Sommigen zelfs langerrrrrurururrrrr...quote:
Al 2 dagen hoorde ik...quote:Op donderdag 14 november 2013 12:01 schreef Karina het volgende:
Hier is het nat hoor, regent al de hele ochtend.
Ach, krijg wel eens zooi via app. Houd me op de hoogte je weetz.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb je goed gehoord. Ik wist niet dat jij weleens in Amsterdam kwam.
Ik wist niet dat ze op het platteland al zo ver waren met internetquote:Op donderdag 14 november 2013 12:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ach, krijg wel eens zooi via app. Houd me op de hoogte je weetz.
Die postduiven verslaan alle Wifi.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze op het platteland al zo ver waren met internetBuienradar en zulks.
Tegen de tijd dat die zijn aangekomen is het al lang weer droog man.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die postduiven verslaan alle Wifi.
Boeie. Wij nemen overal de tijd voor.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die zijn aangekomen is het al lang weer droog man.
Jullie boertjes bedoel je? Ja dat stadse gehaast is niks natuurlijk, kunnen jullie niet bijbenen.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Boeie. Wij nemen overal de tijd voor.
Alles in 5 minuten afraffelen wordt niets mooier van.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Jullie boertjes bedoel je? Ja dat stadse gehaast is niks natuurlijk, kunnen jullie niet bijbenen.
Nee, mijn laptop denkt dat ik in Amsterdam zitquote:Op donderdag 14 november 2013 12:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Woon je in Noord? Heb ik ook jaren gewoond. Nu woon ik op stand, in Zuid
Ik ben al mooi van mezelf, al word ik wel mooier als ik er wat langer werk van maakquote:Op donderdag 14 november 2013 12:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Alles in 5 minuten afraffelen wordt niets mooier van.
Ah ik dacht al. Amsterdam Noord is niet vlak bij de kust anders.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, mijn laptop denkt dat ik in Amsterdam zit, ik zit aan de kust, vlakbij.
Zeg je...quote:Op donderdag 14 november 2013 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben al mooi van mezelf, al word ik wel mooier als ik er wat langer werk van maak
Moet ik je toch ergens gelijk in geven, damn.
Het is hooguit 20 minuten rijden met de auto, Amsterdam Westpoort ligt voor mij op fietsafstand. (al is dat nog best een aardige rit, maar wel te doen). Ben ook wel eens op de fiets naar de Kattenburg kazerne geweest.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik dacht al. Amsterdam Noord is niet vlak bij de kust anders.
ALS ik naar het strand ga, dan is het tegenwoordig Blijburg. Lekker dichtbij en niet in de file staan. Bij Westpoort daar ergens is inderdaad nu ook een stadstrand.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is hooguit 20 minuten rijden met de auto, Amsterdam Westpoort ligt voor mij op fietsafstand. (al is dat nog best een aardige rit, maar wel te doen). Ben ook wel eens op de fiets naar de Kattenburg kazerne geweest.
Daar weet jij niks vanquote:
Wij hebben een heel mooi eigen strand, breedste strand van Nederlandquote:Op donderdag 14 november 2013 12:18 schreef Karina het volgende:
[..]
ALS ik naar het strand ga, dan is het tegenwoordig Blijburg. Lekker dichtbij en niet in de file staan. Bij Westpoort daar ergens is inderdaad nu ook een stadstrand.
Ik vermoed het, laat ik het dan zo zeggenquote:
Je mensenkennis is ook kut.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vermoed het, laat ik het dan zo zeggenEcht zo een type dat weerloze vrouwen denkt te verleiden met vunzige praatjes.
IJmuiden? Dat is een prima strand. Niet zo erg druk ook meestal. Beetje ouderwetsig maar wel leuk.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wij hebben een heel mooi eigen strand, breedste strand van Nederland
Pfff je wil gewoon niet toegeven dat ik gelijk heb. Geeft niks hoor dat je een viespeuk bent. Zat vrouwen die daar op vallen.quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 12:24 schreef Karina het volgende:
[..]
IJmuiden? Dat is een prima strand. Niet zo erg druk ook meestal. Beetje ouderwetsig maar wel leuk.
Het waait hier altijd aardig ja en kan soms flink spoken, maar ik ben niets anders gewend. En dan ook nog zo'n mooie grote pier en mooi duingebied. Wat dat betreft ben ik erg tevreden hier. En dan is er nog Spaarnwoude op steenworp afstand.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker uitwaaien en gezandstraald worden
Spaarnwoude is ook mooi, kwam ik vroeger vaak en bij het Twiske (toen ik nog in Noord woonde). Nu heb ik het Amsterdamse Bos en het Vondelpark vlakbijquote:Op donderdag 14 november 2013 12:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het waait hier altijd aardig ja en kan soms flink spoken, maar ik ben niets anders gewend. En dan ook nog zo'n mooie grote pier en mooi duingebied. Wat dat betreft ben ik erg tevreden hier. En dan is er nog Spaarnwoude op steenworp afstand.
Oh vast. Geen ervaring mee.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Pfff je wil gewoon niet toegeven dat ik gelijk heb. Geeft niks hoor dat je een viespeuk bent. Zat vrouwen die daar op vallen.
Zwaar leven heb je.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:34 schreef arjan1112 het volgende:
Ben net een stukje wezen wandelen..
het regende zacht, me jas is helemaal nat
liep ik een padje in ineens om de bocht een bord met daarachter een bulldozer die bomen aan het verslepen was, kon ik weer terug..
mja.
Halloquote:
Dat is ook wel relaxed, al kan ik zelf denk ik niet echt wennen aan de drukte in Amsterdam, is mij allemaal net even iets té. Al is het wel lekker scheuren met de auto door Westpoort en 's nachts door de stad rijden is ook leuk, je kijkt je ogen uit. Deed ik vroeger veel.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Spaarnwoude is ook mooi, kwam ik vroeger vaak en bij het Twiske (toen ik nog in Noord woonde). Nu heb ik het Amsterdamse Bos en het Vondelpark vlakbij
Amsterdamquote:Op donderdag 14 november 2013 12:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hallo
[..]
Dat is ook wel relaxed, al kan ik zelf denk ik niet echt wennen aan de drukte in Amsterdam, is mij allemaal net even iets té. Al is het wel lekker scheuren met de auto door Westpoort en 's nachts door de stad rijden is ook leuk, je kijkt je ogen uit. Deed ik vroeger veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |