Jouw dekentjequote:Op woensdag 13 november 2013 00:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Jaaaaa onder mn veiligeplaatsdekentje
Alles komt altijd goed uiteindelijkBen blij dat je elke dag positief probeert te bekijken. Terug gaan werken is ook niet zo simpel, helaas. En misschien maar goed ook, een terugval kun je ook niet gebruiken
![]()
Thnx, maar ik denk het nietIk hoop wel dat ik binnenkort door alle keuringen heen kom en eens een nieuwe start beginnen kan
Ja gezellig.quote:
Top, ik wil nog wel een uurtjequote:Op woensdag 13 november 2013 00:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja gezellig.
Ik kwam laatst op een chinese site ballen tegen om zelf een ballenbak te maken.
Tempting moet ik zeggen.
Maar niet gooien hequote:Op woensdag 13 november 2013 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Top, ik wil nog wel een uurtje![]()
Dat geloof ik graag
En terecht, voor je het weet eindigt er weer iemand op de eerste hulp.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Je mag ook niks meer tegenwoordig...
Och, dan beleef je nog eens watquote:Op woensdag 13 november 2013 00:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En terecht, voor je het weet eindigt er weer iemand op de eerste hulp.
Nah, vaak spat de arrogantie daar vanaf. Doe mij maar gewoon een leuke niet-dokterquote:Op woensdag 13 november 2013 00:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ja, jij wil gewoon knappe dokters spotten.
Dan moet je in de wachtkamer van de eerste hulp kijkenquote:Op woensdag 13 november 2013 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, vaak spat de arrogantie daar vanaf. Doe mij maar gewoon een leuke niet-dokter
Als ik zwaar gewond binnen word gebracht daar dan let ik nergens op! Dan wil ik die ballen zsm uit m'n neus gehaald hebbenquote:Op woensdag 13 november 2013 00:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je in de wachtkamer van de eerste hulp kijken
En je wil nu dat ik me opoffer zodat jij met mij naar de eerste hulp kan?quote:Op woensdag 13 november 2013 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik zwaar gewond binnen word gebracht daar dan let ik nergens op! Dan wil ik die ballen zsm uit m'n neus gehaald hebben
Dit wordt me te ingewikkeld, m'n hoofd doet het niet goed meerquote:Op woensdag 13 november 2013 00:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En je wil nu dat ik me opoffer zodat jij met mij naar de eerste hulp kan?
Ja je moet zo weinig mogelijk in ziekenhuizen komen.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Dit wordt me te ingewikkeld, m'n hoofd doet het niet goed meer
Het liefst sla ik gewoon de eerste hulp over eigenlijk. Binnen nu en een paar weken mag ik uren in een ziekenhuis zitten om op m'n nieuwe nichtje/neefje te wachten, dat is wel genoeg denk ik
Precies. Al genoeg geweest met naasten, voor de komende jaren hoeft het niet wat mij betreftquote:Op woensdag 13 november 2013 00:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je moet zo weinig mogelijk in ziekenhuizen komen.
Ja voor mij ook niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. Al genoeg geweest met naasten, voor de komende jaren hoeft het niet wat mij betreft
Ik hoop dat je dan niet zelf moet bevallenquote:Op woensdag 13 november 2013 00:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja voor mij ook niet.
Of het moet inderdaad voor een bevalling zijn.
Mocht het wel zo zijn dan ga ik flink cashen op alle publiciteit die ik dan ga krijgen.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dan niet zelf moet bevallen
Met een realitysoap graag, ik ga kijken!!quote:Op woensdag 13 november 2013 00:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mocht het wel zo zijn dan ga ik flink cashen op alle publiciteit die ik dan ga krijgen.
Zodra Endemol of Eyeworks met een grote zak geld langs komt laat ik het meteen weten.quote:Op woensdag 13 november 2013 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Met een realitysoap graag, ik ga kijken!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |