quote:
quote:
quote:
daarom sla ik ook tegen de zijkantquote:
Ik zat laatst in een trein met asbakkenquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag ook niet roken in de trein.
dat is geestelijke mishandelingquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zat laatst in een trein met asbakken
Kwam die van het crematorium af ?quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zat laatst in een trein met asbakken
kapiteinquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:35 schreef crv het volgende:
zouden jullie morgen 17:00 uur voor mij willen duime svp ?
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is geestelijke mishandeling
Zoveel mogelijkquote:
This thread is worthless without pics!quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent vrolijk, dan heb je zeker weer een leuk uitzicht op studentes?.
Ik bedacht me dat rijkdom = inkomen in euro / productie in stuks. Ik ben mega rijkquote:
GTBVquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
We komen aan op Amsterdam Centraal met 34 minuten vertraging
ik produceer alleen inkomen dus betekent dat dat ik 1 rijk ben?quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat rijkdom = inkomen in euro / productie in stuks. Ik ben mega rijk
Wat ben je toch ook een luie beer hequote:Op dinsdag 12 november 2013 12:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mijn postbode heeft een nee nee sticker op mijn brievenbus geplakt omdat ik de folders nooit uit de bus haalde
Volgens die definitie ben jij oneindig rijkquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat rijkdom = inkomen in euro / productie in stuks. Ik ben mega rijk
zolang ie die maar niet hier gaat houden danquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens die definitie ben jij oneindig rijk.
KG trakteert voortaan op alle KSC meets!
Wattes?quote:
Nee, inkomen / 0 = inkomenquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:42 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ik produceer alleen inkomen dus betekent dat dat ik 1 rijk ben?
GTBVquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |