Mooi gelukje op het laatst. Maar man man, wat een genot dat hij er staat na dat onstuimige gedoe van Vermeer.quote:
PSV heeft veruit de meest talentvolle selectie van Nederland, die kunnen alleen maar groeien. Ik noem een Willems, Brenet, Arias, Tamata, Zanka, Hiljemark, Locadia, van Ooijen, Jozefzoon. Zo kun je eindeloos doorgaan.quote:Op zondag 10 november 2013 16:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sws waarom met jeugd spelen als ze er niks van kunnen zoals PSV.
quote:Op zondag 10 november 2013 16:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV heeft veruit de meest talentvolle selectie van Nederland, die kunnen alleen maar groeien. Ik noem een Willems, Brenet, Arias, Tamata, Zanka, Hiljemark, Locadia, van Ooijen, Jozefzoon. Zo kun je eindeloos doorgaan.
Ze willen een pingel voor NAC?quote:
Die heeft gister verloren van Borussia met 3-1 en staat nu laatste met z'n team.quote:
Ah, dat hebben ze dus van jou. Dat vooraf indekken om teleurstellingen te voorkomen.quote:Op zondag 10 november 2013 16:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zit idd bij de leiding van PSV.
Rare jongen.quote:Op zondag 10 november 2013 16:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah, dat hebben ze dus van jou. Dat vooraf indekken om teleurstellingen te voorkomen.
Okequote:Op zondag 10 november 2013 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
Ha René, ik zie dat je alweer paraat bent om een aantal van je vaste zondagse posts te maken.
Is dit serieus??quote:Op zondag 10 november 2013 16:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV heeft veruit de meest talentvolle selectie van Nederland, die kunnen alleen maar groeien. Ik noem een Willems, Brenet, Arias, Tamata, Zanka, Hiljemark, Locadia, van Ooijen, Jozefzoon. Zo kun je eindeloos doorgaan.
Wat kreeg hij daarvoor?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |