Als vitessenaar een andere club zielloos noemen is toch wel behoorlijk ironischquote:Op zondag 10 november 2013 16:14 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Vitesse is ook gewoon een kleinere club, met in de afgelopen 10 jaar vooral slechte resultaten, en toch zaten er in die jaren voor hun klassering veel supporters. Aantallen liepen ook niet terug.
[..]
Precies. Daarbij stonden er gisteren maar 2 of 3 Chelsea-huurlingen in, wel 6 Nederlanders waarvan 2 uit eigen jeugd. Wat een vreemdelingenlegioen zeg
.
Sws waarom met jeugd spelen als ze er niks van kunnen zoals PSV.quote:Op zondag 10 november 2013 16:14 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Vitesse is ook gewoon een kleinere club, met in de afgelopen 10 jaar vooral slechte resultaten, en toch zaten er in die jaren voor hun klassering veel supporters. Aantallen liepen ook niet terug.
[..]
Precies. Daarbij stonden er gisteren maar 2 of 3 Chelsea-huurlingen in, wel 6 Nederlanders waarvan 2 uit eigen jeugd. Wat een vreemdelingenlegioen zeg
.
Lijkt me sterk. Er werd helemaal geen kampioenschap verwacht.quote:Op zondag 10 november 2013 16:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij vliegt er binnenkort dan ook uit
Dit is een uitwedstrijd hèquote:Op zondag 10 november 2013 16:15 schreef GGMM het volgende:
Zijn er al witte zakdoekjes bij het PSV-publiek?
Huilen.quote:Op zondag 10 november 2013 16:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Als vitessenaar een andere club zielloos noemen is toch wel behoorlijk ironisch
Moeilijk te zien, er is bijna geen PSV publiekquote:Op zondag 10 november 2013 16:15 schreef GGMM het volgende:
Zijn er al witte zakdoekjes bij het PSV-publiek?
Oja, dit is weer een 'opbouwjaar' voor PSVquote:Op zondag 10 november 2013 16:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Er werd helemaal geen kampioenschap verwacht.
Bij PSV mag dat toch wel.quote:Op zondag 10 november 2013 16:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Als vitessenaar een andere club zielloos noemen is toch wel behoorlijk ironisch
quote:Op zondag 10 november 2013 16:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moeilijk te zien, er is bijna geen PSV publiek
Bij thuiswedstrijden ook niet.quote:Op zondag 10 november 2013 16:16 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Owja, daar is nooit psv-publiek bij
Hahahaquote:Op zondag 10 november 2013 16:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als Vitessenaar heb je 0 recht van spreken. Een NEC-supporter heeft nog meer te vertellen dan jij.quote:
Maar wel minimaal direct europees voetbal (geen playoffs dus)quote:Op zondag 10 november 2013 16:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 november 2013 16:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
300 van de (naar ik meen) 800 beschikbare plaatsen zijn bezetquote:Op zondag 10 november 2013 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus? Dan zitten er toch ook wel wat fans? Het is Brabant.
[..]
quote:Op zondag 10 november 2013 16:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als Vitessenaar heb je 0 recht van spreken. Een NEC-supporter heeft nog meer te vertellen dan jij.
quote:Op zondag 10 november 2013 16:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
![]()
Jezelf voor de gek houden, daar hou je wel van he?
Ik vind jouw reacties echt schitterendquote:Op zondag 10 november 2013 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV moet uittrappen voor een tijdrekker
Hardop gelachen.quote:Op zondag 10 november 2013 16:18 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]NEC bestaat enkel uit een stelletje pannenkoeken. Ontzettende kutclub is dat.
Weet ik, je reageert op elkequote:Op zondag 10 november 2013 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind jouw reacties echt schitterend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |