Ik dacht dat ik iets gemist had, maar ik was dus juist heel scherpquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:33 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Is er toch eentje wakker hier![]()
!
ik ben superblij dat de mijne nog gewoon zichzelf zijn. Moet er niet aan denken zeg, nog groter.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Spannend Cactus!!
Lunapuella welkom!
Ludann: mijn tetten zijn echt n cupmaat gegroeid! Man had al geen klagen naar nu...
die van mij waren al begonnen met groeien en mijn man vond het prachtig, met glinsterende ogen als een kind op kerstochtendquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:27 schreef Risu het volgende:
[..]
ik ben superblij dat de mijne nog gewoon zichzelf zijn. Moet er niet aan denken zeg, nog groter.
Vind het al erg zat dat er tijdens de zwangerschap iets bij komt. Man verheugt zich erop, maar ik echt niet.
Niet dat ze buitenproportioneel groot zijn ofzo. Maar wel groter dan gemiddeld en dat vind ik maar niks.
welkom luna! kom er gezellig bij!quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:11 schreef lunapuella het volgende:
Hoi, ik ben nieuw in dit topic! Misschien een beetje vroeg nog, want eind oktober pas met de pil gestopt. Maar ja, het is niet iets waar ik IRL mee te koop loop en ik wil het toch ergens delen...
Op het moment ben ik vooral benieuwd wat mijn cyclus gaat doen na negen jaar aan de pil te zijn geweest. Überhaupt nog geen idee wat mijn NOD zou moeten zijn.
dit lijken me de zelfde als die van de action. nou weet ik niet of die goed zijn, eerst zei ik van niet maar dat kan heel goed aan mij liggen. ben immers toch niet zwanger. maar zo'n doosje van de action is 1,49 voor twee testen. dus ik denk dat je goedkoper uit bent als je ze bij de action haalt ipv de verzendkosten van 5,95 te betalenquote:Op donderdag 14 november 2013 13:00 schreef ProjSkippy het volgende:
Even tussendoor, deze kwam net op mijn Twitter voorbij:
http://m.aanbiedingen.spe(...)nuten-resultaat.html
Drie gratis zwangerschapstesten, alleen verzendkosten en alleen vandaag geldig.
Ik dacht, ik plemp hem hier even neer.
Ik heb geen idee, ik wist niet eens dat de Action van die 'mooie' zwangerschapstesten verkocht. Ik kocht altijd van die simpele via EBay.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
dit lijken me de zelfde als die van de action. nou weet ik niet of die goed zijn, eerst zei ik van niet maar dat kan heel goed aan mij liggen. ben immers toch niet zwanger. maar zo'n doosje van de action is 1,49 voor twee testen. dus ik denk dat je goedkoper uit bent als je ze bij de action haalt ipv de verzendkosten van 5,95 te betalen
Same herequote:Op donderdag 14 november 2013 14:24 schreef DanseMacabre het volgende:
Die wachtweken zijn stom. Dan is zelfs menstruatie fijn, dan weet je waar je aan toe bent. Maar een positieve test is nog fijner, natuurlijk.
Ik geloof dat we hier rond de vruchtbare dagen zitten. Even alle vruchtbare dagen coveren bij een cyclus van 25 t/m 30 dagen ofzo.
Geen half werkquote:Op donderdag 14 november 2013 14:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb voor de zekerheid dag 7, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
Wat doorstreept is, is reeds voltooid.
Wat nou om de dag.![]()
Man heeft de tijd van z'n leven.
Pff, ja dat is wel lastig tijdens baby-maak tijd!quote:Op donderdag 14 november 2013 14:41 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Geen half werk
Ik moet mijn vriend er echt bij slepen en dan nog soms met dikke tegenzin... zo'n kalm libido is best rustgevend als je geen kind wil maken, maar als je dat wel wil is het uiterst vermoeiend
Zaadkwaliteit is niet optimaal op deze manier.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb voor de zekerheid dag 7, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
Wat doorstreept is, is reeds voltooid.
Wat nou om de dag.![]()
Man heeft de tijd van z'n leven.
Mwoah, de kwantiteit heft het wel op zoquote:Op donderdag 14 november 2013 14:54 schreef Messina het volgende:
[..]
Zaadkwaliteit is niet optimaal op deze manier.
quote:Op donderdag 14 november 2013 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mwoah, de kwantiteit heft het wel op zo
quote:Op donderdag 14 november 2013 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mwoah, de kwantiteit heft het wel op zo
Ja maar die bronnen interpreteren "rond de vruchtbare dagen" als "drie dagen voor de eisprong en dag van eisprong"quote:Op donderdag 14 november 2013 14:58 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]![]()
Ik kan er ook niet echt een eenduidig antwoord op vinden. Er zijn bronnen die zeggen rond de vruchtbare dagen elke dag en weer andere die zeggen dat dat juist heel erg slecht is.
Ik ben al lang blij dat m'n hoofd er toch wel naar staat.
Oh, en zeer hoeft het nou ook weer niet te doen. We doen het niet 500 keer per dag ofzo.
quote:Op donderdag 14 november 2013 14:50 schreef LuDann het volgende:
[..]
Pff, ja dat is wel lastig tijdens baby-maak tijd!![]()
Die van mij gaat erop en eraf in 5 minuten als het moet.![]()
Ik heb geen flauw idee wanneer die is.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar die bronnen interpreteren "rond de vruchtbare dagen" als "drie dagen voor de eisprong en dag van eisprong"
Niet 12 dagen non-stop gok ik zo![]()
Ja dit, het moet ook nog een beetje leuk zijn, anders kan ik ook wel een lange pipet gaan hanterenquote:Op donderdag 14 november 2013 15:00 schreef Burdie het volgende:
[..]op die manier zou het van mij echt niet hoeven.
Vooral niet als je nog maar net bezig bent, dan maar niet.
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:01 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Ja dit, het moet ook nog een beetje leuk zijn, anders kan ik ook wel een lange pipet gaan hanteren
ik kan het me haast niet voorstellenquote:Op donderdag 14 november 2013 15:01 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wanneer die is.![]()
Ik weet trouwens niet of het er ook écht elke dag van komt.
Jeetje, bizar!quote:Op donderdag 14 november 2013 15:00 schreef Messina het volgende:
Mijn zoon was 15 jaar geleden een one-timer. First-timer zelfs. En nu wil 't maar niet.
ONZE zoon, ONZEquote:Op donderdag 14 november 2013 15:03 schreef Tennisballetje het volgende:
Jeetje, bizar!
En dat was wel met dezelfde man?
Whoopsquote:
Jawel, het gaat moeilijker.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:06 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Whoops
Maar ik geloof wel dat iemand van 20 makkelijker zwanger wordt dan iemand van 35 bijvoorbeeld.
Ben je al bij de dokter geweest? Zou het niet kunnen dat er in de tussenliggende jaren iets gebeurd is in jouw / zijn hormoonhuishouding die het nu bemoeilijkt?
Ik vind het wel stoer om na zoveel jaar nog voor een "tweede leg" te gaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een lange probeer-pauze achter de rug
Je raekt an de dinge geweun.
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:15 schreef Messina het volgende:
[..]
Jawel, het gaat moeilijker.Och, na ruim de helftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een lange probeer-pauze achter de rug![]()
Wat verschrikkelijk
Ik hoop heel hard dat het je gegund is!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet mijn man soms echt vertellen.. vandaag moet je echt... sexy doen ofzoquote:Op donderdag 14 november 2013 14:41 schreef Tennisballetje het volgende:
[..]
Geen half werk
Ik moet mijn vriend er echt bij slepen en dan nog soms met dikke tegenzin... zo'n kalm libido is best rustgevend als je geen kind wil maken, maar als je dat wel wil is het uiterst vermoeiend
Nou, hij kán het, het is niet zo dat we het altijd zo doen. Maar voor noodgevallen zeg maar.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:00 schreef Burdie het volgende:
[..]op die manier zou het van mij echt niet hoeven.
Vooral niet als je nog maar net bezig bent, dan maar niet.
Lol. Dit zou een man eens over een vrouw moeten zeggen... Huis is te klein.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:14 schreef LuDann het volgende:
[..]
Nou, hij kán het, het is niet zo dat we het altijd zo doen. Maar voor noodgevallen zeg maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 november 2013 18:05 schreef NotTheSame het volgende:
Dat geeft de burger moed, want ze zeggen ook wel eens dat het beter is als het super gepassioneerde en spontane seks is. Maar dat lukt ons ook niet altijd in de vruchtbare week..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeker weten doe je pas als je ongesteld bent geworden.. lijkt mij..quote:Op donderdag 14 november 2013 19:37 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik voel een menstruatie aan komen. Aan de ene kant natuurlijk balen want niet zwanger. Aan de andere kant goed nieuws want 14 dagen na een gevoelige eisprong. Hopelijk betekent dat een regelmatige cyclus vanaf nu
Overigens wel flink geklust vlak voor de eisprong (sowieso klussen wij veel).. maar heeft deze ronde helaas niet gebaat
Op naar ronde 3!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |