Als ik bv naar Maastricht moet, kijk ik eerst even heel simpel gezegd 'hoe het streepje loopt op de routeplanner op de computer'. Dus heel gemakkelijk zeg maar 'Van hier de borden Utrecht volgen, bij Utrecht richting 's Hertogenbosch / Maastricht'.quote:Op zondag 17 november 2013 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh been there, done that
Ik moet ook echt op borden gaan leren rijden
Ik reed laatst ook ergens (ook al 100x gereden) en vroeg D. welke afslag ik moest hebben. Zegt ie 'lees gewoon de borden', oh ja dat kan ook nogquote:Op zondag 17 november 2013 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh been there, done that
Ik moet ook echt op borden gaan leren rijden
Ach, het siert je dan wel weer dat je dat gewoon toegeeftquote:Op zondag 17 november 2013 17:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jonge, het zweet stond me in mijn nek bij die betonnen dingenEn die spiegel zag ik ook echt eraf gaan
I agreequote:Op zondag 17 november 2013 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik bv naar Maastricht moet, kijk ik eerst even heel simpel gezegd 'hoe het streepje loopt op de routeplanner op de computer'. Dus heel gemakkelijk zeg maar 'Van hier de borden Utrecht volgen, bij Utrecht richting 's Hertogenbosch / Maastricht'.
Dan weet je dus al dat je sowieso BIJ Maastricht komt, ook als je TomTom het niet meer doet en je batterij van je foon uitvalt
En dan in het ergste geval stop je vlakbij Maastricht bij een benzinepomp en of je belt degene waar je heen gaat hoe je het laatste stukje ongeveer moet, of je vraagt het bij de pomp, of je kijkt op een kaart.
Serieus, van te voren 2 tellen gluren op een routeplanner voor je weg gaat, zodat je 'de grote punten' weet waar je langs moet, scheelt al een berg voor je richtingsgevoel!
Mehehehe, ik weet anders nog wel een keer dat jij in de stress raakte van het woord Maastricht op een bordquote:Op zondag 17 november 2013 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik bv naar Maastricht moet, kijk ik eerst even heel simpel gezegd 'hoe het streepje loopt op de routeplanner op de computer'. Dus heel gemakkelijk zeg maar 'Van hier de borden Utrecht volgen, bij Utrecht richting 's Hertogenbosch / Maastricht'.
Dan weet je dus al dat je sowieso BIJ Maastricht komt, ook als je TomTom het niet meer doet en je batterij van je foon uitvalt
En dan in het ergste geval stop je vlakbij Maastricht bij een benzinepomp en of je belt degene waar je heen gaat hoe je het laatste stukje ongeveer moet, of je vraagt het bij de pomp, of je kijkt op een kaart.
Serieus, van te voren 2 tellen gluren op een routeplanner voor je weg gaat, zodat je 'de grote punten' weet waar je langs moet, scheelt al een berg voor je richtingsgevoel!
Ja, zo deed ik het ook de eerste 2 keer dat ik naar Henk reedquote:Op zondag 17 november 2013 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
^^ Gefeliciteerd MB!quote:Op zondag 17 november 2013 17:08 schreef knoblaucha6 het volgende:
Oh MB, dat had ik gemist! Hoe leuk is dat, tante
quote:Op zondag 17 november 2013 17:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, zo deed ik het ook de eerste 2 keer dat ik naar Henk reed,
of dacht te rijden iig.
Wat glanst ze mooiquote:Op zondag 17 november 2013 15:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
Kiek nou toch, vers gewassen en geföhnd en al, was nodig ook, kleine baggerbak![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja omdat ik daar nou idd net NIET heen moest toenquote:Op zondag 17 november 2013 17:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mehehehe, ik weet anders nog wel een keer dat jij in de stress raakte van het woord Maastricht op een bord.
Wij hebben vandaag een nieuwe achterdeur (via marktplaats) opgehaald en even bij ons nieuwe huis gedropt.Nog 11 dagen en dan mogen we écht aan de gang.
Met een beetje pech word het zelfs pas 18 december, maar daar denk ik liever even niet aan.quote:Op zondag 17 november 2013 17:12 schreef knoblaucha6 het volgende:
Spannend Goodbye, wat duren die 11 dagen dan lang hè? Geniet van de voorpret
Mhihihihi, maar het ging goed.quote:Op zondag 17 november 2013 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja omdat ik daar nou idd net NIET heen moest toen![]()
![]()
Spannendddddd
dat is zo makkelijk..quote:Op zondag 17 november 2013 17:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, zo deed ik het ook de eerste 2 keer dat ik naar Henk reed,
of dacht te rijden iig.
Ik vraag dat ook echt altijdquote:Op zondag 17 november 2013 17:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik reed laatst ook ergens (ook al 100x gereden) en vroeg D. welke afslag ik moest hebben. Zegt ie 'lees gewoon de borden', oh ja dat kan ook nog![]()
ik heb m'n rijbewijs en een handicap.quote:Op zondag 17 november 2013 15:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon doen.
Ik ken mensen met een rijbewijs, nou als die het kunnen...
Als je uit Schubbekutterveen komt is het ietsjes lastiger te vindenquote:Op zondag 17 november 2013 17:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is zo makkelijk..
Afslag franciscus, langs de golfbaan met de weg mee en je rij zo het terras op.
Ga ik proberenquote:Op zondag 17 november 2013 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan krijg je na een tijdje ook serieus meer richtingsgevoel, heb je zeg maar een idee hoe je ongeveer rijdtquote:
naar Greys of mij luisteren kan je ook als je uit Schubbekutterveen komt toch?quote:Op zondag 17 november 2013 17:15 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Als je uit Schubbekutterveen komt is het ietsjes lastiger te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |