vers vleesquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Vijf aanmeldingen nuKom maar kom maar kom maar
Cashflowquote:
quote:
met 5 aanmeldingenquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
CashflowLiquiditeit
Salarissen die worden betaald
ik wil me ook wel aanmelden hoe doe ik datquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
De opleidingen zijn goedkoper dan reguliere opleidingen (alleen bij ons geen stufi oid). Daarom moeten er ook veel aanmeldingen binnenkomenquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met 5 aanmeldingenwat verdien jij
of wat kost zo een opleiding
dan zal ik het wel doen voor hemquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb zin om plaatjes te posten maar JortK is er niet meer om me af te zeiken als ik dat doe
5000 storten op mijn rekening, dan maak ik het voor je in ordequote:Op dinsdag 12 november 2013 13:31 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ik wil me ook wel aanmelden hoe doe ik dat
Jij hebt geen plaatjes nodig om mij af te zeiken tochquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zal ik het wel doen voor hem
dat is waarquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij hebt geen plaatjes nodig om mij af te zeiken toch
oké en nuquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
5000 storten op mijn rekening, dan maak ik het voor je in orde
Nu controleer ik binnen drie weken of ik het binnen heb. Dan krijg je binnen zes weken bevestiging en maak ik binnen 10 weken je inschrijving in ordequote:
Studentesquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Drie in Rotterdam en twee in Amsterdamquote:
oké maar je kunt het ook binnen een week klaar hebben en dan volgende vraag:quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nu controleer ik binnen drie weken of ik het binnen heb. Dan krijg je binnen zes weken bevestiging en maak ik binnen 10 weken je inschrijving in orde
quote:
kinkyquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
deze week komt de nieuwe rvs werkbank binnen
ga je je klanten uitbenen ?quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
deze week komt de nieuwe rvs werkbank binnen
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:35 schreef Inkomen het volgende:
[..]
oké maar je kunt het ook binnen een week klaar hebben en dan volgende vraag:
[..]
quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Drie in Rotterdam en twee in Amsterdam
quote:
dag vriendinnetjequote:
quote:
quote:
Liefjesquote:
Jammer dat ik geen auto meer hebquote:
Ik zie ze liever met versnellingspoken spelenquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen auto meer hebAltijd leuk om verse chauffeurs aan het stuur te hebben
![]()
Als of ik met jou in de auto wil zitten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen auto meer hebAltijd leuk om verse chauffeurs aan het stuur te hebben
![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als of ik met jou in de auto wil zitten.
Verrassend?quote:
Jaquote:
Elk jaar jonge! Ons klimaat wordt steeds extremerquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
'Winter des Doods' verwacht
Alweer?
quote:
Als je nou eens dat beroep zou raden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
JaEn als ik nou beloof om niet te zingen?
sorry :x ik dacht echt dat ik jou ook quottequote:
Volgens mij is het gewoon een wedstrijdje tussen meteorologen, wie vindt het eerste iets wat op bewijs van een aankomende horrorwinter lijktquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Elk jaar jonge! Ons klimaat wordt steeds extremer!
Of we kunnen gewoon steeds minder hebben en moeten meer gepamperd wordenin het kwadraat!
ik denk dat laatstequote:Op dinsdag 12 november 2013 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Elk jaar jonge! Ons klimaat wordt steeds extremer!
Of we kunnen gewoon steeds minder hebben en moeten meer gepamperd wordenin het kwadraat!
quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je nou eens dat beroep zou raden.
Irritant he, ik loop er ook al zò lang mee in m'n hoofd.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Hij zit ook in mijn hoofd maar niemand weet het
Op een of andere manier denk ik eraan bij elk kantoorgebouw dat ik zie vanuit de treinquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Irritant he, ik loop er ook al zò lang mee in m'n hoofd.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Op een of andere manier denk ik eraan bij elk kantoorgebouw dat ik zie vanuit de trein
moet ik je weer delen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Hij zit ook in mijn hoofd maar niemand weet het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |