Zeg je nou dat je poesje dr gleuf wil vullenquote:
Onze gemeente werkt gewoon met briefjes. Elke maand invullen en terug sturen. Werkt best wat mij betreft.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ehh whut?Je bent toch in Nederland nu?
Iemand moet het toch doenquote:Op woensdag 13 november 2013 12:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je poesje dr gleuf wil vullen?
Het zal sowieso beter dan werk.nl zijnquote:Op woensdag 13 november 2013 12:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Onze gemeente werkt gewoon met briefjes. Elke maand invullen en terug sturen. Werkt best wat mij betreft.
Deed ik al.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het zal sowieso beter dan werk.nl zijnMaar gewoon doen dan toch?
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je poesje dr gleuf wil vullen?
Wacht, wàt?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]zowel de boven als de benedenverdieping
Waarschijnlijk wel. Haar uitkering e.d. gaat wel via ons. Tenminste hier in de regio dan..quote:Op woensdag 13 november 2013 12:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat gaat toch allemaal via Sandd
Wil je dan voortaan een smilie op mn envelop tekenen?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Haar uitkering e.d. gaat wel via ons. Tenminste hier in de regio dan..
Bosquote:Op woensdag 13 november 2013 12:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]zowel de boven als de benedenverdieping
Is goedquote:Op woensdag 13 november 2013 12:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wil je dan voortaan een smilie op mn envelop tekenen?
Het floepte er uit, voor dat ik er erg in hadquote:
je verloor ook nog eens de controle ?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het floepte er uit, voor dat ik er erg in had![]()
![]()
Dan heb ik niets gezegdquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 12:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wil je dan voortaan een smilie op mn envelop tekenen?
Ja, mijn oor is nu ook gevuldquote:Op woensdag 13 november 2013 12:56 schreef crv het volgende:
[..]
je verloor ook nog eens de controle ?![]()
Denk niet aan 2 gele citroenen.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan heb ik niets gezegd
[..]
Soms welquote:Op woensdag 13 november 2013 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Praatjes vullen geen gaatjes?
Praatjes vullen gaatjes van stiltequote:
je hebt er die praten met zoveel consumptiequote:Op woensdag 13 november 2013 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Praatjes vullen geen gaatjes?
Ik weet genoegquote:Op woensdag 13 november 2013 13:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Praatjes vullen gaatjes van stilte
Praatjes vullen lichaamlijke gaatjes als de praatjes geil genoeg zijn.
"Praatjes vullen geen gaatjes" is dus onzin.![]()
Ahwquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vunzigheid ten top... ik kan dat
ik zit thuis te Qutten met office (en outlook) voor macquote:Op woensdag 13 november 2013 13:33 schreef DaMart het volgende:
Handig dit. Allemaal verbeteringen en beveiliging van Office 2013 uitzetten omdat ze te irritant zijn om mee te werken.
quote:
Wij op werk. Erg irritant als je een Wordbijlage in de mail opent en Word start dan in een beveiligde weergave waarin je niet kunt typen zonder eerst een waarschuwing te hebben gelezen en toestemming te hebben gegeven om het bestand te openenquote:Op woensdag 13 november 2013 13:36 schreef crv het volgende:
[..]
ik zit thuis te Qutten met office (en outlook) voor mac
quote:Op woensdag 13 november 2013 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vunzigheid ten top... ik kan dat
quote:
dames, ik heb al zo een moeite om mijn hoofd bij het werk te houdenquote:
Moeten er wat studentes geschorst worden om jouw concentratie te vergroten?quote:Op woensdag 13 november 2013 13:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
dames, ik heb al zo een moeite om mijn hoofd bij het werk te houden
hondaquote:
welk hoofdquote:Op woensdag 13 november 2013 13:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
LibreOffice ftw!quote:Op woensdag 13 november 2013 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij op werk. Erg irritant als je een Wordbijlage in de mail opent en Word start dan in een beveiligde weergave waarin je niet kunt typen zonder eerst een waarschuwing te hebben gelezen en toestemming te hebben gegeven om het bestand te openen![]()
.
Gewoon uit die onzin.
heads upquote:Op woensdag 13 november 2013 13:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goeie voor de halloweenmeet volgend jaarquote:
quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 13:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Goeie voor de halloweenmeet volgend jaar
sterkte... zit een beetje met het zelfde gevoel hierquote:Op woensdag 13 november 2013 13:50 schreef littledrummergirl het volgende:
Bwuuuh moet zo werken, geen zinsinds ik weet dat die toko toch dicht gaat is mn motivatie ver te zoeken
bagger he...quote:Op woensdag 13 november 2013 13:51 schreef crv het volgende:
[..]
sterkte... zit een beetje met het zelfde gevoel hier
* KapiteinGasthof geeft LDG een schopquote:Op woensdag 13 november 2013 13:50 schreef littledrummergirl het volgende:
Bwuuuh moet zo werken, geen zinsinds ik weet dat die toko toch dicht gaat is mn motivatie ver te zoeken
hier same, moet alles overdragen voor het eind van de maand........quote:Op woensdag 13 november 2013 13:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bagger he...
En dat terwijl ik dus nog wel een shitload aan afrondwerk heb liggen voor die laatste maand
quote:Op woensdag 13 november 2013 13:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* KapiteinGasthof geeft LDG een schop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |