Daar worden oerwouden voor omgekapt waardoor apen en andere dieren uitstervenquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
Wat is er mis met palmolie? Al moet ik daarbij meer aan zeep en shampoo denken dan aan snoep.
Je kan ook niks meer eten he? Zelfs geen bros.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar worden oerwouden voor omgekapt waardoor apen en andere dieren uitsterven
Die vind ik juist lekkerder, maar die zie ik nooit ergens. Heel af en toe bij het pompstation.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn moeder had laatst die pure bros gekocht, vond ik niet zo lekker.
weet ik veel, ik zie ze alleen met helmen opquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
Leuk voor hem![]()
Is hij een beetje lekker, die informatie geef je dan weer niet he?
Wat heb ik daar nou aan gekquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik veel, ik zie ze alleen met helmen op
Ja maar jij bent de expert hequote:Op dinsdag 12 november 2013 22:46 schreef sp3c het volgende:
je hebt toch gewoon google!
met je panterlaptop
Hehe die vind ik alleen maar leukquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:52 schreef sp3c het volgende:
ik wilde eigenlijk ali B zeggen maar dan begint dat gezeur over zijn haar weer
Neehee je snapt er weer niks van.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:54 schreef sp3c het volgende:
als die andere Ajax kampioen maakt istie zeker ineens wel leukleuk
waar is die Rotterdamse denker als je hem nodig hebt ...
Ik heb nu nog gewoon salaris hoor. Maar dan moet jij 2 weken achter elkaar op maandag laat naar bed en weer vroeg opquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:00 schreef sp3c het volgende:
maar goed, dan is het een week later weer feest
met je uitkering
what else is newquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nu nog gewoon salaris hoor. Maar dan moet jij 2 weken achter elkaar op maandag laat naar bed en weer vroeg op
Laat maar weten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:02 schreef sp3c het volgende:
naja zie maar, ik ga vrijdag met de gang van werk naar de kroeg, als dat niet een al te grote financiele crisis oplevert kan ik wel
Die is best goed voor zo een zaak. 'Oh Karin wil je nog wat drinken' terwijl je glas NET leeg isquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
what else is new
moet alleen de drank zien te beperken, als het barmeisje er niet is lukt het wel
Nou ja ik wil je weleens dronken zienquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:07 schreef sp3c het volgende:
als ik echt niets meer hoef dan ga ik naar huis, het probleem is hier meer of het verstandig is of niet
Corrie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |