SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No worries mensen! Ik ben nog steeds voor AZ!quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Dagoduck op 10-11-2013 16:14:08 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ja, maar die speelt nu niet.quote:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 10-11-2013 om 16:08:47De lichtzinnigheid van Jetro Willems moet #PSV ook zorgen baren. Te vaak balverlies vandaag. reageer retweet
Ik druk gewoon op invoeren, weet ik veelquote:
Sterkte er mee.quote:Op zondag 10 november 2013 16:09 schreef Breekfast het volgende:
Ik vind de TT niet kunnen. Dit soort topics horen een neutrale TT te hebben
Het is je vergeven.quote:Op zondag 10 november 2013 16:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik druk gewoon op invoeren, weet ik veel
No problem.quote:Op zondag 10 november 2013 16:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heel erg bedankt dat je hier even een screenshot van gemaakt hebt.
quote:Op zondag 10 november 2013 16:09 schreef Breekfast het volgende:
huh?quote:Op zondag 10 november 2013 16:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
2-1 voor NAC hangt in de lucht.
1 punt voor op Twente, en 2 op PSVquote:Op zondag 10 november 2013 16:10 schreef GGMM het volgende:
Hoeveel punten staan we nu nog achter Twente en PSV als dit zo eindigt?
stel je anders ff aan.quote:Op zondag 10 november 2013 16:09 schreef Breekfast het volgende:
Loop iets achter aan de reacties te zien.quote:
Dat klinkt zeer ernstig.quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 16:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
JAJAJAJA
[ afbeelding ]
PARTY HARD
Alleen via de schotel te ontvangen?quote:Op zondag 10 november 2013 16:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Turkse zender die gratis Eredivisie voetbal uitzend
Is handig als ik al een andere wedstrijd kijk
quote:Op zondag 10 november 2013 16:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Haha hij doet Willems na
[ afbeelding ]
Een grote inspirator, dat zie je zo.quote:
Heb precies hetzelfde. Geen idee wat de stand is omdat Ajax onder Frank de Boer toch wel kampioen wordt.quote:Op zondag 10 november 2013 16:10 schreef GGMM het volgende:
Hoeveel punten staan we nu nog achter Twente en PSV als dit zo eindigt?
Jaquote:Op zondag 10 november 2013 16:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alleen via de schotel te ontvangen?
Nee hoor, voorspel het altijd goedquote:Op zondag 10 november 2013 16:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je had je gelukkig al ingedekt.
Feyenoord of AZ?quote:Op zondag 10 november 2013 16:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee hoor, voorspel het altijd goed
Vitesse is ook gewoon een kleinere club, met in de afgelopen 10 jaar vooral slechte resultaten, en toch zaten er in die jaren voor hun klassering veel supporters. Aantallen liepen ook niet terug.quote:Op zondag 10 november 2013 16:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee, in Arnhem zit het stadion lekker vol.
Preciesquote:Op zondag 10 november 2013 16:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja altijd zeiken op Vitesse enzo, maar jullie hebben tenminste echte fans.
Michel Jansen wel gelukkig.quote:Op zondag 10 november 2013 16:14 schreef Breekfast het volgende:
Cocu is toch ook gewoon een houterige zoutzak? Helemaal niet geschikt voor het trainersvak.
Hij vliegt er binnenkort dan ook uitquote:Op zondag 10 november 2013 16:14 schreef Breekfast het volgende:
Cocu is toch ook gewoon een houterige zoutzak? Helemaal niet geschikt voor het trainersvak.
Als vitessenaar een andere club zielloos noemen is toch wel behoorlijk ironischquote:Op zondag 10 november 2013 16:14 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Vitesse is ook gewoon een kleinere club, met in de afgelopen 10 jaar vooral slechte resultaten, en toch zaten er in die jaren voor hun klassering veel supporters. Aantallen liepen ook niet terug.
[..]
Precies. Daarbij stonden er gisteren maar 2 of 3 Chelsea-huurlingen in, wel 6 Nederlanders waarvan 2 uit eigen jeugd. Wat een vreemdelingenlegioen zeg
.
Sws waarom met jeugd spelen als ze er niks van kunnen zoals PSV.quote:Op zondag 10 november 2013 16:14 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Vitesse is ook gewoon een kleinere club, met in de afgelopen 10 jaar vooral slechte resultaten, en toch zaten er in die jaren voor hun klassering veel supporters. Aantallen liepen ook niet terug.
[..]
Precies. Daarbij stonden er gisteren maar 2 of 3 Chelsea-huurlingen in, wel 6 Nederlanders waarvan 2 uit eigen jeugd. Wat een vreemdelingenlegioen zeg
.
Lijkt me sterk. Er werd helemaal geen kampioenschap verwacht.quote:Op zondag 10 november 2013 16:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij vliegt er binnenkort dan ook uit
Dit is een uitwedstrijd hèquote:Op zondag 10 november 2013 16:15 schreef GGMM het volgende:
Zijn er al witte zakdoekjes bij het PSV-publiek?
Huilen.quote:Op zondag 10 november 2013 16:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Als vitessenaar een andere club zielloos noemen is toch wel behoorlijk ironisch
Moeilijk te zien, er is bijna geen PSV publiekquote:Op zondag 10 november 2013 16:15 schreef GGMM het volgende:
Zijn er al witte zakdoekjes bij het PSV-publiek?
Oja, dit is weer een 'opbouwjaar' voor PSVquote:Op zondag 10 november 2013 16:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Er werd helemaal geen kampioenschap verwacht.
Bij PSV mag dat toch wel.quote:Op zondag 10 november 2013 16:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Als vitessenaar een andere club zielloos noemen is toch wel behoorlijk ironisch
quote:Op zondag 10 november 2013 16:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moeilijk te zien, er is bijna geen PSV publiek
Bij thuiswedstrijden ook niet.quote:Op zondag 10 november 2013 16:16 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Owja, daar is nooit psv-publiek bij
Hahahaquote:Op zondag 10 november 2013 16:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als Vitessenaar heb je 0 recht van spreken. Een NEC-supporter heeft nog meer te vertellen dan jij.quote:
Maar wel minimaal direct europees voetbal (geen playoffs dus)quote:Op zondag 10 november 2013 16:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 november 2013 16:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
300 van de (naar ik meen) 800 beschikbare plaatsen zijn bezetquote:Op zondag 10 november 2013 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus? Dan zitten er toch ook wel wat fans? Het is Brabant.
[..]
quote:Op zondag 10 november 2013 16:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als Vitessenaar heb je 0 recht van spreken. Een NEC-supporter heeft nog meer te vertellen dan jij.
quote:Op zondag 10 november 2013 16:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
![]()
Jezelf voor de gek houden, daar hou je wel van he?
Ik vind jouw reacties echt schitterendquote:Op zondag 10 november 2013 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV moet uittrappen voor een tijdrekker
Hardop gelachen.quote:Op zondag 10 november 2013 16:18 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]NEC bestaat enkel uit een stelletje pannenkoeken. Ontzettende kutclub is dat.
Weet ik, je reageert op elkequote:Op zondag 10 november 2013 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind jouw reacties echt schitterend
Mooi gelukje op het laatst. Maar man man, wat een genot dat hij er staat na dat onstuimige gedoe van Vermeer.quote:
PSV heeft veruit de meest talentvolle selectie van Nederland, die kunnen alleen maar groeien. Ik noem een Willems, Brenet, Arias, Tamata, Zanka, Hiljemark, Locadia, van Ooijen, Jozefzoon. Zo kun je eindeloos doorgaan.quote:Op zondag 10 november 2013 16:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sws waarom met jeugd spelen als ze er niks van kunnen zoals PSV.
quote:Op zondag 10 november 2013 16:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV heeft veruit de meest talentvolle selectie van Nederland, die kunnen alleen maar groeien. Ik noem een Willems, Brenet, Arias, Tamata, Zanka, Hiljemark, Locadia, van Ooijen, Jozefzoon. Zo kun je eindeloos doorgaan.
Ze willen een pingel voor NAC?quote:
Die heeft gister verloren van Borussia met 3-1 en staat nu laatste met z'n team.quote:
Ah, dat hebben ze dus van jou. Dat vooraf indekken om teleurstellingen te voorkomen.quote:Op zondag 10 november 2013 16:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zit idd bij de leiding van PSV.
Rare jongen.quote:Op zondag 10 november 2013 16:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah, dat hebben ze dus van jou. Dat vooraf indekken om teleurstellingen te voorkomen.
Okequote:Op zondag 10 november 2013 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
Ha René, ik zie dat je alweer paraat bent om een aantal van je vaste zondagse posts te maken.
Is dit serieus??quote:Op zondag 10 november 2013 16:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV heeft veruit de meest talentvolle selectie van Nederland, die kunnen alleen maar groeien. Ik noem een Willems, Brenet, Arias, Tamata, Zanka, Hiljemark, Locadia, van Ooijen, Jozefzoon. Zo kun je eindeloos doorgaan.
Wat kreeg hij daarvoor?quote:
Boeiend.quote:
Toivenen, Maher, Willemsquote:Op zondag 10 november 2013 16:23 schreef Pieter-utd het volgende:
Schaars, Jozefszoon, Cocu, Bruma, PSV
Willemsquote:Op zondag 10 november 2013 16:23 schreef Pieter-utd het volgende:
Schaars, Jozefszoon, Cocu, Bruma, PSV
De bedoeling is nu presteren en niet potentieel over 2 jaar een stuk beter zijn.quote:Op zondag 10 november 2013 16:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV?quote:Op zondag 10 november 2013 16:25 schreef Dagoduck het volgende:
"Feyenoord wil winnen en AZ ook" Ja duhh. welke voetbalploeg wil nou verliezen?
Dan was ik hem kwijt.quote:Op zondag 10 november 2013 16:24 schreef Karina het volgende:
Supporters die weggaan seizoenskaart afnemen![]()
Commentaar net op Radio1.
Tom van het Hek soms?quote:Op zondag 10 november 2013 16:24 schreef Karina het volgende:
Supporters die weggaan seizoenskaart afnemen![]()
Commentaar net op Radio1.
Ga het nou niet jinxen gek.quote:Op zondag 10 november 2013 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
Als ik PSVer zou zijn, dan was ik nu heel mad en jelly,
maar gelukkig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AJAX KAMPIOENEN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Frietquote:Op zondag 10 november 2013 16:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
PSV'ers huilen om een penalty. Patat is geel.
volgens mij snap je het nietquote:Op zondag 10 november 2013 16:25 schreef Dagoduck het volgende:
"Feyenoord wil winnen en AZ ook" Ja duhh. welke voetbalploeg wil nou verliezen?
Dat antwoord is juist! U heeft gewonnen!quote:
Op die zender is het gratis via de satelliet, ik heb ook gewoon Foxquote:Op zondag 10 november 2013 16:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Volgens mij betaal jij geen centjes om voetbal te bekijken.
Ik ook niet.quote:Op zondag 10 november 2013 16:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Volgens mij betaal jij geen centjes om voetbal te bekijken.
Wat win ik?quote:Op zondag 10 november 2013 16:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat antwoord is juist! U heeft gewonnen!
Nee, omdat we zo'n KNOTSGEKKE competitie hebben!!quote:Op zondag 10 november 2013 16:26 schreef sonnyspek het volgende:
Het ergste is dat het mij niet eens verbaast.
Dat AZ wint!quote:
Naar mannetje is dat, gelukkig is hij weg bij SV.quote:Op zondag 10 november 2013 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Yep. Plus nog sarcastisch 'je zult maar in de file terechtkomen'
quote:Op zondag 10 november 2013 16:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Na die afgang nog vrolijk zijn.Ga de bus opwachten ofzo.
Ja misschien moet ik als een heraclied als een gek staan te schreeuwenquote:Op zondag 10 november 2013 16:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zo'n grote fan is hij niet.quote:Op zondag 10 november 2013 16:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 november 2013 16:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's geen prijs... Feyenoord moet en gaat winnen
Helene Hendriks?quote:Op zondag 10 november 2013 16:28 schreef VMSDKR het volgende:
Ik erger me altijd dood aan dat blonde wijf.
Ronald is er vanavond weer bij Studio Voetbalquote:Op zondag 10 november 2013 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
RONALD WATERREUS JALALALALA![]()
![]()
![]()
KNOTSGEKKE EREDIVISIE JAJAJAJAJA
quote:Op zondag 10 november 2013 16:29 schreef Pieter-utd het volgende:
Schaars zegt dat NAC te kort heeft aan kwaliteit
quote:Op zondag 10 november 2013 16:29 schreef AFCNiels het volgende:
Strootgod gaat de dag redden voor Davy.
Wat?quote:Op zondag 10 november 2013 16:29 schreef Pieter-utd het volgende:
Schaars zegt dat NAC te kort heeft aan kwaliteit
Zo, dat zal hem leren.quote:Op zondag 10 november 2013 16:29 schreef baaart het volgende:
[..]
Jezelf ajaxied noemen in je forumnaampje.. 6e geen middenmotor noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |