Ah zodoende. Ondanks dat je zelf wel weet hoe of wat lijkt het me ook niet leuk nee.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:50 schreef DJMomo het volgende:
Sjaak had / heeft lichte taalachterstand door veel oorontstekingen tussen 1 en 2jr. Daarbij een introvert karakter. Houdt ook niet van grote groepen. Dat helpt al niet bij contact maken. Daarnaast zit ie in een andere belevingswereld dan een gemiddelde driejarige. Met 2 kende hij het alfabet al. Nu leest ie de getallen tot boven de 100. Als voorbeeld. Vorig jaar op Sinterklaas feest op het werk kregen alle kindjes een kadootje en een chocolade letter. Gemiddeld kind zegt: ooooh kado en chocolade. Sjaak zei: "ooooh de P mama!" Dit jaar Sint Maarten lopen. In plaats van een liedje zingen aan de deur, vertelde Sjaak bij welk huisnummer we stonden. "Achtenvijftig mama!"
Dus. Komt niet als verrassing maar is toch even moeilijk te horen dat je kind niet lekker meekomt.
Jaaa dat had ik gisteren.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:58 schreef DJMomo het volgende:
Martine gestript! En limone UD! Vond ik toen zo bizar. Al die datum op de pakkenmelk in de suup zien staan deed me toen huilen.![]()
En fijn Kim, toch prettige werkomgeving zo!
Wat. Wat!quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
Maaaaarrrr wat ze wel (kunnen) doen (en bij mij hebben gedaan) is met 2 handen het hele zaakje oprekkenEn niet zachthandig!! Dat is echt een HEMELSE ervaring gewoon!
Hahaha stom he!?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:04 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Jaaa dat had ik gisteren.Ik pakte een monatoetje en daar stond 23 NOV 2013 op. Omg!
Ja, het is eigenlijk gewoon een bloeding in de baarmoeder en die zet dan naar buiten. (Note to self: geruststelling van de echoscopiste niet weg laten nemen door vrinden op Google). Van wat k zo gelezen heb komt dat bij 1 op de 100 zwangerschappen voor of zo. In andere landen schrijven ze er bedrust op voor, maar ik weet niet beter dan rustig aan doen en niet tillen. Bijzonder, wel. Benieuwd hoe de ervaringen van Wups en Mignonne in dezen zijn, maar ik denk dat ik gewoon een grote tuttebel ben haha.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:06 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Wat. Wat!
Dames wat doen jullie me aan.. Ik ga niet op die linkjes klikken!![]()
Kim, fijn dat je werd onderzocht en dat je even mocht spieken! Kwam het bloed dan ook van die hematoom?
Momo dat zijn inderdaad zorgen. Gaan ze ook een plan opstellen wat nu te doen? Of is het 'alleen' nog maar gemeld?
Boh ik heb spierpijn in mijn doosch. Watskeburt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er echt weer zin in hoor, bevallenook al was er bij mij lang voorwerk en vond ik het retezwaar, dat moment van dat kind tussen je benen en op je borst... Pfff
![]()
Kim wat fijn dat je een echo hebt gehad!En idd, snap ook niet goed waarom je niet bij de gyn bent geweest.. Fijn!!
Gaan ze het hematoom nu meer in de gaten houden of blijf je nog wel bij de vk?
DjMomo
Verder niet heel veel bijgelezen, drukke dag vandaag. Gewerkt en cursus, laat thuis, nog wel lekker met dochter geknuffeld![]()
Morgen ook weer wat afspraken en do + vr nog werken...En ik voel mn bekken nu al. Nouja. Rustig aan maar.. Proberen
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Mijn moeder zit ook op Facebookquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:49 schreef DJMomo het volgende:
Wtf. Mijn schoonmoeder van 74 op Facebook..
aaaaw!quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:58 schreef DJMomo het volgende:
Martine gestript! En limone UD! Vond ik toen zo bizar. Al die datum op de pakkenmelk in de suup zien staan deed me toen huilen.
En fijn Kim, toch prettige werkomgeving zo!
Ja dat gaat aardig, gelukkig! Ben nu meer niet misselijk dan wel, echt heel fijn!quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:46 schreef Mabawa. het volgende:
Hoe was de misselijkheid vandaag Enf? Balen van je bekken joh.
RijstWat lief!
Ik had weleens dat ik bij een cliënt aan tafel zat met buik tegen de rand en dat baby dan ging protesteren. Soms zo hard dat ik ervan schrok en dan zag je de cliënt echt verschrikt kijken hihi.
Ik voel me wel prima eigenlijk. Beetje menstruatieachtige krampen aan de zijkant van mijn buik, maar ik denk dat ik morgen gewoon naar de verloskundige kan. (vorige week was ik zo trots op dat het 'rommelde' en dat we de afspraak waarschijnlijk voor niets maakten..quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:36 schreef Enfermera het volgende:
Limone mijlpaal der mijlpalen!!![]()
Hoe voel je je?
Hahah mannen en hints
Mijn god dat stuk fruit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |