3e keer is scheepsrecht?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:22 schreef Pvoesss het volgende:
Bij geen van beide bevallingen hebben ze opgerekt
Doe jij het even op de jouwe, en post daarna je ervaring!quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:24 schreef NoBoNo het volgende:
Gewoon met manlief even oefenen....met natuurlijk gebruik van het 'openingsknopje' er boven.
Zou geen problemen moeten geven!
Gewoon ff fisten.... misschien is het best lekker ofzo. Geen ervaring meequote:Op dinsdag 12 november 2013 15:24 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik heb er zin in!![]()
Maar stiekem ook eigenlijk best wel trouwens. Ook nog na jouw verhaal, dude. Of nou ja, zin is niet het goede woord.. ik ben er vooral benieuwd naar hoe het gaat zijn etc.
Maar mijn redenatie door het goede vertrouwen in Droomvrouwtje was uiteindelijk dan maar 'nou ja, er gaat ook een hele baby uit, dus een hele hand er in.. tsja.. nee.. nou ja.. je weet het niet.. nee.. nou ja.. '
Er was toch op fok een paar jaar terug iemand die ernstig met de epino aan het oefenen was gegaan, en toen van dat ding was uitgescheurd?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:16 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Zo recht door je beeldscherm heen, die ijskoude wind, ja?
En: http://www.epino.nl/
Maar, ik maak me nergens zorgen over eigenlijk.. maar dit wilde ik toch even vragen omdat ik jou echt, echt, echt vertrouwde.
Toen Kix en teamlead het vrolijk beaamde had je al moeten gaan twijfelen lieve schat..quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:24 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Maar mijn redenatie door het goede vertrouwen in Droomvrouwtje was uiteindelijk dan maar 'nou ja, er gaat ook een hele baby uit, dus een hele hand er in.. tsja.. nee.. nou ja.. je weet het niet.. nee.. nou ja.. '
quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er was toch op fok een paar jaar terug iemand die ernstig met de epino aan het oefenen was gegaan, en toen van dat ding was uitgescheurd?
Was poppedein volgens mij! Maar het blijft een prachtig verhaalquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:13 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]de liefde!! Ik voel het!! Ik ook van jou hoor
En Google eens op de "epi no" volgens mij had mignionne daar toen een verhaal over als ik me niet vergis
Daar doe jij een aanname!quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:26 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Doe jij het even op de jouwe, en post daarna je ervaring!
Geen idee of dat een fokker was, maar idd dat verhaal over uitscheuren met dat ding staat me wel bij jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er was toch op fok een paar jaar terug iemand die ernstig met de epino aan het oefenen was gegaan, en toen van dat ding was uitgescheurd?
Kix zei heel lief 's avonds "ik weet het niet, schat".quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:27 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Toen Kix en teamlead het vrolijk beaamde had je al moeten gaan twijfelen lieve schat..en serieus, ik had niet gedacht dat je me geloofde
Kix is slim!!!quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:29 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Kix zei heel lief 's avonds "ik weet het niet, schat".
![]()
Ik vond dit: OUD / Zwangerschap en geboorte deel 953quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:29 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Geen idee of dat een fokker was, maar idd dat verhaal over uitscheuren met dat ding staat me wel bij ja
Ah poppedein schreef dat, ik wist dat het een van de vk hier was die dat toen schreef, maar wist niet meer wie
Linkje?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:29 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ah poppedein schreef dat, ik wist dat het een van de vk hier was die dat toen schreef, maar wist niet meer wie
quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:33 schreef ProjSkippy het volgende:
Oh en nou stuurt Kix ook nog een Whatsapp: 'we proberen het vanavond wel even'.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:34 schreef Burdie het volgende:
En dit: OUD / Zwangerschap en geboorte 668
Edit: het hele verhaal: OUD / Hoe gaat het met de (nieuwe) moeders deel 85.
quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:34 schreef Burdie het volgende:
En dit: OUD / Zwangerschap en geboorte 668
Edit: het hele verhaal: OUD / Hoe gaat het met de (nieuwe) moeders deel 85.
Hahaha!quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:19 schreef owlet het volgende:
![]()
![]()
Mijn veloskundige raadde de epi-no aan maar dacht dat ik hem vast ook wel tweedehands zou kunnen vinden als ik hem te duur vond
Oh my.....quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |