Daar worden oerwouden voor omgekapt waardoor apen en andere dieren uitstervenquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
Wat is er mis met palmolie? Al moet ik daarbij meer aan zeep en shampoo denken dan aan snoep.
Je kan ook niks meer eten he? Zelfs geen bros.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar worden oerwouden voor omgekapt waardoor apen en andere dieren uitsterven
Die vind ik juist lekkerder, maar die zie ik nooit ergens. Heel af en toe bij het pompstation.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn moeder had laatst die pure bros gekocht, vond ik niet zo lekker.
weet ik veel, ik zie ze alleen met helmen opquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
Leuk voor hem![]()
Is hij een beetje lekker, die informatie geef je dan weer niet he?
Wat heb ik daar nou aan gekquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik veel, ik zie ze alleen met helmen op
Ja maar jij bent de expert hequote:Op dinsdag 12 november 2013 22:46 schreef sp3c het volgende:
je hebt toch gewoon google!
met je panterlaptop
Hehe die vind ik alleen maar leukquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:52 schreef sp3c het volgende:
ik wilde eigenlijk ali B zeggen maar dan begint dat gezeur over zijn haar weer
Neehee je snapt er weer niks van.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:54 schreef sp3c het volgende:
als die andere Ajax kampioen maakt istie zeker ineens wel leukleuk
waar is die Rotterdamse denker als je hem nodig hebt ...
Ik heb nu nog gewoon salaris hoor. Maar dan moet jij 2 weken achter elkaar op maandag laat naar bed en weer vroeg opquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:00 schreef sp3c het volgende:
maar goed, dan is het een week later weer feest
met je uitkering
what else is newquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nu nog gewoon salaris hoor. Maar dan moet jij 2 weken achter elkaar op maandag laat naar bed en weer vroeg op
Laat maar weten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:02 schreef sp3c het volgende:
naja zie maar, ik ga vrijdag met de gang van werk naar de kroeg, als dat niet een al te grote financiele crisis oplevert kan ik wel
Die is best goed voor zo een zaak. 'Oh Karin wil je nog wat drinken' terwijl je glas NET leeg isquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
what else is new
moet alleen de drank zien te beperken, als het barmeisje er niet is lukt het wel
Nou ja ik wil je weleens dronken zienquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:07 schreef sp3c het volgende:
als ik echt niets meer hoef dan ga ik naar huis, het probleem is hier meer of het verstandig is of niet
Corrie
Geen commentaarquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:19 schreef sp3c het volgende:
slap lullen kan ik ook, zeker met een flinke slok op
Hehe ik zal het hem zeggenquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:23 schreef sp3c het volgende:
nou als het gratis is zeg ik ook geen nee tegen Peter
Ik laat liever een ander krabbenquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]Als je jeuk hebt moet je krabben he?
Moet je een keer proberen, is een hele aparte belevenisquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Goh dat antwoord had ik nou echt niet verwacht
Pfff alsof ik nog nooit gekrabt hebquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Moet je een keer proberen, is een hele aparte belevenis
Die is geen vrouwquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:30 schreef Karina het volgende:
sp3c wil volgens mij ook wel 'krabben' bij je.
Jezelf krabben telt nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Pfff alsof ik nog nooit gekrabt heb
hey, hallo!quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:30 schreef Karina het volgende:
sp3c wil volgens mij ook wel 'krabben' bij je.
Kat telt ook nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het bij mezelf was?
ow nee das een gruwelijke verdraaing van de feitenquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Hallo![]()
Je zei zelf dat je Peter wel gratis zou doen
Zou het?quote:
Ja tuurlijk sp3c. Het ging over bierquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
ow nee das een gruwelijke verdraaing van de feiten
ik zei dat ik geen nee zou zeggen als het gratis was
het is het onderwerp hier en het gesprek ging over bier .. dus daar
Hamster/cavia/hond/schildpad/een ander mans broekslang tellen ook nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen kat. En ik kop hem verder niet in
Ik weet niet wat het niveau was voor ik online kwamquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou het?
[..]
Ja tuurlijk sp3c. Het ging over bier
Mjah het ging om een ander woord voor katquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Hamster/cavia/hond/schildpad/een ander mans broekslang tellen ook niet
Gelukkig ben ik niet meer de enige die weleens iets stoms zegtquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:37 schreef sp3c het volgende:
al zie ik de dubbele lading er wel een beetje in
Dat had ik ook wel door, ben niet op mijn achterhoofd gevallen. Al hoewel....never mind.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah het ging om een ander woord voor katEn andermans broekslang telt wel gek.
trustenquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:39 schreef sp3c het volgende:
either way
ik ga maar eens mijn bed opzoeken
maandag gratis bier voor sp3c
Jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:40 schreef sp3c het volgende:
corrie baalt vooral dat ze gezegd heeft dat je met een ABO megasnel achter elkaar kan posten
Oh dus je bent ook een beetje raar, net zoals sp3c?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel door, ben niet op mijn achterhoofd gevallen. Al hoewel....never mind.
Beetje zegt zequote:Op dinsdag 12 november 2013 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dus je bent ook een beetje raar, net zoals sp3c?
Oh er is nog hoop voor mijquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken je nog niet zo goed he? Dus ik geef je nog het voordeel van de twijfel
Niks mis met raar hoorquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh er is nog hoop voor mijTwijfel zal snel verdwijnen
Het was toch raar maar fijn? Dat is op toepassing bij mij en niet zo een klein beetje ookquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks mis met raar hoorAnders is het ook maar saai tenslotte. Iedereen hier is een beetje raar.
Precies goed dusquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Het was toch raar maar fijn? Dat is op toepassing bij mij en niet zo een klein beetje ook
Je zei raar maar fijn... maar misschien loog je wel ja.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Weet jij niet, misschien ben ik wel een pervers marc dutroux/josef fritzl aanhanger
Fijn heeft vele definities dus het kan van alles zijn waardoor er een kans is dat ik eerlijk tegen je wasquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zei raar maar fijn... maar misschien loog je wel ja.
Als het maar niet klein maar fijn isquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Fijn heeft vele definities dus het kan van alles zijn waardoor er een kans is dat ik eerlijk tegen je was
Denk daar maar eens over na.
Dat zijn jouw woorden, niet die van mij. Misschien ben ik wel een vrouwquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het maar niet klein maar fijn isbeetje sneu voor je.
Dan kan het op je tetten slaan, dat klein maar fijnquote:Op woensdag 13 november 2013 00:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden, niet die van mij. Misschien ben ik wel een vrouw
Ik zei ook nergens penisquote:Op woensdag 13 november 2013 00:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kan het op je tetten slaan, dat klein maar fijn
Ik ook niet he? Oh dus je bent een vrouw?quote:Op woensdag 13 november 2013 00:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik zei ook nergens penisVrouwen zijn ook klein maar fijn
Kijk maar uit dan dat ik je niet openkrabquote:Op woensdag 13 november 2013 00:08 schreef Viro het volgende:
En misschien zijn mijn tetten wel klein maar fijn, weet jij niet tot je gaat krabben
Kom dan krabben, dan weet je het snel genoegquote:Op woensdag 13 november 2013 00:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet he? Oh dus je bent een vrouw?
Oeh kinky shit, even van onderbroek wisselenquote:Op woensdag 13 november 2013 00:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk maar uit dan dat ik je niet openkrab
Ik ga zo naar bed schatquote:Op woensdag 13 november 2013 00:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Kom dan krabben, dan weet je het snel genoeg
Broekje was niet uit dus, dat je moet wisselenquote:Op woensdag 13 november 2013 00:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Oeh kinky shit, even van onderbroek wisselen
Ja maar ik nog nietquote:
Nee met broekje aan voel je veel meer als je gaat bekkenstotenquote:Op woensdag 13 november 2013 00:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Broekje was niet uit dus, dat je moet wisselen
Tja wat kan ik er aan doen? Ik ben moe.quote:
Oh god nee he? Nog zo eentje die aan bekkenstoten doet.quote:Nee met broekje aan voel je veel meer als je gaat bekkenstoten
Bij mij in bed komen liggenquote:Op woensdag 13 november 2013 00:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja wat kan ik er aan doen? Ik ben moe.
Het is beter dan seks met een vrouwquote:[..]
Oh god nee he? Nog zo eentje die aan bekkenstoten doet.
Nee ik ga lekker in mijn eigen bed liggen.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Bij mij in bed komen liggen
[..]
Het is beter dan seks met een vrouw
quote:Op woensdag 13 november 2013 00:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ga lekker in mijn eigen bed liggen.
En als dat toch beter is heb je mij ook niet nodig of wie dan ook
Trusten joh
Mjah wat moet ik daar nou op zeggenquote:Op woensdag 13 november 2013 00:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Misschien kan jij mij overhalen om weer aan seks te doen![]()
Trusten![]()
Let's get sexingquote:Op woensdag 13 november 2013 00:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah wat moet ik daar nou op zeggen
Slaap lekker.
quote:Op woensdag 13 november 2013 00:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Let's get sexing(of iets in die trant
)
Komt goed
Post maar iets met tetten, dat werkt altijd.quote:
Ja nee, is niet meer mijn stijl maar alsnog bedankt voor de suggestiequote:Op woensdag 13 november 2013 11:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Post maar iets met tetten, dat werkt altijd.
Nee, ik moet me gedragen van Kallyquote:Op woensdag 13 november 2013 13:40 schreef Specularium het volgende:
Wordt onze Cnor inmiddels gebekkenstoot door Viro?
Last time was too much huh? I'm going back to my cagequote:Op woensdag 13 november 2013 14:47 schreef Uccie het volgende:
Hey Specu
Geen idee, ik ben al een paar dagen niet zoveel hier
Hahaha nee hoor, zoveel eer krijg je nietquote:Op woensdag 13 november 2013 15:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Last time was too much huh? I'm going back to my cage
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor, zoveel eer krijg je niet
Ongetwijfeld tussen nu en de komende 24u wel jaquote:Op woensdag 13 november 2013 15:25 schreef Viro het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hoop dat je je kleine teen tegen een tafelpoot aanstoot
Het is wel duidelijk dat jij niet weet wat bekkenstoten is...quote:Op woensdag 13 november 2013 13:40 schreef Specularium het volgende:
Wordt onze Cnor inmiddels gebekkenstoot door Viro?
Het gros van fok kent geen Raiders.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:27 schreef Boze_Appel het volgende:
* Boze_Appel heeft liever Raiders.
Die van The lost Arc?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Het gros van fok kent geen Raiders.
Mission accomplishedquote:Op woensdag 13 november 2013 15:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ongetwijfeld tussen nu en de komende 24u wel ja
Er waren ook M&M's met amandelen.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:30 schreef YokiKater het volgende:
Raiders.. dat is alweer een tijdje terug.. Vroeger had je ook Mars met amandelen, die vond ik ook lekker maar zie ik nergens meer.
Misschien heten mijn matras en kussen beiden Cnor, dat weet jij niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat jij niet weet wat bekkenstoten is...
Ik houd niet zo van pinda's en wel van amandel...dus ik mis ze wel een beetjequote:Op woensdag 13 november 2013 15:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]Daar heb ik nooit wat van meegekregen, had ze graag eens willen proeven
Ik weet ook niet of ik dat WIL weten gek.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Misschien heten mijn matras en kussen beiden Cnor, dat weet jij niet.
In het buitenland zijn ze nog wel te koopquote:Op woensdag 13 november 2013 15:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van pinda's en wel van amandel...dus ik mis ze wel een beetje
Ohquote:Op woensdag 13 november 2013 15:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
In het buitenland zijn ze nog wel te koop
[ afbeelding ]
http://www.americansweets(...)-802g-bag-9628-p.asp
quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 16:01 schreef Karina het volgende:
Bij Jamin kun je online American Candy kopen.
En dit is ook een leuke winkel, ben ik al een paar keer geweest, geen webshop helaas.
Deze heeft wel een webshop maar meer Engels georienteerd, ook in Amstelveen overigens.
Bedanktquote:Op woensdag 13 november 2013 16:01 schreef Karina het volgende:
Bij Jamin kun je online American Candy kopen.
En dit is ook een leuke winkel, ben ik al een paar keer geweest, geen webshop helaas.
Deze heeft wel een webshop maar meer Engels georienteerd, ook in Amstelveen overigens.
Zijn er wel meer. Er was ooit ook een topic over. Daar had ik deze ook gepost, even zoeken.quote:
Want vol met je kop in beeld zorgt ervoor dat je minder ellende krijgt.quote:
Deze waren toch al bekend.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Want vol met je kop in beeld zorgt ervoor dat je minder ellende krijgt.
Ohja, ik heb me er nooit zo in verdiept, ben geen kind en heb ze ook niet.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
Oh god en deze dan, Zwarte Piet is racisme stond er volgens mij
Oh, al een tijdje hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah je bent ook al besmet met het Topshowvirus
Ik heb je nog niet in de TV SC gezien op zondag. Kom weer een keertje langs, over Topshow gesprokenquote:
Ja, daar moet ik maar weer eens aan gaan beginnen.. zondag is een mooie TV dag.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet in de TV SC gezien op zondag. Kom weer een keertje langs, over Topshow gesproken
Altijd gezellig daar. Nooit gezeik, behalve als ze gastenboeken willen volspammen, maar dat mag niet van mijquote:Op woensdag 13 november 2013 22:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, daar moet ik maar weer eens aan gaan beginnen.. zondag is een mooie TV dag.
Ik heb het altijd wel leuk gevonden en het heeft ook echt wat, gezellig ook inderdaadquote:Op woensdag 13 november 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Altijd gezellig daar. Nooit gezeik, behalve als ze gastenboeken willen volspammen, maar dat mag niet van mij
SBS is pas vanaf half 9. SV is pas daarna en de wedstrijden zijn allemaal al gespeeld. SS is er weer voor, dus komt precies goed uitquote:Op woensdag 13 november 2013 22:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Is zondag niet jouw voetbal dag Karina? Beetje orde houden daar enzo?
Moet ik misschien ook maar eens gaan doen, maar mijn computer staat in de ene kamer en mijn tv in een andere. Wordt beetje lastig zo.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb het altijd wel leuk gevonden en het heeft ook echt wat, gezellig ook inderdaadMet een hele groep samen tv kijken en via internet daar over chatten, dat is pas interactieve TV
Toe maar, een heel schema. Geld dat ook voor andere dagen, of kijk je dan voor je plezier?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
SBS is pas vanaf half 9. SV is pas daarna en de wedstrijden zijn allemaal al gespeeld. SS is er weer voor, dus komt precies goed uit
Gaat wel een beetje snel somsquote:Op woensdag 13 november 2013 22:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb het altijd wel leuk gevonden en het heeft ook echt wat, gezellig ook inderdaadMet een hele groep samen tv kijken en via internet daar over chatten, dat is pas interactieve TV
Ik weet het, ik deed er vroeger aan mee.. ken de vaste termen en het gokken op het KOOOOOOS!! moment en confrontatie!, etc ook welquote:Op woensdag 13 november 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaat wel een beetje snel somsmaar toch reageren mensen op elkaar. Ik zie je zondag wel verschijnen
I know. We hadden ooit het snelste topicquote:Op woensdag 13 november 2013 22:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik weet het, ik deed er vroeger aan mee.. ken de vaste termen en het gokken op het KOOOOOOS!! moment en confrontatie!, etc ook welIk zal er zondag zijn.
Ned3 is ook wel heftig nu. Met die pedo's.
Niet altijd, meestal zijn ze sneu.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Lachen man om die brutale eikels.
Soms? 8 van de 10 keer hier zoquote:Op woensdag 13 november 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Soms wel plaatsvervangende schaamte ja.
Ach ik houd wel van dat soort pulpquote:Op woensdag 13 november 2013 23:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik kan er vaak niet om lachen, zit werkelijk zo op de bank![]()
hey Corrie met je panterjasquote:
Snicker in de hand.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik kan er vaak niet om lachen, zit werkelijk zo op de bank![]()
Neem een milky way dan.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
hey Corrie met je panterjas
snickers is smerig
das wel lekkerquote:
waar?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:25 schreef arjan1112 het volgende:
communisten winnen de verkiezingen in Lemmer.
quote:
Wat heerlijk, je hebt een leven.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Heb al dagen DWDD gemist, net als Spangas door drukte.
Ieder zijn/haar eigen meugquote:Op woensdag 13 november 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik houd wel van dat soort pulpSue me.
Nah ik heb liever een bountyquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
Ik lust geen bounties, ik lust geen kokos
Ik welquote:Op woensdag 13 november 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
Wel bros, maar geen bountyquote:Op woensdag 13 november 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
Nee, jouw mening telt niet want vrouwquote:Op woensdag 13 november 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
We kunnen het niet over ALLES eens zijn
dit dusquote:Op woensdag 13 november 2013 23:35 schreef Peunage het volgende:
Iedereen is het eens over kokos. Het is geweldig. Alleen sommige mensen weten het nog niet.
Oh ben je er zo eentje. Ik geef mijn mening gewoon of je het leuk vindt of nietquote:Op woensdag 13 november 2013 23:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, jouw mening telt niet want vrouw
Met een kokosnoot kun je ook goed rammen, op een hoofd van een vervelend persoon.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:37 schreef OProg het volgende:
Kokos. Dat is gewoon voor als je geen reet te doen hebt naast een kokosnoot uit elkaar rammen.
vroeger had je ze ook van witte chocolade!quote:Op woensdag 13 november 2013 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
En brosjesOok lekker. Maar dan wel bittere.
Oe ja die waren lekker. Die bittere zie ik trouwens ook haast nergens. Maar dat heb ik al eerder verteld geloof ikquote:Op woensdag 13 november 2013 23:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
vroeger had je ze ook van witte chocolade!
dat was pas een goed verhaal maar die zie ik nooit meer
Meenemen naar werk dus.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Met een kokosnoot kun je ook goed rammen, op een hoofd van een vervelend persoon.
hier een mooi plaatje voor jequote:Op woensdag 13 november 2013 23:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
vroeger had je ze ook van witte chocolade!
dat was pas een goed verhaal maar die zie ik nooit meer
Ja ik ben er zo 1 en nee dat lukt je niet want ik gag jequote:Op woensdag 13 november 2013 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ben je er zo eentje. Ik geef mijn mening gewoon of je het leuk vindt of niet
Pffff wie neem je mee?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja ik ben er zo 1 en nee dat lukt je niet want ik gag je
Komt wel goed binnenkort.quote:
Dafuq is dit voor middeleeuws gerecht?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:43 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
hier een mooi plaatje voor je
[ afbeelding ]
Klinkt als straf. "Maak je huiswerk of ik geef je een Kwatta!!!!"quote:Op woensdag 13 november 2013 23:49 schreef arjan1112 het volgende:
tot ergens in de jaren 70 kreeg je geen chocola maar een kwatta
...
erg sterk merk.
vraag me af wat er mis is gegaan
Blijkbaar ja. Rare mensen tegenwoordig hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 23:51 schreef Viro het volgende:
[..]Uit welk tijdperk kom jij vandaag, anno 2013 moet je een stootkussen hebben.
Wat moet je nou weer doen?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:54 schreef Karina het volgende:
Ik ga zo naar bed, ik moet vroeg op, zal wat worden, ben ik niet meer gewend
Ik ben helemaal niet agressief.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:58 schreef Karina het volgende:
En wat een agressieve toon weer Specularium. Sjongejonge.
Het kwam zo over schatquote:Op woensdag 13 november 2013 23:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet agressief.
Gewoon jaloezie dat jij er geen eentje hebt.quote:
Dat heet een grote beurt krijgen specu.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus jij gaat morgen bij de garage even 'de olie laten verversen'?
Ja ik ga voor een grote beurtquote:Op donderdag 14 november 2013 00:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus jij gaat morgen bij de garage even 'de olie laten verversen'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Nou ja wie weet gebeurt dat morgen ook wel.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:10 schreef Specularium het volgende:
Even flink in de uitlaat roeren.
quote:Op donderdag 14 november 2013 00:16 schreef Karina het volgende:
Yep electrische tandenborstel heeft zijn werk gedaan
Dit deed je expres.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:16 schreef Karina het volgende:
Yep electrische tandenborstel heeft zijn werk gedaan dus ik ga slapen jongens.
Zou hetquote:
Watje.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou hetIk ben moe, ga even tv kijken of zo, damn dat vroege opstaan ben ik echt niet meer gewend. Ik ben een watje geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |