Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Duoquote:
er gaat echt altijd wat mis in die verdomde tunnelquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Roos
En mijn trein heeft net een half uur stilgestaan voor Schiphol, ze hadden weer eens een brandmelding
ja sorry ik wou een keukenbrandje hier melden maar ik gaf de verkeerde postcode doorquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Roos
En mijn trein heeft net een half uur stilgestaan voor Schiphol, ze hadden weer eens een brandmelding
Lekker bizar ook dat ze dat niet beter kunnen regelen bij zo'n belangrijke verbindingquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er gaat echt altijd wat mis in die verdomde tunneliemand die ik ken die werkt op schiphol, die komt echt minimaal 3x per maand te laat omdat die tunnel altijd brand denkt te hebben
ik wil ook wel een ksc toevoegen aan mijn lijstje van dingen die ik 2 minuten heb volgeblaftquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Was er ooit niet een KSC in 2 minuten volgeblaft?
drummertquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er gaat echt altijd wat mis in die verdomde tunneliemand die ik ken die werkt op schiphol, die komt echt minimaal 3x per maand te laat omdat die tunnel altijd brand denkt te hebben
Heeft de Schipholtunnel een postcode?quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:58 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ja sorry ik wou een keukenbrandje hier melden maar ik gaf de verkeerde postcode door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Laat me raden:quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:59 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ik wil ook wel een ksc toevoegen aan mijn lijstje van dingen die ik 2 minuten heb volgeblaft
quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heeft de Schipholtunnel een postcode?ik zal morgen eens een briefje naar de schophultinnel sturen kijken of ie aankomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
jij mag door voor de magnetronquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Laat me raden:
1- Hopelijk de KSC
2- Nog niet bekend![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hartjes voor Roos <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zonder Ko geen patat met appelmoesquote:
ik weet niet eens hoe mijn eigen postbode heetquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoe heette de postbode van Ko de Boswachter eigenlijk
bosquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoe heette de postbode van Ko de Boswachter eigenlijk
quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hartjes voor Roos <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mijn postbode heeft een nee nee sticker op mijn brievenbus geplakt omdat ik de folders nooit uit de bus haaldequote:Op dinsdag 12 november 2013 12:02 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ik weet niet eens hoe mijn eigen postbode heet
Dat is de KSC Postbodequote:
quote:
ik wil ff niet hatelijk zijn, maar is het niet zo dat als je met de trein reist in NL je per definitie te laat komt ?quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mijn postbode heeft een nee nee sticker op mijn brievenbus geplakt omdat ik de folders nooit uit de bus haalde
neequote:Op dinsdag 12 november 2013 12:04 schreef crv het volgende:
[..]
ik wil ff niet hatelijk zijn, maar is het niet zo dat als je met de trein reist in NL je per definitie te laat komt ?
das dubbel niet juichen dus.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
We komen aan op Amsterdam Centraal met 34 minuten vertraging
Ik meestal niet hoorquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:04 schreef crv het volgende:
[..]
ik wil ff niet hatelijk zijn, maar is het niet zo dat als je met de trein reist in NL je per definitie te laat komt ?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]die twee dingen hebben weinig met elkaar te maken.
met mij gaat het primamet het weer wat minder
quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mijn postbode heeft een nee nee sticker op mijn brievenbus geplakt omdat ik de folders nooit uit de bus haalde
1. Ik kom aan en mag de trein uitquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:05 schreef crv het volgende:
[..]
das dubbel niet juichen dus.
1. Amsterdam![]()
2. Vertraging
quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik meestal niet hoorMaar ik zit in de randstad, dat is beter te doen
Rijd de ene trein niet dan gaat er wel een andere die kant op
amsterdam is tegenwoordig geen randstad meerquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
dat eerste kan ik me voorstellen, dat tweede nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
1. Ik kom aan en mag de trein uit
2. Ik mag een half uur minder werken vandaag
quote:
Ja maar ik zeg ook meestal geen probleemquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:06 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
amsterdam is tegenwoordig geen randstad meer
klopt amsterdam is niksquote:
Je mag ook niet roken in de treinquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Roos
uit het raampje hangen kan ook nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag ook niet roken in de trein.
Dat hangt af van het treinstel. Oude treinen hebben nog ramen die open kunnen hoorquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:13 schreef Inkomen het volgende:
[..]
uit het raampje hangen kan ook niet
ja maar waar vind je tegenwoordig nog een oude trein vroeger zag je ze veel meerquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hangt af van het treinstel. Oude treinen hebben nog ramen die open kunnen hoor.
ik zit er regelmatig in 1 als die K.t ICE uit duitsland weer eens vertraging heeftquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:15 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ja maar waar vind je tegenwoordig nog een oude trein vroeger zag je ze veel meer
Die kun je nog vaak genoeg tegenkomen hoor, maar vooral in het zuiden van het land.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:15 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ja maar waar vind je tegenwoordig nog een oude trein vroeger zag je ze veel meer
friezenquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die kun je nog vaak genoeg tegenkomen hoor, maar vooral in het zuiden van het land.
En in Friesland natuurlijk, want daar lopen ze sowieso achter![]()
.
dooienquote:
centjesquote:
het is pauzequote:Op dinsdag 12 november 2013 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent vrolijk, dan heb je zeker weer een leuk uitzicht op studentes?.
wokkiequote:
quote:
quote:
quote:
daarom sla ik ook tegen de zijkantquote:
Ik zat laatst in een trein met asbakkenquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag ook niet roken in de trein.
dat is geestelijke mishandelingquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zat laatst in een trein met asbakken
Kwam die van het crematorium af ?quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zat laatst in een trein met asbakken
kapiteinquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:35 schreef crv het volgende:
zouden jullie morgen 17:00 uur voor mij willen duime svp ?
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is geestelijke mishandeling
Zoveel mogelijkquote:
This thread is worthless without pics!quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent vrolijk, dan heb je zeker weer een leuk uitzicht op studentes?.
Ik bedacht me dat rijkdom = inkomen in euro / productie in stuks. Ik ben mega rijkquote:
GTBVquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
ik produceer alleen inkomen dus betekent dat dat ik 1 rijk ben?quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat rijkdom = inkomen in euro / productie in stuks. Ik ben mega rijk
Wat ben je toch ook een luie beer hequote:Op dinsdag 12 november 2013 12:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Volgens die definitie ben jij oneindig rijkquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat rijkdom = inkomen in euro / productie in stuks. Ik ben mega rijk
zolang ie die maar niet hier gaat houden danquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens die definitie ben jij oneindig rijk.
KG trakteert voortaan op alle KSC meets!
Wattes?quote:
Nee, inkomen / 0 = inkomenquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:42 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ik produceer alleen inkomen dus betekent dat dat ik 1 rijk ben?
GTBVquote:
Zelfs de postbode heeft me doorquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een luie beer he!
ik produceer elke ochtend mijzelf weer uit bedquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, inkomen / 0 = inkomen
Ik produceer 1 a 2 beleidsstukken (nieuw of herzieningen) per maand. Dus dat betekent dat ik de ene maand relatief gezien maar half zo rijk ben als de anderequote:Op dinsdag 12 november 2013 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens die definitie ben jij oneindig rijk.
KG trakteert voortaan op alle KSC meets!
Oh geld terug (tnx google)quote:
Daar krijg je geen geld voorquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:47 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ik produceer elke ochtend mijzelf weer uit bed
Ik heb altijd twijfels, misschien dat MPG een keer kan vertellen of dit soort dingen mogelijk zijnquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:49 schreef crv het volgende:
![]()
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ander-in-salade.html
nog niet echt productief dusquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Kwartier op werk en al 8 mails beantwoord en 1 kop koffie op en drie nieuwe inschrijvingen binnen
Jep.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oh geld terug (tnx google)
quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik produceer 1 a 2 beleidsstukken (nieuw of herzieningen) per maand. Dus dat betekent dat ik de ene maand relatief gezien maar half zo rijk ben als de andere
tijd voor pauzequote:Op dinsdag 12 november 2013 12:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Kwartier op werk en al 8 mails beantwoord en 1 kop koffie op en drie nieuwe inschrijvingen binnen
Goed dat je het zegtquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Jep.
Online via MijnNS of met een papieren formulier dat je bij het loket kunt halen.
Eerst koffie en nog een paar mails, dan pas pauzequote:
Ja, het kan. Sla is een natuurproduct dus er kunnen beestjes in zitten. Maar als je een voorverpakte gewassen en gesneden salade koopt, mag je ervanuitgaan dat eventuele beestjes in het productieproces zijn opgemerkt en er dus maatregelen genomen zijn zodat deze verontreiniging niet bij de klant terechtkomt. Soms kan er echter iets door alle controles heenglippen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb altijd twijfels, misschien dat MPG een keer kan vertellen of dit soort dingen mogelijk zijn
eigenlijk zouden ze een percentage van je uurtarief terug moeten betalen. per slot van rekening heb je tijd verlorenquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Goed dat je het zegtalleen zal dat niet veel opleveren op een ritje van 5 euro, of krijg je 100% terug?
50%.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Goed dat je het zegtalleen zal dat niet veel opleveren op een ritje van 5 euro, of krijg je 100% terug?
maar een levende salamander die het wassen snijden en weet ik veel wat overleeft? Een slak ofzo kan ik me voorstellen maar dit is wel extreem toch?quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, het kan. Sla is een natuurproduct dus er kunnen beestjes in zitten. Maar als je een voorverpakte gewassen en gesneden salade koopt, mag je ervanuitgaan dat eventuele beestjes in het productieproces zijn opgemerkt en er dus maatregelen genomen zijn zodat deze verontreiniging niet bij de klant terechtkomt. Soms kan er echter iets door alle controles heenglippen.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:01 schreef crv het volgende:
[..]
eigenlijk zouden ze een percentage van je uurtarief terug moeten betalen. per slot van rekening heb je tijd verloren
Niet nuttig dus voor mijquote:
glippen, glibberenquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, het kan. Sla is een natuurproduct dus er kunnen beestjes in zitten. Maar als je een voorverpakte gewassen en gesneden salade koopt, mag je ervanuitgaan dat eventuele beestjes in het productieproces zijn opgemerkt en er dus maatregelen genomen zijn zodat deze verontreiniging niet bij de klant terechtkomt. Soms kan er echter iets door alle controles heenglippen.
Dit is extreem ja. Vrijwel onmogelijk zelfs. Dat beest moet met veel geluk de snijmachine overleefd hebben, en niet opgemerkt zijn tijdens het euren van de grondstof, het voorsnijden (met de hand), en het inpakken van het eindproduct.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
maar een levende salamander die het wassen snijden en weet ik veel wat overleeft? Een slak ofzo kan ik me voorstellen maar dit is wel extreem toch?
Het gaat om het principe. EN het is weer een biertje extraquote:
Kom je mij een bakkie brengenquote:
dus heeft ze hem zelf toegevoegd ?quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit is extreem ja. Vrijwel onmogelijk zelfs. Dat beest moet met veel geluk de snijmachine overleefd hebben, en niet opgemerkt zijn tijdens het euren van de grondstof, het voorsnijden (met de hand), en het inpakken van het eindproduct.
Dat is al vaker gebeurd ja. Dat mensen zelf een beest in hun eten mikken om zo een dikke claim (meestal tegen een grote keten) in te dienen.quote:
je vriendin ?quote:
Arme Pienquote:
Dat bedoel ik ja, daarom heb ik altijd twijfels bij die berichten. Beetje hoog 'murica gehaltequote:Op dinsdag 12 november 2013 13:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit is extreem ja. Vrijwel onmogelijk zelfs. Dat beest moet met veel geluk de snijmachine overleefd hebben, en niet opgemerkt zijn tijdens het euren van de grondstof, het voorsnijden (met de hand), en het inpakken van het eindproduct.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Het gaat om het principe. EN het is weer een biertje extra.
Pien al ff niet gezien vandaarquote:
Goed hoorquote:
quote:
doe die koffie dan wel in zo'n warmhoudbekerquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Goed hoorBen er met een uur of zes
quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is al vaker gebeurd ja. Dat mensen zelf een beest in hun eten mikken om zo een dikke claim (meestal tegen een grote keten) in te dienen.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja, daarom heb ik altijd twijfels bij die berichten. Beetje hoog 'murica gehalte
Dat klinkt dan weer wel goedquote:
of een verbeterde wokquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer wel goed
quote:
quote:
zo hard zijn we lang niet gegaan en het volgende post-lijstje van GF wordt gedomineerd door wokquote:
ik post amperquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:23 schreef crv het volgende:
[..]
zo hard zijn we lang niet gegaan en het volgende post-lijstje van GF wordt gedomineerd door wok
Niet ok is niet goedquote:
Wok komt zes keer in de dagstatsquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:23 schreef crv het volgende:
[..]
zo hard zijn we lang niet gegaan en het volgende post-lijstje van GF wordt gedomineerd door wok
vers vleesquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Vijf aanmeldingen nuKom maar kom maar kom maar
Cashflowquote:
quote:
met 5 aanmeldingenquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
CashflowLiquiditeit
Salarissen die worden betaald
ik wil me ook wel aanmelden hoe doe ik datquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
De opleidingen zijn goedkoper dan reguliere opleidingen (alleen bij ons geen stufi oid). Daarom moeten er ook veel aanmeldingen binnenkomenquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met 5 aanmeldingenwat verdien jij
of wat kost zo een opleiding
dan zal ik het wel doen voor hemquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb zin om plaatjes te posten maar JortK is er niet meer om me af te zeiken als ik dat doe
5000 storten op mijn rekening, dan maak ik het voor je in ordequote:Op dinsdag 12 november 2013 13:31 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ik wil me ook wel aanmelden hoe doe ik dat
Jij hebt geen plaatjes nodig om mij af te zeiken tochquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zal ik het wel doen voor hem
dat is waarquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij hebt geen plaatjes nodig om mij af te zeiken toch
oké en nuquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
5000 storten op mijn rekening, dan maak ik het voor je in orde
Nu controleer ik binnen drie weken of ik het binnen heb. Dan krijg je binnen zes weken bevestiging en maak ik binnen 10 weken je inschrijving in ordequote:
Studentesquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Drie in Rotterdam en twee in Amsterdamquote:
oké maar je kunt het ook binnen een week klaar hebben en dan volgende vraag:quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nu controleer ik binnen drie weken of ik het binnen heb. Dan krijg je binnen zes weken bevestiging en maak ik binnen 10 weken je inschrijving in orde
quote:
kinkyquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
deze week komt de nieuwe rvs werkbank binnen
ga je je klanten uitbenen ?quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
deze week komt de nieuwe rvs werkbank binnen
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:35 schreef Inkomen het volgende:
[..]
oké maar je kunt het ook binnen een week klaar hebben en dan volgende vraag:
[..]
quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Drie in Rotterdam en twee in Amsterdam
quote:
dag vriendinnetjequote:
quote:
quote:
Liefjesquote:
Jammer dat ik geen auto meer hebquote:
Ik zie ze liever met versnellingspoken spelenquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen auto meer hebAltijd leuk om verse chauffeurs aan het stuur te hebben
![]()
Als of ik met jou in de auto wil zitten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen auto meer hebAltijd leuk om verse chauffeurs aan het stuur te hebben
![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als of ik met jou in de auto wil zitten.
Verrassend?quote:
Jaquote:
Elk jaar jonge! Ons klimaat wordt steeds extremerquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
'Winter des Doods' verwacht
Alweer?
quote:
Als je nou eens dat beroep zou raden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
JaEn als ik nou beloof om niet te zingen?
sorry :x ik dacht echt dat ik jou ook quottequote:
Volgens mij is het gewoon een wedstrijdje tussen meteorologen, wie vindt het eerste iets wat op bewijs van een aankomende horrorwinter lijktquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Elk jaar jonge! Ons klimaat wordt steeds extremer!
Of we kunnen gewoon steeds minder hebben en moeten meer gepamperd wordenin het kwadraat!
ik denk dat laatstequote:Op dinsdag 12 november 2013 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Elk jaar jonge! Ons klimaat wordt steeds extremer!
Of we kunnen gewoon steeds minder hebben en moeten meer gepamperd wordenin het kwadraat!
quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je nou eens dat beroep zou raden.
Irritant he, ik loop er ook al zò lang mee in m'n hoofd.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Hij zit ook in mijn hoofd maar niemand weet het
Op een of andere manier denk ik eraan bij elk kantoorgebouw dat ik zie vanuit de treinquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Irritant he, ik loop er ook al zò lang mee in m'n hoofd.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Op een of andere manier denk ik eraan bij elk kantoorgebouw dat ik zie vanuit de trein
moet ik je weer delen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Hij zit ook in mijn hoofd maar niemand weet het
MK heeft een leuk raadselquote:
Met een raadselquote:
nou enorm leukquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
MK heeft een leuk raadsel
quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sorry :x ik dacht echt dat ik jou ook quotte
ow vertelquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
MK heeft een leuk raadsel
MoKaquote:
Iemand met een behoorlijke functie, maar toch in ploegendiensten werkt.quote:
privé chauffeurquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Iemand met een behoorlijke functie, maar toch in ploegendiensten werkt.
Denk aan maatpak, luxe auto etc. Economische baan.
een economische functie in ploegendienst?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
projectleider?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Advocaatquote:
Die werken niet snachts neem ik aan.quote:
neen, binnen.quote:
Van wat dan?quote:
die werken wel s'nachtsquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die werken niet snachts neem ik aan.
je moet het beroep radenquote:
ik was binnen en bleef droogquote:
maatpakquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van iemand in pak met een lease bak in ploegendienst?
u klinkt als een wijs manquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik was binnen en bleef droog
nou, bij de ABN deden we migraties in ploegendienstquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Van wat dan?
Ik dacht aan iets internationaals, omdat de ploegendiensten
ah, een gelovigequote:Op dinsdag 12 november 2013 15:59 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ach ik hoef woorden niet zo nodig onderbouwd te zien worden met bewijs
lust je erwtensoep en vers brood? Ik ben geloof ik weer voor n weeshuis eten aan het kokenquote:
Snert?quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lust je erwtensoep en vers brood? Ik ben geloof ik weer voor n weeshuis eten aan het koken
doe mij het brood maarquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lust je erwtensoep en vers brood? Ik ben geloof ik weer voor n weeshuis eten aan het koken
dat ben ik ookquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Snert?ja dat welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Its just not the samemaar toch had ik er zin in.. prutsweer buiten enzo
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
ze bedoelt xxxl niet met maatpakquote:
quote:
Ik snap jequote:Op dinsdag 12 november 2013 16:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja dat wel![]()
snert zonder vleesquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja dat wel![]()
he, ik ben dan wel dik maar heb nog altijd 1 x minderquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze bedoelt xxxl niet met maatpak
snertquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ohw, laat maarquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja dat wel![]()
dan hou je die van jouw er toch even inquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik snap jeMaar die varkenspoot moet er bij mij toch in hoor
zo heb ik m ook leren makenquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik snap jeMaar die varkenspoot moet er bij mij toch in hoor
preciesquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
snert
[..]
ohw, laat maar![]()
dat is net zoiets als suikervrije taart
maar hoe maak je hem dan nou zonder varkenspootquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zo heb ik m ook leren makenhet enige recept wat ik graag van mijn moeder wilde leren (verder kookt ze belachelijk slecht )
soep met een dildoquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:20 schreef littledrummergirl het volgende:
Ja ik ben ook bang dat dit n soort veredelde groentesoep wordtGelukkig gaat er wel nog kaas
in en gegrilde nepworst
bouillion van blokjes en kruiden en groenten...quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar hoe maak je hem dan nou zonder varkenspoot
wel meer dan een beetjequote:Op dinsdag 12 november 2013 16:21 schreef littledrummergirl het volgende:
Hebben jullie nu ook n beetje medelijden met mij?
op verzoek altijdquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:21 schreef littledrummergirl het volgende:
feestje in je mondquote:
dat is gewoon groentesoepquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bouillion van blokjes en kruiden en groenten...
ligt eraan hoe groot de dildo isquote:
met erwtenprutquote:
of waar je het instoptquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ligt eraan hoe groot de dildo is
gewoon een varkenspoot erin doen en eruit halen voordat hij thuis isquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Snelste KSC topic ooitLogisch want KG topic
Tnx Roos
Ik ben er ontroerd van
![]()
quote:Snelste gevulde topics
25.50 posts per minuut - [KSC #2255] Waar het hard gaat
15.95 posts per minuut - [KSC #2253]koffie met spekkoek
13.52 posts per minuut - [KSC #2254] Multitaksi
10.45 posts per minuut - [KSC #2250] Iets met eczeem, een douche en een terugtrekkende Trevland
10.41 posts per minuut - [KSC #2999] Nog ééntje dan
loop jij ook nog steeds te janken van ontroeringquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tnx Roos
Ik ben er ontroerd van
![]()
Dat is uit de steentijd, die tellen niet meerquote:
Prachtig hequote:Op dinsdag 12 november 2013 16:31 schreef Inkomen het volgende:
[..]
loop jij ook nog steeds te janken van ontroering
Hoeft ook niet.quote:
Ah okequote:Op dinsdag 12 november 2013 15:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, bij de ABN deden we migraties in ploegendienst
daar was altijd een projectleider bij en ik ben zelf consultant
nog 1quote:Top 10 Topic-openers
1 goldfinger1963 - 499
2 DaMart - 496
3 MPG - 378
4 Stuart - 370
5 Pheno - 204
6 wel.o.k - 200
7 LovelyLady - 183
8 OA - 181
9 MaleDuck - 164
10 Dr_Flash - 146
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:21 schreef littledrummergirl het volgende:
maar weet je zelf wel het antwoord poes?quote:
Neequote:Op dinsdag 12 november 2013 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar weet je zelf wel het antwoord poes?
schiet eens op danquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tnx Roos
Ik ben er ontroerd van
![]()
ik bijnaquote:
Ik doe mijn best, moet ook nog roken en koffie drinken enzo hoorquote:
quote:
Even doorposten dan kan je deze ook afsluitenquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
dus we kunnen het goede antwoord al hebben gegeven, maar dat weet je dus niet
jij kan niet multitaskenquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, moet ook nog roken en koffie drinken enzo hoor
Ik ben geen vrouw, ik doe telkens 1 ding goed in plaats van alles halfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |