Ik zat echt al zo van "KUUUUUUUUT MO VERMOORD ME" in mijn hoofd. En toen ik die betonnen shit miste dacht ik nog "Ha, zie je nou wel, fuck it, ik kan dit" en toen die spiegelquote:Op zondag 17 november 2013 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, het siert je dan wel weer dat je dat gewoon toegeeft

Als je het zo uitlegt wel.quote:Op zondag 17 november 2013 17:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is zo makkelijk..
Afslag franciscus, langs de golfbaan met de weg mee en je rij zo het terras op.

Ik print het zelfs uit voor onderwegquote:Op zondag 17 november 2013 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik bv naar Maastricht moet, kijk ik eerst even heel simpel gezegd 'hoe het streepje loopt op de routeplanner op de computer'. Dus heel gemakkelijk zeg maar 'Van hier de borden Utrecht volgen, bij Utrecht richting 's Hertogenbosch / Maastricht'.
Dan weet je dus al dat je sowieso BIJ Maastricht komt, ook als je TomTom het niet meer doet en je batterij van je foon uitvalt
En dan in het ergste geval stop je vlakbij Maastricht bij een benzinepomp en of je belt degene waar je heen gaat hoe je het laatste stukje ongeveer moet, of je vraagt het bij de pomp, of je kijkt op een kaart.
Serieus, van te voren 2 tellen gluren op een routeplanner voor je weg gaat, zodat je 'de grote punten' weet waar je langs moet, scheelt al een berg voor je richtingsgevoel!

Ik had naar Greys geluisterd, dat was denk ik deel van het probleem.quote:Op zondag 17 november 2013 17:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
naar Greys of mij luisteren kan je ook als je uit Schubbekutterveen komt toch?

de rotonde bij franciscus zeker?quote:Op zondag 17 november 2013 17:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je het zo uitlegt wel.
Greys wist me te vertellen dat ik ergens op de rotonde afslag 2 moest nemen. Dus toen ik op een weg reed met allemaal stoplichten dacht ik, nou die rotonde zal straks wel komen dus ik rij gewoon door.
Fout, die weg met al die stoplichten was de rotonde.

Zelfs Henk wist niet meer waar ik was, zelfs toen ik een straatnaam vond.quote:Op zondag 17 november 2013 17:17 schreef Greys het volgende:
Roger: "Hoi Greys, ik kan het niet vinden".
Greys: "Hoi! Waar zit je nu dan?"
Roger: "Ik heb echt geen flauw idee..."
Greys: "Wat zie je om je heen dan?"
Roger: "Eh... huizen. En een benzinepomp".
Greys: "Ah, welke pomp? Welk merk zeg maar?"
Roger: "Dat weet ik al niet meer, ik ben er al weggereden".![]()
![]()

Ik snap het! Ik ga het proberen, ik ben serieus benieuwdquote:Op zondag 17 november 2013 17:15 schreef Greys het volgende:
Q, kijkToen ik naar Maastricht moest deed ik dit dus van te voren:
[ afbeelding ]
En dan zie je al heel grof dat ik eerst Utrecht moest volgen en daarna 't Hertogenbosch. En nog ver voor 's Hertogenbosch (ook bij Utrecht al) stond Maastricht al op de borden. Dan hoef je dus ook nooit te stressen dat je TomTom er mee ophoudt.

niet goed genoeg dus.quote:Op zondag 17 november 2013 17:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik had naar Greys geluisterd, dat was denk ik deel van het probleem.

HET! IS! EEN! ROTONDE!quote:Op zondag 17 november 2013 17:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik had naar Greys geluisterd, dat was denk ik deel van het probleem.

Serieus mee eens, man is ook zo van de navigatie, ik kijk altijd van te voren op RP of zo, knoop wat punten in mijn bol of print het uit dus als de navigatie wat onduidelijk is blèr ik daarheen, links, rechts of whatever en dan zitten we altijd goed.quote:Op zondag 17 november 2013 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan krijg je na een tijdje ook serieus meer richtingsgevoel, heb je zeg maar een idee hoe je ongeveer rijdt

Het kan geen kwaad iig, kras desnoods de drie grote plaatsen die je onderweg tegenkomt op een kladbriefjequote:Op zondag 17 november 2013 17:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik snap het! Ik ga het proberen, ik ben serieus benieuwd

Yèp.quote:Op zondag 17 november 2013 17:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
naar Greys of mij luisteren kan je ook als je uit Schubbekutterveen komt toch?

Het is een weg met een lichte kromming en een heleboel stoplichten.quote:

quote:Op zondag 17 november 2013 16:56 schreef Laysa het volgende:
Dk hield ook niet echt van autorijden. Dus ik reed altijd.
Hij kon wel enorm goed commentaar leveren. Ben zelfs weleens gestopt langs de kant van de snelweg met de opmerking kop dicht, uitstappen, of zelf rijden![]()

Kon je Oral Care makkelijk vinden? Dat adres kent nog geen enkel navigatiesysteem geloof ik, al bestaat het al een jaar of 2-3.quote:Op zondag 17 november 2013 17:22 schreef Greys het volgende:
Nou ik kreeg zelf die neiging ook echt hoor, teveel naar TomTom luisteren. Tot ik op een gegeven moment twee keer in een maand er mee de mist in ging. Zag ik bv de afslag eh... noem eens wat... Weert. (Voorbeeldje) Waar ik dan gewoon langs reed 'want TomTom zei dat ik verderop pas de afslag moest nemen'. En ALTIJD zit je dan fout
![]()
Daar kreeg ik zo de balen van dat ik tegenwoordig zelf wel in grote lijnen bepaal hoe ik moet rijden

quote:Op zondag 17 november 2013 17:22 schreef Goodbye het volgende:
Dat er stoplichten op staan betekent niet dat het geen rotonde meer is. En ik heb net mijn theorie gehaald, dus het zit nog vers in mijn hoofd.![]()
#TeamGreys

Het handige van een rotonde is toch juist dat je die stoplichten niet meer nodig hebt?quote:Op zondag 17 november 2013 17:22 schreef Goodbye het volgende:
Dat er stoplichten op staan betekent niet dat het geen rotonde meer is. En ik heb net mijn theorie gehaald, dus het zit nog vers in mijn hoofd.![]()
#TeamGreys

Die van mij gaat boven de 70 al in zijn 6quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |