Van harte gefeliciteerd met je 2 streepjes!quote:Op zaterdag 16 november 2013 06:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Waaaaahhh ik pies gewoon net twee streepjes! Maak me gek!
Aub niks op facebook voor degenen die mij daar op hebben. Want hoe langer ik het stil houd, hoe langer ik mijn baan houd want reken maar dat ik eruit word getrapt.
dan typ je * O * (zonder de spaties uiteraard)quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:58 schreef Rana83 het volgende:
Weet iemand of je ook een jompel smiley kunt krijgen via mobiel?
alle smilies kunnen mobiel. * O * zonder spaties.quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:58 schreef Rana83 het volgende:
Weet iemand of je ook een jompel smiley kunt krijgen via mobiel?
Oh, zo.quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:38 schreef kwakz0r het volgende:
Jeuh Twinkle! gefeliciteerd!
[..]
nee ik bedoelde létterlijk "voornaamachternaam"
m'n garpje
Twink wat goed!!!!! Gefeliciteerd! Superleuk!quote:Op zaterdag 16 november 2013 06:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Aub niks op facebook voor degenen die mij daar op hebben. Want hoe langer ik het stil houd, hoe langer ik mijn baan houd want reken maar dat ik eruit word getrapt.
Nopequote:Op zaterdag 16 november 2013 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd, Twinkle!
Ben ik de enige die tranen met tuiten huilt om de intocht?.
GEFELICITEERD!quote:Op zaterdag 16 november 2013 06:32 schreef Twinkle20 het volgende:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:29 schreef laziness het volgende:
Al jankend en blerend over koud en wachten duurt lang...
Oh wacht iets met laten dromen...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
slik je extra pilletjes om het te verkorten.... of iets in die geest..quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:37 schreef Risu het volgende:
Gefeliciteerd Twinkle. Lekker snel![]()
Tot straks in het volgende topic (hoop ik)
Mijn eisprong is geweest. Dag 15 ipv 19. Dus of er is vorige keer wel iets gebeurd, of mijn cyclus wordt zomaar korter. Ik wacht het af, de nod lijkt nou eerder te komen dan. Rond de 28e dus. Maar ik kijk wel of ik het tot sinterklaas kan volhouden.
Bloesem, welkom. Fijn dat je al mee komt doen.
Oh ja, we willen natuurlijk wel een foto van die streepjes.
het is toch altijd om te huilen...quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd, Twinkle!
Ben ik de enige die tranen met tuiten huilt om de intocht?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |