Strippen en voelen of er ontsluiting is hoeft niet per se hoor.quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:30 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]Voor dit soort spoilers ben ik blij dat ik op 'volg topic' heb gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar denk jij dat de ontsluiting ergens begint al? Dat je de laatste weken met een enorm gat rondloopt?
![]()
Strippen ging geloof ik met 1 vinger bij mij maar ik zag het niet want mijn buik zat ervoor. Deed wel een beetje pijn, maar zat niet tegen het plafond. Als ze je baarmoedermond raken is het wel ff naar. Oh en ik lachte haar een beetje uit toen ze zei dat ik drie kraamverbanden dakpansgewijs in mijn onderbroek moest doen na het strippen. Little did I know
![]()
Het zit ook tussen mijn oren hoor, ik heb intussen ook al een heel arsenaal aan echokoppen, eendebekken etc. binnen gehad, inclusief naar binnen glurende stagiaires. Het is puur het toucheren waar ik buitenproportioneel tegenop ziequote:Op dinsdag 12 november 2013 14:42 schreef Chanty het volgende:
Ik denk zomaar dat een kind eruit persen erger is dan twee vingers in je doosIk ben zelf als de dood voor wat voor pijntje dan ook, maar ik heb me voorgenomen om bij elk pijntje voor de bevalling te bedenken dat dit nog maar het begin is
quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:30 schreef ProjSkippy het volgende:
Vraagje in misschien wel 'domme mutsen categorie' - lezen op eigen risico:Probeer het eens uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, maar ik bedoel.. op het moment dat ze dat gaan checken hoe veel ontsluiting je hebt. Maar, Droomvrouwtje vertrouw ik dus ook nooit meer. Sta ik hier een partij voor lul.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:43 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Voor dit soort spoilers ben ik blij dat ik op 'volg topic' heb geklikt![]()
Waar denk jij dat de ontsluiting ergens begint al? Dat je de laatste weken met een enorm gat rondloopt?
![]()
Strippen ging geloof ik met 1 vinger bij mij maar ik zag het niet want mijn buik zat ervoor. Deed wel een beetje pijn, maar zat niet tegen het plafond. Als ze je baarmoedermond raken is het wel ff naar. Oh en ik lachte haar een beetje uit toen ze zei dat ik drie kraamverbanden dakpansgewijs in mijn onderbroek moest doen na het strippen. Little did I know
Dat is het um dus juist! Dat gaat niet!quote:
Dat soort vragen zijn leuk juistquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:53 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel.. op het moment dat ze dat gaan checken hoe veel ontsluiting je hebt. Maar, Droomvrouwtje vertrouw ik dus ook nooit meer. Sta ik hier een partij voor lul.
Oh, dat zeker, maar ik doelde dus op die hele hand op het moment dat je nog niet ligt te persen, maar ze wel even willen kijken/voelenquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:42 schreef Chanty het volgende:
Ik denk zomaar dat een kind eruit persen erger is dan twee vingers in je doosIk ben zelf als de dood voor wat voor pijntje dan ook, maar ik heb me voorgenomen om bij elk pijntje voor de bevalling te bedenken dat dit nog maar het begin is
Jup, en Droomvrouwtje nu om zeep helpen is dat ook!quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat soort vragen zijn leuk juist
Jij gaat er aan! Ik vertrouwde jou!quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:03 schreef droomvrouwtje het volgende:
Whehe duurde nog lang!! Had je al last van hoogte vrees op de kast??![]()
![]()
Daar ook met een hele hand?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:07 schreef DJMomo het volgende:
Op babybrabbel strippen ze zichzelf toch?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:07 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Jij gaat er aan! Ik vertrouwde jou!
Zo recht door je beeldscherm heen, die ijskoude wind, ja?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:13 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]de liefde!! Ik voel het!! Ik ook van jou hoor
En Google eens op de "epi no" volgens mij had mignionne daar toen een verhaal over als ik me niet vergis
Wow wait whut?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dude ik heb er al eentje uitgeperst he, ik ben aan het struisvogelen dat het nog een keer moet, maar ben wel helder genoeg om te weten dat er nooit een hele hand in is gegaan hoor
Maaaaarrrr wat ze wel (kunnen) doen (en bij mij hebben gedaan) is met 2 handen het hele zaakje oprekkenEn niet zachthandig!! Dat is echt een HEMELSE ervaring gewoon!
Bevallen was best kut
quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Wow wait whut?![]()
Ik ben na dit bericht gewoon bijna blij met m'n ks niksaandehandbevalling
Ik heb er zin in!quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dude ik heb er al eentje uitgeperst he, ik ben aan het struisvogelen dat het nog een keer moet, maar ben wel helder genoeg om te weten dat er nooit een hele hand in is gegaan hoor
Maaaaarrrr wat ze wel (kunnen) doen (en bij mij hebben gedaan) is met 2 handen het hele zaakje oprekkenEn niet zachthandig!! Dat is echt een HEMELSE ervaring gewoon!
Bevallen was best kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |