Wou jij beweren dat je een meisje was danquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Wou jij beweren dat je een meisje was dan?
Ja, bij "meiskes" was ik weggehoondquote:
ik ben ouderquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, bij "meiskes" was ik weggehoond![]()
En ik ben oud, ik mag dat zeggen
Neen, helaas niet. Ze hopen hem donderdag weer klaar te hebben. Hij is goed kapot, ik lever nooit half werkquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
is je auto al weer gemaakt minthy?
koenquote:
ik doe nooit aan wedstrijden waarvan ik al bij voorbaat weet dat ik ze winquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Gaan we een wedstrijdje verpissen?
bosquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:06 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Naar Glow proberen te gaan. Maar het was echt veel te druk, dus maar om de stad heen gefietst en de kunstwerken aan de rand bekeken..
oepsquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, helaas niet. Ze hopen hem donderdag weer klaar te hebben. Hij is goed kapot, ik lever nooit half werk
Zeker! Ik kom amper meer op Fokquote:
ach, het gaat allemaal wel redelijkquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeker! Ik kom amper meer op Fok
Hoe gaat 'ie daar?
Ik kan ook niet mikken/richten, true storyquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik doe nooit aan wedstrijden waarvan ik al bij voorbaat weet dat ik ze win
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat![]()
Daar gaat m'n eindejaarsuitkering
ik heb het een keer een vrouw zien proberenquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan ook niet mikken/richten, true story
Bosquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:06 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Naar Glow proberen te gaan. Maar het was echt veel te druk, dus maar om de stad heen gefietst en de kunstwerken aan de rand bekeken..
De meneer van de ANWB kon een storing uitlezen aan het uitlaatgas-systeem. Er worden gassen teruggestoten de motor in (omwille van het milieu, schijnt schoner te zijn), de klep die dit hoort te regelen is stuk. Hij deed het gisteravond wel weer maar die storing kan maar zo weer opkomen. Niet fijn als je auto in de noodloop schiet, alles slaat af. Vorig jaar gehad middenin de spits op knooppunt Azeloquote:
Dat lijkt me een geinig gezichtquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb het een keer een vrouw zien proberen
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
De meneer van de ANWB kon een storing uitlezen aan het uitlaatgas-systeem. Er worden gassen teruggestoten de motor in (omwille van het milieu, schijnt schoner te zijn), de klep die dit hoort te regelen is stuk. Hij deed het gisteravond wel weer maar die storing kan maar zo weer opkomen. Niet fijn als je auto in de noodloop schiet, alles slaat af. Vorig jaar gehad middenin de spits op knooppunt Azelo
quote:[..]
Dat lijkt me een geinig gezicht![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..];'( samen janken dan
[..]
Ik ben er alweer hoor
[..]Nee echt, heb net presentatie gegeven voor een groep die gezamelijk stage gaat lopen
[..]Ik ben gewoon veel sneller dan de rest van de mensheid
okéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja verdomme ik ben even weg en gelijk verzaken jullie
[..]![]()
[..]Nog even oefenen dus
[..]
Kwartetttpoic
[..]
Ik wel![]()
[..]![]()
Even een OAiaanse multiquote danGaat er nog iemand zeiken op polen en pompers geven?
![]()
Oh bedtijdquote:
Dag Meneerquote:
Hoe ver precies?quote:
Ach het gaat wel redelijk allemaal (en da's al heel watquote:
Zover als hosselen met KGquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:48 schreef Inkomen het volgende:
het is ook best wel fokking laat jeweet
brrrrrrrquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Meh @ 09:00 naar de tandarts moeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |