abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133320615
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 13:38 schreef Dottey het volgende:

[..]

slik je extra pilletjes om het te verkorten.... of iets in die geest..
We liepen eerst zo gelijk :) nu lijk jij wel 1,5 keer te doen in mijn 1 keer :D

maar spannend! eerste week dec is zo!
nee ik slik helemaal niks extra's. Zelfs de foliumzuur niet elke dag meer. Dat vergeet ik gewoon. Ik vind het maar raar. Maar ja, ik mag niet klagen 26 dagen is heel fijn natuurlijk.
December staat zo voor de deur ja. Maar toch kan het niet snel genoeg gaan.
pi_133321522
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd, Twinkle!

Ben ik de enige die tranen met tuiten huilt om de intocht? :').
Ikke gelukkig niet, ben er met mijn man en zijn ouders geweest. Dat zou gek zijn ;)
Maar als die er niet waren geweest...
pi_133322625
Spannend Fee-nix.. Kan het wel nog alle kanten op gaan?? Hoever ben je inmiddels na je NOD?
pi_133322651
Oja en even een knuffel voor Dottey!!!
pi_133322894
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 13:44 schreef Dottey het volgende:
klapperende eierstokken en rammelende sambaballen maken ons een beetje gestoord. Om ons heen plotsklap zwanger en meer van die dingen zijn een beetje een smack in your face.. Het voelt gewoon even te veel voor beiden, de teleurstelling en daar alleen maar mee bezig zijn.. Manlief en ik hebben besloten het gevoelsmatig op een laag pitje te gooien.

Niet meer over stokjes plassen voorlopig om de eisprong in de gaten te houden en niet meer zo frequent posten hier.

Dus relaxen en meer van die O+ , we zien wel.

Uiteraard houd ik zo nu en dan even hier een blik vast om de twee streepjes toe te juigen en mee te voelen met teleurstelling bij rood in je onderbroek.

Ik wens natuurlijk iedereen veel batsplezier, streepjes geluk en meer van die O+

Dikke kus
ik ga ook even afstand nemen van hier, ik ben er te veel mee bezig en dat wil ik niet!
ik sluit mij aan bij dottey!

ik lees wel gewoon mee hoor
S. 2014
J. 2016
pi_133322913
Gefeliciteerd Twinkle! *O*
pi_133322938
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:54 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

Ikke gelukkig niet, ben er met mijn man en zijn ouders geweest. Dat zou gek zijn ;)
Maar als die er niet waren geweest...
Een vriend vroeg of ik mee ging naar de intocht, maar dat heb ik wijselijk afgeslagen. :@. Een moment waarop het verlangen bijna lichamelijk pijn deed.

Fee, wat rot dat je je er niet gerust op voelt. Ik hoop van harte dat het goed blijft gaan met je zwangerschap. :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_133323225
:* voor Dottey en GM.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_133324548
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 18:58 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Een vriend vroeg of ik mee ging naar de intocht, maar dat heb ik wijselijk afgeslagen. :@. Een moment waarop het verlangen bijna lichamelijk pijn deed.

ik had het na de mk ook afgezegd, maar ik moet zeggen dat het me meeviel vanmiddag. Maar we stonden er ook nniet al te dichtbij en heb maar weinig kids gezien.
  zaterdag 16 november 2013 @ 20:01:53 #235
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_133324924
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 18:41 schreef Rana83 het volgende:
Spannend Fee-nix.. Kan het wel nog alle kanten op gaan?? Hoever ben je inmiddels na je NOD?
Ja, ik denk dat het nog wel twee kanten op kan gaan, maar heb er niet zo'n goed gevoel over eerlijk gezegd.

Het is wel nog heeeeeel pril. Ik zou nu 4 wk en 1 dag zijn. Heb gewoon veel te vroeg getest, met zo'n ultra gevoelige test. En daarnaast heb ik nu een rijtje dipsticks. 12 november zag je op de dipstick nog zo goed als niks. De 13e was het iets duidelijker. De 14e hoefde je hem niet meer in het licht te houden. En nu is het de 16e en leek het streepje weer net een pietsie lichter (of hetzelfde) als die van de 14e. Dus ja... Lijkt mij geen goed teken.

Nouja, ik kan alleen maar afwachten. Ik ga er hier verder ook niet over lopen 'zeuren', hoor ;). Wilde gewoon even aangeven waarom ik op dit moment stil ben en ook niet naar Z&G ga. Bedankt voor de steun, meiden. En iedereen hier succes!!
pi_133325123
Even afwachten dus Fee-nix. Hopelijk wordt het vanzelf wat donkerder. :*
pi_133326685
Twinkle super gefeliciteerd!! Jaaaaa ik ben super blij voor jullie! Wat ontzettend leuk! D wordt grote zus, en jij gaat lekker mee naar ronde 2 met de bubs van ronde 1 :D

En dan Fee-nix, dat is echt niet fijn. Maar t kan natuurlijk net zijn dat je urine minder geconcentreerd was dan daarvoor. T hoeft natuurlijk allemaal niets te betekenen, maar ik denk wel dat t altijd goed is om er wel ook rekening mee te houden.. Ik duim voor een goeie groeier!

Dottey en GM, bij mijn dochter was ik er ook teveel mee bezig. Mede door t forum. Echt loslaten en er even niet mee bezig zijn is dan zo goed. Even genieten van de luxe dingen in t leven die je je kunt permiteren als je niet zwanger bent. Bij mij resulteerde dat in n zwangerschap ;)

Dikke kus voor alle wachtende in dit topic. Tot snel hoop ik!
pi_133327553
4w en 1d is wel heel vroeg he. Misschien wat langer tussen de testen?
pi_133328197
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 20:01 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat het nog wel twee kanten op kan gaan, maar heb er niet zo'n goed gevoel over eerlijk gezegd.

Het is wel nog heeeeeel pril. Ik zou nu 4 wk en 1 dag zijn. Heb gewoon veel te vroeg getest, met zo'n ultra gevoelige test. En daarnaast heb ik nu een rijtje dipsticks. 12 november zag je op de dipstick nog zo goed als niks. De 13e was het iets duidelijker. De 14e hoefde je hem niet meer in het licht te houden. En nu is het de 16e en leek het streepje weer net een pietsie lichter (of hetzelfde) als die van de 14e. Dus ja... Lijkt mij geen goed teken.

Nouja, ik kan alleen maar afwachten. Ik ga er hier verder ook niet over lopen 'zeuren', hoor ;). Wilde gewoon even aangeven waarom ik op dit moment stil ben en ook niet naar Z&G ga. Bedankt voor de steun, meiden. En iedereen hier succes!!
Snap heel goed dat je hier even blijft en een beetje in between topics zit. Ik hoop echt dat het de goede kant op gaat voor je.. Erg spannend! Heel vroeg testen is ergens fijn maar maakt het daardoor ook tegelijkertijd heel onzeker.. Ik duim voor je!

Ik zit nu een week voor NOD en heb last van gezwollen borsten. Vind het wel vroeg dat dit al zo optreedt. Hoop dat het duidt op een bevruchting. Maakt het toch wel weer spannend zo aan het begin van de tweede wachtweek!
  zaterdag 16 november 2013 @ 21:54:14 #240
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_133328317
Kyara ik hoop het ook :). Maar als het niet zo mag zijn dit keer, dan hoop ik dat mijn lijf het snel en zelf oplost. Ben er wel nuchter in.

Kwisted, precies. Ik hou het in mijn achterhoofd. Dank voor het duimen!

IMA is ook erg vroeg. Maar omdat HCG in principe elke 2 dagen verdubbeld, verwachtte ik vier dagen na mijn eerste test wel een duidelijkere streep. We zullen het zien. Ik laat er nu in ieder geval even wat meer tijd tussen idd.

Rana jij ook bedankt voor het duimen. Vroeg testen is ook dubbel. Maar ik ben te nieuwsgierig en ongeduldig om tot na de NOD te wachten :P. En spannend voor jou! Hoop op twee streepjes over een week!

Dottey en GM heel herkenbaar van toen ik voor het eerst zwanger probeerde te worden. Teveel er mee bezig zijn is ook niet leuk. Succes en :* .
pi_133330225
nou ik kwam langzaam op t punt van : grmbl tuurlijk weer strepen bij een ander... ( hier en in mn omgeving) en ik moet mezelf dat dwingen leuk te reageren.... das een grens, en een stopteken voor mij! let it go!

fee, sterkte met wachten!
S. 2014
J. 2016
pi_133330300
O* sterkte Dottey, snap dat je baalt. Ik ben nog helemaal niet lang bezig en ook niet heel intensief, dus kan me nog niet zo goed inleven, maar het is duidelijk dat t je raakt allemaal. Dus knuffels!
Kwak
pi_133335354
lieverds allemaal :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  zondag 17 november 2013 @ 07:28:05 #244
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_133336240
Beetje mosterd maar ik las over getrouwd zijn vs een samenlevingscontract hebben. Dat laatste is natuurlijk heel goed maar je kunt daar niet alles in vastleggen. Zo is een kind buiten een huwelijk (of geregistreerd partnerschap) niet automatisch erkend. En de vader heeft geen ouderlijk gezag. Dat moet je nog apart aanvragen bij respectievelijk de gemeente en de rechtbank. Ook erftechnisch moet je nog dingen vastleggen. Een voogd aanwijzen kan geloof ik wel in het samenlevingscontract.

Wij zijn met 33 wk zwangerschap nog snel getrouwd, mede om deze redenen. Is allemaal natuurlijk prima los te regelen. Maar we vonden het opeens toch dé bezegeling van ons liefde voor elkaar en voor het kind. En fijn om alles goed geregeld te hebben.
pi_133336581
GM en Dottey, ik had dat ook. Ik was er bij wijze van al bij cyclusdag 1 mee bezig. En dat 13 cycli lang. Toen ik voor de laatste keer ongesteld werd, kon ik echt wel janken....

Ik wilde dat niet meer, me elke keer zo rot voelen. Dus ik heb geprobeerd alles los te laten en te denken ' zonder kindje hebben we met zijn twee ook een leuk leven'. Misschien een enorme dooddoener, maar voor mij werkte het wel. En de eerste maand daarna was het wel raak.

En dan vraag ik me af in hoeverre je denkpatroon, gevoelens, emoties e.d. een bevruchting kunnen belemmeren.
pi_133336625
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 09:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
GM en Dottey, ik had dat ook. Ik was er bij wijze van al bij cyclusdag 1 mee bezig. En dat 13 cycli lang. Toen ik voor de laatste keer ongesteld werd, kon ik echt wel janken....

Ik wilde dat niet meer, me elke keer zo rot voelen. Dus ik heb geprobeerd alles los te laten en te denken ' zonder kindje hebben we met zijn twee ook een leuk leven'. Misschien een enorme dooddoener, maar voor mij werkte het wel. En de eerste maand daarna was het wel raak.

En dan vraag ik me af in hoeverre je denkpatroon, gevoelens, emoties e.d. een bevruchting kunnen belemmeren.
dat denken hebben wij gisteren ook nog geuit in een gesprek hierover.
We willen echt wel mammie en pappie worden, maar mocht het zo zijn dat we nog een hele tijd proberen en dat het niet lukt.. dan komt het met ons tweetjes alleen ook wel goed.
We werden er een beetje snotterig van.. en hopen natuurlijk dat het nog wel een keertje lukt.

Voorlopig dus gewoon.. gewoon we zien wel..
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_133336637
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 09:14 schreef Dottey het volgende:

[..]

We willen echt wel mammie en pappie worden, maar mocht het zo zijn dat we nog een hele tijd proberen en dat het niet lukt.. dan komt het met ons tweetjes alleen ook wel goed.
We werden er een beetje snotterig van.. en hopen natuurlijk dat het nog wel een keertje lukt.

:*
S. 2014
J. 2016
pi_133336679
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 09:14 schreef Dottey het volgende:

[..]

Fijn dat jullie erover kunnen praten samen :)

Als ik ïieder zijn posts hier zo lees, maakt me dat bozig. Niet om jullie, maar jullie (en zoveel andere vrouwen) willen zo graag een kindje. Om liefdevol op te kunnen voeden, om alles te willen geven wat het nodig heeft...

En dan zijn er nog steeds vrouwen waarbij het wel lukt en die er met de pet naar gooien. Die bijv. hun kindje te vondeling legt in een park o.i.d.

Zo oneerlijk :(
pi_133338111
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 09:22 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Fijn dat jullie erover kunnen praten samen :)

Als ik ïieder zijn posts hier zo lees, maakt me dat bozig. Niet om jullie, maar jullie (en zoveel andere vrouwen) willen zo graag een kindje. Om liefdevol op te kunnen voeden, om alles te willen geven wat het nodig heeft...

En dan zijn er nog steeds vrouwen waarbij het wel lukt en die er met de pet naar gooien. Die bijv. hun kindje te vondeling legt in een park o.i.d.

Zo oneerlijk :(
Dat vind ik wel een beetje simplistisch gesteld hoor. Je kind te vondeling leggen doe je ook niet voor de lol. Natuurlijk is het naar om dat te lezen, zeker als je eigen kinderwens niet echt wil vlotten. Maar een kind krijgen dat je niet wilt of waar je niet voor kunt zorgen is net zo naar als ongewild kinderloos zijn.
pi_133338216
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 11:33 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Dat vind ik wel een beetje simplistisch gesteld hoor. Je kind te vondeling leggen doe je ook niet voor de lol. Natuurlijk is het naar om dat te lezen, zeker als je eigen kinderwens niet echt wil vlotten. Maar een kind krijgen dat je niet wilt of waar je niet voor kunt zorgen is net zo naar als ongewild kinderloos zijn.
dan zijn er tegenwoordig zat manieren om het kindje een liefdevol thuis te geven, dus te vondeling leggen is natuurlijk belachelijk!
wb een kindje niet willen,.dan moet je goede voorbereiding treffen en anders volwassen genoeg zijn om de consequenties te dragen...
maar goed ik ga deze discussie verder niet opstarten, ik denk heel zwart/wit wat dit betreft...
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')