SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil graag ook weer in het lijstje, begonnen op 8-2013. Ik heb nog geen nod. Eerst maar effkes bekommenquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:21 schreef Fee-nix het volgende:
Laat me nog maar even in het lijstje deze week....
En nog even in dit nieuwe topic de foto, hoor, want ik vind mijn streepjes best mooiVan harte meid! Wat spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was dat browserswitchen zoooo zat! Daarom reageerde ik amper hierquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:33 schreef marel88 het volgende:
Van harte, Fee! Jouw geduld is beloond!
En jammer Dottey, weer naar een volgende ronde.
En NTS, ben jij in de OP stiekem ontkloond?
Ik plof op de wachtbank, als ik over 2 weken 2 streepjes pies hebben we straks 2 verjaardagen (bijna) tegelijk maar we gaan ervoor!
Whahahaha, o sorry!! In mijn hoofd is het helemaal zo vanquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:33 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Is er toch eentje wakker hier![]()
!
Ik las het in Z&G ja... Sterktequote:Op dinsdag 12 november 2013 10:34 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Ik wil graag ook weer in het lijstje, begonnen op 8-2013. Ik heb nog geen nod. Eerst maar effkes bekommen
Hahaha blijf jij nog maar een maandje of 9 met je hoofd in de wolken meissie!quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:37 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Whahahaha, o sorry!! In mijn hoofd is het helemaal zo van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Dus toen haalde ik je door elkaar met TAP
. Maar wat leuk! Succes! Hoop dat je me snel volgt
.
leuk!quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:35 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ik was dat browserswitchen zoooo zat! Daarom reageerde ik amper hier.
Maar idd... ik ben MDS!
quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:21 schreef Fee-nix het volgende:
Laat me nog maar even in het lijstje deze week....
En nog even in dit nieuwe topic de foto, hoor, want ik vind mijn streepjes best mooiJaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd!
Thnxquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
Wat voor dipstick is dat Fee?
En nog gefeliciteerd natuurlijk![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:29 schreef Dottey het volgende:
nieuwe NOD: 7 December
ronde 10 alweerwat gaat dat snel..
Ik had het al gehoopt! Verhuis je snel door naar het volgende topic?quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:13 schreef Fee-nix het volgende:
Soemp, nog heeeeel even samen zwanger!
Ik denk dat ik volgende week ga doorverhuizenquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had het al gehoopt! Verhuis je snel door naar het volgende topic?
Je wordt mama van drie.![]()
![]()
3 is zeker te doen. Jij kunt dat. Geen zorgenquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:13 schreef Fee-nix het volgende:
Ah ik zat al op jullie te wachten![]()
.
Soemp, nog heeeeel even samen zwanger!
Kyara, stel me gerust: drie is te doen he?
Oh ja, maar dat deden we natuurlijk netjes om de dag. Dus mocht ie vandaag springen, dan is dat geen verloren keer ofzo.quote:
had jij nou wel of niet een regelmatige cyclus?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:22 schreef Risu het volgende:
[..]
Oh ja, maar dat deden we natuurlijk netjes om de dag. Dus mocht ie vandaag springen, dan is dat geen verloren keer ofzo.
Maar hij lijkt wel een stuk positiever dan vorige keer. En dat op dag 13 ipv 19
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |