Wou jij beweren dat je een meisje was danquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Wou jij beweren dat je een meisje was dan?
Ja, bij "meiskes" was ik weggehoondquote:
ik ben ouderquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, bij "meiskes" was ik weggehoond![]()
En ik ben oud, ik mag dat zeggen
Neen, helaas niet. Ze hopen hem donderdag weer klaar te hebben. Hij is goed kapot, ik lever nooit half werkquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
is je auto al weer gemaakt minthy?
koenquote:
ik doe nooit aan wedstrijden waarvan ik al bij voorbaat weet dat ik ze winquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Gaan we een wedstrijdje verpissen?
bosquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:06 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Naar Glow proberen te gaan. Maar het was echt veel te druk, dus maar om de stad heen gefietst en de kunstwerken aan de rand bekeken..
oepsquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, helaas niet. Ze hopen hem donderdag weer klaar te hebben. Hij is goed kapot, ik lever nooit half werk
Zeker! Ik kom amper meer op Fokquote:
ach, het gaat allemaal wel redelijkquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeker! Ik kom amper meer op Fok
Hoe gaat 'ie daar?
Ik kan ook niet mikken/richten, true storyquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik doe nooit aan wedstrijden waarvan ik al bij voorbaat weet dat ik ze win
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat![]()
Daar gaat m'n eindejaarsuitkering
ik heb het een keer een vrouw zien proberenquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan ook niet mikken/richten, true story
Bosquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:06 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Naar Glow proberen te gaan. Maar het was echt veel te druk, dus maar om de stad heen gefietst en de kunstwerken aan de rand bekeken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |