Ik heb hetzelfde.. Was net 18 bij mn eerste zwangerschap en kwam er achter na meer dan 3 maanden.. Ik liet alles op me af komen, maar als ik er zo aan terugdenk heb ik het helemaal niet zo 'bewust' meegemaaktquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:44 schreef LaLouchi het volgende:
@ Limone en Chanty wat mooi om te zien zeg!! Was zeker erg indrukwekkend?
Bij mijn eerste kwamen we pas heel laat achter de zwangerschap, na een week of 20, was toen ook nog heel erg jong en heb het niet helemaal bewust meegemaakt, vandaar dat ik het allemaal niet weet ondanks dat dit de tweede zwangerschap is!
Toevallig kan ik vanillavla idd wel goed verdragen! Maar dat is het enige, en na een uurtje komt de misselijkheid weer terugquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:46 schreef Burdie het volgende:
Probeer eens vanillevla, cola, gember(koekjes). En regelmatig kleine hapjes eten.
Gewoon erg emo, was zo opgelucht toen hij zei dat hij het hartje zagquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:44 schreef LaLouchi het volgende:
@ Limone en Chanty wat mooi om te zien zeg!! Was zeker erg indrukwekkend?
Bij mijn eerste kwamen we pas heel laat achter de zwangerschap, na een week of 20, was toen ook nog heel erg jong en heb het niet helemaal bewust meegemaakt, vandaar dat ik het allemaal niet weet ondanks dat dit de tweede zwangerschap is!
Hou het dus maar vooral op de gewichtsinfo. De maten van de baarmoeder vanaf de navel kloppen ook al niet. Zelf hou ik 27 weken aan als start derde trimester.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, daar staat een kilo, terwijl 'ie volgens babybytes nu 750 gram weegt.
En arme baby, helemaal in het vernis.
Edit: volgens deze site zit ik al in het 3e trimesterdat lijkt me ook niet helemaal te kloppen.
Edit 2: volgens babybytes begint het 3e trimester juist pas met 28 weken. Leuk, die eenduidige informatie op internet.
Ik ben intens blij ja, ben er ook echt dagelijks mee bezigquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:58 schreef LaLouchi het volgende:
JJ, dan zal jij er vast nu ook ontzettend van genieten
Chanty kan me voorstellen dat je van je kwaaljes geniet als die meevallen
Dat dacht ik ook ja, maar er stond dat het kon vanaf 16 weken en ik ben dan 15w4....quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:25 schreef Burdie het volgende:
[..]Wat spannend
Met 15 weken is nog wel erg vroeg, maar wie weet
.
Heb je zelf een idee/voorgevoel?
Ik denk dat dat wel mee zal vallenquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:59 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja, maar er stond dat het kon vanaf 16 weken en ik ben dan 15w4....
Ik heb echt geen ideeWel heb ik al jaren zo'n beeld in m'n hoofd over later (
) en ik ben gewoon heel benieuwd of het klopt. Maar ik hoop wel dat ik niet teleurgesteld zal zijn als het niet klopt, dat lijkt me heel naar omdat we hoe dan ook heel blij zijn met dit kindje
Ooooh nu heb ik er nog meer zin inquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel mee zal vallen.
Sowieso is een pret echo heel leuk met die termijn. Ik heb er een gehad met 16 weken, en het is gewoon een complete mini, met alles erop en eraan, super leuk om te zien!
Wat houd ik toch altijd van jou.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:05 schreef laziness het volgende:
Dus samenvattend, je beslist of je met 34 tot 36 weken zwanger met verlof gaat. Afhankelijk daarvan heb je 10-12 weken na je bevalling. Mocht je te vroeg bevallen gaat alles wat je van tevoren niet aan verlof hebt genoten naar na je bevalling zodat je toch op 16 weken uit komt.
Loop je over tijd heb je mazzel en kom je op meer dan 16 weken uit
Ik ben zo bang dat ik middenin een sneeuwstorm uit ga komen ofzoquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:17 schreef Limone het volgende:
[..]
Rommel is my middle name! Maar het het zet niet door. 13/11 is prachtig, schijnt ook beter weer te worden dan vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer ben je stripbaar?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:17 schreef Burdie het volgende:
Spannend Martinedat je 'stripbaar' bent, betekent natuurlijk ook wel iets, er gebeurt in elk geval wat. Deed het veel pijn?
Hopelijk brengt het bad wat verlichting.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:30 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat ik middenin een sneeuwstorm uit ga komen ofzo.
--
En jeetje, wat een misselijkheid en 'bijzondere' eerste zwangerschappen, om het even zo te zeggen. Maar, let op, we gaan het overleven, allemaal (even van het positieve uit gaan hè, ik ga geen verhalen optrommelen over.. nou ja, ik wil het zelf niet eens noemen).
--
Martine, yugh, weer een blaasontsteking..
Vraagje in misschien wel 'domme mutsen categorie' - lezen op eigen risico:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:30 schreef ProjSkippy het volgende:
Ja en soms wel 2.. om extra goed in te kunnen schattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat dacht een meisje van m'n zwangerschapsyogaquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:33 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja en soms wel 2.. om extra goed in te kunnen schatten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:33 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:32 schreef GotC het volgende:
[..]Ik wist het, ik wist het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook van jou!quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:33 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:32 schreef GotC het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:38 schreef Burdie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |