Sommigen zelfs langerrrrrurururrrrr...quote:
Al 2 dagen hoorde ik...quote:Op donderdag 14 november 2013 12:01 schreef Karina het volgende:
Hier is het nat hoor, regent al de hele ochtend.
Ach, krijg wel eens zooi via app. Houd me op de hoogte je weetz.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb je goed gehoord. Ik wist niet dat jij weleens in Amsterdam kwam.
Ik wist niet dat ze op het platteland al zo ver waren met internetquote:Op donderdag 14 november 2013 12:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ach, krijg wel eens zooi via app. Houd me op de hoogte je weetz.
Die postduiven verslaan alle Wifi.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze op het platteland al zo ver waren met internetBuienradar en zulks.
Tegen de tijd dat die zijn aangekomen is het al lang weer droog man.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die postduiven verslaan alle Wifi.
Boeie. Wij nemen overal de tijd voor.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die zijn aangekomen is het al lang weer droog man.
Jullie boertjes bedoel je? Ja dat stadse gehaast is niks natuurlijk, kunnen jullie niet bijbenen.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Boeie. Wij nemen overal de tijd voor.
Alles in 5 minuten afraffelen wordt niets mooier van.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Jullie boertjes bedoel je? Ja dat stadse gehaast is niks natuurlijk, kunnen jullie niet bijbenen.
Nee, mijn laptop denkt dat ik in Amsterdam zitquote:Op donderdag 14 november 2013 12:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Woon je in Noord? Heb ik ook jaren gewoond. Nu woon ik op stand, in Zuid
Ik ben al mooi van mezelf, al word ik wel mooier als ik er wat langer werk van maakquote:Op donderdag 14 november 2013 12:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Alles in 5 minuten afraffelen wordt niets mooier van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |