Ja!quote:
Dat is ook heerlijk, niet afhankelijk zijn van ov of iemand die je rijdt op momenten dat jij ergens heen wilt/moet maar wanneer jij wil zomaar in de auto stappen en daarheen rijden waar je heen wilt, op welk willekeurig moment ook. Pure vrijheidquote:Op zondag 17 november 2013 16:28 schreef miss_dynastie het volgende:
En het lijkt me ZO HEERLIJK om dat rijbewijs te hebben. Pure vrijheid... D rijdt me overal heen hoor, daar niet van, maar ik zou het zo fijn vinden om zélf te kunnen gaan en staan waar ik maar wil
Ik had 2 mondelinge ingrepen, omdat ik afslagen vaak gewoon in z'n 3 en met 50pu nam.quote:Op zondag 17 november 2013 16:28 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik moest afrijden in Arnhem (daar gelest maar net naar het westen verhuisd) moest ik een vierbaansweg naar links oprijden vanaf een helling. Ik presteerde het om in zijn 3 (!) vol gas in een klein gaatje al die banen veilig naar links over te steken.
Toen was ik geslaagd en de examinator zei toen: als je dát voor elkaar krijgt kun je wel rijden ja.
Eerlijk? Volgens mij was hij blij van me af te zijn
Bij mij dus ook nietquote:Op zondag 17 november 2013 16:04 schreef Goodbye het volgende:
Ja, Fok! deed het dus gisteravond niet meer bij mij.
Nee joh, lessen in je eigen omgeving is beter, rij je na het behalen van het roze goud veel makkelijker in de stad en er rondom, omdat de instructeurs je altijd ook de lastigere wegen laten rijden.quote:Op zondag 17 november 2013 16:33 schreef Toekito het volgende:
Mijn nichtje heeft gelest in het oosten. Wellicht ga ik daar ook maar lessen. Als zelfs zij het haalt.
Ik kon gisteren niet eens meer uitloggen hier. Dus ik wás me toch een nachtbrakerquote:Op zondag 17 november 2013 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij dus ook niet![]()
En ik zag nergens in FB of hier iemand posten dat ze er ook last van hadden dus ik dacht dat het aan mijn computer lag ofzo haha.
Qwea komt ook overal met de auto.quote:Op zondag 17 november 2013 15:35 schreef Toekito het volgende:
Ik wil in 2014 gaan sparen om ook aan rijbewijs te beginnen. Maar ben bang dat ik er te lomp voor ben.
Wat een mongool, serieus.quote:Op zondag 17 november 2013 16:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zag een kat op straat, haalde mijn voet van het gaspedaal om het beest de kans te geven weg te komen, hij geeft voluit gas en ik dacht 'nee!' en trapte op de rem terwijl ik de koppeling vergat. En dan vond 'ie dat ik niet kon rijden. Of die keer dat 'ie zonder enige reden veel te hard gaf gas in de bocht en ik mijn handelingen niet goed kon afmaken. Stonden we ineens op de stoep aan de overkant. Heeft hem wel een rondje uitlijnen van zijn auto gekost. Feit is dat ik diep van binnen denk dat ik het toch nooit zal leren, dus mezelf de kosten beter kan besparen...
Ik had jou nog gedm'd, maar dat zal vast ook niet zijn aangekomen.quote:Op zondag 17 november 2013 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij dus ook niet![]()
En ik zag nergens in FB of hier iemand posten dat ze er ook last van hadden dus ik dacht dat het aan mijn computer lag ofzo haha.
Ja maar dat is Qwea hè, dat scheeltquote:Op zondag 17 november 2013 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Qwea komt ook overal met de auto.
Need I say more? En die heb ik wat lompe dingen met een auto zien doen toen ze haar rijbewijs net had. Nu crosst ze overal in haar uppie heen
(Kusje, Q!![]()
)
Neequote:Op zondag 17 november 2013 16:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had jou nog gedm'd, maar dat zal vast ook niet zijn aangekomen.
Ja, ik had PRECIES hetzelfde. Eikels.quote:Op zondag 17 november 2013 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Elke post die ik probeerde bleef op 'Bezig' staan als ik wilde invoeren. Pagina herladen duurde eeuwen en ik kreeg ook vaak Time Out Requests ofzo. Toen heb ik het maar opgegeven.
"Mind the pedestrian, Richard!"quote:Op zondag 17 november 2013 16:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat lijkt me een stuk minder vervelend dan iemand naast je die alles eng vind, en die er ook van uit lijkt te gaan dat jij blind bent.
KIJK UIT EEN FIETSER!
Je schrikt, kijkt op en ziet idd in de verte iets wat op een fietser lijkt.![]()
KIJK UIT DAAR LOOPT IEMAND!
eh ja, op de stoep.
Idd, richtingaanwijzer aan en ze laten je er absoluut tussen.quote:Op zondag 17 november 2013 16:39 schreef Oognip het volgende:
Mijn grote angst was ook invoegen, altijd bang dat ze me er niet tussen zouden laten en dat ik dan aan het eind van de invoegstrook sitl zou komen te staan. Ik rijd nu al weer 2 jaar en het is me nog nooit overkomen
Ja, dat geld is het punt niet, maar ik laat het eigenlijk liever op de bank staan dan het weer te verspillen... ik heb op zich wel een rijschool uitgezocht, maar ik moet al huilen bij het ideequote:Op zondag 17 november 2013 16:37 schreef Goodbye het volgende:
Wat een mongool, serieus. Het heeft echt niet aan jou gelegen dat je je rijbewijs niet hebt gehaald. Ik zou gewoon met dit verhaal naar een rijschool stappen en vragen om één proefles ofzo, met de juiste ondersteuning moet het dan echt wel goed komen.
Mits je er nu geld voor hebt, uiteraard.
Nou ja, lijkt me geen pretje om daar stil te staan. Kun je met 20km/u invoegenquote:Op zondag 17 november 2013 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Idd, richtingaanwijzer aan en ze laten je er absoluut tussen.
En ik dacht dan altijd 'Wat is het ergste dat nu kan gebeuren? Dat ik aan het eind van de invoegstrook stil sta. Nou, so what, als ik dan een leeg stuk zie ga ik er alsnog tussen'. Dat helpt, bedenken wat er eigenlijk zo gruwelijk erg zou zijn aan aan 't eind stil staan
Ik doe met je meequote:Op zondag 17 november 2013 16:42 schreef Laysa het volgende:
Mag je ook zeggen dat je wel goed kan autorijden?![]()
Theorie en praktijk in 1 x gehaald...Appeltje eitje
Ik heb het ook beide in 1x gehaald, maar dat zegt niks over eventuele angstenquote:Op zondag 17 november 2013 16:42 schreef Laysa het volgende:
Mag je ook zeggen dat je wel goed kan autorijden?![]()
Theorie en praktijk in 1 x gehaald...Appeltje eitje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |