Weer een gesprek?quote:
ik ook, waarom jij?quote:
quote:
quote:
waarom ben jij nerveus?quote:
Straks een kind vervoeren in de pussy wagon van mijn parental units.quote:
quote:
om 5 uur klant interview..... ik ben nog nooit nerveus geweest voor zoietsquote:
Wil je dat ik virtueel je hand vasthoud?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:05 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
om 5 uur klant interview..... ik ben nog nooit nerveus geweest voor zoiets
en waarom mben jij daar nerveus voor ?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Straks een kind vervoeren in de pussy wagon van mijn parental units.
hij is weer aan gegroeitquote:Op woensdag 13 november 2013 13:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eerder de duim![]()
maar dat was mislukt begreep ik
Omdat ik net 3 uur mijn rijbewijs heb.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:05 schreef crv het volgende:
[..]
en waarom mben jij daar nerveus voor ?
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wil je dat ik virtueel je hand vasthoud?
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:05 schreef crv het volgende:
[..]
en waarom mben jij daar nerveus voor ?
Je kan hetquote:Op woensdag 13 november 2013 14:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat ik net 3 uur mijn rijbewijs heb.
Bij mijn goed nog welquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat ik net 3 uur mijn rijbewijs heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
en je hebt van de week al rondgereden zei je
quote:
Ja, maar een kind van een ander achterin, is toch wel even een druk hoor. Voor mij althans.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:07 schreef crv het volgende:
[..]maar das toch juist goed, kun je oefenen. en je hebt het niet voor niets gehaald, dus je kunt het blijkbaar
Dankuquote:
mijn Nederlands gaat er niet op vooruit hier in het buitenlandquote:
Ik merk hetquote:Op woensdag 13 november 2013 14:09 schreef crv het volgende:
[..]
mijn Nederlands gaat er niet op vooruit hier in het buitenland
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik merk het
Of was dit gewoon een verkapte hosselpoging?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:10 schreef crv het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
ik ben een beetje wisselvalligquote:Op woensdag 13 november 2013 13:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Je hebt liever een aai over je bol?
[..]
Ben ik erg goed in
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou moet ik ineens huilen
Je bent een vrouw, dus dat wisten we alquote:Op woensdag 13 november 2013 14:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben een beetje wisselvalligik weet t allemaal niet
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:12 schreef crv het volgende:
[..]nou moet ik ineens huilen
* Moeraskat doet mond op mond beademing voorbereiden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
ik ben momenteel in zon mensenlievende bui dat ik nou graag je kop erafbijtquote:Op woensdag 13 november 2013 14:13 schreef crv het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, dus dat wisten we al
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben momenteel in zon mensenlievende bui dat ik nou graag je kop erafbijt
Dan krijg je beidenquote:Op woensdag 13 november 2013 14:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben een beetje wisselvalligik weet t allemaal niet
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat doet mond op mond beademing voorbereiden.
klopt, ik houdt niet zo van begroeingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
[..]
Wil je een Snickers?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik mag pas over 2,5 uur naar huisquote:Op woensdag 13 november 2013 14:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
We gaan sluiten, iedereen naar huisHuphup ga maar in GRTD posten ofzo
Daarom mag je nu naar GRTDquote:Op woensdag 13 november 2013 14:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mag pas over 2,5 uur naar huis.
Ik blijf wel in de KSCquote:Op woensdag 13 november 2013 14:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daarom mag je nu naar GRTDZeg maar dat ik heb gezegd dat je daar mee mag spelen
Redden uit de handen van iemand anders?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
GF wacht ondertussen in spanning af, gaat hij de LAPO redden of niet?
Ik wil wel met stu spelen hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 14:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik blijf wel in de KSC.
Maar als jij met Stu wil gaan spelen in GRTD, mag dat hoor.
Van jou denk ikquote:Op woensdag 13 november 2013 14:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Redden uit de handen van iemand anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |