quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:35 schreef Inkomen het volgende:
[..]
oké maar je kunt het ook binnen een week klaar hebben en dan volgende vraag:
[..]
quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Drie in Rotterdam en twee in Amsterdam
quote:
dag vriendinnetjequote:
quote:
quote:
Liefjesquote:
Jammer dat ik geen auto meer hebquote:
Ik zie ze liever met versnellingspoken spelenquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen auto meer hebAltijd leuk om verse chauffeurs aan het stuur te hebben
![]()
Als of ik met jou in de auto wil zitten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen auto meer hebAltijd leuk om verse chauffeurs aan het stuur te hebben
![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als of ik met jou in de auto wil zitten.
Verrassend?quote:
Jaquote:
Elk jaar jonge! Ons klimaat wordt steeds extremerquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
'Winter des Doods' verwacht
Alweer?
quote:
Als je nou eens dat beroep zou raden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
JaEn als ik nou beloof om niet te zingen?
sorry :x ik dacht echt dat ik jou ook quottequote:
Volgens mij is het gewoon een wedstrijdje tussen meteorologen, wie vindt het eerste iets wat op bewijs van een aankomende horrorwinter lijktquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Elk jaar jonge! Ons klimaat wordt steeds extremer!
Of we kunnen gewoon steeds minder hebben en moeten meer gepamperd wordenin het kwadraat!
ik denk dat laatstequote:Op dinsdag 12 november 2013 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Elk jaar jonge! Ons klimaat wordt steeds extremer!
Of we kunnen gewoon steeds minder hebben en moeten meer gepamperd wordenin het kwadraat!
quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je nou eens dat beroep zou raden.
Irritant he, ik loop er ook al zò lang mee in m'n hoofd.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Hij zit ook in mijn hoofd maar niemand weet het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |