denk maar zo die tandarts heeft om 9 uur een afspraak met jou en zo hebben we allemaal wel watquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Meh @ 09:00 naar de tandarts moeten
Goed zoquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach het gaat wel redelijk allemaal (en da's al heel wat)
Oh, dat laat me koud.quote:
Ik ben ook moe maar ik ben eveneens recalcitrant.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hoef er morgen gelukkig niet al te vroeg uit, maar ik denk toch dat ik zo ga slapen. En eigenlijk is het nu al best laat voor mij..
Ja manquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:48 schreef Inkomen het volgende:
het is ook best wel fokking laat jeweet
Random.quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij mij ook net Goede Tijden Slechte tijden
True Thatquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:50 schreef Inkomen het volgende:
[..]
denk maar zo die tandarts heeft om 9 uur een afspraak met jou en zo hebben we allemaal wel wat
ik ben net 2 weken terug van een weekje Duitsland, maar eigenlijk alweer vergetenquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Erg he.
Elke keer wanneer ik wil zeggen dat alles goed gaat gebeurt er weer iets. Iets met "het leven" waarschijnlijk.
Ik wil op vakantie.
hé dat ken ikquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Erg he.
Elke keer wanneer ik wil zeggen dat alles goed gaat gebeurt er weer iets. Iets met "het leven" waarschijnlijk.
Ik wil op vakantie.
geen zorgen duitsland ligt nog op dezelfde plekquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben net 2 weken terug van een weekje Duitsland, maar eigenlijk alweer vergeten
Ja he! Dat is wel kroelwaardigquote:
Ik ben al jàren niet op vakantie geweestquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben net 2 weken terug van een weekje Duitsland, maar eigenlijk alweer vergeten
Afschaffen die handel.quote:
zeker, was wel ff lekker na de stress rond ontslag en weer aanname vrouwliefquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben al jàren niet op vakantie geweest![]()
Was Duitsland wel leuk?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker, was wel ff lekker na de stress rond ontslag en weer aanname vrouwlief
Nou ja, ze werkt in elk geval weerquote:Op woensdag 13 november 2013 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze werkte bij OAD, nu bij D-Reizen
preciesquote:Op woensdag 13 november 2013 00:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ja, ze werkt in elk geval weer
Kroelenquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja he! Dat is wel kroelwaardig![]()
Hoe gaat het met je?
Nou lag het maar wat verder wegquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:56 schreef Inkomen het volgende:
[..]
geen zorgen duitsland ligt nog op dezelfde plek
quote:Op woensdag 13 november 2013 00:06 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga maar eens in bed een boek lezen![]()
Kusjes voor Minthy
quote:Op woensdag 13 november 2013 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Kroelen![]()
![]()
![]()
Up, down en alles wat er tussenin zit. Nog steeds niet aan het werk maar probeer elke dag positief te bekijken. Ooit zal het goed komen, alles!!![]()
Ik ga voor je duimen dat je binnenkort smerig fijn op vakantie kunt, het klinkt alsof je eraan toe bent![]()
op de fiets is het nog prima te doenquote:Op woensdag 13 november 2013 00:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou lag het maar wat verder weg
/opamodus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |