quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 12-11-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 204 goldfinger1963
02. 196 KapiteinGasthof
03. 092 Inkomen
04. 044 crv
05. 042 MPG
06. 039 Moeraskat
07. 024 wel.o.k
08. 021 DaMart
09. 019 littledrummergirl
10. 012 minthy
11. 012 Koen66
12. 011 gianni61
13. 009 roos85
14. 004 Bos81
15. 004 _F.U.B.A.R_
16. 004 Wok-v2.0
17. 002 Toekito
18. 002 zWOKle
19. 002 LovelyLady
20. 002 niet.o.k
Reeks-statistieken!
doe niet onschuldig man.quote:
Waar zou ik schuldig aan zijn dan? Ik heb die Wok-kloons serieus nog niet eerder gezienquote:Op woensdag 13 november 2013 07:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
doe niet onschuldig man.
Help liever de staf van Sinterklaas zoeken.
verdenk jou van 1 der kloonsquote:Op woensdag 13 november 2013 07:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar zou ik schuldig aan zijn dan? Ik heb die Wok-kloons serieus nog niet eerder gezien.
En heeft Sinterklaas al in zijn onderbroek gezocht naar zijn staf?
Ik zie al die kloons voor het eerst, dus ik heb er niks mee te maken. En bovendien was ik gisteren gewoon actief aan het werk, dus ik had niet eens tijd om een kloon aan te makenquote:Op woensdag 13 november 2013 07:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
verdenk jou van 1 der kloons
Niet die staf joh....sjonge jonge.
Wok is de Clown kloonquote:
quote:
jij hebt kennedy vermoordquote:Op woensdag 13 november 2013 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
plaats 12 11 posts op 12-11
het is een complot
En marilyn Monroequote:
zijn die gesaboteerd danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op woensdag 13 november 2013 09:36 schreef crv het volgende:
[..]
zijn die gesaboteerd danvolgens de complotten welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
quote:
quote:
wat is wog-enquote:
Aan het jobhunten?quote:
Lolaquote:Op woensdag 13 november 2013 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeesus Toos, troostfood mergpijpjes
Nee, maar nul-uren contract en ik hoef de hele week niet te werken. Behalve afgelopen maandagquote:
Dankje xxquote:Op woensdag 13 november 2013 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
werk ontwijkend gedrag, iets waar KG eindbaas in isquote:
Poesjequote:
lolaquote:Op woensdag 13 november 2013 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Blijkbaar.quote:
Oh dat is inderdaad beroerdquote:Op woensdag 13 november 2013 11:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, maar nul-uren contract en ik hoef de hele week niet te werken. Behalve afgelopen maandagWerd vandaag gebeld dat ik morgen ook niet hoefde te komen en ze gaan nog bellen of ik aanstaande maandag wel komen moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik noem het flexibel werken. Het nieuwe werken mag ookquote:Op woensdag 13 november 2013 11:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
werk ontwijkend gedrag, iets waar KG eindbaas in is
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oh dat is inderdaad beroerdkrijg je aanvullende uitkering?
Mja waarschijnlijk wel, maar dat moet je dan weer invullen enzo, ze vullen het aan wanneer ik te weinig verdien, moet natuurlijk elke keer specificatie inleveren van mijn loon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik noem het flexibel werken. Het nieuwe werken mag ook
Edit, maar alleen tot 700 euro
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Beter dan niets toch? Je kan gewoon elke maand je gewerkte uren invullen in een online formulier (als werk.nl het tenminste doetquote:Op woensdag 13 november 2013 12:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mja waarschijnlijk wel, maar dat moet je dan weer invullen enzo, ze vullen het aan wanneer ik te weinig verdien, moet natuurlijk elke keer specificatie inleveren van mijn loon.
Edit, maar alleen tot 700 euro
Gaat hier met briefjes. Over de post.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Beter dan niets toch? Je kan gewoon elke maand je gewerkte uren invullen in een online formulier (als werk.nl het tenminste doet) en dan gaat de rest vanzelf. Alleen even opletten dat je problemen krijgt als je te lang wacht met aanvragen (korting op uitkering of zelfs vervallen van recht op uitkering).
Ehh whut?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gaat hier met briefjes. Over de post.
Ik moet ook nog kunnen werken hequote:Op woensdag 13 november 2013 12:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ehh whut?Je bent toch in Nederland nu?
Dat gaat toch allemaal via Sanddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |