Nee, maar ik bedoel.. op het moment dat ze dat gaan checken hoe veel ontsluiting je hebt. Maar, Droomvrouwtje vertrouw ik dus ook nooit meer. Sta ik hier een partij voor lul.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:43 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Voor dit soort spoilers ben ik blij dat ik op 'volg topic' heb geklikt![]()
Waar denk jij dat de ontsluiting ergens begint al? Dat je de laatste weken met een enorm gat rondloopt?
![]()
Strippen ging geloof ik met 1 vinger bij mij maar ik zag het niet want mijn buik zat ervoor. Deed wel een beetje pijn, maar zat niet tegen het plafond. Als ze je baarmoedermond raken is het wel ff naar. Oh en ik lachte haar een beetje uit toen ze zei dat ik drie kraamverbanden dakpansgewijs in mijn onderbroek moest doen na het strippen. Little did I know
Dat is het um dus juist! Dat gaat niet!quote:
Dat soort vragen zijn leuk juistquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:53 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel.. op het moment dat ze dat gaan checken hoe veel ontsluiting je hebt. Maar, Droomvrouwtje vertrouw ik dus ook nooit meer. Sta ik hier een partij voor lul.
Oh, dat zeker, maar ik doelde dus op die hele hand op het moment dat je nog niet ligt te persen, maar ze wel even willen kijken/voelenquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:42 schreef Chanty het volgende:
Ik denk zomaar dat een kind eruit persen erger is dan twee vingers in je doosIk ben zelf als de dood voor wat voor pijntje dan ook, maar ik heb me voorgenomen om bij elk pijntje voor de bevalling te bedenken dat dit nog maar het begin is
Jup, en Droomvrouwtje nu om zeep helpen is dat ook!quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat soort vragen zijn leuk juist
Jij gaat er aan! Ik vertrouwde jou!quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:03 schreef droomvrouwtje het volgende:
Whehe duurde nog lang!! Had je al last van hoogte vrees op de kast??![]()
![]()
Daar ook met een hele hand?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:07 schreef DJMomo het volgende:
Op babybrabbel strippen ze zichzelf toch?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:07 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Jij gaat er aan! Ik vertrouwde jou!
Zo recht door je beeldscherm heen, die ijskoude wind, ja?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:13 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]de liefde!! Ik voel het!! Ik ook van jou hoor
En Google eens op de "epi no" volgens mij had mignionne daar toen een verhaal over als ik me niet vergis
Wow wait whut?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dude ik heb er al eentje uitgeperst he, ik ben aan het struisvogelen dat het nog een keer moet, maar ben wel helder genoeg om te weten dat er nooit een hele hand in is gegaan hoor
Maaaaarrrr wat ze wel (kunnen) doen (en bij mij hebben gedaan) is met 2 handen het hele zaakje oprekkenEn niet zachthandig!! Dat is echt een HEMELSE ervaring gewoon!
Bevallen was best kut
quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Wow wait whut?![]()
Ik ben na dit bericht gewoon bijna blij met m'n ks niksaandehandbevalling
Ik heb er zin in!quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dude ik heb er al eentje uitgeperst he, ik ben aan het struisvogelen dat het nog een keer moet, maar ben wel helder genoeg om te weten dat er nooit een hele hand in is gegaan hoor
Maaaaarrrr wat ze wel (kunnen) doen (en bij mij hebben gedaan) is met 2 handen het hele zaakje oprekkenEn niet zachthandig!! Dat is echt een HEMELSE ervaring gewoon!
Bevallen was best kut
3e keer is scheepsrecht?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:22 schreef Pvoesss het volgende:
Bij geen van beide bevallingen hebben ze opgerekt
Doe jij het even op de jouwe, en post daarna je ervaring!quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:24 schreef NoBoNo het volgende:
Gewoon met manlief even oefenen....met natuurlijk gebruik van het 'openingsknopje' er boven.
Zou geen problemen moeten geven!
Gewoon ff fisten.... misschien is het best lekker ofzo. Geen ervaring meequote:Op dinsdag 12 november 2013 15:24 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik heb er zin in!![]()
Maar stiekem ook eigenlijk best wel trouwens. Ook nog na jouw verhaal, dude. Of nou ja, zin is niet het goede woord.. ik ben er vooral benieuwd naar hoe het gaat zijn etc.
Maar mijn redenatie door het goede vertrouwen in Droomvrouwtje was uiteindelijk dan maar 'nou ja, er gaat ook een hele baby uit, dus een hele hand er in.. tsja.. nee.. nou ja.. je weet het niet.. nee.. nou ja.. '
Er was toch op fok een paar jaar terug iemand die ernstig met de epino aan het oefenen was gegaan, en toen van dat ding was uitgescheurd?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:16 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Zo recht door je beeldscherm heen, die ijskoude wind, ja?
En: http://www.epino.nl/
Maar, ik maak me nergens zorgen over eigenlijk.. maar dit wilde ik toch even vragen omdat ik jou echt, echt, echt vertrouwde.
Toen Kix en teamlead het vrolijk beaamde had je al moeten gaan twijfelen lieve schat..quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:24 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Maar mijn redenatie door het goede vertrouwen in Droomvrouwtje was uiteindelijk dan maar 'nou ja, er gaat ook een hele baby uit, dus een hele hand er in.. tsja.. nee.. nou ja.. je weet het niet.. nee.. nou ja.. '
quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er was toch op fok een paar jaar terug iemand die ernstig met de epino aan het oefenen was gegaan, en toen van dat ding was uitgescheurd?
Was poppedein volgens mij! Maar het blijft een prachtig verhaalquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:13 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]de liefde!! Ik voel het!! Ik ook van jou hoor
En Google eens op de "epi no" volgens mij had mignionne daar toen een verhaal over als ik me niet vergis
Daar doe jij een aanname!quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:26 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Doe jij het even op de jouwe, en post daarna je ervaring!
Geen idee of dat een fokker was, maar idd dat verhaal over uitscheuren met dat ding staat me wel bij jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er was toch op fok een paar jaar terug iemand die ernstig met de epino aan het oefenen was gegaan, en toen van dat ding was uitgescheurd?
Kix zei heel lief 's avonds "ik weet het niet, schat".quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:27 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Toen Kix en teamlead het vrolijk beaamde had je al moeten gaan twijfelen lieve schat..en serieus, ik had niet gedacht dat je me geloofde
Kix is slim!!!quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:29 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Kix zei heel lief 's avonds "ik weet het niet, schat".
![]()
Ik vond dit: OUD / Zwangerschap en geboorte deel 953quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:29 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Geen idee of dat een fokker was, maar idd dat verhaal over uitscheuren met dat ding staat me wel bij ja
Ah poppedein schreef dat, ik wist dat het een van de vk hier was die dat toen schreef, maar wist niet meer wie
Linkje?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:29 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ah poppedein schreef dat, ik wist dat het een van de vk hier was die dat toen schreef, maar wist niet meer wie
quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:33 schreef ProjSkippy het volgende:
Oh en nou stuurt Kix ook nog een Whatsapp: 'we proberen het vanavond wel even'.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:34 schreef Burdie het volgende:
En dit: OUD / Zwangerschap en geboorte 668
Edit: het hele verhaal: OUD / Hoe gaat het met de (nieuwe) moeders deel 85.
quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:34 schreef Burdie het volgende:
En dit: OUD / Zwangerschap en geboorte 668
Edit: het hele verhaal: OUD / Hoe gaat het met de (nieuwe) moeders deel 85.
Hahaha!quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:19 schreef owlet het volgende:
![]()
![]()
Mijn veloskundige raadde de epi-no aan maar dacht dat ik hem vast ook wel tweedehands zou kunnen vinden als ik hem te duur vond
Oh my.....quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ah zodoende. Ondanks dat je zelf wel weet hoe of wat lijkt het me ook niet leuk nee.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:50 schreef DJMomo het volgende:
Sjaak had / heeft lichte taalachterstand door veel oorontstekingen tussen 1 en 2jr. Daarbij een introvert karakter. Houdt ook niet van grote groepen. Dat helpt al niet bij contact maken. Daarnaast zit ie in een andere belevingswereld dan een gemiddelde driejarige. Met 2 kende hij het alfabet al. Nu leest ie de getallen tot boven de 100. Als voorbeeld. Vorig jaar op Sinterklaas feest op het werk kregen alle kindjes een kadootje en een chocolade letter. Gemiddeld kind zegt: ooooh kado en chocolade. Sjaak zei: "ooooh de P mama!" Dit jaar Sint Maarten lopen. In plaats van een liedje zingen aan de deur, vertelde Sjaak bij welk huisnummer we stonden. "Achtenvijftig mama!"
Dus. Komt niet als verrassing maar is toch even moeilijk te horen dat je kind niet lekker meekomt.
Jaaa dat had ik gisteren.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:58 schreef DJMomo het volgende:
Martine gestript! En limone UD! Vond ik toen zo bizar. Al die datum op de pakkenmelk in de suup zien staan deed me toen huilen.![]()
En fijn Kim, toch prettige werkomgeving zo!
Wat. Wat!quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hahaha stom he!?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:04 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Jaaa dat had ik gisteren.Ik pakte een monatoetje en daar stond 23 NOV 2013 op. Omg!
Ja, het is eigenlijk gewoon een bloeding in de baarmoeder en die zet dan naar buiten. (Note to self: geruststelling van de echoscopiste niet weg laten nemen door vrinden op Google). Van wat k zo gelezen heb komt dat bij 1 op de 100 zwangerschappen voor of zo. In andere landen schrijven ze er bedrust op voor, maar ik weet niet beter dan rustig aan doen en niet tillen. Bijzonder, wel. Benieuwd hoe de ervaringen van Wups en Mignonne in dezen zijn, maar ik denk dat ik gewoon een grote tuttebel ben haha.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:06 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Wat. Wat!
Dames wat doen jullie me aan.. Ik ga niet op die linkjes klikken!![]()
Kim, fijn dat je werd onderzocht en dat je even mocht spieken! Kwam het bloed dan ook van die hematoom?
Momo dat zijn inderdaad zorgen. Gaan ze ook een plan opstellen wat nu te doen? Of is het 'alleen' nog maar gemeld?
Boh ik heb spierpijn in mijn doosch. Watskeburt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er echt weer zin in hoor, bevallenook al was er bij mij lang voorwerk en vond ik het retezwaar, dat moment van dat kind tussen je benen en op je borst... Pfff
![]()
Kim wat fijn dat je een echo hebt gehad!En idd, snap ook niet goed waarom je niet bij de gyn bent geweest.. Fijn!!
Gaan ze het hematoom nu meer in de gaten houden of blijf je nog wel bij de vk?
DjMomo
Verder niet heel veel bijgelezen, drukke dag vandaag. Gewerkt en cursus, laat thuis, nog wel lekker met dochter geknuffeld![]()
Morgen ook weer wat afspraken en do + vr nog werken...En ik voel mn bekken nu al. Nouja. Rustig aan maar.. Proberen
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Mijn moeder zit ook op Facebookquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:49 schreef DJMomo het volgende:
Wtf. Mijn schoonmoeder van 74 op Facebook..
aaaaw!quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:58 schreef DJMomo het volgende:
Martine gestript! En limone UD! Vond ik toen zo bizar. Al die datum op de pakkenmelk in de suup zien staan deed me toen huilen.
En fijn Kim, toch prettige werkomgeving zo!
Ja dat gaat aardig, gelukkig! Ben nu meer niet misselijk dan wel, echt heel fijn!quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:46 schreef Mabawa. het volgende:
Hoe was de misselijkheid vandaag Enf? Balen van je bekken joh.
RijstWat lief!
Ik had weleens dat ik bij een cliënt aan tafel zat met buik tegen de rand en dat baby dan ging protesteren. Soms zo hard dat ik ervan schrok en dan zag je de cliënt echt verschrikt kijken hihi.
Ik voel me wel prima eigenlijk. Beetje menstruatieachtige krampen aan de zijkant van mijn buik, maar ik denk dat ik morgen gewoon naar de verloskundige kan. (vorige week was ik zo trots op dat het 'rommelde' en dat we de afspraak waarschijnlijk voor niets maakten..quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:36 schreef Enfermera het volgende:
Limone mijlpaal der mijlpalen!!![]()
Hoe voel je je?
Hahah mannen en hints
Mijn god dat stuk fruit![]()
Ligt vlgs mij meer aan dat vk geen ab kuur mag voorschrijven.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:30 schreef Purple010 het volgende:
O en ik vind het stom dat ik voor blaasontsteking test naar de huisarts moet en dat de vk niet ff zo'n stickie in mn plas kan houden voor een indicatie. Bij de arts doet ook de assistente het...
Zal vast weer iets net zekerheden, regels en opleiding te maken hebben...maar ik vind het irritant.
Is toch niet erg, dan weet je wel of je naar de dokter moet of niet...scheelt een loketje.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:34 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ligt vlgs mij meer aan dat vk geen ab kuur mag voorschrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |