Sommigen zelfs langerrrrrurururrrrr...quote:
Al 2 dagen hoorde ik...quote:Op donderdag 14 november 2013 12:01 schreef Karina het volgende:
Hier is het nat hoor, regent al de hele ochtend.
Ach, krijg wel eens zooi via app. Houd me op de hoogte je weetz.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb je goed gehoord. Ik wist niet dat jij weleens in Amsterdam kwam.
Ik wist niet dat ze op het platteland al zo ver waren met internetquote:Op donderdag 14 november 2013 12:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ach, krijg wel eens zooi via app. Houd me op de hoogte je weetz.
Die postduiven verslaan alle Wifi.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze op het platteland al zo ver waren met internetBuienradar en zulks.
Tegen de tijd dat die zijn aangekomen is het al lang weer droog man.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die postduiven verslaan alle Wifi.
Boeie. Wij nemen overal de tijd voor.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die zijn aangekomen is het al lang weer droog man.
Jullie boertjes bedoel je? Ja dat stadse gehaast is niks natuurlijk, kunnen jullie niet bijbenen.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Boeie. Wij nemen overal de tijd voor.
Alles in 5 minuten afraffelen wordt niets mooier van.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Jullie boertjes bedoel je? Ja dat stadse gehaast is niks natuurlijk, kunnen jullie niet bijbenen.
Nee, mijn laptop denkt dat ik in Amsterdam zitquote:Op donderdag 14 november 2013 12:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Woon je in Noord? Heb ik ook jaren gewoond. Nu woon ik op stand, in Zuid
Ik ben al mooi van mezelf, al word ik wel mooier als ik er wat langer werk van maakquote:Op donderdag 14 november 2013 12:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Alles in 5 minuten afraffelen wordt niets mooier van.
Ah ik dacht al. Amsterdam Noord is niet vlak bij de kust anders.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, mijn laptop denkt dat ik in Amsterdam zit, ik zit aan de kust, vlakbij.
Zeg je...quote:Op donderdag 14 november 2013 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben al mooi van mezelf, al word ik wel mooier als ik er wat langer werk van maak
Moet ik je toch ergens gelijk in geven, damn.
Het is hooguit 20 minuten rijden met de auto, Amsterdam Westpoort ligt voor mij op fietsafstand. (al is dat nog best een aardige rit, maar wel te doen). Ben ook wel eens op de fiets naar de Kattenburg kazerne geweest.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik dacht al. Amsterdam Noord is niet vlak bij de kust anders.
ALS ik naar het strand ga, dan is het tegenwoordig Blijburg. Lekker dichtbij en niet in de file staan. Bij Westpoort daar ergens is inderdaad nu ook een stadstrand.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is hooguit 20 minuten rijden met de auto, Amsterdam Westpoort ligt voor mij op fietsafstand. (al is dat nog best een aardige rit, maar wel te doen). Ben ook wel eens op de fiets naar de Kattenburg kazerne geweest.
Daar weet jij niks vanquote:
Wij hebben een heel mooi eigen strand, breedste strand van Nederlandquote:Op donderdag 14 november 2013 12:18 schreef Karina het volgende:
[..]
ALS ik naar het strand ga, dan is het tegenwoordig Blijburg. Lekker dichtbij en niet in de file staan. Bij Westpoort daar ergens is inderdaad nu ook een stadstrand.
Ik vermoed het, laat ik het dan zo zeggenquote:
Je mensenkennis is ook kut.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vermoed het, laat ik het dan zo zeggenEcht zo een type dat weerloze vrouwen denkt te verleiden met vunzige praatjes.
IJmuiden? Dat is een prima strand. Niet zo erg druk ook meestal. Beetje ouderwetsig maar wel leuk.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wij hebben een heel mooi eigen strand, breedste strand van Nederland
Pfff je wil gewoon niet toegeven dat ik gelijk heb. Geeft niks hoor dat je een viespeuk bent. Zat vrouwen die daar op vallen.quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 12:24 schreef Karina het volgende:
[..]
IJmuiden? Dat is een prima strand. Niet zo erg druk ook meestal. Beetje ouderwetsig maar wel leuk.
Het waait hier altijd aardig ja en kan soms flink spoken, maar ik ben niets anders gewend. En dan ook nog zo'n mooie grote pier en mooi duingebied. Wat dat betreft ben ik erg tevreden hier. En dan is er nog Spaarnwoude op steenworp afstand.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker uitwaaien en gezandstraald worden
Spaarnwoude is ook mooi, kwam ik vroeger vaak en bij het Twiske (toen ik nog in Noord woonde). Nu heb ik het Amsterdamse Bos en het Vondelpark vlakbijquote:Op donderdag 14 november 2013 12:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het waait hier altijd aardig ja en kan soms flink spoken, maar ik ben niets anders gewend. En dan ook nog zo'n mooie grote pier en mooi duingebied. Wat dat betreft ben ik erg tevreden hier. En dan is er nog Spaarnwoude op steenworp afstand.
Oh vast. Geen ervaring mee.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Pfff je wil gewoon niet toegeven dat ik gelijk heb. Geeft niks hoor dat je een viespeuk bent. Zat vrouwen die daar op vallen.
Zwaar leven heb je.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:34 schreef arjan1112 het volgende:
Ben net een stukje wezen wandelen..
het regende zacht, me jas is helemaal nat
liep ik een padje in ineens om de bocht een bord met daarachter een bulldozer die bomen aan het verslepen was, kon ik weer terug..
mja.
Halloquote:
Dat is ook wel relaxed, al kan ik zelf denk ik niet echt wennen aan de drukte in Amsterdam, is mij allemaal net even iets té. Al is het wel lekker scheuren met de auto door Westpoort en 's nachts door de stad rijden is ook leuk, je kijkt je ogen uit. Deed ik vroeger veel.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Spaarnwoude is ook mooi, kwam ik vroeger vaak en bij het Twiske (toen ik nog in Noord woonde). Nu heb ik het Amsterdamse Bos en het Vondelpark vlakbij
Amsterdamquote:Op donderdag 14 november 2013 12:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hallo
[..]
Dat is ook wel relaxed, al kan ik zelf denk ik niet echt wennen aan de drukte in Amsterdam, is mij allemaal net even iets té. Al is het wel lekker scheuren met de auto door Westpoort en 's nachts door de stad rijden is ook leuk, je kijkt je ogen uit. Deed ik vroeger veel.
Hier in de buurt is het best rustig hoor. Met de auto de stad in doe ik niet, ook 's nachts niet. Al is het wel leuk met al die lichtjes.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hallo
[..]
Dat is ook wel relaxed, al kan ik zelf denk ik niet echt wennen aan de drukte in Amsterdam, is mij allemaal net even iets té. Al is het wel lekker scheuren met de auto door Westpoort en 's nachts door de stad rijden is ook leuk, je kijkt je ogen uit. Deed ik vroeger veel.
Waarom die haat? Heb je niet g*n**kt vannacht?quote:Op donderdag 14 november 2013 12:39 schreef Karina het volgende:
[..]
TwenteDaar wil je nog niet eens dood gevonden worden, laat staan levend.
Ik was altijd verbaasd hoe druk het nog is in de nacht, overal zie je wel wat en zijn er nachtwinkels of kroegjes die nog open zijn. Dat is een aparte ervaring als je dat niet gewend bent.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier in de buurt is het best rustig hoor. Met de auto de stad in doe ik niet, ook 's nachts niet. Al is het wel leuk met al die lichtjes.
Uh wie begon met 'Amsterdamquote:Op donderdag 14 november 2013 12:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waarom die haat? Heb je niet g*n**kt vannacht?
Dat zal best ja. Al hoor ik wel vaak 'klachten' dat er juist zo weinig open is 's nachts, vooral door de week.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik was altijd verbaasd hoe druk het nog is in de nacht, overal zie je wel wat en zijn er nachtwinkels of kroegjes die nog open zijn. Dat is een aparte ervaring als je dat niet gewend bent.
Ben beschaaft. Dat probeer ik je juist te vertellen.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:42 schreef Karina het volgende:
Vanwaar die * durf je het woord geneukt niet te typen![]()
* duidt meer op preuts dan beschaafd. Of anders gebruik je "geslachtsgemeenschap gehad', als je 'beschaafde woorden' wil gebruikenquote:Op donderdag 14 november 2013 12:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ben beschaaft. Dat probeer ik je juist te vertellen.
In de pauze ben ik minder crea bea.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:45 schreef Karina het volgende:
[..]
* duidt meer op preuts dan beschaafd. Of anders gebruik je "geslachtsgemeenschap gehad', als je 'beschaafde woorden' wil gebruiken
Ik heb de hele dag pauzequote:Op donderdag 14 november 2013 12:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
In de pauze ben ik minder crea bea.
Zit brood met kaas te dippen in de tomatensoep. Zo lekker.
Zo.. lag jij om de hoek te lurken?quote:Op donderdag 14 november 2013 12:49 schreef GSbrder het volgende:
Een hele dag pauze, dat gaat ook vervelen.
Nee hoor. Hele interessante mensen hier op FOK! om me mee te vermaken. Nou ja en minder interessante natuurlijk, die negeer ik.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:49 schreef GSbrder het volgende:
Een hele dag pauze, dat gaat ook vervelen.
Mjah, misschien is het intussen wat veranderd. Ik praat ook over alweer zo'n 10 jaar terug, maar het heeft wel een indruk achter gelaten. Ik ging toen s' nachts vaak een stukje rijden en soms naar Amsterdam. Het viel mij gewoon op hoeveel leven er nog op straat was. Redelijk veel verkeer nog en voetgangers en winkeltjes die open waren om 3 uur in de nacht, juist midden in de week.. In het weekend kan je dat nog verwachten maar ik stond er echt van te kijken.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zal best ja. Al hoor ik wel vaak 'klachten' dat er juist zo weinig open is 's nachts, vooral door de week.
Ik had pauzequote:Op donderdag 14 november 2013 12:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo.. lag jij om de hoek te lurken?
Ha! Goeie.quote:
Echt in de stad kom ik niet door de week. Wat wel vervelend is dat de laatste bus mijn kant op om kwart voor 1 gaat, daarna moet je de nachtbus nemen en die rijdt de hele wereld in de rondte. Heel irritant.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, misschien is het intussen wat veranderd. Ik praat ook over alweer zo'n 10 jaar terug, maar het heeft wel een indruk achter gelaten. Ik ging toen s' nachts vaak een stukje rijden en soms naar Amsterdam. Het viel mij gewoon op hoeveel leven er nog op straat was. Redelijk veel verkeer nog en voetgangers en winkeltjes die open waren om 3 uur in de nacht, juist midden in de week.. In het weekend kan je dat nog verwachten maar ik stond er echt van te kijken.
En dan rij je terug, staat er aan de gemeentegrens een bord met "Welkom in bruisend Velsen!"![]()
Geen moer te beleven hier, alles doodstil
* GSbrder mompelt iets over luxepaarden en werkpaardenquote:Op donderdag 14 november 2013 12:54 schreef Karina het volgende:
[..]
HAD dus weer aan het werk jij, vort.
Je haalt je fucking boodschappen ook overdag, muts.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt in de stad kom ik niet door de week. Wat wel vervelend is dat de laatste bus mijn kant op om kwart voor 1 gaat, daarna moet je de nachtbus nemen en die rijdt de hele wereld in de rondte. Heel irritant.
Hier verderop zit wel een nachtwinkel maar volgens mij gaat die om 2 uur al dicht (meer een laatindeavondwinkel dus).
Ik ben de eerstequote:Op donderdag 14 november 2013 12:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
* GSbrder mompelt iets over luxepaarden en werkpaarden
Ja bij jullie gaan de winkels om 6 uur dicht natuurlijk he? Stel je wil 's nachts nog een fles wijn halen, zit je mooi.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je haalt je fucking boodschappen ook overdag, muts.
De rest loop je maar. Daar gaan die A'dammers prat op.
Jezus zeg, sterkte.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:34 schreef arjan1112 het volgende:
Ben net een stukje wezen wandelen..
het regende zacht, me jas is helemaal nat
liep ik een padje in ineens om de bocht een bord met daarachter een bulldozer die bomen aan het verslepen was, kon ik weer terug..
mja.
Met de nieuwe gemeenteraad hier in Alphen mag ik hopen dat de winkels sowieso nog open mogen.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:57 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind winkels die om 21:00 sluiten al te vroeg.
De AH hier gaat om 22:00 uur dicht.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:57 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind winkels die om 21:00 sluiten al te vroeg.
Plan je van te voren.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:56 schreef Karina het volgende:
Ja bij jullie gaan de winkels om 6 uur dicht natuurlijk he? Stel je wil 's nachts nog een fles wijn halen, zit je mooi.
En je bent zelf een muts.
Hier om 24:00.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:58 schreef Karina het volgende:
[..]
De AH hier gaat om 22:00 uur dicht.
Je kan onverwacht bezoek krijgen he?quote:Op donderdag 14 november 2013 12:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Plan je van te voren.
Je gaat toch ook niet snachts om 4 uur aan de bioscoopdeur rammelen omdat je toch ineens zin in een filmpje had?
Muts.
Hier de volgende dag om 20.00 uur.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier om 24:00.
Baas boven baas.
Als ik wat verder weg ga is er ook nog wel een AH open wijsneus.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Baas boven baas.
Wel eens gehoord van voorraad?quote:Op donderdag 14 november 2013 12:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kan onverwacht bezoek krijgen he?
Nee nooit van gehoord schat.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van voorraad?
Droge muts.
Alsof ik op boertjes valquote:Op donderdag 14 november 2013 13:00 schreef Specularium het volgende:
Kijk 3-delig eens subtiel hosselen.
Serieus?quote:Op donderdag 14 november 2013 12:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Baas boven baas.
quote:Op donderdag 14 november 2013 12:58 schreef Karina het volgende:
[..]
De AH hier gaat om 22:00 uur dicht.
Hey, trap dat gedeukte imago van mij nog verder de grond in zeg.quote:
Klinkt bijna alsof zo'n to-go formule.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook tot 22:00 uur op zondag. Vanaf 8 uur 's morgens.
Graag. Hoe wil je het hebben?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hey, trap dat gedeukte imago van mij nog verder de grond in zeg.
Nee hoor gewone winkel. En de Gall&Gall is tegenwoordig ook open op zondag, helemaal goed!quote:Op donderdag 14 november 2013 13:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klinkt bijna alsof zo'n to-go formule.
Komt door het vroege opstaan denk ikquote:Op donderdag 14 november 2013 13:05 schreef liesje1979 het volgende:
Karina wat ben je opstandig vandaag.
Zo'n alcoholist ben ik niet..quote:Op donderdag 14 november 2013 13:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor gewone winkel. En de Gall&Gall is tegenwoordig ook open op zondag, helemaal goed!
Nee ik ook niet. Maar dan kun je op zondag nog eens wat anders halen dan de AH huiswijn als je zou willen.quote:
Bier, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar dan kun je op zondag nog eens wat anders halen dan de AH huiswijn als je zou willen.
Komt omdat de monteur haar vanmorgen een grote beurt heeft gegeven.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:05 schreef liesje1979 het volgende:
Karina wat ben je opstandig vandaag.
Terecht, tegenwoordig mag je tot je 25e je ID-kaart tonen bij de aanschaf van een laag-alcoholische consumptie. Zo paniekerig gaan wij om met alcohol nowadays.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of sterke drank dat hebben ze niet bij de AH.
Oh ik word daar juist niet vrolijk van.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Komt door het vroege opstaan denk ik![]()
Of misschien door 3-voud die weer irritant zit te doen.
Daar zou ik dan weer wel vrolijk van worden.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt omdat de monteur haar vanmorgen een grote beurt heeft gegeven.
Ik wel, maar ik ben dan ook gezegend met een babyface en ben nog geen 25quote:Op donderdag 14 november 2013 13:12 schreef Karina het volgende:
Een ID hoef ik nooit te laten zien, helaas
Van links en mooi ingepakt.quote:
Wat moeten wij met die info?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:14 schreef liesje1979 het volgende:
Beter had ik gewoon op het werk gebleven, nu heb ik geen zin meer om terug te gaan.
Terechte vraag dit.quote:
Kijk, jij begrijpt me.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Terechte vraag dit.
Tegelijkertijd de doodssteek voor elke SC.
Neuken?quote:
Laten we wel wezen, een forum is geen dagboek.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch nog iemand die je begrijpt...
Dat was ik, milfje.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik lees net dat je <25 bent dus meh.
Je bent zelluf in de 30 muts.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik lees net dat je <25 bent dus meh.
Nee meer een hangplek voor idiotenquote:Op donderdag 14 november 2013 13:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, een forum is geen dagboek.
En kansarmen, vergeet dat niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee meer een hangplek voor idiotenUitzonderingen daargelaten.
Cougar danquote:
Means = tightquote:
Uhu... en hoe oud ben ik?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde kleiner dan.
Als in jonger dan.
Welnee, we zijn uit de recessiequote:Op donderdag 14 november 2013 13:21 schreef Karina het volgende:
Gaat weer helemaal de verkeerde kant op hier.
Mooi dan heb ik vast snel een baan.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, we zijn uit de recessie.
In welke sector zoek je?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Mooi dan heb ik vast snel een baan.
Een oude ziel in een jong lichaam.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht jonger dan 25 maar dat was GS dus,
Sector maakt niet zoveel uit. 'Iets' op kantoorquote:
Wat voor kwalificaties heb je?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Sector maakt niet zoveel uit. 'Iets' op kantoorBij voorkeur een niet zo groot bedrijf, is wat afwisselender meestal.
Moet ik dat allemaal gaan opnoemen hier? Vooral veel ervaring. Geen hoge opleiding, mavo en 1 jaar havo.quote:
Oh stuur maar door, je weet maar nooit. En ik weet uit ervaring dat wat er gevraagd wordt meestal nogal overtrokken is. HBO voor achter de kassa (beetje gechargeerd maar je begrijpt wat ik bedoel).quote:Op donderdag 14 november 2013 13:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat voor kwalificaties heb je?
Zie hier nog wel een vacature voorbij flitsen.
Welnee, je moet niets, alles mag.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet ik dat allemaal gaan opnoemen hier? Vooral veel ervaring. Geen hoge opleiding, mavo en 1 jaar havo.
Haha wat leuk.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:26 schreef 3-voud het volgende:
http://www.socialewerkplaatsen.nl/noord-holland/
Kijk, het bevalt je ook nog. Win-win.quote:
Nee dat is een beetje te hoog gegrepenquote:Op donderdag 14 november 2013 13:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, je moet niets, alles mag.
Dan gaat de vacature die hier open staat helaas niet werken. Daar wordt een afgeronde HBO in gerelateerde studierichting gevraagd.
Niet zo bijdehand doen jij. Moet je niet aan het werk? Of is je soeppie nog niet op.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kijk, het bevalt je ook nog. Win-win.
Het heeft gewoon met die verdringing te maken hequote:Op donderdag 14 november 2013 13:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat is een beetje te hoog gegrepen
Trap jij de auto maar vast aan...quote:Op donderdag 14 november 2013 13:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand doen jij. Moet je niet aan het werk? Of is je soeppie nog niet op.
Het is geen Flintstone auto he? Gaat tegenwoordig met een sleutel.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Trap jij de auto maar vast aan...
Dat was ook maar een grapje, wat ik net al zei: wat gevraagd wordt strookt niet altijd met wat het werk inhoudt.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het heeft gewoon met die verdringing te maken he?
WO'ers doen hbo-werk, hbo'ers doen mbo-werk en mbo'ers zijn werkloos.
Heeft de APK meester dat wel bevestigd vanmorgen?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is geen Flintstone auto he? Gaat tegenwoordig met een sleutel.
Ja en hij heeft het even voorgedaan, mocht ik het niet snappen omdat ik een a-technische vrouw ben.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heeft de APK meester dat wel bevestigd vanmorgen?
Ach, het is een vragersmarkt, dus je blijft te maken hebben met veeleisende werkgevers terwijl ze zelf weinig bieden. Een beetje WO-starter zit tegenwoordig ook niet gebakken.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was ook maar een grapje, wat ik net al zei: wat gevraagd wordt strookt niet altijd met wat het werk inhoudt.
Er zijn meer factoren die niet meehelpen ben ik bang.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en hij heeft het even voorgedaan, mocht ik het niet snappen omdat ik een a-technische vrouw ben.
Volgens mij was dat ruim 10 jaar geleden ook zo. Toen ik 'deze' baan vond. Ik heb denk ik 2x gesolliciteerd en werd aangenomen. Maar goed, geen idee of dat nu ook zo gaat.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, het is een vragersmarkt, dus je blijft te maken hebben met veeleisende werkgevers terwijl ze zelf weinig bieden. Een beetje WO-starter zit tegenwoordig ook niet gebakken.
Welke zijn dat?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Er zijn meer factoren die niet meehelpen ben ik bang.
Ik had ook gewoon een baan waarvoor HBO Informatica voor vereist was terwijl ik nooit verder ben gekomen dan de middelbare school. En zoals het er nu naar uitziet volgend jaar gewoon wéér, het ligt maar net aan je kwaliteiten en of een werkgever die kwaliteiten in je ziet. Dan hoeft een papiertje ook niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was ook maar een grapje, wat ik net al zei: wat gevraagd wordt strookt niet altijd met wat het werk inhoudt.
Ik moet aan het werk.quote:
Daarom. En ervaring telt ook mee natuurlijk.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon een baan waarvoor HBO Informatica voor vereist was terwijl ik nooit verder ben gekomen dan de middelbare school. En zoals het er nu naar uitziet volgend jaar gewoon wéér, het ligt maar net aan je kwaliteiten en of een werkgever die kwaliteiten in je ziet. Dan hoeft een papiertje ook niet.
Heuy, Yoki, je bent er weerquote:Op donderdag 14 november 2013 13:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon een baan waarvoor HBO Informatica voor vereist was terwijl ik nooit verder ben gekomen dan de middelbare school. En zoals het er nu naar uitziet volgend jaar gewoon wéér, het ligt maar net aan je kwaliteiten en of een werkgever die kwaliteiten in je ziet. Dan hoeft een papiertje ook niet.
Ach, het cafe is ook leeg.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hier wel ja, ik mag het cafe niet in.
Zo jong ben je toch nietquote:Op donderdag 14 november 2013 13:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hier wel ja, ik mag het cafe niet in.
Nog nooit last van gehadquote:Op donderdag 14 november 2013 13:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er is weer een banpocalypse las ik.
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, er is een andere reden. Maar dat doet er verder niet meer toe.
Mjah, ik drink geen alcohol meer.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:44 schreef Karina het volgende:
[..]Weet ik joh. Ik bedoelde een echt cafe
Ze hebben ook fris hequote:Op donderdag 14 november 2013 13:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, ik drink geen alcohol meer.
Niet altijd, maar hooguit tot het randje en niet er overheenquote:Op donderdag 14 november 2013 13:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
U bent dan ook altijd netjes.
Onder het randje is dan ook het lekkerst.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet altijd, maar hooguit tot het randje en niet er overheen.
Daar hoopt de witte prut zich op.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Onder het randje is dan ook het lekkerst.
Dat je dat allemaal uit je hoofd weetquote:Op donderdag 14 november 2013 13:59 schreef arjan1112 het volgende:
gewone winkels sluiten hier om 6 uur, 2 supermarkten om 8 uur , het tankstation en de patatzaak om 10 uur, de shoarmaboer en het café ( mja meer café restaurant ) om 12 uur
en op zondag zijn de supermarkten dicht sluit de patatzaak om 8 uur en het tankstation om 9 uur
En hoe laat stoppen de dealers met rijden?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:59 schreef arjan1112 het volgende:
gewone winkels sluiten hier om 6 uur, 2 supermarkten om 8 uur , het tankstation en de patatzaak om 10 uur, de shoarmaboer en het café ( mja meer café restaurant ) om 12 uur
en op zondag zijn de supermarkten dicht sluit de patatzaak om 8 uur en het tankstation om 9 uur
Ik bedoel de winkels hier in de buurt he?quote:Op donderdag 14 november 2013 14:01 schreef arjan1112 het volgende:
jullie hebben 10.000 winkels en 20.000 horeca gelegenheden, logisch dat je dat niet weet..
Hij moet natuurlijk 19:55 langs al die tenten om peuken te halen.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat je dat allemaal uit je hoofd weetIk weet alleen de AH.
Daarom altijd een slof halen.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij moet natuurlijk 19:55 langs al die tenten om peuken te halen.
Hier is het 's avonds ook druk in de supermarkt, veel 2 verdieners in de regio denk ik. Of mensen die alleen zijn en dan na het werk hun boodschappen gaan doen.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:06 schreef arjan1112 het volgende:
mja winkels kunnen net zo goed om 5 uur sluiten
die avondopeningen komt geen hond
neem de supermarkt... daar is het in de ochtend het drukste met bejaarden en huisvrouwen
Komt vaak voor dat mijn vriendin en ik na 21:00 thuiskomen en dan niets te eten of te drinken hebben.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hier is het 's avonds ook druk in de supermarkt, veel 2 verdieners in de regio denk ik. Of mensen die alleen zijn en dan na het werk hun boodschappen gaan doen.
Op zondag ook ja, dan staat er al een hele rij voor de winkel voordat hij open gaat. Altijd druk hier, ook met toeristen/personeel van de boot naar Engeland en andere mensen uit de haven.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:09 schreef Karina het volgende:
Hier is het 's avonds en vooral op zondag hartstikke druk.
Oh ja natuurlijk. Hier gewoon mensen uit de buurt, die vervelen zich zeker op zondag. Door de week is het vooral druk met schoolkinderen die allemaal met 1 ding in de rij staanquote:Op donderdag 14 november 2013 14:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Op zondag ook ja, dan staat er al een hele rij voor de winkel voordat hij open gaat. Altijd druk hier, ook met toeristen/personeel van de boot naar Engeland en andere mensen uit de haven.
Dat heeft mijn broertje ook met zijn vriendin.. die werken beide bij een slijterij in Amsterdam die tot 2100u of 2200u open is, dan komen ze laat thuis en is alles dicht. Gelukkig hoeven ze niet elke dag een late dienst te draaien. Maar het is wel lastig.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Komt vaak voor dat mijn vriendin en ik na 21:00 thuiskomen en dan niets te eten of te drinken hebben.
Sta je dan met je goede gedrag.
quote:Op donderdag 14 november 2013 14:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk. Hier gewoon mensen uit de buurt, die vervelen zich zeker op zondag. Door de week is het vooral druk met schoolkinderen die allemaal met 1 ding in de rij staan
Dat was hier eerst ook, maar volgens mij hebben ze dat nu veranderd. Ze mogen alleen niet meer hun tassen mee naar binnen nemen, die liggen dan bij de ingang (staat wel een soort bewaker altijd zodat die tassen niet gejat worden).quote:Op donderdag 14 november 2013 14:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]Frikandelbroodje en een blikje energydrink
De supermarkt die hier vlakbij een aantal scholen staat heeft volgens mij een regeling dat er maar een X aantal leerlingen per keer naar binnen mogen.
Dat soort dingen zie ik hier inderdaad ook, en verplicht een winkelmandje.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was hier eerst ook, maar volgens mij hebben ze dat nu veranderd. Ze mogen alleen niet meer hun tassen mee naar binnen nemen, die liggen dan bij de ingang (staat wel een soort bewaker altijd zodat die tassen niet gejat worden).
Ja, lopen ze met een mandje met 1 zak chips erin of zoquote:Op donderdag 14 november 2013 14:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat soort dingen zie ik hier inderdaad ook, en verplicht een winkelmandje.
In mijn schooltijd was dat eigenlijk ook al zo bedenk ik mij net. Maakte mij ook wel eens schuldig aan een zakje frietsticks of een doos koekjes te halen bij de supermarkt, een hele stoet vetrok in de pauze altijd richting supermarkt of benzinepomp. Bij de benzinepomp mocht je ook maar met maximaal 2 personen naar binnen.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, lopen ze met een mandje met 1 zak chips erin of zo
quote:Op donderdag 14 november 2013 14:38 schreef 3-voud het volgende:
Rare serie die Revolution.. Alles valt uit. Stroom, accu's batterijen. Niks werkt meer.
Hoe hebben ze in hemelsnaam die camera's aan de gang gekregen dan?
quote:Op donderdag 14 november 2013 14:37 schreef Karina het volgende:
Bij ons wat het nog veel erger. Tussen de middag kwam de snackkar langs. Dus wat deed je dan: je brood weggooien en een zak pat halen
quote:Op donderdag 14 november 2013 14:38 schreef 3-voud het volgende:
Rare serie die Revolution.. Alles valt uit. Stroom, accu's batterijen. Niks werkt meer.
Hoe hebben ze in hemelsnaam die camera's aan de gang gekregen dan?
Bij ons hadden ze alleen gevulde koeken en zo. Maar je mocht wel roken in de kantine, zou Arjan leuk gevonden hebben.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]Ja, dat is dus best wel herkenbaar
Van wat ik heb begrepen kan je tegenwoordig op veel scholen in de kantine allerlei frituurspul kopen.
Je ziet toch dat ie werkt. Kom op.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:41 schreef Karina het volgende:
[..]Jij vraagt je zeker ook af of een Stargate echt werkt?
Vertel me dan effe waar ik er eentje kan vinden, dan wil ik het uitproberen ook.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je ziet toch dat ie werkt. Kom op.
Wij hadden koeken en zakjes chips in de kantine, en roken mocht inderdaad ook nog. Tijdens schoolfeesten stond de hele aula blauw.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij ons hadden ze alleen gevulde koeken en zo. Maar je mocht wel roken in de kantine, zou Arjan leuk gevonden hebben.
Waarom?quote:Op donderdag 14 november 2013 14:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Vertel me dan effe waar ik er eentje kan vinden, dan wil ik het uitproberen ook.
Ja precies van die kleine dingen en thee en koffie dat was het. Als je nu een sigaret opsteekt op school dan word je denk ik gekielhaald.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wij hadden koeken en zakjes chips in de kantine, en roken mocht inderdaad ook nog. Tijdens schoolfeesten stond de hele aula blauw.
Hahaha... die dingen kennen geen 3 zwarte negers met 10inches.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom niet? Of wacht, liever een holodeck eigenlijk. Doe die maar.
Er zullen ongetwijfeld scholen bestaan waar zelfs op het schoolplein niet gerookt mag worden.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies van die kleine dingen en thee en koffie dat was het. Als je nu een sigaret opsteekt op school dan word je denk ik gekielhaald.
Dan doe ik gewoon een paar Klingonsquote:Op donderdag 14 november 2013 14:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hahaha... die dingen kennen geen 3 zwarte negers met 10inches.
Ik denk eigenlijk dat het op geen 1 schoolplein meer mag.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld scholen bestaan waar zelfs op het schoolplein niet gerookt mag worden.
http://en.memory-alpha.org/wiki/Klingon_mating_ritualsquote:Op donderdag 14 november 2013 14:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan doe ik gewoon een paar Klingons
Zoals apekooienquote:Op donderdag 14 november 2013 14:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Je mag echt niks meer tegenwoordig
Ik houd wel van een beetje spannendquote:Op donderdag 14 november 2013 14:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
http://en.memory-alpha.org/wiki/Klingon_mating_rituals
Levensgevaarlijk gek.
Vroeger hing ik aan de rekstokken ZONDER rubberen tegels eronder. Nu is alles superveilig en saai.quote:
De kindjes worden tegenwoordig ook al wel zacht gemaakt, dus zie je dat soort dingen terug idd.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger hing ik aan de rekstokken ZONDER rubberen tegels eronder. Nu is alles superveilig en saai.
Ja stel je voor dat het kindje een blauwe plek krijgt!quote:Op donderdag 14 november 2013 14:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
De kindjes worden tegenwoordig ook al wel zacht gemaakt, dus zie je dat soort dingen terug idd.
Ik ging laatst zwemmen, stond een moeder bij de receptie te klagen dat de stroomversnelling niet aanstond en dat vond haar dochtertje toch juist zooo leuk
Nou pech!
Nou dat kan echt niet..quote:Op donderdag 14 november 2013 15:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat het kindje een blauwe plek krijgt!
Ik vast ook, en die zijn ook leuk. Al kon ik mijzelf vroeger prima vermaken in het zwembad als de stroomversnelling niet aanstond.quote:Al moet ik zeggen dat ik er weleens eentje heb opgelopen in zo een wildwaterbaangeval. Maar het was wel leuk.
Livin' on the Cnor hoor.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger hing ik aan de rekstokken ZONDER rubberen tegels eronder. Nu is alles superveilig en saai.
En zonder handen he? Kun jij vast niet.quote:
Ja wij waren best wel zielig eigenlijkquote:Op donderdag 14 november 2013 15:07 schreef YokiKater het volgende:
Wij waren al blij als ze speelatributen zoals drijvende matten en banden in het zwemwater hadden liggen.. Vaak was het gewoon maar zwemmen, glijbaan, springplank.
Inderdaad.. ik denk dat ik een trauma hebquote:Op donderdag 14 november 2013 15:07 schreef YokiKater het volgende:
Wij waren al blij als ze speelatributen zoals drijvende matten en banden in het zwemwater hadden liggen.. Vaak was het gewoon maar zwemmen, glijbaan, springplank.
In een boom klimmen is veel stoerder joh.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:12 schreef YokiKater het volgende:
Ze hebben nu ook overal van die speelveldjes met klimrekken en alles, ik moest gewoon klimmen in een boom. Een boom!
Laatst op TV nog een jochie die dat ook dacht, maar die durfde er niet meer uitquote:Op donderdag 14 november 2013 15:13 schreef Karina het volgende:
[..]
In een boom klimmen is veel stoerder joh.
Wat roos al zei: kinderen worden soft gemaakt door de ouders o.a. alles moet maar makkelijk gaan en vooral geen pijn doen.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Laatst op TV nog een jochie die dat ook dacht, maar die durfde er niet meer uitDe jeugd van tegenwoordig..
Krijg je met al die gescheiden ouders en lesbische stelletjes. Verwijfde zooi komt eruit voort.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Laatst op TV nog een jochie die dat ook dacht, maar die durfde er niet meer uitDe jeugd van tegenwoordig..
Allemaal verplicht op de Scouting. Dat zou die kids goed doen.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat roos al zei: kinderen worden soft gemaakt door de ouders o.a. alles moet maar makkelijk gaan en vooral geen pijn doen.
Watjes zijn het.
Breng ze maar een weekje hier.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Allemaal verplicht op de Scouting. Dat zou die kids goed doen.
Dan maken ze ruzie om wie die ene factuur mag aanmaken.quote:
Bootcamp!quote:Op donderdag 14 november 2013 15:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Allemaal verplicht op de Scouting. Dat zou die kids goed doen.
Dat laatste, de snaar van mijn zitmaaier is kapot en ik vertik het met de hand te doen.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een weekje lang drillen tot genisten? Of moet je tuin gedaan worden?
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat laatste, de snaar van mijn zitmaaier is kapot en ik vertik het met de hand te doen.
De Verkenners heb ik ook nog gedaan, daarna ben ik gestopt.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:28 schreef Specularium het volgende:
Ik zat alleen bij De Bevers en De Welpen.
Je had vroeger op tv wel een programma Bootcamp, maar dat was niet met kinderen.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:31 schreef YokiKater het volgende:
Mooi TV format trouwens.. "Help! Mijn kind is te soft" weekje bootcamp. Topshow!
Met Gordon en Joling als presentatoren zeker?quote:Op donderdag 14 november 2013 15:31 schreef YokiKater het volgende:
Mooi TV format trouwens.. "Help! Mijn kind is te soft" weekje bootcamp. Topshow!
Nee dat wordt niets.. Ik zat meer te denken aan een soort Nederlandse B.A. Baracus, maar kan zo 123 niet op een geschikte presentator komen. Misschien dat Judo/DJ figuur, maar die is vrij soft.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Met Gordon en Joling als presentatoren zeker?
Robert Kranenborgquote:Op donderdag 14 november 2013 15:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee dat wordt niets.. Ik zat meer te denken aan een soort Nederlandse B.A. Baracus, maar kan zo 123 niet op een geschikte presentator komen. Misschien dat Judo/DJ figuur, maar die is vrij soft.
Regilio Tuur danquote:Op donderdag 14 november 2013 15:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Zo'n klapviool verdient geen tv-carrière.
Geer en Goor hoef ik niet perse te zien maar Bonje met de Buren gaat wel leuk worden.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:02 schreef Karina het volgende:
Nice, eerst Geer en Goor en dan Bonje met de Buren.
Geer en Goor is lachen joh.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Geer en Goor hoef ik niet perse te zien maar Bonje met de Buren gaat wel leuk worden.
Op de publieke omroep zijn er ook nog interessante docu's maar die kijk ik morgen wel terug.
Misschien ga ik mij er wel aan wagen, ik weet het nog niet.. Ik vind Geer en Goor eigenlijk altijd een beetje hetzelfde, de lol is er wel vanaf. Maar aan de andere kant, ook alweer een tijdje niet naar die 2 gekeken.. Heb ook nog geen alternatief gevonden totdat Bonje met de Buren begint.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Geer en Goor is lachen joh.
Serieuzere programma's kijk ik ook meestal overdag op mijn gemak, of series. Maar onderbroekenlol of leedvermaak is leuk met een topic erbij
Het eerste is wel leuk.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:02 schreef Karina het volgende:
Nice, eerst Geer en Goor en dan Bonje met de Buren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral Gordon is zeer ad rem.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Yep probeerde ik Yoki ook al te vertellen.
Daar heb ik een drone voorquote:Op donderdag 14 november 2013 18:27 schreef Webschip het volgende:
En ik dacht dat Nederland van Boven vanavond komt.
Pracht serie van de VPRO.
Daar gaan nog mooie beelden van komen, ben nu aan het sparen voor een videodownlink met een schermpje voor op mijn transmitter zodat ik live kan meekijken met wat ik film. Pas dan kan je echt knappe opnames maken, en ik heb een aantal mooie ideeen/locaties in mijn hoofd.quote:
Als je maar niet in de zomer over mijn huis gaat vliegen met je drone.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar gaan nog mooie beelden van komen, ben nu aan het sparen voor een videodownlink met een schermpje voor op mijn transmitter zodat ik live kan meekijken met wat ik film. Pas dan kan je echt knappe opnames maken, en ik heb een aantal mooie ideeen/locaties in mijn hoofd.
Nee, maak je maar geen zorgen.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je maar niet in de zomer over mijn huis gaat vliegen met je drone.
Pak van mijn hart, voor je het weet staan er rare beelden op internetquote:Op donderdag 14 november 2013 18:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, maak je maar geen zorgen.
Kan geregeld worden, ik lever beelden in 1080pquote:Op donderdag 14 november 2013 18:46 schreef betyar het volgende:
Als ik mijn vrouw lig te verwennen in de tuin wil ik wel graag die videobeelden hebben!
Mjah, als ik dan toch in Brabant ben.. pak ik die ook wel even meequote:Op donderdag 14 november 2013 18:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Kan je geen bezoekje brengen met je drone aan deze hockeymeisjes YokiKater?
http://www.omroepbrabant.(...)en+op+GeenStijl.aspx
Hij maakt erg veel herrie dus je hebt het meteen door als hij boven je hangt.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Pak van mijn hart, voor je het weet staan er rare beelden op internet
Ik weet niet eens of ik het geluid zou herkennen. Soort helicopterachtig?quote:Op donderdag 14 november 2013 18:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij maakt erg veel herrie dus je hebt het meteen door als hij boven je hangt.
Bovendien zijn er wetten waar ik mij aan moet houden.
Jij in bikini?quote:Op donderdag 14 november 2013 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Pak van mijn hart, voor je het weet staan er rare beelden op internet
Als een hele grote zwerm superbijen. Heel veel en hard gezoem dus.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik het geluid zou herkennen. Soort helicopterachtig?
Volgend jaar wordt de 1080p camera vervangen door een 4K Ultra-HD cameraquote:Op donderdag 14 november 2013 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]Volgend jaar maar een grotere bikini aanschaffen.
Oh ja, wel een klein beetje helictoperachtig. Goed om te wetenquote:Op donderdag 14 november 2013 18:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als een hele grote zwerm superbijen. Heel veel en hard gezoem dus.
(ff het windgeruis erbij wegdenken)
OK dan ga ik in mijn kleren op balkon zittenquote:Op donderdag 14 november 2013 19:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt de 1080p camera vervangen door een 4K Ultra-HD camera![]()
7680 × 4320 pixels
wat ik me afvraag is hoe ze die wetten gaan enforcenquote:Op donderdag 14 november 2013 18:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als een hele grote zwerm superbijen. Heel veel en hard gezoem dus.
(ff het windgeruis erbij wegdenken)
als ik dat filmpje zie dan vliegen ze denk ik te hoog voor een luchtbuksquote:Op donderdag 14 november 2013 19:03 schreef Karina het volgende:
Je brengt me wel op een idee sp3c, ik koop een buks en BAM schiet ze zo uit de lucht
Ja wat anders dan. Niet zo moeilijk doen sp3cquote:Op donderdag 14 november 2013 19:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ik dat filmpje zie dan vliegen ze denk ik te hoog voor een luchtbuks
Stoer hoor.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:03 schreef Karina het volgende:
Je brengt me wel op een idee sp3c, ik koop een buks en BAM schiet ze zo uit de lucht
gewoon niet zo miepen over je tettenquote:Op donderdag 14 november 2013 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja wat anders dan. Niet zo moeilijk doen sp3c
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |