die werken wel s'nachtsquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die werken niet snachts neem ik aan.
je moet het beroep radenquote:
ik was binnen en bleef droogquote:
maatpakquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van iemand in pak met een lease bak in ploegendienst?
u klinkt als een wijs manquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik was binnen en bleef droog
nou, bij de ABN deden we migraties in ploegendienstquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Van wat dan?
Ik dacht aan iets internationaals, omdat de ploegendiensten
ah, een gelovigequote:Op dinsdag 12 november 2013 15:59 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ach ik hoef woorden niet zo nodig onderbouwd te zien worden met bewijs
lust je erwtensoep en vers brood? Ik ben geloof ik weer voor n weeshuis eten aan het kokenquote:
Snert?quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lust je erwtensoep en vers brood? Ik ben geloof ik weer voor n weeshuis eten aan het koken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
doe mij het brood maarquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lust je erwtensoep en vers brood? Ik ben geloof ik weer voor n weeshuis eten aan het koken
dat ben ik ookquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Snert?ja dat welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Its just not the samemaar toch had ik er zin in.. prutsweer buiten enzo
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
ze bedoelt xxxl niet met maatpakquote:
quote:
Ik snap jequote:Op dinsdag 12 november 2013 16:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja dat wel![]()
Its just not the samemaar toch had ik er zin in.. prutsweer buiten enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |