maar op de website van clearblue staat juist weer dat het niet uit maakt...quote:Op zondag 17 november 2013 19:12 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik heb ook geen idee. Maar zal vast een reden voor zijn als het er op staat?
Als je het echt graag wil weten kun je altijd nog sensitest mailen natuurlijk. Misschien heeft het iets met het materiaal van de test te maken?quote:Op zondag 17 november 2013 19:18 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
maar op de website van clearblue staat juist weer dat het niet uit maakt...
Naja, ik ben gewoon benieuwd wát dan precies de invloed is van de alcohol
Dat krijg je er van als je niet zonder verdere gevolgen zomaar afstand kan doen van een babyquote:Op zondag 17 november 2013 09:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
En dan zijn er nog steeds vrouwen waarbij het wel lukt en die er met de pet naar gooien. Die bijv. hun kindje te vondeling legt in een park o.i.d.
Jup, morgen NOD! Ik ben de laatste dagen net zo stabiel als een natte krant - meestal het teken dat m'n menstruatie eraan komt. Ik ga m'n best doen om nog een paar dagen af te wachten.quote:Op zondag 17 november 2013 19:14 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
DaD, hoe is het bij jou? Morgen NOD?
Haha, maar wie weet! Vind je het spannend?quote:Op zondag 17 november 2013 19:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jup, morgen NOD! Ik ben de laatste dagen net zo stabiel als een natte krant - meestal het teken dat m'n menstruatie eraan komt. Ik ga m'n best doen om nog een paar dagen af te wachten.
Er komen vooral steeds oude herinneringen boven, gek genoeg. Daar heb ik het wel moeilijk mee.quote:Op zondag 17 november 2013 20:12 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Haha, maar wie weet! Vind je het spannend?
quote:
Lieffies.quote:
je had dit weekend getest? en nu vanmorgen weer?quote:Op maandag 18 november 2013 09:20 schreef Tennisballetje het volgende:
Nu dus maar weer afwachten op de rode duivel morgen. Wel een beetje wreed trouwens. Ze mogen dat er best wat duidelijker bij zetten
Ja, gisteren, en vanmorgen.quote:Op maandag 18 november 2013 09:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
je had dit weekend getest? en nu vanmorgen weer?
quote:Beïnvloedt alcohol de uitslag?
Nee, maar als je te veel drinkt, kan dit de concentratie van hCG in je urine beïnvloeden. Drink dus niet te veel voordat je een Clearblue-zwangerschapstest doet en wacht tot je een natuurlijke drang tot urineren krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |