Ligt vlgs mij meer aan dat vk geen ab kuur mag voorschrijven.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:30 schreef Purple010 het volgende:
O en ik vind het stom dat ik voor blaasontsteking test naar de huisarts moet en dat de vk niet ff zo'n stickie in mn plas kan houden voor een indicatie. Bij de arts doet ook de assistente het...
Zal vast weer iets net zekerheden, regels en opleiding te maken hebben...maar ik vind het irritant.
Is toch niet erg, dan weet je wel of je naar de dokter moet of niet...scheelt een loketje.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:34 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ligt vlgs mij meer aan dat vk geen ab kuur mag voorschrijven.
Ja, dat zei de echoscopiste ook.. Ik vind de situatie vooral rottig omdat de gyn zo zichtbaar onbegrip toonde richting de handelswijze de vk (die ik dus zondag gezien heb en maandag nog gesproken). Ik voelde me een ontzettende Miep, maar toen ze aangaf hoe de indicaties bij hun lopen had ik wel een soort 'zie je wel, ik ben niet gek'-gevoel. Dan denk ik, bij mij is het nu 'maar' een hematoom, maar het zal maar iets echt zorgwekkends geweest zijnquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:05 schreef WupWup het volgende:
Fijn Kim, dat het via een omweg nu toch goed bekeken is. En nog fijner dat het niks ernstigs is! (Bed)rust wordt hier inderdaad niet voorgeschreven. Je kunt wel nog een keer bloedverlies verwachten, je hebt immers op de echo gezien dat er nog zit. Bij rood (vers dus) bloed, vlk direct bellen. Wat vind je er van dat de arts en je verloskundige van mening verschilden wat betreft het beleid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kimpossible op 12-11-2013 23:21:32 ]Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Ja ik houd ook niet zo van zeil, maar ze staan wel op de uitzetlijsten? Ik dacht dat je dan zon zeil moest doen (niet onder het hoofdje), molton hoes en dan gewoon lakenhoesjedingetje. Maar verstand heb ik er niet van hahaha.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:28 schreef Sethiwe het volgende:
Kp ik vraag me af of het moltonzeil wel mag in het ledikant, maar dat kan iemand ons vast vertellen.
Dacht dat ik weleens gehoord of gelezen had dat dat niet mocht.
Volgens mij staan er geen gekke aantallen op. Alleen kreeg ik het advies om veel hydrofielen luiers te hebben en dat je er zo 20 nodig hebt. Maar volgens lijst kraamzorg/ verloskundige zijn 12 genoeg.
Ik had katoenen molton onderleggers van de hema. Dat ademt meer. Zeil klinkt niet fijn en in het begin maak je het bedje zo laag op. Ruimte voor je onderlegger/zeil is er dan eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:33 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ja ik houd ook niet zo van zeil, maar ze staan wel op de uitzetlijsten? Ik dacht dat je dan zon zeil moest doen (niet onder het hoofdje), molton hoes en dan gewoon lakenhoesjedingetje. Maar verstand heb ik er niet van hahaha.
Wb zeil: Mijn kraamverzorgster controleerde m'n prachtig opgemaakte wieg zodra ze binnenkwam op zeil. Mocht absoluut niet ivm niet lucht doorlatend, ook al zou het niet bij het hoofd zijn. Maar zal sowieso wel weer verschillen per persoon, as usualquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:28 schreef Sethiwe het volgende:
Kp ik vraag me af of het moltonzeil wel mag in het ledikant, maar dat kan iemand ons vast vertellen.
Dacht dat ik weleens gehoord of gelezen had dat dat niet mocht.
Volgens mij staan er geen gekke aantallen op. Alleen kreeg ik het advies om veel hydrofielen luiers te hebben en dat je er zo 20 nodig hebt. Maar volgens lijst kraamzorg/ verloskundige zijn 12 genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |