Dat was 5 jaar geleden tijdens mijn rijlessen iig zoquote:Op zondag 17 november 2013 17:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
30 in 3, sinds wanneer is dat?
Die van mij trekt dat niet, gaatie protesteren.
Excuses aanvaard.quote:Op zondag 17 november 2013 17:01 schreef Toekito het volgende:
Sorry was ff omkleden en shit in mijn haar smeren. Straks kerstlijstjes inleveren bij mn familie.
quote:Op zondag 17 november 2013 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt het me onmogelijk kwalijk nemen dat ik bij jou wat eh... meer ALERT ben
Ik heb je verdomme op (zonder overdrijven) een halve cm na een boom zien missen bij Dierenthuis, het fietspad op zien rijden, rakelings langs betonblokken zien scheren en langs zijspiegels.
Ja, dan krijgt je vertrouwen als bijrijder een klein deukje. Pietsie maar hoor
quote:Op zondag 17 november 2013 17:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
30 rij ik in z'n 2 anders. Ergens tussen de 40 en 50 gaat 'ie in z'n 3 volgens mij.
Serieus? 30 in zijn 3, 40 in zijn 4 en vanaf 55 naar zijn 5 hiero.quote:Op zondag 17 november 2013 17:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
30 rij ik in z'n 2 anders. Ergens tussen de 40 en 50 gaat 'ie in z'n 3 volgens mij.
Je noemt alleen maar dingen die ze niet geraakt heeft.quote:Op zondag 17 november 2013 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt het me onmogelijk kwalijk nemen dat ik bij jou wat eh... meer ALERT ben
Ik heb je verdomme op (zonder overdrijven) een halve cm na een boom zien missen bij Dierenthuis, het fietspad op zien rijden, rakelings langs betonblokken zien scheren en langs zijspiegels.
Ja, dan krijgt je vertrouwen als bijrijder een klein deukje. Pietsie maar hoor
Nou nee, want bij haar was het vaak echt (veel) meer geluk dan kunde, dat ze ze mistequote:Op zondag 17 november 2013 17:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je noemt alleen maar dingen die ze niet geraakt heeft.
Vertrouwen in de bestuurder krijgt toch pas deuken als de auto dat ook krijgt?
Ja, maar dat is ook irritant. Irritanter is nog, dat ik gewoon ook niet weet hoe ik zonder moet rijden, al heb ik het 60x gereden.quote:Op zondag 17 november 2013 17:03 schreef Greys het volgende:
S volgt ook vaak klakkeloos de navigatie van zijn foon.
Ook al heb ik die weg dan bv al veertien keer gereden en precies weet dat we anders moeten.
God wat kan ik me daar aan storen, dat de apparaten de wereld overnemen, soms
55 al in z'n 5?quote:Op zondag 17 november 2013 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus? 30 in zijn 3, 40 in zijn 4 en vanaf 55 naar zijn 5 hiero.
Mijn aygo trekt dat, en daar was ik best verbaasd over.quote:Op zondag 17 november 2013 17:03 schreef Greys het volgende:
Als ik 40 in zijn 4 ga rijden zegt de Smart 'doe het lekker zelf' of doe ik er zes uur over om bij een stoplicht weg te komen![]()
Tot je TomTom het een keer niet doet en je volslagen in de stress raaktquote:Op zondag 17 november 2013 17:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook irritant. Irritanter is nog, dat ik gewoon ook niet weet hoe ik zonder moet rijden, al heb ik het 60x gereden.
Maartenskliniek Woerden heb ik wel 12x gereden... ik heb echt geen fucking idee hoe ik er zonder tomtom kom.
Drenthe, al 80x gereden naar mijn ouders, idem dito
Ik heb nooit bij haar in de auto gezeten, dus over geluk vs kunde kan ik hier weinig oordelen.quote:Op zondag 17 november 2013 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou nee, want bij haar was het vaak echt (veel) meer geluk dan kunde, dat ze ze miste
Ooh been there, done thatquote:Op zondag 17 november 2013 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot je TomTom het een keer niet doet en je volslagen in de stress raakt
Jonge, het zweet stond me in mijn nek bij die betonnen dingenquote:Op zondag 17 november 2013 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou nee, want bij haar was het vaak echt (veel) meer geluk dan kunde, dat ze ze miste
Fixedquote:Op zondag 17 november 2013 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh been there, done that
Ik moet ook echt op borden gaan leren rijden
jupsquote:
Wat gaaf, gefeliciteerd!quote:Op zondag 17 november 2013 12:47 schreef MissBliss het volgende:
Oh, en ik mag het eindelijk zeggen op internet: ik word (weer) tanteMijn zus is zwanger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |