abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133368843
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 09:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Euh, hoe weet je dat 'ie vals positief was, Tennisballetje? Ik vind dit op de site van Clearblue:

[..]

Dat staat op de site van clearblue maar ook wat ervaringsverhalen van anderen laten me denken dat het wel vals alarm moet zijn. Zeker omdat vanmorgen negatief was. (en uiteraard heb ik drie keer gecheckt :') :@ )
pi_133368932
wat stom zeg!! dat mag wel wat duidelijk vermeld worden vind ik
S. 2014
J. 2016
pi_133370732
Ja, ik ben natuurlijk niet helemaal zeker dat het door de alcohol komt maar het is wel frappant. Het was gisteren ook een duidelijk streepje, geen indrooglijn. Maar goed, het komt vaker voor, vals positief, al wil elke testfabrikant je laten geloven dat het bij die van hen noooooit voorkomt :P
  maandag 18 november 2013 @ 11:40:07 #279
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_133371082
Argh wat stom Tennisballetje!

Bij mij zit het niet goed mensen... HCG is alleen maar gedaald de laatste paar dagen en er is nu geen streep meer te bekennen. -O- Nu maar afwachten wanneer het op gang gaat komen... Ik hoop een beetje snel.
pi_133371169
Zaterdagochtend ongesteld geworden. Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor een echo en een nieuw recept Clomid. Helaas is het gele lichaam in mijn rechter eierstok nog te groot en moet ik daarom over twee weken terugkomen. Nog niet beginnen met de Clomid dus. Bah.

Ik trek me ook even terug. Had een beetje hetzelfde als GM. Bij streepjes ben ik wel blij voor diegene, maar ik denk ook ja hoor weer iemand die het wel lukt en mij niet. Voel me een beetje schuldig dat ik dat denk, terwijl het wachten voor iedereen moeilijk is.
pi_133371205
Ah nee Fee -O- . Wat rot! Hoop dat het op gang komen snel gaat.
pi_133371209
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 11:40 schreef Fee-nix het volgende:

Bij mij zit het niet goed mensen... HCG is alleen maar gedaald de laatste paar dagen en er is nu geen streep meer te bekennen. -O- Nu maar afwachten wanneer het op gang gaat komen... Ik hoop een beetje snel.
Wat kut... ;( hoe voel je je er onder? :*

quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 11:43 schreef Skittles het volgende:
Zaterdagochtend ongesteld geworden. Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor een echo en een nieuw recept Clomid. Helaas is het gele lichaam in mijn rechter eierstok nog te groot en moet ik daarom over twee weken terugkomen. Nog niet beginnen met de Clomid dus. Bah.

Ik trek me ook even terug. Had een beetje hetzelfde als GM. Bij streepjes ben ik wel blij voor diegene, maar ik denk ook ja hoor weer iemand die het wel lukt en mij niet. Voel me een beetje schuldig dat ik dat denk, terwijl het wachten voor iedereen moeilijk is.
Heel begrijpelijk, en je bent ook al zo lang bezig... dikke knuf! :*
pi_133371411
Wat klote, Fee. :*.

Skittles, dat was dus ook even een tegenvaller. Hopelijk kun je snel beginnen met Clomid. Ik wil je hier absoluut niet weg hebben hoor, maar misschien vind je wat meer gelijkgestemden in 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'..?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 18 november 2013 @ 11:52:35 #284
250838 Fee-nix
pi_133371414
Skittles voor jou een dikke :* . Het lijkt me ook heel zwaar als het zo lang duurt bij jou en je steeds berichten hoort van vrouwen die wel zwanger worden.

quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 11:44 schreef Tennisballetje het volgende:

Wat kut... ;( hoe voel je je er onder? :*
Mwoah... ik voel me wel ok eigenlijk :). Ik was nog vol ongeloof over m'n 'zwangerschap' en dacht: eerst maar eens zien of die streep donkerder wordt. Ik weet niet, ik voelde me gewoon niet zwanger. En dat de streep steeds lichter werd, verbaasde me dus niet eens zo erg. Mja, wel een beetje sip natuurlijk. Het is gewoon erg jammer.
  maandag 18 november 2013 @ 11:52:40 #285
30252 Soempie
Procreating
pi_133371417
Fee, nee toch, wat naar...

:*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 18 november 2013 @ 11:53:29 #286
250838 Fee-nix
pi_133371440
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 11:52 schreef Soempie het volgende:
Fee, nee toch, wat naar...

Ja en nu kunnen we niet eens samen posten in Z&G -O- . Vind ik ook jammer!
  maandag 18 november 2013 @ 11:58:29 #287
30252 Soempie
Procreating
pi_133371554
Lijkt me heel moeilijk van de blijdschap (al was je nog wel terughoudend vanwege je gevoel) naar de teleurstelling.

Zodra je in Z&G post kom ik je natuurlijk wel -stilletjes- volgen. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133371663
Voor fee, skittles en tennisballetje een hele dikke digiknuf!
En natuurlijk ook eentje voor iedereen die er ook een nodig heeft!

Hier gaan we, als het goed is, alweer een vruchtbare week in. We houden er rekening mee dat het langer of korter kan duren dus we gaan er maar voor. Heel goed in de gaten houden dus of ik mijn ei voel springen.
Ik ben natuurlijk nog niet in jubelstemming maar het gaat hier wel weer.
  maandag 18 november 2013 @ 12:05:48 #289
250838 Fee-nix
pi_133371718
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 11:58 schreef Soempie het volgende:
Lijkt me heel moeilijk van de blijdschap (al was je nog wel terughoudend vanwege je gevoel) naar de teleurstelling.

Zodra je in Z&G post kom ik je natuurlijk wel -stilletjes- volgen. :*
Ja weet je... ik dacht dat ik het moeilijker zou vinden. Ik ben normaal een erg emotioneel typje, maar ik heb echt nog geen traan gelaten. Blijkbaar voelde ik al goed aan dat het fout zat. En ik zag natuurlijk ook al snel dat het streepje wel heel vaag bleef en daarna zelfs lichter werd. Het is dat ik zo vroeg had getest, anders had ik misschien niet eens geweten dat ik zwanger was.

DND :* . Fijn te horen dat het wel weer gaat.
pi_133371855
quote:

wat rot! Ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt of een punt hebt om weer vanaf te starten..
maar jeetje! Wat rot! :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_133371874
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 11:43 schreef Skittles het volgende:

ook al minder nieuws! Ik hoop snel dat je eierstok op het juiste formaat is, zodat je goed vooruit kunt!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_133374789
Wat jammer Fee, maar je gevoel klopte dus wel. Daarom vind ik heel vroeg testen toch ook wel eng. Dan kun je het misschien beter helemaal niet merken. Maar ja, de nieuwsgierigheid is ook groot, ook heel logisch.

Tegenvaller Skittles! Hopelijk kun je snel een stap in de goede richting nemen :)
  maandag 18 november 2013 @ 14:16:50 #293
250838 Fee-nix
pi_133375178
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 14:05 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wat jammer Fee, maar je gevoel klopte dus wel. Daarom vind ik heel vroeg testen toch ook wel eng. Dan kun je het misschien beter helemaal niet merken. Maar ja, de nieuwsgierigheid is ook groot, ook heel logisch.

Nou op zich ben ik wel blij dat ik het wist, hoor. Anders ging ik misschien nu denken dat mijn cyclus helemaal in de war is ineens. Ga je daar weer over piekeren. Maarja, ik ben ook wel iemand die altijd graag precies weet wat er aan de hand. Naadje van de kous enzo :P.
Ik ben trouwens wel blij dat ik het niet bij die ene test heb gelaten. Als ik die streepjes niet had zien verdwijnen in de loop van de week, dacht ik nu nog gewoon dat ik zwanger was.
pi_133375526
Fee. :*

Ik plof maar weer op 't wachtbankje.
pi_133375527
quote:

Wat jammer Fee! Succes met weer omschakelen, je was toch gewoon echt zwanger :*
pi_133376171
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 12:03 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Voor fee, skittles en tennisballetje een hele dikke digiknuf!
En natuurlijk ook eentje voor iedereen die er ook een nodig heeft!

Hier gaan we, als het goed is, alweer een vruchtbare week in. We houden er rekening mee dat het langer of korter kan duren dus we gaan er maar voor. Heel goed in de gaten houden dus of ik mijn ei voel springen.
Ik ben natuurlijk nog niet in jubelstemming maar het gaat hier wel weer.
Fijn dat het weer okee gaat :*

Ik ben natuurlijk zo enorm geduldig dat ik daarnet in mijn lunchpauze bij de KV van die goedkope tests ging halen en hierop kreeg ik een heel lichtroze lijntje na ongeveer 10 minuten. Maar goed, er staat in de handleiding dat resultaat na 5 minuten niet geldig is.

Ik heb zelf rationeel wel geconcludeerd dat ik even een paar dagen moet wachten maar gevoelsmatig is dat toch ietsje lastiger :')
  maandag 18 november 2013 @ 15:43:43 #297
250838 Fee-nix
pi_133377803
Klinkt toch spannend, hoor Tennisballetje! Was het lichtroze lijntje even breed als de controlestreep? Ik zou overmorgen (als je dat volhoudt) weer een KV test doen!
pi_133377992
Ja, het lijntje is even breed als de controlestreep.
Ik vind het moeilijk om te zeggen, ik voel me anders dan normaal (heel erg vermoeid vooral) maar dat kan ook veroorzaakt worden door een verkoudheid / wintermalaise.
Maar ik lees ook op verschillende fora dat nogal veel mensen vals positief getest hebben met die van KV.
Inderdaad, het enige rationele dat ik kan doen is een paar dagen afwachten en dan nog een keer proberen. Mijn NOD zou morgen zijn (staat een dag later in het lijstje omdat het zich niet altijd accuraat laat voorspellen). Dus dan woensdag nog maar een keer.
Slopend. :')
pi_133378532
De keren dat ik een KV-test heb gedaan was die na 10 minuten ook echt spierwit. Klinkt wel spannend dus!
  maandag 18 november 2013 @ 16:08:27 #300
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133378543
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 16:08 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
De keren dat ik een KV-test heb gedaan was die na 10 minuten ook echt spierwit. Klinkt wel spannend dus!
+1

Spannend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')