Je mag ook niet roken in de treinquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Roos
En mijn trein heeft net een half uur stilgestaan voor Schiphol, ze hadden weer eens een brandmelding
uit het raampje hangen kan ook nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag ook niet roken in de trein.
Dat hangt af van het treinstel. Oude treinen hebben nog ramen die open kunnen hoorquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:13 schreef Inkomen het volgende:
[..]
uit het raampje hangen kan ook niet
ja maar waar vind je tegenwoordig nog een oude trein vroeger zag je ze veel meerquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hangt af van het treinstel. Oude treinen hebben nog ramen die open kunnen hoor.
ik zit er regelmatig in 1 als die K.t ICE uit duitsland weer eens vertraging heeftquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:15 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ja maar waar vind je tegenwoordig nog een oude trein vroeger zag je ze veel meer
Die kun je nog vaak genoeg tegenkomen hoor, maar vooral in het zuiden van het land.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:15 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ja maar waar vind je tegenwoordig nog een oude trein vroeger zag je ze veel meer
friezenquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die kun je nog vaak genoeg tegenkomen hoor, maar vooral in het zuiden van het land.
En in Friesland natuurlijk, want daar lopen ze sowieso achter![]()
.
dooienquote:
centjesquote:
het is pauzequote:Op dinsdag 12 november 2013 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent vrolijk, dan heb je zeker weer een leuk uitzicht op studentes?.
wokkiequote:
quote:
quote:
quote:
daarom sla ik ook tegen de zijkantquote:
Ik zat laatst in een trein met asbakkenquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag ook niet roken in de trein.
dat is geestelijke mishandelingquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zat laatst in een trein met asbakken
Kwam die van het crematorium af ?quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zat laatst in een trein met asbakken
kapiteinquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:35 schreef crv het volgende:
zouden jullie morgen 17:00 uur voor mij willen duime svp ?
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is geestelijke mishandeling
Zoveel mogelijkquote:
This thread is worthless without pics!quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent vrolijk, dan heb je zeker weer een leuk uitzicht op studentes?.
Ik bedacht me dat rijkdom = inkomen in euro / productie in stuks. Ik ben mega rijkquote:
GTBVquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
We komen aan op Amsterdam Centraal met 34 minuten vertraging
ik produceer alleen inkomen dus betekent dat dat ik 1 rijk ben?quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat rijkdom = inkomen in euro / productie in stuks. Ik ben mega rijk
Wat ben je toch ook een luie beer hequote:Op dinsdag 12 november 2013 12:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mijn postbode heeft een nee nee sticker op mijn brievenbus geplakt omdat ik de folders nooit uit de bus haalde
Volgens die definitie ben jij oneindig rijkquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat rijkdom = inkomen in euro / productie in stuks. Ik ben mega rijk
zolang ie die maar niet hier gaat houden danquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens die definitie ben jij oneindig rijk.
KG trakteert voortaan op alle KSC meets!
Wattes?quote:
Nee, inkomen / 0 = inkomenquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:42 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ik produceer alleen inkomen dus betekent dat dat ik 1 rijk ben?
GTBVquote:
Zelfs de postbode heeft me doorquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een luie beer he!
ik produceer elke ochtend mijzelf weer uit bedquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, inkomen / 0 = inkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |