abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:20:09 #201
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84039126
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:13 schreef Orea het volgende:

[..]

tis ook to much, dit weer... Zal blij zijn als het kwik eind van de week weer naar 'normale' waardes gaat van een graad of 22/24!

Ow, jij hebt nog niet gehoord dat het daarna weer omhoog schiet naar boven de 30?

Enne Huup, ik heb inderdaad eigenlijk best wel behoefte aan alleen zijn nu. Me ellendig voelen in m'n eigen bubbel. Anders werkt zelfmedelijden ook niet zo goed natuurlijk

Ik wil overigens liever niet ingeleid worden en zeker niet nú al, maar een eventuele spontane start zou ik inmiddels wel met gejuich ontvangen. Alhoewel, ik las ergens dat ik de airco dan niet meer aanmag en die is nu toch ook wel heel erg lekker
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:20:28 #202
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84039141
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:18 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Joh die zijn gek.
Die gaan er allemaal van uit dat ze met 37 weken bevallen en als dat niet zo is zitten ze elkaar op de kast te jagen met hoe zat ze het wel niet zijn. (even heel grof over een kam geschoren hoor, dat wel )

Verder lees ik daar eigk nauwelijks, t is niet helemaal mijn forum geloof ik daar.
Die 37 weken inderdaad... Vanaf dan mag je thuis bevallen... Maar in feite praat je dan wel gewoon over randprematuurtjes... Er vanuit gaan dat je gewoon met 37 weken gaat bevallen is naïef...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_84039175
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:17 schreef Poppedein het volgende:
In Amerika is het aantal keizersnedes ook gewoon enorm hoog door de heersende aanklaagcultuur. Een keizersnede wordt gezien als "de hoogste vorm van zorg", de kans op het gegrond verklaren van een aanklacht wordt daarmee veel kleiner geacht
Dat ja.
Eigenlijk belachelijk natuurlijk dat artsen zich op zo'n manier in gaan dekken omdat ze anders een miljoen aan claim op hun dak krijgen als een vrouw een totaalruptuur oploopt ofzo.
Terwijl, laten we eerlijk zijn, zoiets is zwaar kut (of eigk niet meer dan ) maar dat is over t algemeen niemands schuld echt.

Ik ben toch wel erg blij dat we in een nuchter land leven hoor
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:21:16 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84039180
quote:
[..]
Joh die zijn gek.
Die gaan er allemaal van uit dat ze met 37 weken bevallen en als dat niet zo is zitten ze elkaar op de kast te jagen met hoe zat ze het wel niet zijn. (even heel grof over een kam geschoren hoor, dat wel )

Verder lees ik daar eigk nauwelijks, t is niet helemaal mijn forum geloof ik daar.
Dat dus, het enige wat daar leuk is, is het overzicht per week (maar niet zo leuk als die in het Engels op http://3dpregnancy.parentsconnect.com/ want daar hebben ze ook nog humor) maar het niveau van de posters op babybytes is echt om te janken, zo laag.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_84039282
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:20 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ow, jij hebt nog niet gehoord dat het daarna weer omhoog schiet naar boven de 30?

Enne Huup, ik heb inderdaad eigenlijk best wel behoefte aan alleen zijn nu. Me ellendig voelen in m'n eigen bubbel. Anders werkt zelfmedelijden ook niet zo goed natuurlijk

Ik wil overigens liever niet ingeleid worden en zeker niet nú al, maar een eventuele spontane start zou ik inmiddels wel met gejuich ontvangen. Alhoewel, ik las ergens dat ik de airco dan niet meer aanmag en die is nu toch ook wel heel erg lekker
Ik herken het helemaal hoor! wat ik zeg, ik sloot me echt op. Tot grote irritatie van mn ouders want die wilden juist nog langskomen enzo maar ik wilde gewoon écht niet.

Gewoon lekker zwelgen in je zelfmedelijden, dat mag best voor een keertje. Fles koud drinken erbij, vanavond niet moeilijk doen maar gewoon wat te eten bestellen en verder, besef je gewoon dat je helemaal niks meer moet. Lekker niks doen, laat de boel ff lekker de boel.

@Leandra, dat overzicht dus idd Maar die link is leuk! Die ga ik opslaan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:26:36 #206
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_84039370
quote:

[..]

Joh die zijn gek.

Ik heb ook maanden niet meegelezen (kon ook amper, door de spellingfouten zijn sommige posts totaal onbegrijpelijk) maar dacht de laatste dagen laat ik weer es een duit in het zakje doen. Maar het lijkt net alsof ze alleen maar roepen nu ingeleid te willen worden zonder te denken aan de extra heftigheid waarmee inleiden gepaard schijnt te gaan... Ik ben dolblij dat ik uit het ziekenhuis terug bij de vk ben en even die hete adem van de inleidinggesprekken uitgesteld heb/aan ontkomen ben.

Manlief en ik durven zelfs niet meer met elkaar leuke dingen te doen omdat we bang zijn dat we het kindje dan laten komen voordat die zelf wil komen...
pi_84039381
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:20 schreef flugeltje het volgende:

[..]

En weet je wat het erge is? Ik heb hier een mega zwembad staan, maar als ik daarin ga zitten/liggen kom ik inmiddels niet meer omhoog dus ik kan er alleen in als meneer thuis is (en die werkt overdag gewoon...)

En dat vacuum herken ik heeeeel erg al! Ik heb ook echt zoooo geen zin in visite!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84039462
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:26 schreef pessie het volgende:

[..]

Manlief en ik durven zelfs niet meer met elkaar leuke dingen te doen omdat we bang zijn dat we het kindje dan laten komen voordat die zelf wil komen...
Hier hoef je dus echt niet bang voor te zijn
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:29:32 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84039515
Orea, gooi een flinke zwemband in het water, of zo'n buigbare drijver ofzo...
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:31:19 #210
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84039577
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:26 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik heb ook maanden niet meegelezen (kon ook amper, door de spellingfouten zijn sommige posts totaal onbegrijpelijk) maar dacht de laatste dagen laat ik weer es een duit in het zakje doen. Maar het lijkt net alsof ze alleen maar roepen nu ingeleid te willen worden zonder te denken aan de extra heftigheid waarmee inleiden gepaard schijnt te gaan... Ik ben dolblij dat ik uit het ziekenhuis terug bij de vk ben en even die hete adem van de inleidinggesprekken uitgesteld heb/aan ontkomen ben.

Nou ja, als jij je goed voelt en er gewoon zin in hebt, dan moet je het zeker niet laten. Het kan een bevalling op gang helpen, als je toch al aan het rommelen bent... Als je klaarkomt komt er een hormoon vrij, dat heet oxytoxine (speelt ook een belangrijke rol bij borstvoeding), als je wordt ingeleid dan is dat ook het hormoon dat gaat zorgen dat de weeen op gang komen dacht ik. Maar dan nog... je praat dan gewoon over hele andere waardes. Het is niet zo dat sex gevaarlijk wordt voor zwangere vrouwen omdat ze er zomaar van kunnen bevallen.

Mijn punt dus, gewoon leuke dingen doen als je daar zin in hebt.
pi_84039639
Ja heb ik maar het lukt me gewoon niet heb het nu al een paar keer geforceerd en dan mag ik weer een dag op de blaren zitten

Sowieso mag ik nog niet klagen hoor, ik hou echt nul vocht vast.. En ik wil ook niet klagen, want we hebben eindelijk lekker zomerweer... Maar waarom altijd weer zo extreem..
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:33:33 #212
259886 pessie
pi_84039667
Hier krijg ik regelmatig volledig nutteloze mailtjes en sms-jes waar je eigenlijk wel antwoord op moet geven. Een soort bedekt "is het al begonnen?". Vind het nu nog wel grappig, zijn er ook nog niet zo heel veel geweest.

Ik heb ook niet meer heel veel behoefte ergens heen te gaan of mensen te ontvangen. Maar ik kook nu wel weer lekker (dat lukte vorige week dus echt niet meer). Verder heb ik het idee dat ik nesteldrang heb met betrekking tot de was. Ik ben echt als de dood dat er meer dan 2 kledingstukken in de was zitten en dat de bevalling dan begint en dat mn was dan niet volledig aan kant is... Hoeveel bijna lege wasmachines ik de laatste tijd wel niet gedraaid heb... Moet me echt heel erg inhouden die 2 onderbroeken die nu in de wasmand liggen te gaan draaien .
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:33:36 #213
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84039669
Ik ga zwelgen tot het weer koeler is, hopelijk vanavond na de buienlijn dus weer even een beetje opgeruimder

@Orea, dat afhankelijk zijn is klote he? Ik kan niet meer alleen in bad, de douche red ik nog, maar ik kan niet meer bij m'n voeten/onderbenen met het afdrogen Gelukkig ben je met dit weer snel genoeg opgedroogd en doet Martijn er ook niet raar over om af en toe eens te helpen. M'n tuintje is ook nog steeds netjes aangeharkt iig

O Pessie, klaarkomen of sperma doet echt alleen iets als je baby al klaar is om naar buiten te komen. Ga dus rustig door met plezier hebben samen als je daar nog zin in hebt.
pi_84039678
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:31 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou ja, als jij je goed voelt en er gewoon zin in hebt, dan moet je het zeker niet laten. Het kan een bevalling op gang helpen, als je toch al aan het rommelen bent... Als je klaarkomt komt er een hormoon vrij, dat heet oxytoxine (speelt ook een belangrijke rol bij borstvoeding), als je wordt ingeleid dan is dat ook het hormoon dat gaat zorgen dat de weeen op gang komen dacht ik. Maar dan nog... je praat dan gewoon over hele andere waardes. Het is niet zo dat sex gevaarlijk wordt voor zwangere vrouwen omdat ze er zomaar van kunnen bevallen.

Mijn punt dus, gewoon leuke dingen doen als je daar zin in hebt.
Dit, alleen als het kindje toch al van plan was om niet héél lang meer op zich te laten wachten kan het wat in werking zetten...
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:34:36 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84039714
Ik moet binnenkort wel een keer naar het zwembad trouwens, ik ben benieuwd of ik nog kan drijven (normaal kan ik gewoon gaan liggen op het water, en dan zonder te bewegen een half uur blijven liggen).
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84039792
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:33 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga zwelgen tot het weer koeler is, hopelijk vanavond na de buienlijn dus weer even een beetje opgeruimder

@Orea, dat afhankelijk zijn is klote he? Ik kan niet meer alleen in bad, de douche red ik nog, maar ik kan niet meer bij m'n voeten/onderbenen met het afdrogen Gelukkig ben je met dit weer snel genoeg opgedroogd en doet Martijn er ook niet raar over om af en toe eens te helpen. M'n tuintje is nog steeds netjes aangeharkt iig

O Pessie, klaarkomen of sperma doet echt alleen iets als je baby al klaar is om naar buiten te komen. Ga dus rustig door met plezier hebben samen als je daar nog zin in hebt.
Ik ben zo blij dat het zomer is ik krijg mijn benen dus ook niet meer afgedroogd

Maar het kan altijd erger, zo werd ik net bij de bushalte door een te kwiekse oudere dame aangesproken.. moesten toch wachten op de bus en zij vertelde dat ze 45 jaar geleden een tweeling kreeg, maar daar pas bij de geboorte achter kwamen!! Wat staat de techniek toch voor niks tegenwoordig...

Tuintje hier gaat prima heb een spiegel bij de hand! En er zal wellicht nog ergens een verdwaalde haar zitten, maar verder gaat het gelukkig prima
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:37:25 #217
259886 pessie
pi_84039844
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:34 schreef Leandra het volgende:
Ik moet binnenkort wel een keer naar het zwembad trouwens, ik ben benieuwd of ik nog kan drijven (normaal kan ik gewoon gaan liggen op het water, en dan zonder te bewegen een half uur blijven liggen).
Mn schoonouders hebben bij het meer zo'n piepschuim lang rond geval waar ik heerlijk "in" (of rond, het is maar hoe je het bekijkt) lig te dobberen als ik daar ben....
pi_84039862
Gewoon hopsen met die hap Pessie!
Wie weet lucht het op en valt er wat spanning van je af.

áls sex al een bevalling op gang brengt dan gebeurd dat enkel omdat je lijf en het kindje er toch al wel klaar voor waren. Het is niet zo dat je nu ineens het risico loopt iets op gang te brengen wat beter nog even kan blijven zitten.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat t gewoon blijft zitten als t er nog niet klaar voor is en anders breken de volgende dag 's morgens vroeg je vliezen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:39:26 #219
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84039926
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:36 schreef Orea het volgende:

Tuintje hier gaat prima heb een spiegel bij de hand! En er zal wellicht nog ergens een verdwaalde haar zitten, maar verder gaat het gelukkig prima

Hij had het van de week effe druk en toen heb ik zelf ongecontroleerd staan 'hakken', dat was toch niet helemaal goed bevallen. Duurde op de wc wel effe voor ik doorhad dat niet de bevalling aan het beginnen was maar ik mezelf defect geharkt had
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:40:03 #220
259886 pessie
pi_84039959
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:36 schreef Orea het volgende:

[..]

Maar het kan altijd erger, zo werd ik net bij de bushalte door een te kwiekse oudere dame aangesproken.. moesten toch wachten op de bus en zij vertelde dat ze 45 jaar geleden een tweeling kreeg, maar daar pas bij de geboorte achter kwamen!! Wat staat de techniek toch voor niks tegenwoordig...

Heeft mn Beppe ook gehad, nummer 2 was een volslagen verrassing, al vertelde ze laatst dat de laatste maand mn Grootvader de wekker zette om haar 's nachts om te draaien in bed omdat ze zo dik was. Ik droomde laatst dat ze mn 5-ling over het hoofd hadden gezien bij de termijn echo , dat was wel even spannend.
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:43:20 #221
259886 pessie
pi_84040101
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:37 schreef huuphuup het volgende:
Gewoon hopsen met die hap Pessie!
Wie weet lucht het op en valt er wat spanning van je af.

áls sex al een bevalling op gang brengt dan gebeurd dat enkel omdat je lijf en het kindje er toch al wel klaar voor waren. Het is niet zo dat je nu ineens het risico loopt iets op gang te brengen wat beter nog even kan blijven zitten.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat t gewoon blijft zitten als t er nog niet klaar voor is en anders breken de volgende dag 's morgens vroeg je vliezen
Moet ik nog vertellen dat ik al een tijdje een heerlijke ananas heb liggen en die ook niet aan durf te breken... . Ik ben echt een raar mens, aan de ene kant denk ik echt laat vandaag maar komen want nu is mn bloeddruk goed en mag ik thuis bevallen, en aan de andere kant wil ik de dingen vermijden die eventueel een allerlaatste zetje kunnen geven...
Misschien komt het omdat ik me nu gewoon gelukkig zwanger voel. Niet meer zoveel pijn in mn bekken, niet misselijk, etc... Of omdat ik denk dat het beter is voor het kindje nog even te zitten omdat ie niet zo groot is.
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:45:14 #222
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84040181
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:43 schreef pessie het volgende:

[..]

Moet ik nog vertellen dat ik al een tijdje een heerlijke ananas heb liggen en die ook niet aan durf te breken... . Ik ben echt een raar mens, aan de ene kant denk ik echt laat vandaag maar komen want nu is mn bloeddruk goed en mag ik thuis bevallen, en aan de andere kant wil ik de dingen vermijden die eventueel een allerlaatste zetje kunnen geven...
Misschien komt het omdat ik me nu gewoon gelukkig zwanger voel. Niet meer zoveel pijn in mn bekken, niet misselijk, etc... Of omdat ik denk dat het beter is voor het kindje nog even te zitten omdat ie niet zo groot is.
Echt het zijn allemaal bakerpraatjes.. Net als volle maan enzo...
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:48:36 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84040354
Ja, ik zou een ananas ook niet laten liggen... maar omwille van het bakerpraatje het hart wel, dat is sowieso al te smerig voor woorden
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_84040372
Alleen sex is idd bewezen dat het wat in gang kan brengen als het toch al op het punt stond te gebeuren.

Bitter Lemon, ananas, pannenkoeken allemaal bull! ECHT!! (ja geloof dat bitter lemon wat zou kunnen doen, maar dan moet je er een liter of 15 in één keer van opdrinken )

Las laatst iemand over wonderolie dat moet je dus écht niet proberen! Ja het werkt op je darmen en kan weeen op gang brengen, maar het werkt dus ook op de darmen van je baby en je hebt liever niet dat die in het vruchtwater poept!
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:49:26 #225
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84040393
[biechtmodus]

Pessie, ik was de warmte zo enorm zat dat ik deze week een aantal van die bakerpraatjes geprobeerd heb... Willem loopt toch een week voor, dus ik durfde wel... Enfin; Ananashart, pannekoeken eten, bitter lemon en tonic drinken, sex, hiel masseren, trappen lopen, zelfs springen/snel opstaan... Guess what

Ergo; als de tijd nog niet rijp is komt er niets....

[/biechtmodus]
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:49:45 #226
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84040411
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:49 schreef Orea het volgende:
Alleen sex is idd bewezen dat het wat in gang kan brengen als het toch al op het punt stond te gebeuren.

Bitter Lemon, ananas, pannenkoeken allemaal bull! ECHT!! (ja geloof dat bitter lemon wat zou kunnen doen, maar dan moet je er een liter of 15 in één keer van opdrinken )

Las laatst iemand over wonderolie dat moet je dus écht niet proberen! Ja het werkt op je darmen en kan weeen op gang brengen, maar het werkt dus ook op de darmen van je baby en je hebt liever niet dat die in het vruchtwater poept!
Das gewoon een beetje dom.
pi_84040423
Nytar, van harte gefeliciteerd met Jonas! Prachtige foto ook. Dat hij zijn oogjes al zo open heeft! Ik heb geloof ik van die eerste tijd bijna geen foto's met open ogen, alleen net na de bevalling. Ik vind Jonas trouwens ook een mooie naam. Mijn lief vindt de naam - u raadt het al - te bijbels.

Wij hebben besloten dat we geen andere kinderwagen kopen. Ik heb gekeken naar de Buggypod maar die is niet compatibel met de Bugaboo. We hebben geen zin in en ruimte voor een grote duowagen, en een goedkope buggy lost het probleem niet echt op (maar die zal er t.z.t. toch wel komen omdat die vanwege verschillende redenen handig is). Ik denk dat ik maar zoveel mogelijk de 2e ga dragen. Dat wil zeggen, ofwel de kleine in de draagdoek ofwel Ivan in de Beco achterop de rug. Mocht dat niet bevallen dan zien we dat tegen die tijd wel weer. Misschien zingen we zo prima de eerste 6 maanden uit en kan Ivan daarna op een meerijdplankje.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:50:17 #228
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84040434
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:49 schreef flugeltje het volgende:
[biechtmodus]

Pessie, ik was de warmte zo enorm zat dat ik deze week een aantal van die bakerpraatjes geprobeerd heb... Willem loopt toch een week voor, dus ik durfde wel... Enfin; Ananashart, pannekoeken eten, bitter lemon en tonic drinken, sex, hiel masseren, trappen lopen, zelfs springen/snel opstaan... Guess what

Ergo; als de tijd nog niet rijp is komt er niets....

[/biechtmodus]
Je kan de breinaald nog proberen
pi_84040443
vreet op man die ananas! Anders doe ik het
Dat is echt onzin hoor. Hooguit het hart van de ananas kan kwaad, maar dan ook pas als je 4 kilo van die dingen op eet en geloof me, dat wil je niet

Pessie gaat vanavond sexen en ananas eten woehoe!
of andersom
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:51:26 #230
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84040487
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:50 schreef huuphuup het volgende:
vreet op man die ananas! Anders doe ik het
Dat is echt onzin hoor. Hooguit het hart van de ananas kan kwaad, maar dan ook pas als je 4 kilo van die dingen op eet en geloof me, dat wil je niet

Pessie gaat vanavond sexen en ananas eten woehoe!
of andersom
Of sexen met een ananas.
pi_84040504
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Of sexen met een ananas.
hahahahahhaha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84040507
Ik zeg het je: breinaald
pi_84040530
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Mijn idee
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:52:19 #234
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84040534
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Gaat dan weer nét iets té ver
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:52:38 #235
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84040554
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:51 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hahahahahhaha
Rekt de boel alvast een beetje op zeg maar.
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:53:02 #236
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84040578
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Of sexen met een ananas.

pi_84040614
Mensen mensen ik denk in plaatjes
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:55:02 #238
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84040679
Oh ik moet opeens denken aan de epi-no... En een prachtig verhaal dat ik erover heb gelezen...

Zo'n epi-no is dus een soort ballon dat je inbrengt, zodat je de boel dus kan oprekken van onder.. Zodat je tijdens de bevalling niet geknipt hoeft te worden, of scheurt.. Maar ja... dan het verhaal dat je wel de gebruikershandleiding moet lezen en niet steeds het ballonnetje "geboren" moet laten worden... zo kun je al gehecht worden, voordat je moet bevallen zeg maar..
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:56:09 #239
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84040724
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:55 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik moet opeens denken aan de epi-no... En een prachtig verhaal dat ik erover heb gelezen...

Zo'n epi-no is dus een soort ballon dat je inbrengt, zodat je de boel dus kan oprekken van onder.. Zodat je tijdens de bevalling niet geknipt hoeft te worden, of scheurt.. Maar ja... dan het verhaal dat je wel de gebruikershandleiding moet lezen en niet steeds het ballonnetje "geboren" moet laten worden... zo kun je al gehecht worden, voordat je moet bevallen zeg maar..

WTF

damn, dat gaat wel heel erg ver hoor...
pi_84040749
!!!
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:56:46 #241
259886 pessie
pi_84040755
Waarom is manlief niet thuis...

Serieus, zit hier te schaterlachen achter de pc.

Vanavond ananasyoghurt maken .
pi_84040810
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:54 schreef Orea het volgende:
Hoeft voor mij ook niet, ik vind het gewoon leuk 'voor later' om een beetje een schatting te hebben ze vroeg vandaag ook: zou je eerder willen bevallen? Nou ja, op zich wel, maar dan wel als speklap zelf besluit te komen! Tuurlijk loopt niemand graag 2 weken overtijd, maar als het zo is, is het zo. Inleiden voor die tijd zie ik ook echt niet zitten! En doen ze hier ook niet (mits alles in goede gezondheid natuurlijk)
Ik vond inleiden geen pretje, maar ik zou deze keer ook niet 2 weken overtijd willen lopen. In mijn ziekenhuis vinden ze dat risico te groot en leiden ze het liefst bij 1 week overtijd in. Ik heb de indruk dat dat in de meeste ziekenhuizen (nog) geen beleid is, maar het zou me niets verbazen als dat zo langzamerhand wel gaat gebeuren. En dan klapperen de oren van onze kinderen natuurlijk als wij vertellen dat men ons vroeger in de goeie ouwe tijd gerust 2 weken overtijd liet lopen.

Valt het op dat ik nog aan het bijlezen ben?
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:59:00 #243
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_84040849
of 3. nou ja minus 1 dag dan
in de haak.
pi_84040874
quote:

Hij staat echt nog steeds in mn geheugen gegrift en in t rijtje van "bijzondere dingen", mn schriftje begint al aardig vol te raken, je maakt wat me soms!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:59:27 #245
259886 pessie
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:00:38 #246
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84040926
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:59 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Hij staat echt nog steeds in mn geheugen gegrifd en in t rijtje van "bijzondere dingen", mn schriftje begint al aardig vol te raken, je maakt wat me soms!
Kwam dat verhaal van jou?? Het is echt een prachtig verhaal!
pi_84041036
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:17 schreef Poppedein het volgende:
In Amerika is het aantal keizersnedes ook gewoon enorm hoog door de heersende aanklaagcultuur. Een keizersnede wordt gezien als "de hoogste vorm van zorg", de kans op het gegrond verklaren van een aanklacht wordt daarmee veel kleiner geacht
Maar is het niet ook gewoon een cultuurkwestie? Ik vind het erg cynisch om te denken dat geld een belangrijk motief speelt. Ik denk dat ze het in Amerika inderdaad zien als de hoogste vorm van zorg en waarom zou je met 'minder' genoegen nemen? Het is hier ook een kwestie van cultuur dat we thuisbevallen vrij gewoon vinden. Dat vinden zij ongetwijfeld barbaars (en ergens begrijp ik dat ook wel).
  woensdag 14 juli 2010 @ 13:05:09 #248
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84041118
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Maar is het niet ook gewoon een cultuurkwestie? Ik vind het erg cynisch om te denken dat geld een belangrijk motief speelt. Ik denk dat ze het in Amerika inderdaad zien als de hoogste vorm van zorg en waarom zou je met 'minder' genoegen nemen? Het is hier ook een kwestie van cultuur dat we thuisbevallen vrij gewoon vinden. Dat vinden zij ongetwijfeld barbaars (en ergens begrijp ik dat ook wel).
Bevallen zonder pijnstilling vinden ze in Belgie volgens mij al niet normaal..
pi_84041145
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Kwam dat verhaal van jou?? Het is echt een prachtig verhaal!
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 23:15 schreef Poppedein het volgende:
Ticootje ROFL

hahahha ja Rocka...tis de kleur hè

Hmm..oké... Tis dus de bedoeling dat je t ballonnetje steeds een beetje verder op kunt blazen zodat je bekkenbodem vast went aan de grootte van t hoofdje.. ach, t idee is leuk zullen we maar zeggen. Hij wordt bij ons in de praktijk in ieder geval zelden gebruikt... tot een half jaartje terug: Kreeg mijn collega rond middernacht een telefoontje van iemand met ruim bloedverlies na gebruik van de epi no... Wat bleek, ze had de gebruiksaanwijzing nooit gelezen en was zelf aan de slag gegaan, ze liet de opgeblazen balon dan ook steeds "geboren worden" begrijpende dat dat de bedoeling was... Ik weet niet bij wélke grootte t mis ging, maar mis ging t in ieder geval. Mijn collega kon dus 's nachts een vrouw hechten die ergens in de komende 4 weken nog moest gaan bevallen leve de Epi no!
en blijkbaar was jij toen ook al grappig
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_84041223
quote:

Mij hebben ze ingeleid met een ballonnetje en ik ben die dag eigenlijk twee keer bevallen. Om 7.30u van een ballonnetje en om 12.54u van Thomas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')