, zodat je 'de grote punten' weet waar je langs moet, scheelt al een berg voor je richtingsgevoel!
Mehehehe, ik weet anders nog wel een keer dat jij in de stress raakte van het woord Maastricht op een bordquote:Op zondag 17 november 2013 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik bv naar Maastricht moet, kijk ik eerst even heel simpel gezegd 'hoe het streepje loopt op de routeplanner op de computer'. Dus heel gemakkelijk zeg maar 'Van hier de borden Utrecht volgen, bij Utrecht richting 's Hertogenbosch / Maastricht'.
Dan weet je dus al dat je sowieso BIJ Maastricht komt, ook als je TomTom het niet meer doet en je batterij van je foon uitvalt
En dan in het ergste geval stop je vlakbij Maastricht bij een benzinepomp en of je belt degene waar je heen gaat hoe je het laatste stukje ongeveer moet, of je vraagt het bij de pomp, of je kijkt op een kaart.
Serieus, van te voren 2 tellen gluren op een routeplanner voor je weg gaat, zodat je 'de grote punten' weet waar je langs moet, scheelt al een berg voor je richtingsgevoel!
Ja, zo deed ik het ook de eerste 2 keer dat ik naar Henk reedquote:Op zondag 17 november 2013 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
^^ Gefeliciteerd MB!quote:Op zondag 17 november 2013 17:08 schreef knoblaucha6 het volgende:
Oh MB, dat had ik gemist! Hoe leuk is dat, tante
quote:Op zondag 17 november 2013 17:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, zo deed ik het ook de eerste 2 keer dat ik naar Henk reed,
of dacht te rijden iig.
Wat glanst ze mooiquote:Op zondag 17 november 2013 15:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja omdat ik daar nou idd net NIET heen moest toenquote:Op zondag 17 november 2013 17:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mehehehe, ik weet anders nog wel een keer dat jij in de stress raakte van het woord Maastricht op een bord.
Wij hebben vandaag een nieuwe achterdeur (via marktplaats) opgehaald en even bij ons nieuwe huis gedropt.Nog 11 dagen en dan mogen we écht aan de gang.
Met een beetje pech word het zelfs pas 18 december, maar daar denk ik liever even niet aan.quote:Op zondag 17 november 2013 17:12 schreef knoblaucha6 het volgende:
Spannend Goodbye, wat duren die 11 dagen dan lang hč? Geniet van de voorpret
Mhihihihi, maar het ging goed.quote:Op zondag 17 november 2013 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja omdat ik daar nou idd net NIET heen moest toen![]()
![]()
Spannendddddd
dat is zo makkelijk..quote:Op zondag 17 november 2013 17:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, zo deed ik het ook de eerste 2 keer dat ik naar Henk reed,
of dacht te rijden iig.
Ik vraag dat ook echt altijdquote:Op zondag 17 november 2013 17:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik reed laatst ook ergens (ook al 100x gereden) en vroeg D. welke afslag ik moest hebben. Zegt ie 'lees gewoon de borden', oh ja dat kan ook nog![]()
ik heb m'n rijbewijs en een handicap.quote:Op zondag 17 november 2013 15:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon doen.
Ik ken mensen met een rijbewijs, nou als die het kunnen...
Als je uit Schubbekutterveen komt is het ietsjes lastiger te vindenquote:Op zondag 17 november 2013 17:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is zo makkelijk..
Afslag franciscus, langs de golfbaan met de weg mee en je rij zo het terras op.
Ga ik proberenquote:Op zondag 17 november 2013 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan krijg je na een tijdje ook serieus meer richtingsgevoel, heb je zeg maar een idee hoe je ongeveer rijdtquote:
naar Greys of mij luisteren kan je ook als je uit Schubbekutterveen komt toch?quote:Op zondag 17 november 2013 17:15 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Als je uit Schubbekutterveen komt is het ietsjes lastiger te vinden
Ik zat echt al zo van "KUUUUUUUUT MO VERMOORD ME" in mijn hoofd. En toen ik die betonnen shit miste dacht ik nog "Ha, zie je nou wel, fuck it, ik kan dit" en toen die spiegelquote:Op zondag 17 november 2013 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, het siert je dan wel weer dat je dat gewoon toegeeft
Als je het zo uitlegt wel.quote:Op zondag 17 november 2013 17:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is zo makkelijk..
Afslag franciscus, langs de golfbaan met de weg mee en je rij zo het terras op.
Ik print het zelfs uit voor onderwegquote:Op zondag 17 november 2013 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had naar Greys geluisterd, dat was denk ik deel van het probleem.quote:Op zondag 17 november 2013 17:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
naar Greys of mij luisteren kan je ook als je uit Schubbekutterveen komt toch?
de rotonde bij franciscus zeker?quote:Op zondag 17 november 2013 17:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je het zo uitlegt wel.
Greys wist me te vertellen dat ik ergens op de rotonde afslag 2 moest nemen. Dus toen ik op een weg reed met allemaal stoplichten dacht ik, nou die rotonde zal straks wel komen dus ik rij gewoon door.
Fout, die weg met al die stoplichten was de rotonde.
Zelfs Henk wist niet meer waar ik was, zelfs toen ik een straatnaam vond.quote:Op zondag 17 november 2013 17:17 schreef Greys het volgende:
Roger: "Hoi Greys, ik kan het niet vinden".
Greys: "Hoi! Waar zit je nu dan?"
Roger: "Ik heb echt geen flauw idee..."
Greys: "Wat zie je om je heen dan?"
Roger: "Eh... huizen. En een benzinepomp".
Greys: "Ah, welke pomp? Welk merk zeg maar?"
Roger: "Dat weet ik al niet meer, ik ben er al weggereden".![]()
![]()
Ik snap het! Ik ga het proberen, ik ben serieus benieuwdquote:Op zondag 17 november 2013 17:15 schreef Greys het volgende:
Q, kijkToen ik naar Maastricht moest deed ik dit dus van te voren:
[ afbeelding ]
En dan zie je al heel grof dat ik eerst Utrecht moest volgen en daarna 't Hertogenbosch. En nog ver voor 's Hertogenbosch (ook bij Utrecht al) stond Maastricht al op de borden. Dan hoef je dus ook nooit te stressen dat je TomTom er mee ophoudt.
niet goed genoeg dus.quote:Op zondag 17 november 2013 17:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik had naar Greys geluisterd, dat was denk ik deel van het probleem.
HET! IS! EEN! ROTONDE!quote:Op zondag 17 november 2013 17:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik had naar Greys geluisterd, dat was denk ik deel van het probleem.
Serieus mee eens, man is ook zo van de navigatie, ik kijk altijd van te voren op RP of zo, knoop wat punten in mijn bol of print het uit dus als de navigatie wat onduidelijk is blčr ik daarheen, links, rechts of whatever en dan zitten we altijd goed.quote:Op zondag 17 november 2013 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan krijg je na een tijdje ook serieus meer richtingsgevoel, heb je zeg maar een idee hoe je ongeveer rijdt
Het kan geen kwaad iig, kras desnoods de drie grote plaatsen die je onderweg tegenkomt op een kladbriefjequote:Op zondag 17 november 2013 17:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik snap het! Ik ga het proberen, ik ben serieus benieuwd
Yčp.quote:Op zondag 17 november 2013 17:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
naar Greys of mij luisteren kan je ook als je uit Schubbekutterveen komt toch?
Het is een weg met een lichte kromming en een heleboel stoplichten.quote:
Kon je Oral Care makkelijk vinden? Dat adres kent nog geen enkel navigatiesysteem geloof ik, al bestaat het al een jaar of 2-3.quote:Op zondag 17 november 2013 17:22 schreef Greys het volgende:
Nou ik kreeg zelf die neiging ook echt hoor, teveel naar TomTom luisteren. Tot ik op een gegeven moment twee keer in een maand er mee de mist in ging. Zag ik bv de afslag eh... noem eens wat... Weert. (Voorbeeldje) Waar ik dan gewoon langs reed 'want TomTom zei dat ik verderop pas de afslag moest nemen'. En ALTIJD zit je dan fout
![]()
Daar kreeg ik zo de balen van dat ik tegenwoordig zelf wel in grote lijnen bepaal hoe ik moet rijden
quote:Op zondag 17 november 2013 17:22 schreef Goodbye het volgende:
Dat er stoplichten op staan betekent niet dat het geen rotonde meer is. En ik heb net mijn theorie gehaald, dus het zit nog vers in mijn hoofd.![]()
#TeamGreys
Het handige van een rotonde is toch juist dat je die stoplichten niet meer nodig hebt?quote:Op zondag 17 november 2013 17:22 schreef Goodbye het volgende:
Dat er stoplichten op staan betekent niet dat het geen rotonde meer is. En ik heb net mijn theorie gehaald, dus het zit nog vers in mijn hoofd.![]()
#TeamGreys
Die van mij gaat boven de 70 al in zijn 6quote:
Stond idd niet in de TomTom, die straatquote:Op zondag 17 november 2013 17:24 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Kon je Oral Care makkelijk vinden? Dat adres kent nog geen enkel navigatiesysteem geloof ik, al bestaat het al een jaar of 2-3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |