quote:Op donderdag 14 november 2013 20:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)g-kind-erkennen.html
Dit past misschien niet helemaal in dit topic, maar wij zijn er wel ontzettend blij mee! Dat gaat het zo'n stuk makkelijker maken voor ons!
Nou word het echt 1 hele familie cactus! Mooi zo, het is goed dat iedereen het lekker zelf mag weten!quote:Op donderdag 14 november 2013 20:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
Dit past misschien niet helemaal in dit topic, maar wij zijn er wel ontzettend blij mee! Dat gaat het zo'n stuk makkelijker maken voor ons!
Wij zijn wel getrouwdquote:Op donderdag 14 november 2013 22:52 schreef LuDann het volgende:
Zeker goed nieuws MevrouwCactus! Even puur uit nieuwsgierigheid: jullie hebben geen trouwplannen?
Zijn hier eigenlijk (meer) stellen zonder trouwplannen?
Ah oke, duidelijk.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:41 schreef Dyre het volgende:
Ja, wij zijn niet getrouwd en hebben voorlopig ook nog geen trouwplannen. Het krijgen van kinderen hoeft daar wat ons betreft nu nog geen veranderingen in te brengen. Alles staat in ons samenlevingscontrast duidelijk omschreven en eventuele aanpassingen zijn daar zo in gemaakt.
Wellicht denken we er over een poos anders over, maar nu zien we er de meerwaarde voor ons nog niet in. We voelen ons getrouwd of ongetrouwd evengoed een paar samen![]()
Gefeliciteerd! Met beide.quote:Op vrijdag 15 november 2013 07:09 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Wij zijn wel getrouwd![]()
Vanmorgen ongesteld geworden, dus vandaag beginnen met hormonen. Mijn eerste NOD mag op 15 december
Ik wilde ook net zeggen...quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind een kind persoonlijk veel levenslanger en onomkeerbaarder dan een huwelijk ooit kan zijn
+1quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind een kind persoonlijk veel levenslanger en onomkeerbaarder dan een huwelijk ooit kan zijn
Dus daarom zijn we ook braaf eerst getrouwd![]()
Nog steeds geen bloedquote:Op donderdag 14 november 2013 19:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
zeker weten doe je pas als je ongesteld bent geworden.. lijkt mij..
wel fijn dat je regelmatig aan het worden bent!
Wat fijn om te lezen zeg. Eerlijk gezegd weet ik er niet veel van af, maar als ik dit dan zo lees vind ik het eigenlijk wel raar dat het nu pas zo is. Maar beter laat dan nooit.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
+1quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:30 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Nog steeds geen bloed
Echt... schiet mij maar lek want de krampen en alles zijn aanwezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil graag trouwen en vriendje ook, maar ben nog niet gevraagd.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:52 schreef LuDann het volgende:
Zeker goed nieuws MevrouwCactus! Even puur uit nieuwsgierigheid: jullie hebben geen trouwplannen?
Zijn hier eigenlijk (meer) stellen zonder trouwplannen?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:37 schreef DanseMacabre het volgende:
Verwarrend, dames.![]()
Blijkbaar heb ik al een kind, want ik krijg net een nieuwsbrief van een of andere kleuterschool over sinterklaas voor mijn kinderen.is je mailadres soms voornaamachternaam@gmail.com of pietdevries@hotmail.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
dit, ik krijg ook altijd mails van bibliotheek Zundertquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
is je mailadres soms voornaamachternaam@gmail.com of pietdevries@hotmail.com
Voorletterachternaam@gmail.com.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
is je mailadres soms voornaamachternaam@gmail.com of pietdevries@hotmail.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |