Teruggekeken, was een goed gesprek idd. Eigenlijk had hij daar gewoon moeten zeggen dat hij daar naartoe zou willen en de andere omroepen live moeten oproepen om daarin mee te gaan.quote:Op zondag 17 november 2013 15:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
die Timmer wilde geen gezamelijke show, dinsdag geloof ik dat het gesprek was. En Van Nieuwkerk gaf aan dat hij vindt dat het hoort. En hij had er goede argumenten voor.
Gewoon doen.quote:Op zondag 17 november 2013 15:35 schreef Toekito het volgende:
Ik wil in 2014 gaan sparen om ook aan rijbewijs te beginnen. Maar ben bang dat ik er te lomp voor ben.
ja dat is inderdaad triest.quote:Op zondag 17 november 2013 15:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat wel jammer is, en dat stak ook een beetje door in de woorden van die Timmer, is dat rampen tegenwoordig wel heel erg 'mediageniek' moeten zijn om een actie te krijgen.
quote:Op zondag 17 november 2013 15:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
Kiek nou toch, vers gewassen en geföhnd en al, was nodig ook, kleine baggerbak![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je kent me duidelijk niet goed genoegquote:Op zondag 17 november 2013 15:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon doen.
Ik ken mensen met een rijbewijs, nou als die het kunnen...
quote:Op zondag 17 november 2013 15:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
Kiek nou toch, vers gewassen en geföhnd en al, was nodig ook, kleine baggerbak![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kan, maar ik heb je nog nooit over je eigen hoofd zien struikelen, dus ik ga er van uit dat je wel meevalt.quote:Op zondag 17 november 2013 15:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
je kent me duidelijk niet goed genoeg
Ik Toek zo lenig dan dan hij dat mogelijk zóu kunnenquote:Op zondag 17 november 2013 15:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik heb je nog nooit over je eigen hoofd zien struikelen, dus ik ga er van uit dat je wel meevalt.
ben niet superlenig hoor.quote:Op zondag 17 november 2013 15:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik Toek zo lenig dan dan hij dat mogelijk zóu kunnen![]()
Geen idee, ik ken hem nog niet zo goed dat ik zijn lenigheid goed kan beoordelen.quote:Op zondag 17 november 2013 15:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik Toek zo lenig dan dan hij dat mogelijk zóu kunnen![]()
houden zo.quote:Op zondag 17 november 2013 15:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken hem nog niet zo goed dat ik zijn lenigheid goed kan beoordelen.![]()
quote:Op zondag 17 november 2013 15:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben juist dol op snelwegen; lekker doorrijden
quote:
Dat is op zich helemaal waar, gaspedaal erop en gáán.quote:Op zondag 17 november 2013 15:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben juist dol op snelwegen; lekker doorrijden
Meestal maken die chauffeurs best wel even ruimte wanneer je hun snelheid aanneemt en je knipperlicht op tijd aanzet.quote:Op zondag 17 november 2013 15:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat is op zich helemaal waar, gaspedaal erop en gáán.![]()
Wat ik er eng aan vind is dat, als ik een afslag moet hebben er al kilometers daarvoor van die enorme rijen vrachtwagens rijden met amper een autolengte ruimte ertussen. Man zegt altijd, op tijd knipperlicht aan en gáán, eitje maar daarin ben ik weer een bangebroek, ben niet zo muzikaal dat ik (voor) harmonica ga spelen
Als ik het kan, moet jij het toch ook kunnenquote:Op zondag 17 november 2013 15:35 schreef Toekito het volgende:
Ik wil in 2014 gaan sparen om ook aan rijbewijs te beginnen. Maar ben bang dat ik er te lomp voor ben.
mijn lenigheid gaat niemand wat aanquote:Op zondag 17 november 2013 15:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Net vond je nog dat ik je niet goed genoeg kende.
uhhm haal jezelf niet zo naar beneden joh!quote:Op zondag 17 november 2013 16:04 schreef Goodbye het volgende:
Ja, Fok! deed het dus gisteravond niet meer bij mij.
[..]
Als ik het kan, moet jij het toch ook kunnen. Ben nu bezig voor m´n rijbewijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |