nee ik slik helemaal niks extra's. Zelfs de foliumzuur niet elke dag meer. Dat vergeet ik gewoon. Ik vind het maar raar. Maar ja, ik mag niet klagen 26 dagen is heel fijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
slik je extra pilletjes om het te verkorten.... of iets in die geest..
We liepen eerst zo gelijknu lijk jij wel 1,5 keer te doen in mijn 1 keer
![]()
maar spannend! eerste week dec is zo!
Ikke gelukkig niet, ben er met mijn man en zijn ouders geweest. Dat zou gek zijnquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd, Twinkle!
Ben ik de enige die tranen met tuiten huilt om de intocht?.
ik ga ook even afstand nemen van hier, ik ben er te veel mee bezig en dat wil ik niet!quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:44 schreef Dottey het volgende:
klapperende eierstokken en rammelende sambaballen maken ons een beetje gestoord. Om ons heen plotsklap zwanger en meer van die dingen zijn een beetje een smack in your face.. Het voelt gewoon even te veel voor beiden, de teleurstelling en daar alleen maar mee bezig zijn.. Manlief en ik hebben besloten het gevoelsmatig op een laag pitje te gooien.
Niet meer over stokjes plassen voorlopig om de eisprong in de gaten te houden en niet meer zo frequent posten hier.
Dus relaxen en meer van die, we zien wel.
Uiteraard houd ik zo nu en dan even hier een blik vast om de twee streepjes toe te juigen en mee te voelen met teleurstelling bij rood in je onderbroek.
Ik wens natuurlijk iedereen veel batsplezier, streepjes geluk en meer van die![]()
Dikke kus
Een vriend vroeg of ik mee ging naar de intocht, maar dat heb ik wijselijk afgeslagen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:54 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Ikke gelukkig niet, ben er met mijn man en zijn ouders geweest. Dat zou gek zijn
Maar als die er niet waren geweest...
ik had het na de mk ook afgezegd, maar ik moet zeggen dat het me meeviel vanmiddag. Maar we stonden er ook nniet al te dichtbij en heb maar weinig kids gezien.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een vriend vroeg of ik mee ging naar de intocht, maar dat heb ik wijselijk afgeslagen.. Een moment waarop het verlangen bijna lichamelijk pijn deed.
Ja, ik denk dat het nog wel twee kanten op kan gaan, maar heb er niet zo'n goed gevoel over eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:41 schreef Rana83 het volgende:
Spannend Fee-nix.. Kan het wel nog alle kanten op gaan?? Hoever ben je inmiddels na je NOD?
Snap heel goed dat je hier even blijft en een beetje in between topics zit. Ik hoop echt dat het de goede kant op gaat voor je.. Erg spannend! Heel vroeg testen is ergens fijn maar maakt het daardoor ook tegelijkertijd heel onzeker.. Ik duim voor je!quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:01 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het nog wel twee kanten op kan gaan, maar heb er niet zo'n goed gevoel over eerlijk gezegd.
Het is wel nog heeeeeel pril. Ik zou nu 4 wk en 1 dag zijn. Heb gewoon veel te vroeg getest, met zo'n ultra gevoelige test. En daarnaast heb ik nu een rijtje dipsticks. 12 november zag je op de dipstick nog zo goed als niks. De 13e was het iets duidelijker. De 14e hoefde je hem niet meer in het licht te houden. En nu is het de 16e en leek het streepje weer net een pietsie lichter (of hetzelfde) als die van de 14e. Dus ja... Lijkt mij geen goed teken.
Nouja, ik kan alleen maar afwachten. Ik ga er hier verder ook niet over lopen 'zeuren', hoor. Wilde gewoon even aangeven waarom ik op dit moment stil ben en ook niet naar Z&G ga. Bedankt voor de steun, meiden. En iedereen hier succes!!
dat denken hebben wij gisteren ook nog geuit in een gesprek hierover.quote:Op zondag 17 november 2013 09:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
GM en Dottey, ik had dat ook. Ik was er bij wijze van al bij cyclusdag 1 mee bezig. En dat 13 cycli lang. Toen ik voor de laatste keer ongesteld werd, kon ik echt wel janken....
Ik wilde dat niet meer, me elke keer zo rot voelen. Dus ik heb geprobeerd alles los te laten en te denken ' zonder kindje hebben we met zijn twee ook een leuk leven'. Misschien een enorme dooddoener, maar voor mij werkte het wel. En de eerste maand daarna was het wel raak.
En dan vraag ik me af in hoeverre je denkpatroon, gevoelens, emoties e.d. een bevruchting kunnen belemmeren.
quote:Op zondag 17 november 2013 09:14 schreef Dottey het volgende:
[..]
dat denken hebben wij gisteren ook nog geuit in een gesprek hierover.
We willen echt wel mammie en pappie worden, maar mocht het zo zijn dat we nog een hele tijd proberen en dat het niet lukt.. dan komt het met ons tweetjes alleen ook wel goed.
We werden er een beetje snotterig van.. en hopen natuurlijk dat het nog wel een keertje lukt.
Voorlopig dus gewoon.. gewoon we zien wel..
Fijn dat jullie erover kunnen praten samenquote:Op zondag 17 november 2013 09:14 schreef Dottey het volgende:
[..]
dat denken hebben wij gisteren ook nog geuit in een gesprek hierover.
We willen echt wel mammie en pappie worden, maar mocht het zo zijn dat we nog een hele tijd proberen en dat het niet lukt.. dan komt het met ons tweetjes alleen ook wel goed.
We werden er een beetje snotterig van.. en hopen natuurlijk dat het nog wel een keertje lukt.
Voorlopig dus gewoon.. gewoon we zien wel..
Dat vind ik wel een beetje simplistisch gesteld hoor. Je kind te vondeling leggen doe je ook niet voor de lol. Natuurlijk is het naar om dat te lezen, zeker als je eigen kinderwens niet echt wil vlotten. Maar een kind krijgen dat je niet wilt of waar je niet voor kunt zorgen is net zo naar als ongewild kinderloos zijn.quote:Op zondag 17 november 2013 09:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Fijn dat jullie erover kunnen praten samen![]()
Als ik ïieder zijn posts hier zo lees, maakt me dat bozig. Niet om jullie, maar jullie (en zoveel andere vrouwen) willen zo graag een kindje. Om liefdevol op te kunnen voeden, om alles te willen geven wat het nodig heeft...
En dan zijn er nog steeds vrouwen waarbij het wel lukt en die er met de pet naar gooien. Die bijv. hun kindje te vondeling legt in een park o.i.d.
Zo oneerlijk
dan zijn er tegenwoordig zat manieren om het kindje een liefdevol thuis te geven, dus te vondeling leggen is natuurlijk belachelijk!quote:Op zondag 17 november 2013 11:33 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje simplistisch gesteld hoor. Je kind te vondeling leggen doe je ook niet voor de lol. Natuurlijk is het naar om dat te lezen, zeker als je eigen kinderwens niet echt wil vlotten. Maar een kind krijgen dat je niet wilt of waar je niet voor kunt zorgen is net zo naar als ongewild kinderloos zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |