Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Duoquote:
er gaat echt altijd wat mis in die verdomde tunnelquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Roos
En mijn trein heeft net een half uur stilgestaan voor Schiphol, ze hadden weer eens een brandmelding
ja sorry ik wou een keukenbrandje hier melden maar ik gaf de verkeerde postcode doorquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Roos
En mijn trein heeft net een half uur stilgestaan voor Schiphol, ze hadden weer eens een brandmelding
Lekker bizar ook dat ze dat niet beter kunnen regelen bij zo'n belangrijke verbindingquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er gaat echt altijd wat mis in die verdomde tunneliemand die ik ken die werkt op schiphol, die komt echt minimaal 3x per maand te laat omdat die tunnel altijd brand denkt te hebben
ik wil ook wel een ksc toevoegen aan mijn lijstje van dingen die ik 2 minuten heb volgeblaftquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Was er ooit niet een KSC in 2 minuten volgeblaft?
drummertquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er gaat echt altijd wat mis in die verdomde tunneliemand die ik ken die werkt op schiphol, die komt echt minimaal 3x per maand te laat omdat die tunnel altijd brand denkt te hebben
Heeft de Schipholtunnel een postcode?quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:58 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ja sorry ik wou een keukenbrandje hier melden maar ik gaf de verkeerde postcode door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Laat me raden:quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:59 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ik wil ook wel een ksc toevoegen aan mijn lijstje van dingen die ik 2 minuten heb volgeblaft
quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heeft de Schipholtunnel een postcode?ik zal morgen eens een briefje naar de schophultinnel sturen kijken of ie aankomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
jij mag door voor de magnetronquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Laat me raden:
1- Hopelijk de KSC
2- Nog niet bekend![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hartjes voor Roos <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zonder Ko geen patat met appelmoesquote:
ik weet niet eens hoe mijn eigen postbode heetquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoe heette de postbode van Ko de Boswachter eigenlijk
bosquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoe heette de postbode van Ko de Boswachter eigenlijk
quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hartjes voor Roos <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mijn postbode heeft een nee nee sticker op mijn brievenbus geplakt omdat ik de folders nooit uit de bus haaldequote:Op dinsdag 12 november 2013 12:02 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ik weet niet eens hoe mijn eigen postbode heet
Dat is de KSC Postbodequote:
quote:
ik wil ff niet hatelijk zijn, maar is het niet zo dat als je met de trein reist in NL je per definitie te laat komt ?quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mijn postbode heeft een nee nee sticker op mijn brievenbus geplakt omdat ik de folders nooit uit de bus haalde
neequote:Op dinsdag 12 november 2013 12:04 schreef crv het volgende:
[..]
ik wil ff niet hatelijk zijn, maar is het niet zo dat als je met de trein reist in NL je per definitie te laat komt ?
das dubbel niet juichen dus.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
We komen aan op Amsterdam Centraal met 34 minuten vertraging
Ik meestal niet hoorquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:04 schreef crv het volgende:
[..]
ik wil ff niet hatelijk zijn, maar is het niet zo dat als je met de trein reist in NL je per definitie te laat komt ?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]die twee dingen hebben weinig met elkaar te maken.
met mij gaat het primamet het weer wat minder
quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mijn postbode heeft een nee nee sticker op mijn brievenbus geplakt omdat ik de folders nooit uit de bus haalde
1. Ik kom aan en mag de trein uitquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:05 schreef crv het volgende:
[..]
das dubbel niet juichen dus.
1. Amsterdam![]()
2. Vertraging
quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik meestal niet hoorMaar ik zit in de randstad, dat is beter te doen
Rijd de ene trein niet dan gaat er wel een andere die kant op
amsterdam is tegenwoordig geen randstad meerquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
We komen aan op Amsterdam Centraal met 34 minuten vertraging
dat eerste kan ik me voorstellen, dat tweede nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
1. Ik kom aan en mag de trein uit
2. Ik mag een half uur minder werken vandaag
quote:
Ja maar ik zeg ook meestal geen probleemquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:06 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
amsterdam is tegenwoordig geen randstad meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |