SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil graag ook weer in het lijstje, begonnen op 8-2013. Ik heb nog geen nod. Eerst maar effkes bekommenquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:21 schreef Fee-nix het volgende:
Laat me nog maar even in het lijstje deze week....
En nog even in dit nieuwe topic de foto, hoor, want ik vind mijn streepjes best mooiVan harte meid! Wat spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was dat browserswitchen zoooo zat! Daarom reageerde ik amper hierquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:33 schreef marel88 het volgende:
Van harte, Fee! Jouw geduld is beloond!
En jammer Dottey, weer naar een volgende ronde.
En NTS, ben jij in de OP stiekem ontkloond?
Ik plof op de wachtbank, als ik over 2 weken 2 streepjes pies hebben we straks 2 verjaardagen (bijna) tegelijk maar we gaan ervoor!
Whahahaha, o sorry!! In mijn hoofd is het helemaal zo vanquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:33 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Is er toch eentje wakker hier![]()
!
Ik las het in Z&G ja... Sterktequote:Op dinsdag 12 november 2013 10:34 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Ik wil graag ook weer in het lijstje, begonnen op 8-2013. Ik heb nog geen nod. Eerst maar effkes bekommen
Hahaha blijf jij nog maar een maandje of 9 met je hoofd in de wolken meissie!quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:37 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Whahahaha, o sorry!! In mijn hoofd is het helemaal zo van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Dus toen haalde ik je door elkaar met TAP
. Maar wat leuk! Succes! Hoop dat je me snel volgt
.
leuk!quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:35 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ik was dat browserswitchen zoooo zat! Daarom reageerde ik amper hier.
Maar idd... ik ben MDS!
quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:21 schreef Fee-nix het volgende:
Laat me nog maar even in het lijstje deze week....
En nog even in dit nieuwe topic de foto, hoor, want ik vind mijn streepjes best mooiJaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd!
Thnxquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
Wat voor dipstick is dat Fee?
En nog gefeliciteerd natuurlijk![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:29 schreef Dottey het volgende:
nieuwe NOD: 7 December
ronde 10 alweerwat gaat dat snel..
Ik had het al gehoopt! Verhuis je snel door naar het volgende topic?quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:13 schreef Fee-nix het volgende:
Soemp, nog heeeeel even samen zwanger!
Ik denk dat ik volgende week ga doorverhuizenquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had het al gehoopt! Verhuis je snel door naar het volgende topic?
Je wordt mama van drie.![]()
![]()
3 is zeker te doen. Jij kunt dat. Geen zorgenquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:13 schreef Fee-nix het volgende:
Ah ik zat al op jullie te wachten![]()
.
Soemp, nog heeeeel even samen zwanger!
Kyara, stel me gerust: drie is te doen he?
Oh ja, maar dat deden we natuurlijk netjes om de dag. Dus mocht ie vandaag springen, dan is dat geen verloren keer ofzo.quote:
had jij nou wel of niet een regelmatige cyclus?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:22 schreef Risu het volgende:
[..]
Oh ja, maar dat deden we natuurlijk netjes om de dag. Dus mocht ie vandaag springen, dan is dat geen verloren keer ofzo.
Maar hij lijkt wel een stuk positiever dan vorige keer. En dat op dag 13 ipv 19
quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:00 schreef Fee-nix het volgende:
En ik heb zelf ook een nieuwtje geloof ik. Ik deed vanochtend een vroege test, met het idee van 'dan hoef ik er deze week niet meer over te twijfelen verder' (het is nog niet eens mijn NOD en ik voel me niet zwanger). Maar!
Wauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het amper geloven. Pas als ik deze week niet ongesteld wordt, dan geloof ik het echt! Maar voor nu is het gewoon zo
. OMG.
Van harte gefeliciteerd joh! Nog zo'n leukerd onderweg![]()
Mag ik in de OP? Wordt wel eens tijd misschienquote:
Ik doe niet aan feestdagenquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:54 schreef Mrs.Peel het volgende:
Fee-nix
[..]![]()
Dan gaan wij gewoon samen voor Sinterklaas-streepjes in onze 10e ronde, deal? Iedereen mag meedoen.
Omdat het eigenlijk helemaal niet raak kan zijn deze maand.. Ivm n heftige valpartij mocht vriendlief amper in de buurt komen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Fee
Zegguh GG waarom hebt u uwe kop in t zand....
Zeg GGirl, ik ben eens gaan terugrekenen, en jij bent op je muil gegaan op de 29e. Als jouw NOD vandaag is, zou je eisprong theoretisch de 29e geweest zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:48 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Omdat het eigenlijk helemaal niet raak kan zijn deze maand.. Ivm n heftige valpartij mocht vriendlief amper in de buurt komen.
Maar er is nog geen teken van ongesteldheid!
Done!quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:51 schreef Dyre het volgende:
Fee-Nix, van harte!! Mooie strepen al
[..]
Zou je mijn NOD nog op 13 december willen zetten?
Dank je.quote:
ja, het stoppen met AC.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:20 schreef LuDann het volgende:
[..]
Dank je.
Ik heb trouwens een vreemd 'probleempje', mijn borsten zijn van A(A) naar een volle C cup gegaan sinds ik gestopt ben met AC. Ik dacht dat dit alleen voorkwam als je zwanger was?
Ik (en vriend) vind dit niet erg verder, maar wel vreemd. Heeft iemand een verklaring?
Crap, ik wil dit ook!quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:20 schreef LuDann het volgende:
[..]
Dank je.
Ik heb trouwens een vreemd 'probleempje', mijn borsten zijn van A(A) naar een volle C cup gegaan sinds ik gestopt ben met AC. Ik dacht dat dit alleen voorkwam als je zwanger was?
Ik (en vriend) vind dit niet erg verder, maar wel vreemd. Heeft iemand een verklaring?
Bedoel je een negeer, of ga je daadwerkelijk een neger doen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:34 schreef blob87 het volgende:
Voor de rest doe ik een neger deze maand, ben/was er veel te veel mee bezig. Lees wel af en toe bij. Nu op wachtbank en ik maak mezelf al weer gek. Fijn zoveel fantasie. Knuffel voor iedereen (herken gevoel mev.cactus ook goed!)
quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:41 schreef LuDann het volgende:
[..]
Bedoel je een negeer, of ga je daadwerkelijk een neger doen?
[..]
[..]
Dan ben je niet te vroeg hoor! Het wachten is begonnenquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:11 schreef lunapuella het volgende:
Hoi, ik ben nieuw in dit topic! Misschien een beetje vroeg nog, want eind oktober pas met de pil gestopt. Maar ja, het is niet iets waar ik IRL mee te koop loop en ik wil het toch ergens delen...
Op het moment ben ik vooral benieuwd wat mijn cyclus gaat doen na negen jaar aan de pil te zijn geweest. Überhaupt nog geen idee wat mijn NOD zou moeten zijn.
Jup! Alles is nieuw en spannend.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:26 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Dan ben je niet te vroeg hoor! Het wachten is begonnen
Eerste kindje?
Welkom! Gezelligquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:11 schreef lunapuella het volgende:
Hoi, ik ben nieuw in dit topic! Misschien een beetje vroeg nog, want eind oktober pas met de pil gestopt. Maar ja, het is niet iets waar ik IRL mee te koop loop en ik wil het toch ergens delen...
Op het moment ben ik vooral benieuwd wat mijn cyclus gaat doen na negen jaar aan de pil te zijn geweest. Überhaupt nog geen idee wat mijn NOD zou moeten zijn.
[..]
welkomquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:11 schreef lunapuella het volgende:
Hahaha uhm... Jepquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:28 schreef Kyara het volgende:
Even spuit 11 maaruh, jij hier NTS![]()
Wat leuk!!!!
Ik voel mezelf ook een laatbloeier na jou, mevr. mus, TAP, Fee etc.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:41 schreef Kyara het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik vind het zo raar! Mensen van mijn lichting die voor een 2e gaan
Dit zag ikquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:02 schreef Aventura het volgende:
Spannend, Nts! Ben ook van jouw lichting en die van Kyara en misschien kom ik hier ook snel meedoen![]()
![]()
*snel weer weg sluipt
Jaaaa jou ken ik natuurlijk ook nog! Hoe ist daar?!quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:02 schreef Aventura het volgende:
Spannend, Nts! Ben ook van jouw lichting en die van Kyara en misschien kom ik hier ook snel meedoen![]()
![]()
*snel weer weg sluipt
En dit vind ik ook leuk!quote:
+1quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:41 schreef Kyara het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik vind het zo raar! Mensen van mijn lichting die voor een 2e gaan
quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:43 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
+1Gelukkig zijn er ook mensen zoals Susie die ook niet mee doen
![]()
Maar leuk en spannend NTS! En Aventura ook!
* Clubsoda sluipt weer weg
Ik dacht dat ik iets gemist had, maar ik was dus juist heel scherpquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:33 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Is er toch eentje wakker hier![]()
!
ik ben superblij dat de mijne nog gewoon zichzelf zijn. Moet er niet aan denken zeg, nog groter.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Spannend Cactus!!
Lunapuella welkom!
Ludann: mijn tetten zijn echt n cupmaat gegroeid! Man had al geen klagen naar nu...
die van mij waren al begonnen met groeien en mijn man vond het prachtig, met glinsterende ogen als een kind op kerstochtendquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:27 schreef Risu het volgende:
[..]
ik ben superblij dat de mijne nog gewoon zichzelf zijn. Moet er niet aan denken zeg, nog groter.
Vind het al erg zat dat er tijdens de zwangerschap iets bij komt. Man verheugt zich erop, maar ik echt niet.
Niet dat ze buitenproportioneel groot zijn ofzo. Maar wel groter dan gemiddeld en dat vind ik maar niks.
welkom luna! kom er gezellig bij!quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:11 schreef lunapuella het volgende:
dit lijken me de zelfde als die van de action. nou weet ik niet of die goed zijn, eerst zei ik van niet maar dat kan heel goed aan mij liggen. ben immers toch niet zwanger. maar zo'n doosje van de action is 1,49 voor twee testen. dus ik denk dat je goedkoper uit bent als je ze bij de action haalt ipv de verzendkosten van 5,95 te betalenquote:Op donderdag 14 november 2013 13:00 schreef ProjSkippy het volgende:
Even tussendoor, deze kwam net op mijn Twitter voorbij:
http://m.aanbiedingen.spe(...)nuten-resultaat.html
Drie gratis zwangerschapstesten, alleen verzendkosten en alleen vandaag geldig.
Ik dacht, ik plemp hem hier even neer.
Ik heb geen idee, ik wist niet eens dat de Action van die 'mooie' zwangerschapstesten verkocht. Ik kocht altijd van die simpele via EBay.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
dit lijken me de zelfde als die van de action. nou weet ik niet of die goed zijn, eerst zei ik van niet maar dat kan heel goed aan mij liggen. ben immers toch niet zwanger. maar zo'n doosje van de action is 1,49 voor twee testen. dus ik denk dat je goedkoper uit bent als je ze bij de action haalt ipv de verzendkosten van 5,95 te betalen
Same herequote:Op donderdag 14 november 2013 14:24 schreef DanseMacabre het volgende:
Die wachtweken zijn stom. Dan is zelfs menstruatie fijn, dan weet je waar je aan toe bent. Maar een positieve test is nog fijner, natuurlijk.
Ik geloof dat we hier rond de vruchtbare dagen zitten. Even alle vruchtbare dagen coveren bij een cyclus van 25 t/m 30 dagen ofzo.
Geen half werkquote:Op donderdag 14 november 2013 14:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb voor de zekerheid dag 7, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
Wat doorstreept is, is reeds voltooid.
Wat nou om de dag.![]()
Man heeft de tijd van z'n leven.
Pff, ja dat is wel lastig tijdens baby-maak tijd!quote:Op donderdag 14 november 2013 14:41 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Geen half werk
Ik moet mijn vriend er echt bij slepen en dan nog soms met dikke tegenzin... zo'n kalm libido is best rustgevend als je geen kind wil maken, maar als je dat wel wil is het uiterst vermoeiend
Zaadkwaliteit is niet optimaal op deze manier.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb voor de zekerheid dag 7, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
Wat doorstreept is, is reeds voltooid.
Wat nou om de dag.![]()
Man heeft de tijd van z'n leven.
Mwoah, de kwantiteit heft het wel op zoquote:Op donderdag 14 november 2013 14:54 schreef Messina het volgende:
[..]
Zaadkwaliteit is niet optimaal op deze manier.
quote:Op donderdag 14 november 2013 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mwoah, de kwantiteit heft het wel op zo
quote:Op donderdag 14 november 2013 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mwoah, de kwantiteit heft het wel op zo
Ja maar die bronnen interpreteren "rond de vruchtbare dagen" als "drie dagen voor de eisprong en dag van eisprong"quote:Op donderdag 14 november 2013 14:58 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]![]()
Ik kan er ook niet echt een eenduidig antwoord op vinden. Er zijn bronnen die zeggen rond de vruchtbare dagen elke dag en weer andere die zeggen dat dat juist heel erg slecht is.
Ik ben al lang blij dat m'n hoofd er toch wel naar staat.
Oh, en zeer hoeft het nou ook weer niet te doen. We doen het niet 500 keer per dag ofzo.
quote:Op donderdag 14 november 2013 14:50 schreef LuDann het volgende:
[..]
Pff, ja dat is wel lastig tijdens baby-maak tijd!![]()
Die van mij gaat erop en eraf in 5 minuten als het moet.![]()
Ik heb geen flauw idee wanneer die is.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar die bronnen interpreteren "rond de vruchtbare dagen" als "drie dagen voor de eisprong en dag van eisprong"
Niet 12 dagen non-stop gok ik zo![]()
Ja dit, het moet ook nog een beetje leuk zijn, anders kan ik ook wel een lange pipet gaan hanterenquote:Op donderdag 14 november 2013 15:00 schreef Burdie het volgende:
[..]op die manier zou het van mij echt niet hoeven.
Vooral niet als je nog maar net bezig bent, dan maar niet.
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:01 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Ja dit, het moet ook nog een beetje leuk zijn, anders kan ik ook wel een lange pipet gaan hanteren
ik kan het me haast niet voorstellenquote:Op donderdag 14 november 2013 15:01 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wanneer die is.![]()
Ik weet trouwens niet of het er ook écht elke dag van komt.
Jeetje, bizar!quote:Op donderdag 14 november 2013 15:00 schreef Messina het volgende:
Mijn zoon was 15 jaar geleden een one-timer. First-timer zelfs. En nu wil 't maar niet.
ONZE zoon, ONZEquote:Op donderdag 14 november 2013 15:03 schreef Tennisballetje het volgende:
Jeetje, bizar!
En dat was wel met dezelfde man?
Whoopsquote:
Jawel, het gaat moeilijker.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:06 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Whoops
Maar ik geloof wel dat iemand van 20 makkelijker zwanger wordt dan iemand van 35 bijvoorbeeld.
Ben je al bij de dokter geweest? Zou het niet kunnen dat er in de tussenliggende jaren iets gebeurd is in jouw / zijn hormoonhuishouding die het nu bemoeilijkt?
Ik vind het wel stoer om na zoveel jaar nog voor een "tweede leg" te gaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een lange probeer-pauze achter de rug
Je raekt an de dinge geweun.
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:15 schreef Messina het volgende:
[..]
Jawel, het gaat moeilijker.Och, na ruim de helftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een lange probeer-pauze achter de rug![]()
Wat verschrikkelijk
Ik hoop heel hard dat het je gegund is!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet mijn man soms echt vertellen.. vandaag moet je echt... sexy doen ofzoquote:Op donderdag 14 november 2013 14:41 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Geen half werk
Ik moet mijn vriend er echt bij slepen en dan nog soms met dikke tegenzin... zo'n kalm libido is best rustgevend als je geen kind wil maken, maar als je dat wel wil is het uiterst vermoeiend
Nou, hij kán het, het is niet zo dat we het altijd zo doen. Maar voor noodgevallen zeg maar.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:00 schreef Burdie het volgende:
[..]op die manier zou het van mij echt niet hoeven.
Vooral niet als je nog maar net bezig bent, dan maar niet.
Lol. Dit zou een man eens over een vrouw moeten zeggen... Huis is te klein.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:14 schreef LuDann het volgende:
[..]
Nou, hij kán het, het is niet zo dat we het altijd zo doen. Maar voor noodgevallen zeg maar.
quote:Op donderdag 14 november 2013 18:05 schreef NotTheSame het volgende:
Dat geeft de burger moed, want ze zeggen ook wel eens dat het beter is als het super gepassioneerde en spontane seks is. Maar dat lukt ons ook niet altijd in de vruchtbare week..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeker weten doe je pas als je ongesteld bent geworden.. lijkt mij..quote:Op donderdag 14 november 2013 19:37 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik voel een menstruatie aan komen. Aan de ene kant natuurlijk balen want niet zwanger. Aan de andere kant goed nieuws want 14 dagen na een gevoelige eisprong. Hopelijk betekent dat een regelmatige cyclus vanaf nu
Overigens wel flink geklust vlak voor de eisprong (sowieso klussen wij veel).. maar heeft deze ronde helaas niet gebaat
Op naar ronde 3!
quote:Op donderdag 14 november 2013 20:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)g-kind-erkennen.html
Dit past misschien niet helemaal in dit topic, maar wij zijn er wel ontzettend blij mee! Dat gaat het zo'n stuk makkelijker maken voor ons!
Nou word het echt 1 hele familie cactus! Mooi zo, het is goed dat iedereen het lekker zelf mag weten!quote:Op donderdag 14 november 2013 20:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
Dit past misschien niet helemaal in dit topic, maar wij zijn er wel ontzettend blij mee! Dat gaat het zo'n stuk makkelijker maken voor ons!
Wij zijn wel getrouwdquote:Op donderdag 14 november 2013 22:52 schreef LuDann het volgende:
Zeker goed nieuws MevrouwCactus! Even puur uit nieuwsgierigheid: jullie hebben geen trouwplannen?
Zijn hier eigenlijk (meer) stellen zonder trouwplannen?
Ah oke, duidelijk.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:41 schreef Dyre het volgende:
Ja, wij zijn niet getrouwd en hebben voorlopig ook nog geen trouwplannen. Het krijgen van kinderen hoeft daar wat ons betreft nu nog geen veranderingen in te brengen. Alles staat in ons samenlevingscontrast duidelijk omschreven en eventuele aanpassingen zijn daar zo in gemaakt.
Wellicht denken we er over een poos anders over, maar nu zien we er de meerwaarde voor ons nog niet in. We voelen ons getrouwd of ongetrouwd evengoed een paar samen![]()
Gefeliciteerd! Met beide.quote:Op vrijdag 15 november 2013 07:09 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Wij zijn wel getrouwd![]()
Vanmorgen ongesteld geworden, dus vandaag beginnen met hormonen. Mijn eerste NOD mag op 15 december
Ik wilde ook net zeggen...quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind een kind persoonlijk veel levenslanger en onomkeerbaarder dan een huwelijk ooit kan zijn
+1quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind een kind persoonlijk veel levenslanger en onomkeerbaarder dan een huwelijk ooit kan zijn
Dus daarom zijn we ook braaf eerst getrouwd![]()
Nog steeds geen bloedquote:Op donderdag 14 november 2013 19:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
zeker weten doe je pas als je ongesteld bent geworden.. lijkt mij..
wel fijn dat je regelmatig aan het worden bent!
Wat fijn om te lezen zeg. Eerlijk gezegd weet ik er niet veel van af, maar als ik dit dan zo lees vind ik het eigenlijk wel raar dat het nu pas zo is. Maar beter laat dan nooit.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
+1quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:30 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Nog steeds geen bloed
Echt... schiet mij maar lek want de krampen en alles zijn aanwezig.
Ik wil graag trouwen en vriendje ook, maar ben nog niet gevraagd.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:52 schreef LuDann het volgende:
Zeker goed nieuws MevrouwCactus! Even puur uit nieuwsgierigheid: jullie hebben geen trouwplannen?
Zijn hier eigenlijk (meer) stellen zonder trouwplannen?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:37 schreef DanseMacabre het volgende:
Verwarrend, dames.![]()
Blijkbaar heb ik al een kind, want ik krijg net een nieuwsbrief van een of andere kleuterschool over sinterklaas voor mijn kinderen.is je mailadres soms voornaamachternaam@gmail.com of pietdevries@hotmail.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
dit, ik krijg ook altijd mails van bibliotheek Zundertquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
is je mailadres soms voornaamachternaam@gmail.com of pietdevries@hotmail.com
Voorletterachternaam@gmail.com.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
is je mailadres soms voornaamachternaam@gmail.com of pietdevries@hotmail.com
Ik kom hier ook nog evenquote:Op zaterdag 16 november 2013 06:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Waaaaahhh ik pies gewoon net twee streepjes! Maak me gek!
Aub niks op facebook voor degenen die mij daar op hebben. Want hoe langer ik het stil houd, hoe langer ik mijn baan houd want reken maar dat ik eruit word getrapt.
uitzendkrachtquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:02 schreef Shandaly het volgende:
Twinkle, gefeliciteerd!!!![]()
Grote zus D.
(Hoezo raak je je baan kwijt als je zwanger bent? Dat mag toch uberhaupt niet?)
nee ik bedoelde létterlijk "voornaamachternaam"quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:38 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Voorletterachternaam@gmail.com.
Ik kreeg een keer een mail. Stefan, bevestig je linked-in account.![]()
Mijn initialen zijn s.s. Daarom heb ik maar snel de achternaam van man aangenomen.![]()
Ik lees dit bij toeval. Ten eerste van harte gefeliciteerd.quote:
Van harte gefeliciteerd met je 2 streepjes!quote:Op zaterdag 16 november 2013 06:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Aub niks op facebook voor degenen die mij daar op hebben. Want hoe langer ik het stil houd, hoe langer ik mijn baan houd want reken maar dat ik eruit word getrapt.
dan typ je * O * (zonder de spaties uiteraard)quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:58 schreef Rana83 het volgende:
Weet iemand of je ook een jompel smiley kunt krijgen via mobiel?
alle smilies kunnen mobiel. * O * zonder spaties.quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:58 schreef Rana83 het volgende:
Weet iemand of je ook een jompel smiley kunt krijgen via mobiel?
Oh, zo.quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:38 schreef kwakz0r het volgende:
Jeuh Twinkle! gefeliciteerd!
[..]
nee ik bedoelde létterlijk "voornaamachternaam"
m'n garpje
Twink wat goed!!!!! Gefeliciteerd! Superleuk!quote:Op zaterdag 16 november 2013 06:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Nopequote:Op zaterdag 16 november 2013 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd, Twinkle!
Ben ik de enige die tranen met tuiten huilt om de intocht?.
GEFELICITEERD!quote:Op zaterdag 16 november 2013 06:32 schreef Twinkle20 het volgende:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:29 schreef laziness het volgende:
Al jankend en blerend over koud en wachten duurt lang...
Oh wacht iets met laten dromen...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
slik je extra pilletjes om het te verkorten.... of iets in die geest..quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:37 schreef Risu het volgende:
Gefeliciteerd Twinkle. Lekker snel![]()
Tot straks in het volgende topic (hoop ik)
Mijn eisprong is geweest. Dag 15 ipv 19. Dus of er is vorige keer wel iets gebeurd, of mijn cyclus wordt zomaar korter. Ik wacht het af, de nod lijkt nou eerder te komen dan. Rond de 28e dus. Maar ik kijk wel of ik het tot sinterklaas kan volhouden.
Bloesem, welkom. Fijn dat je al mee komt doen.
Oh ja, we willen natuurlijk wel een foto van die streepjes.
het is toch altijd om te huilen...quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd, Twinkle!
nee ik slik helemaal niks extra's. Zelfs de foliumzuur niet elke dag meer. Dat vergeet ik gewoon. Ik vind het maar raar. Maar ja, ik mag niet klagen 26 dagen is heel fijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
slik je extra pilletjes om het te verkorten.... of iets in die geest..
We liepen eerst zo gelijknu lijk jij wel 1,5 keer te doen in mijn 1 keer
![]()
maar spannend! eerste week dec is zo!
Ikke gelukkig niet, ben er met mijn man en zijn ouders geweest. Dat zou gek zijnquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd, Twinkle!
ik ga ook even afstand nemen van hier, ik ben er te veel mee bezig en dat wil ik niet!quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:44 schreef Dottey het volgende:
klapperende eierstokken en rammelende sambaballen maken ons een beetje gestoord. Om ons heen plotsklap zwanger en meer van die dingen zijn een beetje een smack in your face.. Het voelt gewoon even te veel voor beiden, de teleurstelling en daar alleen maar mee bezig zijn.. Manlief en ik hebben besloten het gevoelsmatig op een laag pitje te gooien.
Niet meer over stokjes plassen voorlopig om de eisprong in de gaten te houden en niet meer zo frequent posten hier.
Dus relaxen en meer van die, we zien wel.
Uiteraard houd ik zo nu en dan even hier een blik vast om de twee streepjes toe te juigen en mee te voelen met teleurstelling bij rood in je onderbroek.
Ik wens natuurlijk iedereen veel batsplezier, streepjes geluk en meer van die![]()
Dikke kus
Een vriend vroeg of ik mee ging naar de intocht, maar dat heb ik wijselijk afgeslagen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:54 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Ikke gelukkig niet, ben er met mijn man en zijn ouders geweest. Dat zou gek zijn
Maar als die er niet waren geweest...
ik had het na de mk ook afgezegd, maar ik moet zeggen dat het me meeviel vanmiddag. Maar we stonden er ook nniet al te dichtbij en heb maar weinig kids gezien.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een vriend vroeg of ik mee ging naar de intocht, maar dat heb ik wijselijk afgeslagen.. Een moment waarop het verlangen bijna lichamelijk pijn deed.
Ja, ik denk dat het nog wel twee kanten op kan gaan, maar heb er niet zo'n goed gevoel over eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:41 schreef Rana83 het volgende:
Spannend Fee-nix.. Kan het wel nog alle kanten op gaan?? Hoever ben je inmiddels na je NOD?
Snap heel goed dat je hier even blijft en een beetje in between topics zit. Ik hoop echt dat het de goede kant op gaat voor je.. Erg spannend! Heel vroeg testen is ergens fijn maar maakt het daardoor ook tegelijkertijd heel onzeker.. Ik duim voor je!quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:01 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het nog wel twee kanten op kan gaan, maar heb er niet zo'n goed gevoel over eerlijk gezegd.
Het is wel nog heeeeeel pril. Ik zou nu 4 wk en 1 dag zijn. Heb gewoon veel te vroeg getest, met zo'n ultra gevoelige test. En daarnaast heb ik nu een rijtje dipsticks. 12 november zag je op de dipstick nog zo goed als niks. De 13e was het iets duidelijker. De 14e hoefde je hem niet meer in het licht te houden. En nu is het de 16e en leek het streepje weer net een pietsie lichter (of hetzelfde) als die van de 14e. Dus ja... Lijkt mij geen goed teken.
Nouja, ik kan alleen maar afwachten. Ik ga er hier verder ook niet over lopen 'zeuren', hoor. Wilde gewoon even aangeven waarom ik op dit moment stil ben en ook niet naar Z&G ga. Bedankt voor de steun, meiden. En iedereen hier succes!!
dat denken hebben wij gisteren ook nog geuit in een gesprek hierover.quote:Op zondag 17 november 2013 09:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
GM en Dottey, ik had dat ook. Ik was er bij wijze van al bij cyclusdag 1 mee bezig. En dat 13 cycli lang. Toen ik voor de laatste keer ongesteld werd, kon ik echt wel janken....
Ik wilde dat niet meer, me elke keer zo rot voelen. Dus ik heb geprobeerd alles los te laten en te denken ' zonder kindje hebben we met zijn twee ook een leuk leven'. Misschien een enorme dooddoener, maar voor mij werkte het wel. En de eerste maand daarna was het wel raak.
En dan vraag ik me af in hoeverre je denkpatroon, gevoelens, emoties e.d. een bevruchting kunnen belemmeren.
quote:Op zondag 17 november 2013 09:14 schreef Dottey het volgende:
[..]
dat denken hebben wij gisteren ook nog geuit in een gesprek hierover.
We willen echt wel mammie en pappie worden, maar mocht het zo zijn dat we nog een hele tijd proberen en dat het niet lukt.. dan komt het met ons tweetjes alleen ook wel goed.
We werden er een beetje snotterig van.. en hopen natuurlijk dat het nog wel een keertje lukt.
Voorlopig dus gewoon.. gewoon we zien wel..
Fijn dat jullie erover kunnen praten samenquote:Op zondag 17 november 2013 09:14 schreef Dottey het volgende:
[..]
dat denken hebben wij gisteren ook nog geuit in een gesprek hierover.
We willen echt wel mammie en pappie worden, maar mocht het zo zijn dat we nog een hele tijd proberen en dat het niet lukt.. dan komt het met ons tweetjes alleen ook wel goed.
We werden er een beetje snotterig van.. en hopen natuurlijk dat het nog wel een keertje lukt.
Voorlopig dus gewoon.. gewoon we zien wel..
Dat vind ik wel een beetje simplistisch gesteld hoor. Je kind te vondeling leggen doe je ook niet voor de lol. Natuurlijk is het naar om dat te lezen, zeker als je eigen kinderwens niet echt wil vlotten. Maar een kind krijgen dat je niet wilt of waar je niet voor kunt zorgen is net zo naar als ongewild kinderloos zijn.quote:Op zondag 17 november 2013 09:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Fijn dat jullie erover kunnen praten samen![]()
Als ik ïieder zijn posts hier zo lees, maakt me dat bozig. Niet om jullie, maar jullie (en zoveel andere vrouwen) willen zo graag een kindje. Om liefdevol op te kunnen voeden, om alles te willen geven wat het nodig heeft...
En dan zijn er nog steeds vrouwen waarbij het wel lukt en die er met de pet naar gooien. Die bijv. hun kindje te vondeling legt in een park o.i.d.
Zo oneerlijk
dan zijn er tegenwoordig zat manieren om het kindje een liefdevol thuis te geven, dus te vondeling leggen is natuurlijk belachelijk!quote:Op zondag 17 november 2013 11:33 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje simplistisch gesteld hoor. Je kind te vondeling leggen doe je ook niet voor de lol. Natuurlijk is het naar om dat te lezen, zeker als je eigen kinderwens niet echt wil vlotten. Maar een kind krijgen dat je niet wilt of waar je niet voor kunt zorgen is net zo naar als ongewild kinderloos zijn.
maar op de website van clearblue staat juist weer dat het niet uit maakt...quote:Op zondag 17 november 2013 19:12 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik heb ook geen idee. Maar zal vast een reden voor zijn als het er op staat?
Als je het echt graag wil weten kun je altijd nog sensitest mailen natuurlijk. Misschien heeft het iets met het materiaal van de test te maken?quote:Op zondag 17 november 2013 19:18 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
maar op de website van clearblue staat juist weer dat het niet uit maakt...
Naja, ik ben gewoon benieuwd wát dan precies de invloed is van de alcohol
Dat krijg je er van als je niet zonder verdere gevolgen zomaar afstand kan doen van een babyquote:Op zondag 17 november 2013 09:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
En dan zijn er nog steeds vrouwen waarbij het wel lukt en die er met de pet naar gooien. Die bijv. hun kindje te vondeling legt in een park o.i.d.
Jup, morgen NOD! Ik ben de laatste dagen net zo stabiel als een natte krant - meestal het teken dat m'n menstruatie eraan komt. Ik ga m'n best doen om nog een paar dagen af te wachten.quote:Op zondag 17 november 2013 19:14 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
DaD, hoe is het bij jou? Morgen NOD?
Haha, maar wie weet! Vind je het spannend?quote:Op zondag 17 november 2013 19:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jup, morgen NOD! Ik ben de laatste dagen net zo stabiel als een natte krant - meestal het teken dat m'n menstruatie eraan komt. Ik ga m'n best doen om nog een paar dagen af te wachten.
Er komen vooral steeds oude herinneringen boven, gek genoeg. Daar heb ik het wel moeilijk mee.quote:Op zondag 17 november 2013 20:12 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Haha, maar wie weet! Vind je het spannend?
quote:
Lieffies.quote:
je had dit weekend getest? en nu vanmorgen weer?quote:Op maandag 18 november 2013 09:20 schreef Tennisballetje het volgende:
Nu dus maar weer afwachten op de rode duivel morgen. Wel een beetje wreed trouwens. Ze mogen dat er best wat duidelijker bij zetten
Ja, gisteren, en vanmorgen.quote:Op maandag 18 november 2013 09:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
je had dit weekend getest? en nu vanmorgen weer?
quote:Beïnvloedt alcohol de uitslag?
Nee, maar als je te veel drinkt, kan dit de concentratie van hCG in je urine beïnvloeden. Drink dus niet te veel voordat je een Clearblue-zwangerschapstest doet en wacht tot je een natuurlijke drang tot urineren krijgt
Dat staat op de site van clearblue maar ook wat ervaringsverhalen van anderen laten me denken dat het wel vals alarm moet zijn. Zeker omdat vanmorgen negatief was. (en uiteraard heb ik drie keer gechecktquote:Op maandag 18 november 2013 09:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Euh, hoe weet je dat 'ie vals positief was, Tennisballetje? Ik vind dit op de site van Clearblue:
[..]
Wat kut...quote:Op maandag 18 november 2013 11:40 schreef Fee-nix het volgende:
Argh wat stom Tennisballetje!
Bij mij zit het niet goed mensen... HCG is alleen maar gedaald de laatste paar dagen en er is nu geen streep meer te bekennen.Nu maar afwachten wanneer het op gang gaat komen... Ik hoop een beetje snel.
Heel begrijpelijk, en je bent ook al zo lang bezig... dikke knuf!quote:Op maandag 18 november 2013 11:43 schreef Skittles het volgende:
Zaterdagochtend ongesteld geworden. Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor een echo en een nieuw recept Clomid. Helaas is het gele lichaam in mijn rechter eierstok nog te groot en moet ik daarom over twee weken terugkomen. Nog niet beginnen met de Clomid dus. Bah.
Ik trek me ook even terug. Had een beetje hetzelfde als GM. Bij streepjes ben ik wel blij voor diegene, maar ik denk ook ja hoor weer iemand die het wel lukt en mij niet. Voel me een beetje schuldig dat ik dat denk, terwijl het wachten voor iedereen moeilijk is.
Mwoah... ik voel me wel ok eigenlijkquote:Op maandag 18 november 2013 11:44 schreef Tennisballetje het volgende:
Wat kut...hoe voel je je er onder?
Ja weet je... ik dacht dat ik het moeilijker zou vinden. Ik ben normaal een erg emotioneel typje, maar ik heb echt nog geen traan gelaten. Blijkbaar voelde ik al goed aan dat het fout zat. En ik zag natuurlijk ook al snel dat het streepje wel heel vaag bleef en daarna zelfs lichter werd. Het is dat ik zo vroeg had getest, anders had ik misschien niet eens geweten dat ik zwanger was.quote:Op maandag 18 november 2013 11:58 schreef Soempie het volgende:
Lijkt me heel moeilijk van de blijdschap (al was je nog wel terughoudend vanwege je gevoel) naar de teleurstelling.
Zodra je in Z&G post kom ik je natuurlijk wel -stilletjes- volgen.
wat rot! Ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt of een punt hebt om weer vanaf te starten..quote:Op maandag 18 november 2013 11:40 schreef Fee-nix het volgende:
Bij mij zit het niet goed mensen... HCG is alleen maar gedaald de laatste paar dagen en er is nu geen streep meer te bekennen.Nu maar afwachten wanneer het op gang gaat komen... Ik hoop een beetje snel.
ook al minder nieuws! Ik hoop snel dat je eierstok op het juiste formaat is, zodat je goed vooruit kunt!quote:Op maandag 18 november 2013 11:43 schreef Skittles het volgende:
Zaterdagochtend ongesteld geworden. Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor een echo en een nieuw recept Clomid. Helaas is het gele lichaam in mijn rechter eierstok nog te groot en moet ik daarom over twee weken terugkomen. Nog niet beginnen met de Clomid dus. Bah.
Ik trek me ook even terug. Had een beetje hetzelfde als GM. Bij streepjes ben ik wel blij voor diegene, maar ik denk ook ja hoor weer iemand die het wel lukt en mij niet. Voel me een beetje schuldig dat ik dat denk, terwijl het wachten voor iedereen moeilijk is.
Nou op zich ben ik wel blij dat ik het wist, hoor. Anders ging ik misschien nu denken dat mijn cyclus helemaal in de war is ineens. Ga je daar weer over piekeren. Maarja, ik ben ook wel iemand die altijd graag precies weet wat er aan de hand. Naadje van de kous enzoquote:Op maandag 18 november 2013 14:05 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wat jammer Fee, maar je gevoel klopte dus wel. Daarom vind ik heel vroeg testen toch ook wel eng. Dan kun je het misschien beter helemaal niet merken. Maar ja, de nieuwsgierigheid is ook groot, ook heel logisch.
Wat jammer Fee! Succes met weer omschakelen, je was toch gewoon echt zwangerquote:Op maandag 18 november 2013 11:40 schreef Fee-nix het volgende:
Fijn dat het weer okee gaatquote:Op maandag 18 november 2013 12:03 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Voor fee, skittles en tennisballetje een hele dikke digiknuf!
En natuurlijk ook eentje voor iedereen die er ook een nodig heeft!
Hier gaan we, als het goed is, alweer een vruchtbare week in. We houden er rekening mee dat het langer of korter kan duren dus we gaan er maar voor. Heel goed in de gaten houden dus of ik mijn ei voel springen.
Ik ben natuurlijk nog niet in jubelstemming maar het gaat hier wel weer.
+1quote:Op maandag 18 november 2013 16:08 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
De keren dat ik een KV-test heb gedaan was die na 10 minuten ook echt spierwit. Klinkt wel spannend dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |