Gewoon doen.quote:Op zondag 17 november 2013 15:35 schreef Toekito het volgende:
Ik wil in 2014 gaan sparen om ook aan rijbewijs te beginnen. Maar ben bang dat ik er te lomp voor ben.
ja dat is inderdaad triest.quote:Op zondag 17 november 2013 15:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat wel jammer is, en dat stak ook een beetje door in de woorden van die Timmer, is dat rampen tegenwoordig wel heel erg 'mediageniek' moeten zijn om een actie te krijgen.
quote:Op zondag 17 november 2013 15:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
Kiek nou toch, vers gewassen en geföhnd en al, was nodig ook, kleine baggerbak![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je kent me duidelijk niet goed genoegquote:Op zondag 17 november 2013 15:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon doen.
Ik ken mensen met een rijbewijs, nou als die het kunnen...
quote:Op zondag 17 november 2013 15:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
Kiek nou toch, vers gewassen en geföhnd en al, was nodig ook, kleine baggerbak![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kan, maar ik heb je nog nooit over je eigen hoofd zien struikelen, dus ik ga er van uit dat je wel meevalt.quote:Op zondag 17 november 2013 15:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
je kent me duidelijk niet goed genoeg
Ik Toek zo lenig dan dan hij dat mogelijk zóu kunnenquote:Op zondag 17 november 2013 15:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik heb je nog nooit over je eigen hoofd zien struikelen, dus ik ga er van uit dat je wel meevalt.
ben niet superlenig hoor.quote:Op zondag 17 november 2013 15:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik Toek zo lenig dan dan hij dat mogelijk zóu kunnen![]()
Geen idee, ik ken hem nog niet zo goed dat ik zijn lenigheid goed kan beoordelen.quote:Op zondag 17 november 2013 15:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik Toek zo lenig dan dan hij dat mogelijk zóu kunnen![]()
houden zo.quote:Op zondag 17 november 2013 15:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken hem nog niet zo goed dat ik zijn lenigheid goed kan beoordelen.![]()
quote:Op zondag 17 november 2013 15:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben juist dol op snelwegen; lekker doorrijden
quote:
Dat is op zich helemaal waar, gaspedaal erop en gáán.quote:Op zondag 17 november 2013 15:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben juist dol op snelwegen; lekker doorrijden
Meestal maken die chauffeurs best wel even ruimte wanneer je hun snelheid aanneemt en je knipperlicht op tijd aanzet.quote:Op zondag 17 november 2013 15:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat is op zich helemaal waar, gaspedaal erop en gáán.![]()
Wat ik er eng aan vind is dat, als ik een afslag moet hebben er al kilometers daarvoor van die enorme rijen vrachtwagens rijden met amper een autolengte ruimte ertussen. Man zegt altijd, op tijd knipperlicht aan en gáán, eitje maar daarin ben ik weer een bangebroek, ben niet zo muzikaal dat ik (voor) harmonica ga spelen
Als ik het kan, moet jij het toch ook kunnenquote:Op zondag 17 november 2013 15:35 schreef Toekito het volgende:
Ik wil in 2014 gaan sparen om ook aan rijbewijs te beginnen. Maar ben bang dat ik er te lomp voor ben.
mijn lenigheid gaat niemand wat aanquote:Op zondag 17 november 2013 15:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Net vond je nog dat ik je niet goed genoeg kende.
uhhm haal jezelf niet zo naar beneden joh!quote:Op zondag 17 november 2013 16:04 schreef Goodbye het volgende:
Ja, Fok! deed het dus gisteravond niet meer bij mij.
[..]
Als ik het kan, moet jij het toch ook kunnen. Ben nu bezig voor m´n rijbewijs.
Oke, doen wequote:Op zondag 17 november 2013 15:42 schreef knoblaucha6 het volgende:
MB, eerst hele kleine vertrouwde stukjes rijden en dan je cirkel steeds groter maken. Wat hiervoor al gezegd is, neem dan tzt een heel klein stukje snelweg, van een oprit naar de eerst volgende afrit etc.
Nou ben ik een raar ei want snelweg vind ik eng maar al die enge smalle kronkeldijkjes waar je nogal moet manouvreren als er een tegenligger komt vind ik dan weer feest![]()
Gaan we samen de snelweg-fobie aan
Doe ik niet, ik rijd heel goed.quote:Op zondag 17 november 2013 16:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
uhhm haal jezelf niet zo naar beneden joh!
je zegt dat als jij het zelfs kan.....dat vind ik naar beneden halen.quote:
Dealquote:Op zondag 17 november 2013 16:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oke, doen we
Mijn snelwegangsten zijn invoegen en knooppunten.Buiten de snelweg vind ik fileparkeren ook een drama en in onze straat kun je alleen fileparkeren.
Niet alles zo groot uitmeten, joh. Ik bedoel gewoon te zeggen dat je rijbewijs halen best te doen is!quote:Op zondag 17 november 2013 16:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
je zegt dat als jij het zelfs kan.....dat vind ik naar beneden halen.
dankzij mijn ex ben ik gaan twijfelenquote:Op zondag 17 november 2013 16:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet alles zo groot uitmeten, joh. Ik bedoel gewoon te zeggen dat je rijbewijs halen best te doen is!
Dat wil ik graag horen. Nu nog gelovenquote:Op zondag 17 november 2013 16:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet alles zo groot uitmeten, joh. Ik bedoel gewoon te zeggen dat je rijbewijs halen best te doen is!
Vergeet die ex en ga voor jezelf. Niks aan jezelf twijfelen, een ander bepaald niet voor jou wat je kuntquote:Op zondag 17 november 2013 16:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
dankzij mijn ex ben ik gaan twijfelen
Een oprit van 13 meter, dat scheelt nogalquote:Op zondag 17 november 2013 16:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Deal![]()
volgens man rijd ik echt goed, geen slappe hap en zo en niet bang om mijn plek op de weg op te eisen. Fileparkeren is ook niet mijn ding, ook omdat ik klein ben dus wat minder overzicht heb. Ik parkeer altijd daar waar ik gewoon in kan schuiven (en stukje lopen, goed voor de lijn
) en thuis hebben we een oprit van 13 meter dus da's een eitje.
Als ik bedenk hoe ik nu rij ten opzichte van mijn eerste les (en ik heb tien of elf lessen gehad), dan is dat al een hele vooruitgang. Wel afhankelijk van waar je in begin rijdt (lekkere rustige landweggetjes) en je instructeur. Eerste les had ik een man en daar zat ik me toen al een beetje aan te ergeren.. Vond het wel moeilijk, maar heb toen wel voor de volgende les om iemand anders gevraagd. Achteraf zo blij mee!quote:Op zondag 17 november 2013 16:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat wil ik graag horen. Nu nog geloven
Nou, nee, bepaald niet inderdaad, Amsterdam is een uitdaging qua parkeren (en die oprit zat "gratis" bij het huis hoorquote:Op zondag 17 november 2013 16:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een oprit van 13 meter, dat scheelt nogal
Ik woon in Amsterdam en hier heb je gewoon niet zoveel te willen qua parkeerplek
Dit.quote:Op zondag 17 november 2013 16:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Vergeet die ex en ga voor jezelf. Niks aan jezelf twijfelen, een ander bepaald niet voor jou wat je kunt
komt goedquote:Op zondag 17 november 2013 16:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Vergeet die ex en ga voor jezelf. Niks aan jezelf twijfelen, een ander bepaald niet voor jou wat je kunt
Ja, mijn instructeur was hier ook het probleem. Ik heb al heel wat les gehad (40 uur), maar mijn instructeur was gewoon een nare, enge man... bij mij dan, voor mijn tijd hebben veel mensen (o.a. D) heel fijn bij hem gelest. Ik was ervan overtuigd dat het aan mij lag, maar inmiddels is het bedrijf opgedoekt en staat er negatie ervaring na negatieve ervaring op internet, dat zegt misschien wel wat... maar ik durf gewoon niet meer zo. Plus dat het me al 2000 euro gekost heeft toen en nog geen rijbewijs. Maar ja, ik moet er toch eens aan gelovenquote:Op zondag 17 november 2013 16:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik bedenk hoe ik nu rij ten opzichte van mijn eerste les (en ik heb tien of elf lessen gehad), dan is dat al een hele vooruitgang. Wel afhankelijk van waar je in begin rijdt (lekkere rustige landweggetjes) en je instructeur. Eerste les had ik een man en daar zat ik me toen al een beetje aan te ergeren.. Vond het wel moeilijk, maar heb toen wel voor de volgende les om iemand anders gevraagd. Achteraf zo blij mee!
Doen!quote:Op zondag 17 november 2013 16:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
komt goed
Ben deze week dag doordeweeks vrij dus ga even bellen dan.
Alleen durf ik al helemaal nietquote:Op zondag 17 november 2013 16:16 schreef knoblaucha6 het volgende:
oh, en MB, vooral in je eentje rijden, niks zo irri als iemand naast je die het niet eng vindt en de mond niet kan houden ( "geef nou gáhas, je kunt nu inhalen hoor, sorteer nou maar voor, ze maken wel ruimte voor je, nou, je hád er al lang langs gekund hoor" etc. dat soort goedbedoelde zooi, dat irriteert mateloos. Lekker zélf op je eigen tempo.
Ja, als het niks wordt moet ik dat maar doen iddquote:Op zondag 17 november 2013 16:19 schreef Goodbye het volgende:
Je kan ook gewoon een paar lesjes nemen en als je er dan echt niets van blijkt te bakken, dan stop je. Maar denk niet dat dat het geval gaat zijn, Toekito!
MB, is dat voor jou ook niet een idee? Even een opfrislesje doen? Kost wel wat geld natuurlijk, maar als je daardoor weer zeker achter het stuur zit is dat het misschien wel waard?
Dat lijkt me een stuk minder vervelend dan iemand naast je die alles eng vind, en die er ook van uit lijkt te gaan dat jij blind bent.quote:Op zondag 17 november 2013 16:16 schreef knoblaucha6 het volgende:
oh, en MB, vooral in je eentje rijden, niks zo irri als iemand naast je die het niet eng vindt en de mond niet kan houden ( "geef nou gáhas, je kunt nu inhalen hoor, sorteer nou maar voor, ze maken wel ruimte voor je, nou, je hád er al lang langs gekund hoor" etc. dat soort goedbedoelde zooi, dat irriteert mateloos. Lekker zélf op je eigen tempo.
Eerst maar eens een proefles nemen. Dan horen we van de mensen die er verstand van hebben of ik het kan en hoelang ze denken nodig te hebben.quote:Op zondag 17 november 2013 16:19 schreef Goodbye het volgende:
Je kan ook gewoon een paar lesjes nemen en als je er dan echt niets van blijkt te bakken, dan stop je. Maar denk niet dat dat het geval gaat zijn, Toekito!
MB, is dat voor jou ook niet een idee? Even een opfrislesje doen? Kost wel wat geld natuurlijk, maar als je daardoor weer zeker achter het stuur zit is dat het misschien wel waard?
Echt zonde van het geld, jaquote:Op zondag 17 november 2013 16:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, mijn instructeur was hier ook het probleem. Ik heb al heel wat les gehad (40 uur), maar mijn instructeur was gewoon een nare, enge man... bij mij dan, voor mijn tijd hebben veel mensen (o.a. D) heel fijn bij hem gelest. Ik was ervan overtuigd dat het aan mij lag, maar inmiddels is het bedrijf opgedoekt en staat er negatie ervaring na negatieve ervaring op internet, dat zegt misschien wel wat... maar ik durf gewoon niet meer zo. Plus dat het me al 2000 euro gekost heeft toen en nog geen rijbewijs. Maar ja, ik moet er toch eens aan geloven
Ik zag een kat op straat, haalde mijn voet van het gaspedaal om het beest de kans te geven weg te komen, hij geeft voluit gas en ik dacht 'nee!' en trapte op de rem terwijl ik de koppeling vergat. En dan vond 'ie dat ik niet kon rijden. Of die keer dat 'ie zonder enige reden veel te hard gaf gas in de bocht en ik mijn handelingen niet goed kon afmaken. Stonden we ineens op de stoep aan de overkant. Heeft hem wel een rondje uitlijnen van zijn auto gekostquote:Op zondag 17 november 2013 16:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Echt zonde van het geld, ja. Ik had ook een naar gevoel bij die man die ik de eerste les dus had, terwijl ik eigenlijk niet duidelijk kon uitleggen waarom. Was gewoon een gevoel (en hij zei dingen als "Pas maar op met je voetjes bij die pedalen" toen ik even aan de rechterkant zat. Voetjes
)
Hyacinth Buketquote:Op zondag 17 november 2013 16:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat lijkt me een stuk minder vervelend dan iemand naast je die alles eng vind, en die er ook van uit lijkt te gaan dat jij blind bent.
KIJK UIT EEN FIETSER!
Je schrikt, kijkt op en ziet idd in de verte iets wat op een fietser lijkt.![]()
KIJK UIT DAAR LOOPT IEMAND!
eh ja, op de stoep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |