quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geīnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Welterusten alvast.quote:Op zondag 17 november 2013 00:50 schreef Greys het volgende:
En nu post ie het wel, na 86 pogingen, maar duurt het weer eeuwen voordat de pagina herlaadt.
Ik kap er mee, dit is echt ruk zo. Zowel in Chrome als Firefox.
Trusten voor straks
Die middelvinger achter het raamquote:Op zondag 17 november 2013 08:36 schreef Rewimo het volgende:
Gejat uit het Fundatopic: http://terriblerealestateagentphotos.com/ Geweldig
He? Niemand weet toch wie welke kloon is?quote:Op zondag 17 november 2013 12:11 schreef Greys het volgende:
Heej, ik kan weer normaal posten
Ik las even mee in jullie SS topic, wat zijn sommigen slecht in het geheim houden van de klonenWat heeft een kloon voor nut als iedereen toch al weet wie je bent? (Het is niet afzeikerig bedoeld, het is alsnog allemaal heel leuk, maar ik moet zo lachen om de doorzichtigheid van sommigen haha
)
Oh van sommigen is het wel overduidelijk, toch?quote:Op zondag 17 november 2013 12:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
He? Niemand weet toch wie welke kloon is?
Is dat zo?quote:Op zondag 17 november 2013 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh van sommigen is het wel overduidelijk, toch?
Ik ook ja, brrrrrrr!quote:
nou 1 wel maar die geeft niet want die heeft niet gezegd wie ze heeft toch?quote:Op zondag 17 november 2013 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh van sommigen is het wel overduidelijk, toch?
Het kan ook zijn dat sommigen heel erg hun best doen om juist op een ander te lijken hoorquote:Op zondag 17 november 2013 12:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is dat zo?misschien ben ik dan gewoon heel naīef of zo, maar ik heb het van niemand door
Nee, maar daar ging het mij dus ook niet om. Het ging alleen om de duidelijkheid wie welke kloon is, niet wie wie als lootje heeftquote:Op zondag 17 november 2013 12:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou 1 wel maar die geeft niet want die heeft niet gezegd wie ze heeft toch?
heerlijk, ik wil weer terugquote:Op zondag 17 november 2013 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook ja, brrrrrrr!
Was de Shabu lekkah?![]()
Straks even het Bietje in het bos laten razen
Ik ben wel heel benieuwdquote:Op zondag 17 november 2013 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat sommigen heel erg hun best doen om juist op een ander te lijken hoorOm verwarring te zaaien. Ik ga gewoon leuk meelezen soms en pas helemaal na afloop eerlijk zeggen of het klopte. Eentje is er voor mij (denk ik dus) sowieso overduidelijk, maar misschien zit ik er naast en dat zal ik als het klaar is dan eerlijk zeggen
ja okeequote:Op zondag 17 november 2013 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar daar ging het mij dus ook niet om. Het ging alleen om de duidelijkheid wie welke kloon is, niet wie wie als lootje heeft
Daarom is het ook helemaal niet ergquote:
Kopje groene bloesemthee en snuggly.quote:Op zondag 17 november 2013 12:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heerlijk, ik wil weer terug
Oh kouddddd
Wat leuk en gefeliciteerdquote:Op zondag 17 november 2013 12:47 schreef MissBliss het volgende:
Ik zou Kevin Costner niet doen denk ik
Oh, en ik mag het eindelijk zeggen op internet: ik word (weer) tanteMijn zus is zwanger
Ik heb wel 5 klonen als ik Oognip mag gelovenquote:Op zondag 17 november 2013 12:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarom is het ook helemaal niet ergWant het verraadt op zich weinig/niets.
Alleen dan ontgaat het nut van een kloon me dus een beetje. Behalve als je het expres doet om verwarring te zaaien. Ah well, eigenlijk weet ik dus ook nog niets
Wat leuk, gefeliciteerd! Van je eigen zus lijkt me nog bijzonderderquote:Op zondag 17 november 2013 12:47 schreef MissBliss het volgende:
Oh, en ik mag het eindelijk zeggen op internet: ik word (weer) tanteMijn zus is zwanger
Wat gaaf! Gefeliciteerdquote:Op zondag 17 november 2013 12:47 schreef MissBliss het volgende:
Jaaa! Dat vind ik ookquote:Op zondag 17 november 2013 12:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat leuk, gefeliciteerd! Van je eigen zus lijkt me nog bijzonderder
gefeliciteerdquote:Op zondag 17 november 2013 12:47 schreef MissBliss het volgende:
Meisje dusquote:Op zondag 17 november 2013 12:59 schreef MissBliss het volgende:
Bedankt voor de felicitaties!
[..]
Jaaa! Dat vind ik ookVan mn schoonzus is natuurlijk ook heel leuk, maar dit wordt wel écht mijn nichtje
En ze is al 20 weken, al op de helft!
In The Bodyguard vond ik hem toch echt dropdead seksehquote:Op zondag 17 november 2013 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Hai all trouwens
Shabu
Kevin Costner; mwah.....met teveel drank op is ie vast lekkerder
Dat is al een paar jaartjes geledenquote:Op zondag 17 november 2013 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
In The Bodyguard vond ik hem toch echt dropdead sekseh
Maar ik heb een rare smaak
Ja, meisjequote:Op zondag 17 november 2013 13:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meisje dus
Zoooo leuk, een kind van je eigenste zus
Op die charmante foto van mij op fb, bij Sinterklaas, staat m'n zusje voor me met nichtje op de arm (roze broekje, roze adidasjes) vandaar dat triomfantelijke hoofd van mij
Waarom mocht je het nu pas vertellen?
Oh ja ik heb ook gesmokkeld, want die film van gister was ook al jaaaaren oudquote:Op zondag 17 november 2013 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat is al een paar jaartjes geleden
Leuk Leuk Leukquote:Op zondag 17 november 2013 13:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, meisje
Die foto ken ik niet, ga even zoeken
Omdat ze enorm sloom waren met het aan mensen vertellenEn ja, dan ben ik toch bang voor meelezers en dat ik het verklap ofzo (hoewel ik niet denk dat er veel bekenden meelezen op FOK! maar ja, je weet het nooit). Maar gisteren zei ze dat ik het mocht zeggen
Het is geen lelijkerd, maar het verrekjenekjeofplekje-gehalte heeft hij voor mij nietquote:Op zondag 17 november 2013 13:12 schreef Greys het volgende:
Even gekeken voor huidige staat en hij is goed geconserveerd iig
[ afbeelding ]
Met zulke voorspellingen zit je in dit jaargetijde nooit fout.quote:Op zondag 17 november 2013 13:12 schreef Greys het volgende:
We krijgen winter en misschien wel sneeuw
Die FB-foto is echt leukquote:
Huuuuuhquote:Op zondag 17 november 2013 13:12 schreef Greys het volgende:
We krijgen winter en misschien wel sneeuw
Thanks!quote:Op zondag 17 november 2013 13:16 schreef Laysa het volgende:
Mijn schoonzusje en schoonmoeder gaan zo vlak na elkaar starten bij de zevenheuvelenloop....en zo te zien is het daar gekkenhuis![]()
Gefeli Miss Bliss
Ik vind zijn (gebrek aan) oogopslag zwoel, denk ikquote:Op zondag 17 november 2013 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het is geen lelijkerd, maar het verrekjenekjeofplekje-gehalte heeft hij voor mij niet
Ja maar nee maar ja maar nou zegt nu.nl hetquote:Op zondag 17 november 2013 13:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met zulke voorspellingen zit je in dit jaargetijde nooit fout.
Leukquote:Op zondag 17 november 2013 13:16 schreef Laysa het volgende:
Mijn schoonzusje en schoonmoeder gaan zo vlak na elkaar starten bij de zevenheuvelenloop....en zo te zien is het daar gekkenhuis![]()
Gefeli Miss Bliss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |