Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Als GF gratis entree regelt voor mij en die studente van KG praten we nergens meer overquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mosterd.
Dat wordt betalen aan MPG.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wie weet. Ze weet dat ik poly ben en daar schrok ze niet van
Ja eerst mij geen bijval geven en nu wel op mijn studentes rekenen? Dacht het niet hequote:Op dinsdag 12 november 2013 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Als GF gratis entree regelt voor mij en die studente van KG praten we nergens meer over![]()
...
die heeft al geld genoegquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mosterd.
Dat wordt betalen aan MPG.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Als GF gratis entree regelt voor mij en die studente van KG praten we nergens meer over![]()
...
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heeft al geld genoeg
en zijn patent is verlopen
echt welquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:26 schreef MPG het volgende:
Dat patent is nog lang niet verlopen.
En geld heb ik nooit genoeg.
hij heeft niet willen betalen om het te laten verlengenquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dat patent van MPG is allang verlopen
Krijg je als iedereen zijn kwartje blijft terugpakkenquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij heeft niet willen betalen om het te laten verlengen
Echt nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dat patent van MPG is allang verlopen
Ik heb dat patent al lang ongeldig laten verklaren hoor. Weg was zijn geld!quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij heeft niet willen betalen om het te laten verlengen
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb dat patent al lang ongeldig laten verklaren hoor. Weg was zijn geld!
Ik gooi af en toe wel een kwartje, hou ik de studente zelfquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Echt niet.
Maar als je die studente langsstuurt, valt er wel wat te regelen.
hebbertquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik gooi af en toe wel een kwartje, hou ik de studente zelf
daarom moet ie zoveel werkenquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb dat patent al lang ongeldig laten verklaren hoor. Weg was zijn geld!
Ik dacht dat jij zo goed kon delenquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik gooi af en toe wel een kwartje, hou ik de studente zelf
puppylovequote:Op dinsdag 12 november 2013 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een gedicht voor je geschreven. Heb je dat al ingelijst?
daarom krijg je het kwartjequote:
Dat is waarquote:
met mijn charme's zal dat geen probleem zijnquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is waarMaar ik ben dan ook niet degene die bepaald wat er gedeeld gaat worden, dat is echt aan het meisje zelf
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met mijn charme's zal dat geen probleem zijn
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ze is mono dus doe je best als het zover is
Topless omdat monogaam?quote:
monokiniquote:
monogaam blijft ze niet als ze mij leert kennenquote:
Ze leert dingen wel anders zien zo jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
monogaam blijft ze niet als ze mij leert kennen![]()
en ze kent jouw al
I rest my casequote:Op dinsdag 12 november 2013 22:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ze leert dingen wel anders zien zo ja
De benzine is op, drie topics vandaag was de max denk ikquote:
bij nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De benzine is op, drie topics vandaag was de max denk ik
dat is niet verstandigquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Het is net alsof je tijdens het autorijden de sleutel uit het contact haalt
Topic gaat crashenquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is niet verstandig![]()
iets met een stuurslot
Sint zat van zijn koffie te genietenquote:
NOES!quote:
dat komt omdat je teveel met die studente aan het chatten bentquote:
Je lekt uit een besloten forumquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sint zat van zijn koffie te genieten
Toen hij werd geroepen door zijn Pieten
Zij hielden hem een verlanglijst voor
En riepen in harmonieus koor
Hij wil tetten, die MPG!
En Sint gaf hem cup dubbel D.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sint zat van zijn koffie te genieten
Toen hij werd geroepen door zijn Pieten
Zij hielden hem een verlanglijst voor
En riepen in harmonieus koor
Hij wil tetten, die MPG!
En Sint gaf hem cup dubbel D.
Dit is geen lekken, maar crosspostenquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Je lekt uit een besloten forum.
Weliswaar je eigen post, maar toch.
Niet alleen dat, er wordt ook gelektquote:
voorvochtquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niet alleen dat, er wordt ook gelekt
MPGquote:
GAD-verredamme!!quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niet alleen dat, er wordt ook gelekt
quote:
Hai jongsquote:
jongsquote:
KGquote:
Wou jij beweren dat je een meisje was danquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Wou jij beweren dat je een meisje was dan?
Ja, bij "meiskes" was ik weggehoondquote:
ik ben ouderquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, bij "meiskes" was ik weggehoond![]()
En ik ben oud, ik mag dat zeggen
Neen, helaas niet. Ze hopen hem donderdag weer klaar te hebben. Hij is goed kapot, ik lever nooit half werkquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
is je auto al weer gemaakt minthy?
koenquote:
ik doe nooit aan wedstrijden waarvan ik al bij voorbaat weet dat ik ze winquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Gaan we een wedstrijdje verpissen?
bosquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:06 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Naar Glow proberen te gaan. Maar het was echt veel te druk, dus maar om de stad heen gefietst en de kunstwerken aan de rand bekeken..
oepsquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, helaas niet. Ze hopen hem donderdag weer klaar te hebben. Hij is goed kapot, ik lever nooit half werk
Zeker! Ik kom amper meer op Fokquote:
ach, het gaat allemaal wel redelijkquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeker! Ik kom amper meer op Fok
Hoe gaat 'ie daar?
Ik kan ook niet mikken/richten, true storyquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik doe nooit aan wedstrijden waarvan ik al bij voorbaat weet dat ik ze win
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat![]()
Daar gaat m'n eindejaarsuitkering
ik heb het een keer een vrouw zien proberenquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan ook niet mikken/richten, true story
Bosquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:06 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Naar Glow proberen te gaan. Maar het was echt veel te druk, dus maar om de stad heen gefietst en de kunstwerken aan de rand bekeken..
De meneer van de ANWB kon een storing uitlezen aan het uitlaatgas-systeem. Er worden gassen teruggestoten de motor in (omwille van het milieu, schijnt schoner te zijn), de klep die dit hoort te regelen is stuk. Hij deed het gisteravond wel weer maar die storing kan maar zo weer opkomen. Niet fijn als je auto in de noodloop schiet, alles slaat af. Vorig jaar gehad middenin de spits op knooppunt Azeloquote:
Dat lijkt me een geinig gezichtquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb het een keer een vrouw zien proberen
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
De meneer van de ANWB kon een storing uitlezen aan het uitlaatgas-systeem. Er worden gassen teruggestoten de motor in (omwille van het milieu, schijnt schoner te zijn), de klep die dit hoort te regelen is stuk. Hij deed het gisteravond wel weer maar die storing kan maar zo weer opkomen. Niet fijn als je auto in de noodloop schiet, alles slaat af. Vorig jaar gehad middenin de spits op knooppunt Azelo
quote:[..]
Dat lijkt me een geinig gezicht![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..];'( samen janken dan
[..]
Ik ben er alweer hoor
[..]Nee echt, heb net presentatie gegeven voor een groep die gezamelijk stage gaat lopen
[..]Ik ben gewoon veel sneller dan de rest van de mensheid
okéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja verdomme ik ben even weg en gelijk verzaken jullie
[..]![]()
[..]Nog even oefenen dus
[..]
Kwartetttpoic
[..]
Ik wel![]()
[..]![]()
Even een OAiaanse multiquote danGaat er nog iemand zeiken op polen en pompers geven?
![]()
Oh bedtijdquote:
Dag Meneerquote:
Hoe ver precies?quote:
Ach het gaat wel redelijk allemaal (en da's al heel watquote:
Zover als hosselen met KGquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:48 schreef Inkomen het volgende:
het is ook best wel fokking laat jeweet
brrrrrrrquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Meh @ 09:00 naar de tandarts moeten
denk maar zo die tandarts heeft om 9 uur een afspraak met jou en zo hebben we allemaal wel watquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Meh @ 09:00 naar de tandarts moeten
Goed zoquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach het gaat wel redelijk allemaal (en da's al heel wat)
Oh, dat laat me koud.quote:
Ik ben ook moe maar ik ben eveneens recalcitrant.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hoef er morgen gelukkig niet al te vroeg uit, maar ik denk toch dat ik zo ga slapen. En eigenlijk is het nu al best laat voor mij..
Ja manquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:48 schreef Inkomen het volgende:
het is ook best wel fokking laat jeweet
Random.quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij mij ook net Goede Tijden Slechte tijden
True Thatquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:50 schreef Inkomen het volgende:
[..]
denk maar zo die tandarts heeft om 9 uur een afspraak met jou en zo hebben we allemaal wel wat
ik ben net 2 weken terug van een weekje Duitsland, maar eigenlijk alweer vergetenquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Erg he.
Elke keer wanneer ik wil zeggen dat alles goed gaat gebeurt er weer iets. Iets met "het leven" waarschijnlijk.
Ik wil op vakantie.
hé dat ken ikquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Erg he.
Elke keer wanneer ik wil zeggen dat alles goed gaat gebeurt er weer iets. Iets met "het leven" waarschijnlijk.
Ik wil op vakantie.
geen zorgen duitsland ligt nog op dezelfde plekquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben net 2 weken terug van een weekje Duitsland, maar eigenlijk alweer vergeten
Ja he! Dat is wel kroelwaardigquote:
Ik ben al jàren niet op vakantie geweestquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben net 2 weken terug van een weekje Duitsland, maar eigenlijk alweer vergeten
Afschaffen die handel.quote:
zeker, was wel ff lekker na de stress rond ontslag en weer aanname vrouwliefquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben al jàren niet op vakantie geweest![]()
Was Duitsland wel leuk?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker, was wel ff lekker na de stress rond ontslag en weer aanname vrouwlief
Nou ja, ze werkt in elk geval weerquote:Op woensdag 13 november 2013 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze werkte bij OAD, nu bij D-Reizen
preciesquote:Op woensdag 13 november 2013 00:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ja, ze werkt in elk geval weer
Kroelenquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja he! Dat is wel kroelwaardig![]()
Hoe gaat het met je?
Nou lag het maar wat verder wegquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:56 schreef Inkomen het volgende:
[..]
geen zorgen duitsland ligt nog op dezelfde plek
quote:Op woensdag 13 november 2013 00:06 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga maar eens in bed een boek lezen![]()
Kusjes voor Minthy
quote:Op woensdag 13 november 2013 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Kroelen![]()
![]()
![]()
Up, down en alles wat er tussenin zit. Nog steeds niet aan het werk maar probeer elke dag positief te bekijken. Ooit zal het goed komen, alles!!![]()
Ik ga voor je duimen dat je binnenkort smerig fijn op vakantie kunt, het klinkt alsof je eraan toe bent![]()
op de fiets is het nog prima te doenquote:Op woensdag 13 november 2013 00:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou lag het maar wat verder weg
/opamodus
Jouw dekentjequote:Op woensdag 13 november 2013 00:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Jaaaaa onder mn veiligeplaatsdekentje
Alles komt altijd goed uiteindelijkBen blij dat je elke dag positief probeert te bekijken. Terug gaan werken is ook niet zo simpel, helaas. En misschien maar goed ook, een terugval kun je ook niet gebruiken
![]()
Thnx, maar ik denk het nietIk hoop wel dat ik binnenkort door alle keuringen heen kom en eens een nieuwe start beginnen kan
Ja gezellig.quote:
Top, ik wil nog wel een uurtjequote:Op woensdag 13 november 2013 00:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja gezellig.
Ik kwam laatst op een chinese site ballen tegen om zelf een ballenbak te maken.
Tempting moet ik zeggen.
Maar niet gooien hequote:Op woensdag 13 november 2013 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Top, ik wil nog wel een uurtje![]()
Dat geloof ik graag
En terecht, voor je het weet eindigt er weer iemand op de eerste hulp.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Je mag ook niks meer tegenwoordig...
Och, dan beleef je nog eens watquote:Op woensdag 13 november 2013 00:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En terecht, voor je het weet eindigt er weer iemand op de eerste hulp.
Nah, vaak spat de arrogantie daar vanaf. Doe mij maar gewoon een leuke niet-dokterquote:Op woensdag 13 november 2013 00:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ja, jij wil gewoon knappe dokters spotten.
Dan moet je in de wachtkamer van de eerste hulp kijkenquote:Op woensdag 13 november 2013 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, vaak spat de arrogantie daar vanaf. Doe mij maar gewoon een leuke niet-dokter
Als ik zwaar gewond binnen word gebracht daar dan let ik nergens op! Dan wil ik die ballen zsm uit m'n neus gehaald hebbenquote:Op woensdag 13 november 2013 00:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je in de wachtkamer van de eerste hulp kijken
En je wil nu dat ik me opoffer zodat jij met mij naar de eerste hulp kan?quote:Op woensdag 13 november 2013 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik zwaar gewond binnen word gebracht daar dan let ik nergens op! Dan wil ik die ballen zsm uit m'n neus gehaald hebben
Dit wordt me te ingewikkeld, m'n hoofd doet het niet goed meerquote:Op woensdag 13 november 2013 00:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En je wil nu dat ik me opoffer zodat jij met mij naar de eerste hulp kan?
Ja je moet zo weinig mogelijk in ziekenhuizen komen.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Dit wordt me te ingewikkeld, m'n hoofd doet het niet goed meer
Het liefst sla ik gewoon de eerste hulp over eigenlijk. Binnen nu en een paar weken mag ik uren in een ziekenhuis zitten om op m'n nieuwe nichtje/neefje te wachten, dat is wel genoeg denk ik
Precies. Al genoeg geweest met naasten, voor de komende jaren hoeft het niet wat mij betreftquote:Op woensdag 13 november 2013 00:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je moet zo weinig mogelijk in ziekenhuizen komen.
Ja voor mij ook niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. Al genoeg geweest met naasten, voor de komende jaren hoeft het niet wat mij betreft
Ik hoop dat je dan niet zelf moet bevallenquote:Op woensdag 13 november 2013 00:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja voor mij ook niet.
Of het moet inderdaad voor een bevalling zijn.
Mocht het wel zo zijn dan ga ik flink cashen op alle publiciteit die ik dan ga krijgen.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dan niet zelf moet bevallen
Met een realitysoap graag, ik ga kijken!!quote:Op woensdag 13 november 2013 00:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mocht het wel zo zijn dan ga ik flink cashen op alle publiciteit die ik dan ga krijgen.
Zodra Endemol of Eyeworks met een grote zak geld langs komt laat ik het meteen weten.quote:Op woensdag 13 november 2013 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Met een realitysoap graag, ik ga kijken!!
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 12-11-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 204 goldfinger1963
02. 196 KapiteinGasthof
03. 092 Inkomen
04. 044 crv
05. 042 MPG
06. 039 Moeraskat
07. 024 wel.o.k
08. 021 DaMart
09. 019 littledrummergirl
10. 012 minthy
11. 012 Koen66
12. 011 gianni61
13. 009 roos85
14. 004 Bos81
15. 004 _F.U.B.A.R_
16. 004 Wok-v2.0
17. 002 Toekito
18. 002 zWOKle
19. 002 LovelyLady
20. 002 niet.o.k
Reeks-statistieken!
doe niet onschuldig man.quote:
Waar zou ik schuldig aan zijn dan? Ik heb die Wok-kloons serieus nog niet eerder gezienquote:Op woensdag 13 november 2013 07:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
doe niet onschuldig man.
Help liever de staf van Sinterklaas zoeken.
verdenk jou van 1 der kloonsquote:Op woensdag 13 november 2013 07:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar zou ik schuldig aan zijn dan? Ik heb die Wok-kloons serieus nog niet eerder gezien.
En heeft Sinterklaas al in zijn onderbroek gezocht naar zijn staf?
Ik zie al die kloons voor het eerst, dus ik heb er niks mee te maken. En bovendien was ik gisteren gewoon actief aan het werk, dus ik had niet eens tijd om een kloon aan te makenquote:Op woensdag 13 november 2013 07:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
verdenk jou van 1 der kloons
Niet die staf joh....sjonge jonge.
Wok is de Clown kloonquote:
quote:
jij hebt kennedy vermoordquote:Op woensdag 13 november 2013 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
plaats 12 11 posts op 12-11
het is een complot
En marilyn Monroequote:
zijn die gesaboteerd danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op woensdag 13 november 2013 09:36 schreef crv het volgende:
[..]
zijn die gesaboteerd danvolgens de complotten welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
quote:
quote:
wat is wog-enquote:
Aan het jobhunten?quote:
Lolaquote:Op woensdag 13 november 2013 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeesus Toos, troostfood mergpijpjes
Nee, maar nul-uren contract en ik hoef de hele week niet te werken. Behalve afgelopen maandagquote:
Dankje xxquote:Op woensdag 13 november 2013 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
werk ontwijkend gedrag, iets waar KG eindbaas in isquote:
Poesjequote:
lolaquote:Op woensdag 13 november 2013 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Blijkbaar.quote:
Oh dat is inderdaad beroerdquote:Op woensdag 13 november 2013 11:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, maar nul-uren contract en ik hoef de hele week niet te werken. Behalve afgelopen maandagWerd vandaag gebeld dat ik morgen ook niet hoefde te komen en ze gaan nog bellen of ik aanstaande maandag wel komen moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik noem het flexibel werken. Het nieuwe werken mag ookquote:Op woensdag 13 november 2013 11:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
werk ontwijkend gedrag, iets waar KG eindbaas in is
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oh dat is inderdaad beroerdkrijg je aanvullende uitkering?
Mja waarschijnlijk wel, maar dat moet je dan weer invullen enzo, ze vullen het aan wanneer ik te weinig verdien, moet natuurlijk elke keer specificatie inleveren van mijn loon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik noem het flexibel werken. Het nieuwe werken mag ook
Edit, maar alleen tot 700 euro
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Beter dan niets toch? Je kan gewoon elke maand je gewerkte uren invullen in een online formulier (als werk.nl het tenminste doetquote:Op woensdag 13 november 2013 12:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mja waarschijnlijk wel, maar dat moet je dan weer invullen enzo, ze vullen het aan wanneer ik te weinig verdien, moet natuurlijk elke keer specificatie inleveren van mijn loon.
Edit, maar alleen tot 700 euro
Gaat hier met briefjes. Over de post.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Beter dan niets toch? Je kan gewoon elke maand je gewerkte uren invullen in een online formulier (als werk.nl het tenminste doet) en dan gaat de rest vanzelf. Alleen even opletten dat je problemen krijgt als je te lang wacht met aanvragen (korting op uitkering of zelfs vervallen van recht op uitkering).
Ehh whut?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gaat hier met briefjes. Over de post.
Ik moet ook nog kunnen werken hequote:Op woensdag 13 november 2013 12:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ehh whut?Je bent toch in Nederland nu?
Dat gaat toch allemaal via Sanddquote:
Zeg je nou dat je poesje dr gleuf wil vullenquote:
Onze gemeente werkt gewoon met briefjes. Elke maand invullen en terug sturen. Werkt best wat mij betreft.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ehh whut?Je bent toch in Nederland nu?
Iemand moet het toch doenquote:Op woensdag 13 november 2013 12:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je poesje dr gleuf wil vullen?
Het zal sowieso beter dan werk.nl zijnquote:Op woensdag 13 november 2013 12:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Onze gemeente werkt gewoon met briefjes. Elke maand invullen en terug sturen. Werkt best wat mij betreft.
Deed ik al.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het zal sowieso beter dan werk.nl zijnMaar gewoon doen dan toch?
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je poesje dr gleuf wil vullen?
Wacht, wàt?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]zowel de boven als de benedenverdieping
Waarschijnlijk wel. Haar uitkering e.d. gaat wel via ons. Tenminste hier in de regio dan..quote:Op woensdag 13 november 2013 12:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat gaat toch allemaal via Sandd
Wil je dan voortaan een smilie op mn envelop tekenen?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Haar uitkering e.d. gaat wel via ons. Tenminste hier in de regio dan..
Bosquote:Op woensdag 13 november 2013 12:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]zowel de boven als de benedenverdieping
Is goedquote:Op woensdag 13 november 2013 12:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wil je dan voortaan een smilie op mn envelop tekenen?
Het floepte er uit, voor dat ik er erg in hadquote:
je verloor ook nog eens de controle ?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het floepte er uit, voor dat ik er erg in had![]()
![]()
Dan heb ik niets gezegdquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wil je dan voortaan een smilie op mn envelop tekenen?
Ja, mijn oor is nu ook gevuldquote:Op woensdag 13 november 2013 12:56 schreef crv het volgende:
[..]
je verloor ook nog eens de controle ?![]()
Denk niet aan 2 gele citroenen.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan heb ik niets gezegd
[..]
Soms welquote:Op woensdag 13 november 2013 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Praatjes vullen geen gaatjes?
Praatjes vullen gaatjes van stiltequote:
je hebt er die praten met zoveel consumptiequote:Op woensdag 13 november 2013 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Praatjes vullen geen gaatjes?
Ik weet genoegquote:Op woensdag 13 november 2013 13:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Praatjes vullen gaatjes van stilte
Praatjes vullen lichaamlijke gaatjes als de praatjes geil genoeg zijn.
"Praatjes vullen geen gaatjes" is dus onzin.![]()
Ahwquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vunzigheid ten top... ik kan dat
ik zit thuis te Qutten met office (en outlook) voor macquote:Op woensdag 13 november 2013 13:33 schreef DaMart het volgende:
Handig dit. Allemaal verbeteringen en beveiliging van Office 2013 uitzetten omdat ze te irritant zijn om mee te werken.
quote:
Wij op werk. Erg irritant als je een Wordbijlage in de mail opent en Word start dan in een beveiligde weergave waarin je niet kunt typen zonder eerst een waarschuwing te hebben gelezen en toestemming te hebben gegeven om het bestand te openenquote:Op woensdag 13 november 2013 13:36 schreef crv het volgende:
[..]
ik zit thuis te Qutten met office (en outlook) voor mac
quote:Op woensdag 13 november 2013 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vunzigheid ten top... ik kan dat
quote:
dames, ik heb al zo een moeite om mijn hoofd bij het werk te houdenquote:
Moeten er wat studentes geschorst worden om jouw concentratie te vergroten?quote:Op woensdag 13 november 2013 13:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
dames, ik heb al zo een moeite om mijn hoofd bij het werk te houden
hondaquote:
welk hoofdquote:Op woensdag 13 november 2013 13:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
LibreOffice ftw!quote:Op woensdag 13 november 2013 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij op werk. Erg irritant als je een Wordbijlage in de mail opent en Word start dan in een beveiligde weergave waarin je niet kunt typen zonder eerst een waarschuwing te hebben gelezen en toestemming te hebben gegeven om het bestand te openen![]()
.
Gewoon uit die onzin.
heads upquote:Op woensdag 13 november 2013 13:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goeie voor de halloweenmeet volgend jaarquote:
quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 13:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Goeie voor de halloweenmeet volgend jaar
sterkte... zit een beetje met het zelfde gevoel hierquote:Op woensdag 13 november 2013 13:50 schreef littledrummergirl het volgende:
Bwuuuh moet zo werken, geen zinsinds ik weet dat die toko toch dicht gaat is mn motivatie ver te zoeken
bagger he...quote:Op woensdag 13 november 2013 13:51 schreef crv het volgende:
[..]
sterkte... zit een beetje met het zelfde gevoel hier
* KapiteinGasthof geeft LDG een schopquote:Op woensdag 13 november 2013 13:50 schreef littledrummergirl het volgende:
Bwuuuh moet zo werken, geen zinsinds ik weet dat die toko toch dicht gaat is mn motivatie ver te zoeken
hier same, moet alles overdragen voor het eind van de maand........quote:Op woensdag 13 november 2013 13:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bagger he...
En dat terwijl ik dus nog wel een shitload aan afrondwerk heb liggen voor die laatste maand
quote:Op woensdag 13 november 2013 13:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* KapiteinGasthof geeft LDG een schop
daar word ik alleen maar dwarser vanquote:Op woensdag 13 november 2013 13:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* KapiteinGasthof geeft LDG een schop
eerder de duimquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 13:50 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op woensdag 13 november 2013 13:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar word ik alleen maar dwarser van
Ben ik erg goed inquote:Op woensdag 13 november 2013 13:54 schreef crv het volgende:
[..]kun je wel .... vrouwen mishandelen
oke, sorry.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
Weer een gesprek?quote:
ik ook, waarom jij?quote:
quote:
quote:
waarom ben jij nerveus?quote:
Straks een kind vervoeren in de pussy wagon van mijn parental units.quote:
quote:
om 5 uur klant interview..... ik ben nog nooit nerveus geweest voor zoietsquote:
Wil je dat ik virtueel je hand vasthoud?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:05 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
om 5 uur klant interview..... ik ben nog nooit nerveus geweest voor zoiets
en waarom mben jij daar nerveus voor ?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Straks een kind vervoeren in de pussy wagon van mijn parental units.
hij is weer aan gegroeitquote:Op woensdag 13 november 2013 13:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eerder de duim![]()
maar dat was mislukt begreep ik
Omdat ik net 3 uur mijn rijbewijs heb.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:05 schreef crv het volgende:
[..]
en waarom mben jij daar nerveus voor ?
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wil je dat ik virtueel je hand vasthoud?
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:05 schreef crv het volgende:
[..]
en waarom mben jij daar nerveus voor ?
Je kan hetquote:Op woensdag 13 november 2013 14:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat ik net 3 uur mijn rijbewijs heb.
Bij mijn goed nog welquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat ik net 3 uur mijn rijbewijs heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
en je hebt van de week al rondgereden zei je
quote:
Ja, maar een kind van een ander achterin, is toch wel even een druk hoor. Voor mij althans.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:07 schreef crv het volgende:
[..]maar das toch juist goed, kun je oefenen. en je hebt het niet voor niets gehaald, dus je kunt het blijkbaar
Dankuquote:
mijn Nederlands gaat er niet op vooruit hier in het buitenlandquote:
Ik merk hetquote:Op woensdag 13 november 2013 14:09 schreef crv het volgende:
[..]
mijn Nederlands gaat er niet op vooruit hier in het buitenland
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik merk het
Of was dit gewoon een verkapte hosselpoging?
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:10 schreef crv het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
ik ben een beetje wisselvalligquote:Op woensdag 13 november 2013 13:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Je hebt liever een aai over je bol?
[..]
Ben ik erg goed in
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou moet ik ineens huilen
Je bent een vrouw, dus dat wisten we alquote:Op woensdag 13 november 2013 14:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben een beetje wisselvalligik weet t allemaal niet
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:12 schreef crv het volgende:
[..]nou moet ik ineens huilen
* Moeraskat doet mond op mond beademing voorbereiden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
ik ben momenteel in zon mensenlievende bui dat ik nou graag je kop erafbijtquote:Op woensdag 13 november 2013 14:13 schreef crv het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, dus dat wisten we al
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben momenteel in zon mensenlievende bui dat ik nou graag je kop erafbijt
Dan krijg je beidenquote:Op woensdag 13 november 2013 14:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben een beetje wisselvalligik weet t allemaal niet
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat doet mond op mond beademing voorbereiden.
klopt, ik houdt niet zo van begroeingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
[..]
Wil je een Snickers?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik mag pas over 2,5 uur naar huisquote:Op woensdag 13 november 2013 14:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
We gaan sluiten, iedereen naar huisHuphup ga maar in GRTD posten ofzo
Daarom mag je nu naar GRTDquote:Op woensdag 13 november 2013 14:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mag pas over 2,5 uur naar huis.
Ik blijf wel in de KSCquote:Op woensdag 13 november 2013 14:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daarom mag je nu naar GRTDZeg maar dat ik heb gezegd dat je daar mee mag spelen
Redden uit de handen van iemand anders?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
GF wacht ondertussen in spanning af, gaat hij de LAPO redden of niet?
Ik wil wel met stu spelen hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 14:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik blijf wel in de KSC.
Maar als jij met Stu wil gaan spelen in GRTD, mag dat hoor.
Van jou denk ikquote:Op woensdag 13 november 2013 14:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Redden uit de handen van iemand anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |